quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:15 schreef McKillem het volgende:
[..]
Het gaat echt redelijk hard aan toe hier. Tijdje niet meegemaakt.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:44 schreef Flammie het volgende:
wat een kutthread.
ik zeg; alle metalfans tegen een muur zetten en afschieten met een M60..
zijn we ook weer van dat teringtuig verlost![]()
gadverdamme wat een gore viespeuken![]()
En gekkie, was je in de sloot gevallen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:30 schreef Tiger111 het volgende:
Jonge ik stond buiten in die regen, toen ik thuis kwam vroeg me moeder of ik in de sloot was gevallen
Je moeder.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:44 schreef Flammie het volgende:
wat een kutthread.
ik zeg; alle metalfans tegen een muur zetten en afschieten met een M60..
zijn we ook weer van dat teringtuig verlost![]()
gadverdamme wat een gore viespeuken![]()
TS en medestanders van TS kunnen daar niet mee omgaan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:04 schreef Nikmans het volgende:
[..]
De metalbevolking is heel wat uitgesprokener aanwezig hier op FOK! naar mijn idee
Jep, heaumeaux enzeau.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:18 schreef Vodkadruppel het volgende:![]()
En als je de scene nou hebt afgezworen? Is daar ook een categorie voor?
Dat heet saamhorigheid, kloteklapper!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:47 schreef Nikmans het volgende:
Soort 4: Broederlijke metalmannen die altijd in de verdediging gaan om hun soort te beschermen en elkaar gelijk blijven geven zodat het lijkt alsof ze een punt maken.
Je vergeet iets:quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:36 schreef Michielos het volgende:
[..]
de definitie van normaal vragen is het standaard argument van al die lui. Als alles normaal is, kunnen we ervanuit gaan dat zelfs Dahmer en kornuiten normaal zijn. Normaal wil gewoon zeggen: Niet deviant, niet afwijkend van de geldende norm.
Dit klinkt nogal fout!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:22 schreef Djeez het volgende:
Wat voor een ben ik dan? Ik houd van bands als Dream Theater, Slayer, AC/DC, Nightwish, Blind Guardian en Therion. Verder ben ik 28, gezellige huisvader, ben gek op bier, ben klein, heb kort haar en een bril. En festivals doe ik niet aan, want ik kan niet pissen in een pisbak.
jij bent gewoon een knurft en je behoord tot de knurft-achtigenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:22 schreef Djeez het volgende:
Wat voor een ben ik dan? Ik houd van bands als Dream Theater, Slayer, AC/DC, Nightwish, Blind Guardian en Therion. Verder ben ik 28, gezellige huisvader, ben gek op bier, ben klein, heb kort haar en een bril. En festivals doe ik niet aan, want ik kan niet pissen in een pisbak.
HAHAHAHAGAGAGAGUGHSDAUFGASUDGAUSGDYASFDYASDASquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:22 schreef Djeez het volgende:
say whaaaatquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:22 schreef Djeez het volgende:
want ik kan niet pissen in een pisbak.
Over wie gaat het nu?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:11 schreef Dr.Crane het volgende:
Terechte klacht, jammer dat je zelf van metal houdt.
quote:
Klinkt iig al wat beter dan St Wanker.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:21 schreef Aoristus het volgende:
ik zal 'm ook maar onder deze klacht plaatsen
this sux
quote:
Desondanks zeer puike muziekquote:awesome folk metal band beer beer beer metal black metal death humppa english lyrics favorite favorite artist finland finnish finnish metal finsterniis folk folk and viking metal folk boozermetal folk metal folk-metal folkmetal fratboy folk geil kaufen gothic metal grolschfestivals lowlandsradio 2008 heavy - heavier - finnish heavy metal humpa-metal humppa humppa metal hyvaa humppaa i like it but not because it is finnish in levende lijve gezien industrial industrielljyz korpiklaani live gods melodic death metal melodic metal metal metal nordico medieval metalstuff michau23 music music chain napalm records native nubia pagan metal power metal ramiai tik ramiai saatana scandinavian metal shadow-fey-cool ska rhytm speed metal symphonic death metal the worst thing ever to happen to music thrash troll unamerican viking viking folk metal viking metal
quote:
Dat wel, maar ik neig dit te classificeren als madonnawerk, op hun retour dus. Ze hadden nooit een dr philachtige documentaire moeten maken (some kind of monster), dan hadden ze het truukje wat langer vol kunnen houdenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:24 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Klinkt iig al wat beter dan St Wanker.
Ja echt he?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:46 schreef TeringHenkie het volgende:
Waar ik me vooral aan erger is dat metalfans heel erg snel defensief raken, en dan heel erg duidelijk moeten maken dat het 'toch best toffe en sociale mensen zijn'.
Owja dit geldt ook voor Tweakers
Dat is waar, maar als je dan de foto's ziet van Tweakermeets zie je toch diezelfde brillerige nerdtypes. Ik ben blij dat ik niet in de ICT ben gaan werken oid, maar in een stuk socialere vakgroep.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:55 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Ja echt he?
Tweakers zijn daar overigens wat minder fel in.
Dat dus.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:27 schreef Ian_Curtis het volgende:
Ik pas in geen van de 3 beschrijvingenMaargoed, ik ben dan ook geen pure metalfan... ik luister vele genres waaronder metal.
Jezus wat ben jij bevooroordeeldquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:59 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als je dan de foto's ziet van Tweakermeets zie je toch diezelfde brillerige nerdtypes. Ik ben blij dat ik niet in de ICT ben gaan werken oid, maar in een stuk socialere vakgroep.
Dat zijn geen vooroordelen, ik heb zelf ook kort in de ICT gewerkt helaas en vrijwel ALLE vooroordelen kloppen. Maar ICT'ers zullen dat natuurlijk nooit toegeven aangezien ze zichzelf doodnormaal vinden.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:59 schreef slindenau het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij bevooroordeeld.
Je bent kleuterleider?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:59 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als je dan de foto's ziet van Tweakermeets zie je toch diezelfde brillerige nerdtypes. Ik ben blij dat ik niet in de ICT ben gaan werken oid, maar in een stuk socialere vakgroep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |