Weinig in de stad, het meeste speelt rond de uni vanavond, I-feest. Wel wat afterparty's in de stad waarschijnlijk (o.a. bij Ovumquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:30 schreef swarmahoer het volgende:
leeft yasha nog eigelijk of is die weer op pad... en waar zijn de feesten vnavond ? in de stad nog iets te doen ?
Hij schudt ze ook zo uit zen mouwquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan eerder een doorsnee piketauto, het is geen standaard VROSser of controlevoertuig in elk geval. Die 'losse' auto's rijden er wel meer van rond. O.a. twee Fords Focus: 24-SG-GZ en 25-SG-GZ en nog een hele hoop ander spul.
Wat?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Hij schudt ze ook zo uit zen mouw
Da's in de refter ja. Controle op introductiekaart of collegekaart, dus dat wordt lastig voor je swarmi. Hoezo, wilde je je weer laten versieren door Yashi?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:44 schreef swarmahoer het volgende:
dat i feest is op de uni? en hoe zit t met toegang enzo
Gozerquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's in de refter ja. Controle op introductiekaart of collegekaart, dus dat wordt lastig voor je swarmi. Hoezo, wilde je je weer laten versieren door Yashi?
Zo ben ik nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:51 schreef swarmahoer het volgende:
maar lr heeft 2 voordelen die ik niet heb om binnegelaten te worden
daarmee kan ik wel snel naar binnen rijden iddquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ach, jij hebt een cabrio.
Gewoon met zijn allen de stad inquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:53 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Zo ben ik niet![]()
Wij hoorden ook dat dat feest eigenlijk niet zoveel aan is.. maarja wat moet je anders doen.
Jij misschien niet, maar die mannen welquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:53 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Zo ben ik niet![]()
Wij hoorden ook dat dat feest eigenlijk niet zoveel aan is.. maarja wat moet je anders doen.
Serieus gastquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:54 schreef swarmahoer het volgende:
tevens wil ik mikkie en doodkapje feliciteren met hun prille hyves vriendschap
Ik was vanmiddag aanwezig maar daar was eigenlijk ook alles wel mee gezegd.. Net ff bij Jort Kelder wezen kijken toen we de fiets op gingen halen daar, maar god wat een dramatische opkomstquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:30 schreef swarmahoer het volgende:
leeft yasha nog eigelijk of is die weer op pad... en waar zijn de feesten vnavond ? in de stad nog iets te doen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |