SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
De metalbevolking is heel wat uitgesprokener aanwezig hier op FOK! naar mijn ideequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:03 schreef CasB het volgende:
Nu hetzelfde voor R&B- trance-, hardcore-, en hiphopliefhebbers.
Ik ga er niet op inquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:14 schreef McKillem het volgende:
Vertel eens, waar ga je mij onder plaatsen.
Ik hou niet van bier, ben geen tiener meer, heb geen vale bandshirts, luister naar metal in de breedste zin van het woord, maak er geen geheim van dat ik metalhead ben en wat anderen daarvan vinden zal me eigenlijk aan mijn reet roesten.
Je wil zo te zien de indruk wekken dat je het allemaal snapt. Dus ik ben erg benieuwd en maak in deze een uitzondering en ben daadwerkelijk geïnteresseerd waar jij mij onder gaat plaatsen.
Ik zou zeggen, de ultieme beproeving van je theorie. Ik begin vast te F5 en.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:14 schreef McKillem het volgende:
Ik hou niet van bier, ben geen tiener meer, heb geen vale bandshirts, luister naar metal in de breedste zin van het woord, maak er geen geheim van dat ik metalhead ben en wat anderen daarvan vinden zal me eigenlijk aan mijn reet roesten.
Je wil zo te zien de indruk wekken dat je het allemaal snapt. Dus ik ben erg benieuwd en maak in deze een uitzondering en ben daadwerkelijk geïnteresseerd waar jij mij onder gaat plaatsen.
Aangebrand?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:19 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik ga er niet op inJe bevestigt echter wel de reden waarom ik dit topic heb gemaakt.
Aangebrande metalfans
Toch meer nummer 2, alleen dan zonder bier?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:14 schreef McKillem het volgende:
Precies wat ik dachtquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:19 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik ga er niet op inJe bevestigt echter wel de reden waarom ik dit topic heb gemaakt.
Aangebrande metalfans
eindelijk iemand die die iets aan zn reet laat roesten. maarja die is ook 100% van metaal he. Nou ik denk dat hij bedoelt dat er mensen zijn die metal beluisteren die het doen om zich appart te zetten(andere woorden: stoer doen). Dat vind ik echt onzin, ik luister wat ik wil: soms: blues, rocknroll50's/60's, country, grunge, pop, rock, metal, meestal pop-rock en punk enzovoorts...alle moderne hiphop/r&b's bij mij niet zoeken, evenals ik computermuziek als hardcore trance en dance enzovoorts buiten mijn deurtje houd..maw, ik leuster naar muziek diek mooi vinquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:14 schreef McKillem het volgende:
Wat probeer je nou te bereikenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:20 schreef McKillem het volgende:
[..]
Aangebrand?
Ik stel hier dood normaal een vraag omdat ik wil weten waar je mij onder gaat plakken en ik ben opeens aangebrand.
Ik herken mezelf in geen van allen, hoopte dat jij daar wat licht op kon schijnen.
Nou, 2 toch. Minus het bier en de pessimistische toekomstvoorspelling.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:14 schreef McKillem het volgende:
Mwah, zijn maar een paar dingen die kloppen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:20 schreef Aardappelbeertje het volgende:
[..]
Toch meer nummer 2, alleen dan zonder bier?
quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:26 schreef Nikmans het volgende:
Tevens subklacht: mensen die zich überhaupt identificeren met een muzieksoort. Waarom zou je erbij willen lopen als de leden van je favoriete band? Als je van Formule 1 houdt ga je toch ook niet met een helm op de straat op? [ afbeelding ]
Nouja ik vraag me een beetje af waar je met dit topic naartoe wil eigenlijk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:23 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Wat probeer je nou te bereiken
Ik heb een paar generalisaties in mijn post gezet zodat er nog wat te-en valt. Ik heb nergens beweerd dat elke metalliefhebber ter wereld er onder te scharen valt.
Verder weet ik zeker dat, al zou ik nu met een perfecte omschrijving komen die tot in alle details klopt, je nog altijd zou roepen dat het niet waar is en domweg generaliseren betreft. Fijn, dat doet het ook.
De klacht echter, betreft metalfans op FOK! die zich altijd extreem vocaal moeten uitspreken over wat er wel en niet kan en wat goed en slecht is. Daar val jij zeer zeker onder, zoals je zelf al hebt toegegeven.
McKillem, negeer TS...ik dacht dat ik hem in eerste instantie begreep, maar hij snapt de "echte" metalcultuur nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:20 schreef McKillem het volgende:
[..]
Aangebrand?
Ik stel hier dood normaal een vraag omdat ik wil weten waar je mij onder gaat plakken en ik ben opeens aangebrand.
Ik herken mezelf in geen van allen, hoopte dat jij daar wat licht op kon schijnen.
Dus als je van Formule 1 houdt, mag je nooit meer in een auto rijden, omdat je dan (volgens jou) een fanboy bent?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:26 schreef Nikmans het volgende:
Tevens subklacht: mensen die zich überhaupt identificeren met een muzieksoort. Waarom zou je erbij willen lopen als de leden van je favoriete band? Als je van Formule 1 houdt ga je toch ook niet met een helm op de straat op? [ afbeelding ]
Same herequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:23 schreef klaasdj het volgende:
[..]
eindelijk iemand die die iets aan zn reet laat roesten. maarja die is ook 100% van metaal he. Nou ik denk dat hij bedoelt dat er mensen zijn die metal beluisteren die het doen om zich appart te zetten(andere woorden: stoer doen). Dat vind ik echt onzin, ik luister wat ik wil: soms: blues, rocknroll50's/60's, country, grunge, pop, rock, metal, meestal pop-rock en punk enzovoorts...alle moderne hiphop/r&b's bij mij niet zoeken, evenals ik computermuziek als hardcore trance en dance enzovoorts buiten mijn deurtje houd..maw, ik leuster naar muziek diek mooi vin
Ik zie er anders wel voldoende met een F1 jas. Of een jas van een automerk. Of een kawasaki motorjack op een honda.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:26 schreef Nikmans het volgende:
ik hou ookwel van klassiek ja, andre hazes is alleen leuk tijdens een of ander feest, dat je kan meebrullen:P was laatst in dronten bij de meerpaaldagen, daar was een of andere coverandre, die was wel chill, beetje meegegrunt, anders kon je jezelf niet horen. heb ik overigens nog een halve week piep aan over gehouden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:30 schreef Topspin het volgende:
[..]
Same here
Van klassiek tot blues, van Guns N' Roses tot zelfs Andre Hazes en dan zeker ook van Metallica tot en met 2pac mocht ik zin hebben om het nummer California Love te luisteren. Daartussenin nog eendagsvliegen die ik luister en zo luister ik wel meer.
Harde schijf staat dus hier vol met van alles en nog wat, beetje afwisseling doet wonderen. De hele dag metal luisteren zou hier al snel gaan vervelen ook. Hele dag metal zou ik tevens gestoord van worden, af en toe een rustig nummer tussendoor is wel zo relaxed
der zijn op dit vlak gewoon 2 soorten mensen, mensen die ergens bij willen horen, en mensen die bij de mensen willen horen die nergens bij horen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:31 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik zie er anders wel voldoende met een F1 jas. Of een jas van een automerk. Of een kawasaki motorjack op een honda.
Ik zie het probleem niet zo.
Simpel, muziek is de enige kunstvorm die zo aanspreekt dat mensen zich er naar kleden en zelfs gedragen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:26 schreef Nikmans het volgende:
Daar beschuldigen mensen mij ook wel eens van ja. Ergens bij willen horen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:35 schreef klaasdj het volgende:
[..]
der zijn op dit vlak gewoon 2 soorten mensen, mensen die ergens bij willen horen, en mensen die bij de mensen willen horen die nergens bij horen.
Dat merk ik wel weerquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:31 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik zie er anders wel voldoende met een F1 jas. Of een jas van een automerk. Of een kawasaki motorjack op een honda.
Ik zie het probleem niet zo.
Ik denk dat mensen zich überhaupt niet zo druk moeten maken om anderen en meer kijken naar wat ze kunnen doen om hun eigen leven beter te maken i.p.v. doen alsof ze weten wat beter is voor een ander.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:36 schreef Nemain het volgende:
Sowieso, mensen moeten niet zo spastisch doen over andermans muziekkeuze, al dan niet met bijbehorende kleding.
Als ik het nou leuk vind om te klagen over schapen als jou, wat houdt mij dan tegen? Waarom wist ik überhaupt al dat je het halve topic vol zou gaan zitten spammen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:39 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen zich überhaupt niet zo druk moeten maken om anderen en meer kijken naar wat ze kunnen doen om hun eigen leven beter te maken i.p.v. doen alsof ze weten wat beter is voor een ander.
Eens.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:39 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen zich überhaupt niet zo druk moeten maken om anderen en meer kijken naar wat ze kunnen doen om hun eigen leven beter te maken i.p.v. doen alsof ze weten wat beter is voor een ander.
NOT, ben je nog nooit in de vs geweest....basketbalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |