Jezus wat ben jij bevooroordeeldquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:59 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als je dan de foto's ziet van Tweakermeets zie je toch diezelfde brillerige nerdtypes. Ik ben blij dat ik niet in de ICT ben gaan werken oid, maar in een stuk socialere vakgroep.
Dat zijn geen vooroordelen, ik heb zelf ook kort in de ICT gewerkt helaas en vrijwel ALLE vooroordelen kloppen. Maar ICT'ers zullen dat natuurlijk nooit toegeven aangezien ze zichzelf doodnormaal vinden.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:59 schreef slindenau het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij bevooroordeeld.
Je bent kleuterleider?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:59 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als je dan de foto's ziet van Tweakermeets zie je toch diezelfde brillerige nerdtypes. Ik ben blij dat ik niet in de ICT ben gaan werken oid, maar in een stuk socialere vakgroep.
Bij Z@ppelin?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:22 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Nee
ik werk nu bij de televisie![]()
Dat is dan weer de andere kant...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:43 schreef Michielos het volgende:
metalfans zijn gewoon kansloze stinkjosties met lang ongewassen haar , een IQ van 76. en heb ik al verteld dat ze naar KUTmuziek luisteren?![]()
![]()
tupac
Huaha, je zit er naast qua IQ.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:43 schreef Michielos het volgende:
metalfans zijn gewoon kansloze stinkjosties met lang ongewassen haar , een IQ van 76. en heb ik al verteld dat ze naar KUTmuziek luisteren?![]()
![]()
tupac
Je spreekt jezelf tegenquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:00 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Dat zijn geen vooroordelen, ik heb zelf ook kort in de ICT gewerkt helaas en vrijwel ALLE vooroordelen kloppen. Maar ICT'ers zullen dat natuurlijk nooit toegeven aangezien ze zichzelf doodnormaal vinden.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:00 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Dat zijn geen vooroordelen, ik heb zelf ook kort in de ICT gewerkt helaas en vrijwel ALLE vooroordelen kloppen. Maar ICT'ers zullen dat natuurlijk nooit toegeven aangezien ze zichzelf doodnormaal vinden.
Licht toe.quote:
Nou ja, niet de hele sector is compleet contactgestoord, maar het grootste deel heeft gewoon niet veel sociale competenties.quote:En blijkbaar heb je zo kort in de ICT wereld gewerkt dat je niet verder kwam dan jou oppervlakkige perceptie.
Dat je daar je mening over de hele sector op baseert vind ik jammer.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:27 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
en jij bent niet geslaagd in de ICT. mislukt dus, ITC ers zijn ook niet normaal. meestel geniaal, en niet asosiaal. knappe koppen die t ver schoppen. niks mis mee.
Nee natuurlijk niet, er zijn ook mensen die gek zijn op auto's of motoren, dat is ook niet mijn interessegebied. Het gaat me meer om de manier hoe ze met mensen (met name vrouwenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:51 schreef slindenau het volgende:
Compleet ander interessegebied en mensen zijn gelijk contactgestoord in jou ogen?
Ja, zo kun je alles wel goedlullen zeg.quote:Ohja, en niet aan alle maatschappelijke verwachtingen voldoen is nog steeds een doodzonde tegenwoordig blijkbaar...
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:19 schreef Atreyu het volgende:
Ook hier metal... Wat de rest luisterd moeten men zelf weten. Ik hou van inhoud en die vind ik terug in metal. Ik hou niet van oppervlakkige of elektronische muziek... dat is me allemaal te simpel en te saai. Metal concertem zijn kwa samenhorigheid en sfeer moeilijk te overtreffen. Mede omdat de songteksten vaak diep gaan en de emoties goed verwoord worden kwa stem en act.
Waarom altijd negatieve emoties vraag ik me af.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:19 schreef Atreyu het volgende:
Ook hier metal... Wat de rest luisterd moeten men zelf weten. Ik hou van inhoud en die vind ik terug in metal. Ik hou niet van oppervlakkige of elektronische muziek... dat is me allemaal te simpel en te saai. Metal concertem zijn kwa samenhorigheid en sfeer moeilijk te overtreffen. Mede omdat de songteksten vaak diep gaan en de emoties goed verwoord worden kwa stem en act.
Het doet wel wat met je he... Tientallen reacties verder en je hebt er weinig mee bereikt. Wat is je doel? Als een soort Jesus contant je mening verkondigen in de hoop dat je een groep mensen achter je krijgt? Wat zul je daarmee een hoop bereiken. Dit is mijn 2e en laatse post in dit topic. Blijf vooral je mening en visie verkondigen... En dan ook nog eens in de klaagbak...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:17 schreef Dr.Crane het volgende:
Owja, dit topic ging over metalfans op FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |