Over wie gaat het nu?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:11 schreef Dr.Crane het volgende:
Terechte klacht, jammer dat je zelf van metal houdt.
quote:
Klinkt iig al wat beter dan St Wanker.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:21 schreef Aoristus het volgende:
ik zal 'm ook maar onder deze klacht plaatsen
this sux
quote:
Desondanks zeer puike muziekquote:awesome folk metal band beer beer beer metal black metal death humppa english lyrics favorite favorite artist finland finnish finnish metal finsterniis folk folk and viking metal folk boozermetal folk metal folk-metal folkmetal fratboy folk geil kaufen gothic metal grolschfestivals lowlandsradio 2008 heavy - heavier - finnish heavy metal humpa-metal humppa humppa metal hyvaa humppaa i like it but not because it is finnish in levende lijve gezien industrial industrielljyz korpiklaani live gods melodic death metal melodic metal metal metal nordico medieval metalstuff michau23 music music chain napalm records native nubia pagan metal power metal ramiai tik ramiai saatana scandinavian metal shadow-fey-cool ska rhytm speed metal symphonic death metal the worst thing ever to happen to music thrash troll unamerican viking viking folk metal viking metal
quote:
Dat wel, maar ik neig dit te classificeren als madonnawerk, op hun retour dus. Ze hadden nooit een dr philachtige documentaire moeten maken (some kind of monster), dan hadden ze het truukje wat langer vol kunnen houdenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:24 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Klinkt iig al wat beter dan St Wanker.
Ja echt he?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:46 schreef TeringHenkie het volgende:
Waar ik me vooral aan erger is dat metalfans heel erg snel defensief raken, en dan heel erg duidelijk moeten maken dat het 'toch best toffe en sociale mensen zijn'.
Owja dit geldt ook voor Tweakers
Dat is waar, maar als je dan de foto's ziet van Tweakermeets zie je toch diezelfde brillerige nerdtypes. Ik ben blij dat ik niet in de ICT ben gaan werken oid, maar in een stuk socialere vakgroep.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:55 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Ja echt he?
Tweakers zijn daar overigens wat minder fel in.
Dat dus.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:27 schreef Ian_Curtis het volgende:
Ik pas in geen van de 3 beschrijvingenMaargoed, ik ben dan ook geen pure metalfan... ik luister vele genres waaronder metal.
Jezus wat ben jij bevooroordeeldquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:59 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als je dan de foto's ziet van Tweakermeets zie je toch diezelfde brillerige nerdtypes. Ik ben blij dat ik niet in de ICT ben gaan werken oid, maar in een stuk socialere vakgroep.
Dat zijn geen vooroordelen, ik heb zelf ook kort in de ICT gewerkt helaas en vrijwel ALLE vooroordelen kloppen. Maar ICT'ers zullen dat natuurlijk nooit toegeven aangezien ze zichzelf doodnormaal vinden.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:59 schreef slindenau het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij bevooroordeeld.
Je bent kleuterleider?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:59 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als je dan de foto's ziet van Tweakermeets zie je toch diezelfde brillerige nerdtypes. Ik ben blij dat ik niet in de ICT ben gaan werken oid, maar in een stuk socialere vakgroep.
Bij Z@ppelin?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:22 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Nee
ik werk nu bij de televisie![]()
Dat is dan weer de andere kant...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:43 schreef Michielos het volgende:
metalfans zijn gewoon kansloze stinkjosties met lang ongewassen haar , een IQ van 76. en heb ik al verteld dat ze naar KUTmuziek luisteren?![]()
![]()
tupac
Huaha, je zit er naast qua IQ.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:43 schreef Michielos het volgende:
metalfans zijn gewoon kansloze stinkjosties met lang ongewassen haar , een IQ van 76. en heb ik al verteld dat ze naar KUTmuziek luisteren?![]()
![]()
tupac
Je spreekt jezelf tegenquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:00 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Dat zijn geen vooroordelen, ik heb zelf ook kort in de ICT gewerkt helaas en vrijwel ALLE vooroordelen kloppen. Maar ICT'ers zullen dat natuurlijk nooit toegeven aangezien ze zichzelf doodnormaal vinden.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:00 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Dat zijn geen vooroordelen, ik heb zelf ook kort in de ICT gewerkt helaas en vrijwel ALLE vooroordelen kloppen. Maar ICT'ers zullen dat natuurlijk nooit toegeven aangezien ze zichzelf doodnormaal vinden.
Licht toe.quote:
Nou ja, niet de hele sector is compleet contactgestoord, maar het grootste deel heeft gewoon niet veel sociale competenties.quote:En blijkbaar heb je zo kort in de ICT wereld gewerkt dat je niet verder kwam dan jou oppervlakkige perceptie.
Dat je daar je mening over de hele sector op baseert vind ik jammer.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:27 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
en jij bent niet geslaagd in de ICT. mislukt dus, ITC ers zijn ook niet normaal. meestel geniaal, en niet asosiaal. knappe koppen die t ver schoppen. niks mis mee.
Nee natuurlijk niet, er zijn ook mensen die gek zijn op auto's of motoren, dat is ook niet mijn interessegebied. Het gaat me meer om de manier hoe ze met mensen (met name vrouwenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:51 schreef slindenau het volgende:
Compleet ander interessegebied en mensen zijn gelijk contactgestoord in jou ogen?
Ja, zo kun je alles wel goedlullen zeg.quote:Ohja, en niet aan alle maatschappelijke verwachtingen voldoen is nog steeds een doodzonde tegenwoordig blijkbaar...
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:19 schreef Atreyu het volgende:
Ook hier metal... Wat de rest luisterd moeten men zelf weten. Ik hou van inhoud en die vind ik terug in metal. Ik hou niet van oppervlakkige of elektronische muziek... dat is me allemaal te simpel en te saai. Metal concertem zijn kwa samenhorigheid en sfeer moeilijk te overtreffen. Mede omdat de songteksten vaak diep gaan en de emoties goed verwoord worden kwa stem en act.
Waarom altijd negatieve emoties vraag ik me af.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:19 schreef Atreyu het volgende:
Ook hier metal... Wat de rest luisterd moeten men zelf weten. Ik hou van inhoud en die vind ik terug in metal. Ik hou niet van oppervlakkige of elektronische muziek... dat is me allemaal te simpel en te saai. Metal concertem zijn kwa samenhorigheid en sfeer moeilijk te overtreffen. Mede omdat de songteksten vaak diep gaan en de emoties goed verwoord worden kwa stem en act.
Het doet wel wat met je he... Tientallen reacties verder en je hebt er weinig mee bereikt. Wat is je doel? Als een soort Jesus contant je mening verkondigen in de hoop dat je een groep mensen achter je krijgt? Wat zul je daarmee een hoop bereiken. Dit is mijn 2e en laatse post in dit topic. Blijf vooral je mening en visie verkondigen... En dan ook nog eens in de klaagbak...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:17 schreef Dr.Crane het volgende:
Owja, dit topic ging over metalfans op FOK!
Ik stuur toch aan om weer ontopic te gaan? We waren zo afgedwaald van het onderwerp dat ik zelfs even moest nadenken waar het topic ook alweer over ging, vandaar die reactie.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:36 schreef Atreyu het volgende:
[..]
Het doet wel wat met je he... Tientallen reacties verder en je hebt er weinig mee bereikt. Wat is je doel? Als een soort Jesus contant je mening verkondigen in de hoop dat je een groep mensen achter je krijgt? Wat zul je daarmee een hoop bereiken. Dit is mijn 2e en laatse post in dit topic. Blijf vooral je mening en visie verkondigen... En dan ook nog eens in de klaagbak...
Ik vind em leukquote:
En wat is er mis om te kiezen er uit te zijn als een stereotype?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:55 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Volgens mij heb je niet gelezen wat ik zeiDus we beginnen opnieuw:
Jij: Metalfans willen hetzelfde uitzien, is daar iets mis mee.
Ik: Ja het is belachelijk, je bent meer dan een uithangbord van een muziekstijl.
Jij: Ja maar als ik mijn uiterlijk aanpas verander ik zelf toch niet!
Het gaat om de achterliggende gedachte. Je kunt me niet wijsmaken dat je er 'toevallig' hetzelfde uitziet als de 34034535 andere metalheads op de wereld 'omdat je het wel mooi vindt'.
[ afbeelding ]
DIT, mijn beste McKillem, is een levend stereotype. Als jij tevreden bent met een levend stereotype zijn be my guest, maar ga niet schijnheilig lopen doen. Je ziet er niet zo uit omdat je 'het wel leuk vindt', je kiest er bewust voor omdat je een metalman wil zijn.
en wie bedenkt die norm? het is maar net welk standpunt je inneemt. Als er overwegent meer 'metalheads' zouden zijn, zou dat 'normaal' zijn, zeg de norm zijn... maw: normaal is een objectief iets, geen hard feit waar je mee kan gooien.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:36 schreef Michielos het volgende:
[..]
de definitie van normaal vragen is het standaard argument van al die lui. Als alles normaal is, kunnen we ervanuit gaan dat zelfs Dahmer en kornuiten normaal zijn. Normaal wil gewoon zeggen: Niet deviant, niet afwijkend van de geldende norm.
bang voor mensen die anders denken/zijn/kleden dan jezelf?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:44 schreef Flammie het volgende:
wat een kutthread.
ik zeg; alle metalfans tegen een muur zetten en afschieten met een M60..
zijn we ook weer van dat teringtuig verlost![]()
gadverdamme wat een gore viespeuken![]()
die is grappigquote:
Ach dat kan je je ook afvragen bij hiphop. Maar bij pop vraag je je weer af 'waarom al die positieve emoties' omdat dat uiteindelijk ook ergerlijk is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:33 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Waarom altijd negatieve emoties vraag ik me af.
Jij moet ook echt in ieder topic postenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:42 schreef Faithy het volgende:
is het de moeite waard om de hele OP te lezen, of zelfs het hele topic?![]()
ik verveel me op mn werk, moet toch wat doenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:43 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Jij moet ook echt in ieder topic posten.
Nah, doe het dan meteen goed. (;quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:42 schreef Bonzai. het volgende:
Metal is alleen leuk als het van de Jappen komt:
![]()
Meen je dat nou of wat het sarcastisch?quote:
Heb het absoluut niet op metal, maar dit soort poppy (bijna een parodie) gedoe van ik wel grappig ja. Dat taaltje is natuurlijk ook erg cutequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:07 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Meen je dat nou of wat het sarcastisch?
Yesh, 2 super jrock-bands, GazettE foreveeer !!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:48 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nah, doe het dan meteen goed. (;
omdat de metal hier overheerst op fok?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:44 schreef Dr.Crane het volgende:
Pleur eens op met die tiefusherrie hier, waarom loopt elk anti-metal topic uit op een pro-metal topic?
Ik vraag me al tijden af waarom. In het echt kom ik nooit mensen tegen die van metal houden, of ze doen het stiekem. En het is echt niet zo dat ik in een beperkte kring mensen leef.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:47 schreef piekartz87 het volgende:omdat de metal hier overheerst op fok?
Lekker hypocriet topic dit!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:57 schreef Nikmans het volgende:
Waar ik me de laatste tijd aan erger hierzo op FOK! is het metalvolk. De puberale discussies over muzieksmaak en de levensstijl die erbij zou moeten horen () is al tot op het bot uitgemolken, maar als er één ding is dat me tegen de borst stoot, zijn het de metalmannen die graag aan de hele wereld laten zien dat ze van metal houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |