abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61053223
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 22:38 schreef McKillem het volgende:

[..]

Maar wat is dan het probleem dat alle metalheads er "hetzelfde" uit zien.
Het is belachelijk.
Vind je niet dat een individu meer is dan zijn of haar muzieksmaak? Vind je niet dat je jezelf tekort doet door er als een soort kudde schapen bij te lopen, terwijl je zoveel meer zou kunnen zijn?

Ga weg
pi_61053268
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 22:43 schreef klaasdj het volgende:

[..]

zit iets in maar is niet erg sterk naar mijn mening....als ik de post loop ben ik dan ook metalhead?, dan luister ik ook uitsluitend metal
Ik noem mezelf een metalhead omdat 95% van de keren dat je random mijn huis binnenloopt metal zal horen.
Waar die grens precies ligt laat ik aan iedereen over om individueel voor zichzelf te bepalen want die is er niet.
pi_61053307
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 22:45 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Het is belachelijk.
Vind je niet dat een individu meer is dan zijn of haar muzieksmaak? Vind je niet dat je jezelf tekort doet door er als een soort kudde schapen bij te lopen, terwijl je zoveel meer zou kunnen zijn?

Je hebt ook hordes mensen die persee in diesel jeans willen lopen plus dezelfde sneakers kopen.

Zie het probleem niet zo in. Nogmaals het idee dat er overal groepen zijn en dat er overal wel mensen zijn die elkaar achterna lopen.
Genieten is toegestaan!!!
pi_61053327
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 22:48 schreef Topspin het volgende:

[..]

Je hebt ook hordes mensen die persee in diesel jeans willen lopen plus dezelfde sneakers kopen.

Zie het probleem niet zo in. Nogmaals het idee dat er overal groepen zijn en dat er overal wel mensen zijn die elkaar achterna lopen.
Dat is toch zielig?
Toevallig zijn de metalfans het best vertegenwoordigd hier op FOK!
Ga weg
pi_61053364
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 22:45 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Het is belachelijk.

Die moet je me even uitleggen.
Hoe word ik er een beter mens van door mijn uiterlijk aan te passen? Word ik dan opeens miljonair of erg succesvol in het leven of wat precies?
pi_61053367
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 22:49 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Dat is toch zielig?
Valt mee, ik zie alleen een metalheads topic als ik in muziek rondsnuffel. Verder zie ik over FOK! overal verschillende mensen en ook die zogenaamde metalheads die overal opduiken in topics zonder dat het over metal gaat.
pi_61053375
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 22:49 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Dat is toch zielig?
Die hippe mensen vindt je meer in Lifestyle, Uitgaan & Vrijetijd en Puber & Tienertalk .
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 22:53:21 #133
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_61053409
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 22:51 schreef McKillem het volgende:

[..]

Hoe word ik er een beter mens van door mijn uiterlijk aan te passen? Word ik dan opeens miljonair of erg succesvol in het leven of wat precies?
nee maar niemand ontwijkt je meer behalve je langharige vrienden en die goths op festivals
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_61053453
quote:

[..]

Volgens mij heb je niet gelezen wat ik zei Dus we beginnen opnieuw:
Jij: Metalfans willen hetzelfde uitzien, is daar iets mis mee.
Ik: Ja het is belachelijk, je bent meer dan een uithangbord van een muziekstijl.
Jij: Ja maar als ik mijn uiterlijk aanpas verander ik zelf toch niet!

Het gaat om de achterliggende gedachte. Je kunt me niet wijsmaken dat je er 'toevallig' hetzelfde uitziet als de 34034535 andere metalheads op de wereld 'omdat je het wel mooi vindt'.

DIT, mijn beste McKillem, is een levend stereotype. Als jij tevreden bent met een levend stereotype zijn be my guest, maar ga niet schijnheilig lopen doen. Je ziet er niet zo uit omdat je 'het wel leuk vindt', je kiest er bewust voor omdat je een metalman wil zijn.
Ga weg
pi_61053497
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 22:53 schreef Michielos het volgende:

[..]

nee maar niemand ontwijkt je meer behalve je langharige vrienden en die goths op festivals
Als je over de mogelijkheid tot lezen beschikte had je kunnen lezen dat het mij a: niet boeit hoe anderen over mij denken en b: mijn vriendengroep meer bestaat uit non-metal volk dan metalheads.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 22:57:11 #136
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_61053499
100% met nikmans eens
pi_61053507
quote:

[..]

Niet perse nee, maar het zou kunnen helpen bij het wegnemen van vooroordelen tijdens bijvoorbeeld sollicitaties of andere sociale gelegenheden waarbij je nieuwe mensen ontmoet.
pi_61053516
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 22:55 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Ik: Ja het is belachelijk, je bent meer dan een uithangbord van een muziekstijl.

Het gaat om de achterliggende gedachte. Je kunt me niet wijsmaken dat je er 'toevallig' hetzelfde uitziet als de 34034535 andere metalheads op de wereld 'omdat je het wel mooi vindt'.

[ afbeelding ]

DIT, mijn beste McKillem, is een levend stereotype. Als jij tevreden bent met een levend stereotype zijn be my guest, maar ga niet schijnheilig lopen doen. Je ziet er niet zo uit omdat je 'het wel leuk vindt', je kiest er bewust voor omdat je een metalman wil zijn.
Moet het zo persoonlijk op de man gespeeld worden

Vind dat altijd achterbaks en in geval van anonimiteit ook laf.
pi_61053551
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 22:55 schreef Nikmans het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Oh wacht even, we gaan op die toer.
Je kan geen valide antwoord geven op mijn vraag, dus begin je weer overnieuw met pogen mij de grond in te rammen.
pi_61053598
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 22:57 schreef Topspin het volgende:

[..]

Moet het zo persoonlijk op de man gespeeld worden

Vind dat altijd achterbaks en in geval van anonimiteit ook laf.
Mja ik probeer een punt te maken dat McKillem volgens mij allang doorheeft. Verder staat die pic gewoon in zijn Fobo
Ga weg
pi_61053645
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 22:57 schreef slindenau het volgende:

[..]

Niet perse nee, maar het zou kunnen helpen bij het wegnemen van vooroordelen tijdens bijvoorbeeld sollicitaties of andere sociale gelegenheden waarbij je nieuwe mensen ontmoet.
Om heel eerlijk te zijn heb ik daar nog nooit last van gehad. Mensen die me weigeren, anders tegen me aankijken, me bijvoorbaat wegzetten als iets slechts.
De ervaring leert zelfs dat mensen me over het algemeen best tof vinden als ze me kennen.

In de stad heb je bepaalde mensen die om me heen lopen met een boogje ja, maar als we overal rekening mee moeten gaan houden.
Ik ben prima tevreden met mijn leven, werk is goed, leven over het algemeen is goed.
Zou eigenlijk alleen nog een iets grotere woonruimte willen hebben.
pi_61053670
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 22:59 schreef McKillem het volgende:

[..]

Oh wacht even, we gaan op die toer.
Je kan geen valide antwoord geven op mijn vraag, dus begin je weer overnieuw met pogen mij de grond in te rammen.
Wat? Ik geef een valide antwoord droeftoeter
Het is geen 'toeval', geen ongelukkige samenloop van omstandigheden waardoor je er uitziet als een stereotype metalhead. Het is een achterliggende gedachte. Dit weet je verdomd goed alleen doe je er schijnheilig over

Om dus maar in jip en janneke taal een antwoord op je vraag te geven: Als je je anders gaat kleden word je geen ander persoon, daarvoor is een andere mindset nodig.

En als je een persoonlijke aanval wil kan ik daar ook voor zorgen: Misschien dat al die uren in moshpits je hoofd zo hebben afgestompt dat je het niet meer zo goed snapt
Ga weg
pi_61053731
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 23:00 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Mja ik probeer een punt te maken dat McKillem volgens mij allang doorheeft. Verder staat die pic gewoon in zijn Fobo
Tenzij jij mijn gedachte kan lezen en die post daar op baseert is wat je daar schijft per definitie onzin.
Boh hij heeft een wacken shirtje aan!!! HIJ LIJKT OP METALHEADS!!!

Plak deze dan ook even, want je moet natuurlijk wel een gelijk beeld scheppen.

Een quicksilver shirt, zonder bands of bloed. Hij heeft kleur!!! OMG!!!
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 23:07:54 #144
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_61053782
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 23:05 schreef McKillem het volgende:

[..]

Tenzij jij mijn gedachte kan lezen en die post daar op baseert is wat je daar schijft per definitie onzin.

[ afbeelding ]

kleur? op een zwart shirt. jezus je bent een clown
pi_61053801
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 23:05 schreef McKillem het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ja en een baard en lang haar
Ga in godsnaam niet verkondigen dat je niet probeert er 'metal' uit te zien. Je poseert zelfs met de \m/ hand voor je foto's kom op zeg, wat probeer je nou te bewijzen. Je stereotypeert jezelf omdat je een simpel persoon bent, waar deze klacht over gaat Dus bedankt voor je bijdrage.
Ga weg
pi_61053812
Zwart is de meest neutrale kleur

Naast wit

Nee wacht, het zijn niet eens kleuren. Vandaar dat ze zeker neutraal zijn.
pi_61053842
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 23:08 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Ja en een baard en lang haar
Ga in godsnaam niet verkondigen dat je niet probeert er 'metal' uit te zien. Je poseert zelfs met de \m/ hand voor je foto's kom op zeg, wat probeer je nou te bewijzen. Je stereotypeert jezelf omdat je een simpel persoon bent, waar deze klacht over gaat Dus bedankt voor je bijdrage.
Sinterklaas heeft ook een baard en lang haar.
pi_61053851
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 23:10 schreef McKillem het volgende:

[..]

Sinterklaas heeft ook een baard en lang haar.
Dus het is allemaal toevallig?
Ga weg
pi_61053868
Dit topic gaat echt nergens meer over
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 23:12:00 #150
177219 Maurari
out of our depth
pi_61053881
Maar Sinterklaas is ook echt wat ouder dan 22
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: