Eensch. Nu weer een keer naar Zuid-West!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:14 schreef Dagoduck het volgende:
nee de afsluitdijk over en zo de kust af!
Jaaahhquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:14 schreef Niconigger het volgende:
[..]
Eensch. Nu weer een keer naar Zuid-West!
okquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:58 schreef iFries het volgende:
Ik heb er morgen de hele dag de tijd voor. Dat moet wel lukken denk ik. Als ik hem vind git ie krekt sa rap wer nei de boppekont fan Nederlân!
Plus een filmpje: Klikquote:[b]Op zaterdag 30 augustus 2008 20:17 schreef Piles het volgende /b]
[..]
Jaaahh![]()
Kan ik de verf ook eens bijwerken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk dat die morgen weer weggaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frysk bloed tsjoch op!
Hij moet naar Gelderland!quote:
En een nieuw briefje met regels/uitleg erop plakkenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Jaaahh![]()
Kan ik de verf ook eens bijwerken![]()
quote:
Maakt het wel makkelijkerquote:Op maandag 1 september 2008 00:34 schreef tijntjethf het volgende:
Link naar google maps was nou weer net niet de bedoeling jorn
alleen als die naar t zuiden gaatquote:Op maandag 1 september 2008 12:07 schreef dujour het volgende:
Nee de foto's zijn duidelijk, goed gedaan jorn om een link erbij te zetten.
Zal ik hem vanavond maar weer ophalen?
Nee, iets meer deze kant opquote:Op maandag 1 september 2008 00:55 schreef swarmahoer het volgende:
haal je m op hou ?
wtfquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:22 schreef dujour het volgende:
Nou net even gekeken maar je mag wel een ladder meenemen![]()
Of iemand die goed kan klimmen. Ik ben zelf namelijk 1.92 m en ik kon hem nog niet pakken.
Ja precies maar als je wat zwaarder bent houdt die plank het niet. Zag jullie voetsporen er nog wel opstaan.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:39 schreef tijntjethf het volgende:
[..]
wtfde sleutel is er ingelegd door iemand van 1.70
als je op die rood/witte plank gaat staan ernaast, kom je er makkelijk bij
Ben je te laat heeft al gelegen, als ik hem ophaal gaat ie weer richting het westen.quote:Op woensdag 3 september 2008 12:04 schreef Maruna het volgende:
Zodra ie in twente ligt haal ik hem op
haha dr staat een huis dichtbijquote:Op woensdag 3 september 2008 10:03 schreef dujour het volgende:
Nou ik ga vanavond nog wel een keer kijken, maar dan val en dan lig je daar in een gat waar nooit iemand komt.
Nee leuk is dat
quote:Op woensdag 3 september 2008 12:18 schreef dujour het volgende:
[..]
Ben je te laat heeft al gelegen, als ik hem ophaal gaat ie weer richting het westen.
FOK! Stok door NL-spel #75: JUNNEquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:02 schreef Dagoduck het volgende:
waar licht junne?
met trapjequote:Op vrijdag 5 september 2008 15:21 schreef dujour het volgende:
Vanavond misschien nog een keer proberen maar met een trapje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |