sinterklaas doet geen metallogo's en bezoekt geen metalfests om daar te gaan headbangen. Come on wie wil je voor de gek houden, Je probeert schijnheilig te doen zodat iedereen je zielig gaat vinden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:10 schreef McKillem het volgende:
[..]
Sinterklaas heeft ook een baard en lang haar.
Jij moet echt eens een leven gaan zoeken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:12 schreef Michielos het volgende:
[..]
sinterklaas doet geen metallogo's en bezoekt geen metalfests om daar te gaan headbangen. Come on wie wil je voor de gek houden, Je probeert schijnheilig te doen zodat iedereen je zielig gaat vinden.
Je begrijpt wel dat ik je al volledig heb laten vallen sinds jij weer helemaal overnieuw begon met bashen terwijl ik een doodnormale vraag stelde?quote:
Dus ik moet een leven gaan zoeken omdat ik geen hoog IQ heb. Klinkt logisch.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:13 schreef McKillem het volgende:
[..]
Jij moet echt eens een leven gaan zoeken.Jij hebt met meerdere posts al bewezen dat jou IQ niet boven je schoenmaat uitkomt.
Wat een geweldige redenering, ik gaf zelfs 2 keer antwoord op je vraag droeftoeter. Je probeert nu een soort 'overwinning' te zoeken metalhead van me, zodat je met een goed gevoel dit topic kunt verlaten omdat ik het waagde je te 'bashen' wat je blijkbaar ook al vrij persoonlijk opvat.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:14 schreef McKillem het volgende:
[..]
Je begrijpt wel dat ik je al volledig heb laten vallen sinds jij weer helemaal overnieuw begon met bashen terwijl ik een doodnormale vraag stelde?
Neehoor, ik zit tussendoor gewoon met een lekker glaasje whisky te kijken welke film ik vanavond eens gaan loeren.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:17 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Wat een geweldige redenering, ik gaf zelfs 2 keer antwoord op je vraag droeftoeter. Je probeert nu een soort 'overwinning' te zoeken metalhead van me, zodat je met een goed gevoel dit topic kunt verlaten omdat ik het waagde je te 'bashen' wat je blijkbaar ook al vrij persoonlijk opvat.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:19 schreef McKillem het volgende:
[..]
Neehoor, ik zit tussendoor gewoon met een lekker glaasje whisky te kijken welke film ik vanavond eens gaan loeren.
Als jij denkt dat ik hier nu mezelf zit op te vreten omdat jij de illusie hebt de definities te kennen moet ik die droom helaas even kapotprikken.
Of niet, want ik ben er wel voor om mensen in hun waarde te laten.
ik geloof er niks van. Nja alleen dat van de whisky geloof ikquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:19 schreef McKillem het volgende:
[..]
Neehoor, ik zit tussendoor gewoon met een lekker glaasje whisky te kijken welke film ik vanavond eens gaan loeren.
Als jij denkt dat ik hier nu mezelf zit op te vreten omdat jij de illusie hebt de definities te kennen moet ik die droom helaas even kapotprikken.
Of niet, want ik ben er wel voor om mensen in hun waarde te laten.
Laat ik het even opsommen dan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:20 schreef Nemain het volgende:
Serieus, ik begrijp het probleem nu nog steeds niet.
Laat McKillem lekker een baard & zwarte shirts dragen, zonder dat hij zich daarom bij een 'bepaalde groep' wil aansluiten. Of dat nu onzin is of niet, dat zal jou toch een zorg zijn!
Hij profileert zich wel heel erg hequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:25 schreef Emimich het volgende:
Op het moment dat je een topic als deze opent weet je al gewoon dat McKillem er een stuk of 30 posts in heeft!
Maar je herkent me wel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:25 schreef Emimich het volgende:
Op het moment dat je een topic als deze opent weet je al gewoon dat McKillem er een stuk of 30 posts in heeft!
dus je ziet er eigenlijk gewoon uit als een modelburger? helemaal niet als een metalhead. EN naar festivals enz ga je ook niet. Eigenlijk ben je een doodnormale nederlandse burger die morgen naar Mystery land gaat. vet ouwe (y)quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:25 schreef McKillem het volgende:
[..]
Laat ik het even opsommen dan.
Ik heb inderdaad bandshirts, maar dat zijn er hooguit 4. De rest is gewoon zwart.
Waarom zwart? Omdat het afkleed en het een neutrale kleur is. Ik ga niet ontkennen dat ik gewoon last van overgewicht heb en zwart maskeert dat iig deels. Bovendien vind ik het gewoon een mooie 'kleur'. Ik hoef er niet blits bij te lopen.
Wacken shirt? Ik koop een t-shirt van elk festival dat ik bezoek, net als dat iedereen souvenirs koopt op een vakantieoord.
Lang haar? Dat vind ik uberhaupt achterlijk. Jan Vayne heeft ook lang haar. Lang haar heb op een bepaald moment in mijn leven gewoon voor gekozen omdat ik het mooi vind. En die sik? Zo metal vind ik dat niet. Ik had me daar een tijdje niet geschoren, maar mijn sik en snor is niet extremer dan die van de gemiddelde man die gezichtshaar laat staan.
Serieus, ik dacht echt dat je zoeen pubertje wasquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:27 schreef Michielos het volgende:
[..]
dus je ziet er eigenlijk gewoon uit als een modelburger? helemaal niet als een metalhead. EN naar festivals enz ga je ook niet. Eigenlijk ben je een doodnormale nederlandse burger die morgen naar Mystery land gaat. vet ouwe (y)
Normale mensen bestaan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:27 schreef Michielos het volgende:
[..]
dus je ziet er eigenlijk gewoon uit als een modelburger? helemaal niet als een metalhead. EN naar festivals enz ga je ook niet. Eigenlijk ben je een doodnormale nederlandse burger die morgen naar Mystery land gaat. vet ouwe (y)
(Maar ik was het juist met jou eens!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:25 schreef McKillem het volgende:
[..]
Laat ik het even opsommen dan.
Ik heb inderdaad bandshirts, maar dat zijn er hooguit 4. De rest is gewoon zwart.
Waarom zwart? Omdat het afkleed en het een neutrale kleur is. Ik ga niet ontkennen dat ik gewoon last van overgewicht heb en zwart maskeert dat iig deels. Bovendien vind ik het gewoon een mooie 'kleur'. Ik hoef er niet blits bij te lopen.
Wacken shirt? Ik koop een t-shirt van elk festival dat ik bezoek, net als dat iedereen souvenirs koopt op een vakantieoord.
Lang haar? Dat vind ik uberhaupt achterlijk. Jan Vayne heeft ook lang haar. Lang haar heb op een bepaald moment in mijn leven gewoon voor gekozen omdat ik het mooi vind. En die sik? Zo metal vind ik dat niet. Ik had me daar een tijdje niet geschoren, maar mijn sik en snor is niet extremer dan die van de gemiddelde man die gezichtshaar laat staan.
het was ook meer een toevoeging op jou post vanuit mijn kant dan dat ik het tegen jou had.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:30 schreef Nemain het volgende:
[..]
(Maar ik was het juist met jou eens!![]()
)
Daarom begrijp ik het probleem ook niet. Ja, 'de metalheads' dragen vaak zwarte shirts en lang haar, maar dat iemand hetzelfde doet en zich toch niet zo noemt, is dan toch volkomen logisch?
Ik draag geen gothic/alto/metal kleding, en ik houd juist wel van deze muziek. Maar omdat ik die kleding niet draag zou ik me geen metalhead mogen noemen? Mensen moeten niet zo in hokjes denken.
ey , tis vrijdagavondquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:29 schreef slindenau het volgende:
[..]
Serieus, ik dacht echt dat je zoeen pubertje was. Maar uit '83
?
Kee.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:31 schreef McKillem het volgende:
[..]
het was ook meer een toevoeging op jou post vanuit mijn kant dan dat ik het tegen jou had.
Sowwy
Normaal bestaat niet omdat ieder mens afwijkt van de normquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:29 schreef McKillem het volgende:
Wat is normaal eigenlijk. Wat is de definitie van normaal.
De tieten en de slayer?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:34 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Bier
Het gaat me om de stereotypen.
Ben je nou echt een background check op me aan het uitvoeren.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:33 schreef Nikmans het volgende:
Ach kom op zeg. Je hebt een hyves link in je sig staan en daar zie je heel duidelijk een wacken vlag in je kamer
McKillem het spijt me maar je bent een leugenaar.
de definitie van normaal vragen is het standaard argument van al die lui. Als alles normaal is, kunnen we ervanuit gaan dat zelfs Dahmer en kornuiten normaal zijn. Normaal wil gewoon zeggen: Niet deviant, niet afwijkend van de geldende norm.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:34 schreef Topspin het volgende:
[..]
Normaal bestaat niet omdat ieder mens afwijkt van de norm
De mensen die geforceerd normaal willen overkomen hebben ook een of andere afwijking en zelfs de grootste modale burgermensen daar wordt over gekletst wat ze allemaal wel niet fout doen in hun leven.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:36 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ben je nou echt een background check op me aan het uitvoeren.
Godverdomme wat geweldig dit.
Ik wil je nou een biertje kopen gewoon.
Dat heet nou de vinger op de zere plek leggen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:34 schreef Topspin het volgende:
[..]
Normaal bestaat niet omdat ieder mens afwijkt van de norm
De mensen die geforceerd normaal willen overkomen hebben ook een of andere afwijking en zelfs de grootste modale burgermensen daar wordt over gekletst wat ze allemaal wel niet fout doen in hun leven.
Rolling Stones staat op hier, ben ik ook fout?
TIMMEH!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:36 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Om maar gelijk de drie pijlers van Metal te noemen.
Straks word je nog getikt door Nikmans. Of gekrabbeld!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:36 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ben je nou echt een background check op me aan het uitvoeren.
Godverdomme wat geweldig dit.
Ik wil je nou een biertje kopen gewoon.
Waarom proberen mensen dan zelf een norm te makenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:37 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dat heet nou de vinger op de zere plek leggen.
Vraag me vaker af wie de norm bepaald, de norm die bepaald wordt door de massa of de norm in de media? De norm die uit zichzelf ontstaat doordat mensen een bepaalde waarde hechten aan eigen manier van leven dus anderen beoordelen op een andere levensstijl? De norm die aanwezig is dus door verschil dus vanzelf dat de norm tegenstrijdig is.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:36 schreef Michielos het volgende:
Normaal wil gewoon zeggen: Niet deviant, niet afwijkend van de geldende norm.
Mensen die zeggen dat je eens normaal moet doen, en je weerlegt dat met de vraag "wat is normaal" dan krijg je vaak wel vragende oogjes.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:37 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Waarom proberen mensen dan zelf een norm te maken
doe ik, geef me een duvelquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:44 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dan moet je wel beloven het topic door te lezen voordat je ergens commentaar op levert.
Zie jij die rode vlek boven Den Haag niet ofzoquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:06 schreef McKillem het volgende:
Fikse onweer hier in Den Haag nu opeens.
Buienradar heeft het over een klein wolkje maar het flitst en rammelt aan de lopende band.
Best wel cool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |