dan was ik wel bij jou langsgekomenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:45 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik weet trouwens wel waar die nu ligt. Hehe dan had je um waarschijnlijk uit Vroomshoop kunnen halen
. Dan waren we ongeveer de gemeente twenterand rond geweest
lol.. ik zie nu pas dattie al een keer in vriezenveen geweest isquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:45 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik weet trouwens wel waar die nu ligt. Hehe dan had je um waarschijnlijk uit Vroomshoop kunnen halen
. Dan waren we ongeveer de gemeente twenterand rond geweest
Ja daaromquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:18 schreef drumstickNL het volgende:
Lol, vroomshoop is op loopafstand van waar de stok nu ligt. Dus dan kun je 'm beter laten liggen..![]()
![]()
ik kan hem natuurlijk ook daar ophalenquote:
quote:
Idd vanuit Tilburg is het nogal een eindjequote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik kan hem natuurlijk ook daar ophalenmaar is wel ver voor een stok
of moet zijn dat ik bij iemand op bezoek kanquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:59 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Idd vanuit Tilburg is het nogal een eindje
Als je op het plaatsnaambord kijkt..dan kun je wel zien dat er gemeente Twenterand staat..dus lijkt me duidelijk dat het echt geen achterhoek isquote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
of moet zijn dat ik bij iemand op bezoek kan![]()
Dat zou goed kunnen idd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:56 schreef Daywalk3r het volgende:
Ligt hij hier?
http://maps.google.nl/maps?q=52.443050%2C%206.618698&f=p&rl=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=il
Nog steeds in overleg?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 08:09 schreef draculettetje het volgende:
tis vanaf hier omg 50 min, zal eens kijken of ik manlief toch kan overhalen
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:21 schreef Deansensitized het volgende:
Dat súterige plankje moat mar wer ris nei it noarden tocht ik sa
Dat tocht ikquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:21 schreef Deansensitized het volgende:
Dat súterige plankje moat mar wer ris nei it noarden tocht ik sa
Dan halen we hem net zo hard weer deze kant opquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:58 schreef iFries het volgende:
Ik heb er morgen de hele dag de tijd voor. Dat moet wel lukken denk ik. Als ik hem vind git ie krekt sa rap wer nei de boppekont fan Nederlân!
Eensch. Nu weer een keer naar Zuid-West!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:14 schreef Dagoduck het volgende:
nee de afsluitdijk over en zo de kust af!
Jaaahhquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:14 schreef Niconigger het volgende:
[..]
Eensch. Nu weer een keer naar Zuid-West!
okquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:58 schreef iFries het volgende:
Ik heb er morgen de hele dag de tijd voor. Dat moet wel lukken denk ik. Als ik hem vind git ie krekt sa rap wer nei de boppekont fan Nederlân!
Plus een filmpje: Klikquote:[b]Op zaterdag 30 augustus 2008 20:17 schreef Piles het volgende /b]
[..]
Jaaahh![]()
Kan ik de verf ook eens bijwerken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk dat die morgen weer weggaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |