Screenshot?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:07 schreef slindenau het volgende:
[..]
Zie jij die rode vlek boven Den Haag niet ofzo?
Dat donkerrode raakt Den Haag net, daarom heen zit donkerblauw...dat is zeker wel heftig inderdaadquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:08 schreef McKillem het volgende:
[..]
Screenshot?Ik zie een een miniwolkje echt ook gewoon precies boven den haag.
Het gaat echt redelijk hard aan toe hier. Tijdje niet meegemaakt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:12 schreef slindenau het volgende:
[..]
Dat donkerrode raakt Den Haag net, daarom heen zit donkerblauw...dat is zeker wel heftig inderdaad.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:15 schreef McKillem het volgende:
[..]
Het gaat echt redelijk hard aan toe hier. Tijdje niet meegemaakt.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:44 schreef Flammie het volgende:
wat een kutthread.
ik zeg; alle metalfans tegen een muur zetten en afschieten met een M60..
zijn we ook weer van dat teringtuig verlost![]()
gadverdamme wat een gore viespeuken![]()
En gekkie, was je in de sloot gevallen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:30 schreef Tiger111 het volgende:
Jonge ik stond buiten in die regen, toen ik thuis kwam vroeg me moeder of ik in de sloot was gevallen
Je moeder.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:44 schreef Flammie het volgende:
wat een kutthread.
ik zeg; alle metalfans tegen een muur zetten en afschieten met een M60..
zijn we ook weer van dat teringtuig verlost![]()
gadverdamme wat een gore viespeuken![]()
TS en medestanders van TS kunnen daar niet mee omgaan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:04 schreef Nikmans het volgende:
[..]
De metalbevolking is heel wat uitgesprokener aanwezig hier op FOK! naar mijn idee
Jep, heaumeaux enzeau.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:18 schreef Vodkadruppel het volgende:![]()
En als je de scene nou hebt afgezworen? Is daar ook een categorie voor?
Dat heet saamhorigheid, kloteklapper!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:47 schreef Nikmans het volgende:
Soort 4: Broederlijke metalmannen die altijd in de verdediging gaan om hun soort te beschermen en elkaar gelijk blijven geven zodat het lijkt alsof ze een punt maken.
Je vergeet iets:quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:36 schreef Michielos het volgende:
[..]
de definitie van normaal vragen is het standaard argument van al die lui. Als alles normaal is, kunnen we ervanuit gaan dat zelfs Dahmer en kornuiten normaal zijn. Normaal wil gewoon zeggen: Niet deviant, niet afwijkend van de geldende norm.
Dit klinkt nogal fout!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:22 schreef Djeez het volgende:
Wat voor een ben ik dan? Ik houd van bands als Dream Theater, Slayer, AC/DC, Nightwish, Blind Guardian en Therion. Verder ben ik 28, gezellige huisvader, ben gek op bier, ben klein, heb kort haar en een bril. En festivals doe ik niet aan, want ik kan niet pissen in een pisbak.
jij bent gewoon een knurft en je behoord tot de knurft-achtigenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:22 schreef Djeez het volgende:
Wat voor een ben ik dan? Ik houd van bands als Dream Theater, Slayer, AC/DC, Nightwish, Blind Guardian en Therion. Verder ben ik 28, gezellige huisvader, ben gek op bier, ben klein, heb kort haar en een bril. En festivals doe ik niet aan, want ik kan niet pissen in een pisbak.
HAHAHAHAGAGAGAGUGHSDAUFGASUDGAUSGDYASFDYASDASquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:22 schreef Djeez het volgende:
say whaaaatquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:22 schreef Djeez het volgende:
want ik kan niet pissen in een pisbak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |