abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61040062
Allereerst ik heb een kloon aangemaakt voor dit topic!

Ik heb gisteren net na het stappen en na de nodige malibutjes een enorme fout begaan. Ik was met 2 meiden op stap die vriendinnen zijn van de vrienden van mijn vriend met wie ik 4 jaar een relatie heb. Ik ken hen niet heel erg goed, maar zij elkaar wel dus tijdens het stappen stond ik veel alleen en kreeg weleens aandacht van jongens. Normaal moet ik daar niks van hebben. 1 jongen kende ik al van de vorige keer in de stad en had daar toen al eens mee gesproken maar deze keer kwam ik hem weer tegen en heb zeker een uur met hem gepraat. Mijn “vriendinnen” stonden intussen in een andere kroeg en ik ben bij die jongen gebleven. Ik ben toen met hem naar huis meegeweest. Daar heb ik een enorme fout gemaakt en met hem gezoend. Hij wilde meer maar ik niet en heb alleen bij hem met de mond wat gedaan..maar hij helemaal niks bij mij. Ik was enorm geschrokken voelde me schuldig omdat ik mee was gegaan en valse hoop had gegeven aan die jongen.

Nu heb ik een heel groot schuldgevoel richting mijn virend. Niet zeggen dat er iets fout zit, want onze relatie gaat juist geweldig. We hebben het over kinderen en zijn van plan binnenkort een huis te kopen. Dit was gewoon echt een domme fout als oorzaak drank en naïviteit of ik weet niet.

Wat moet ik doen opbiechten (ik zit er enorm mee) of voor me houden?? Het is gegarandeerd eenmalig geweest met die jongen want ik voel helemaal niks voor hem hij is niet eens knap.

Ik wil mijn schatje niet kwijt. Wat moet ik doen??? Please help!
pi_61040107
Had je GHB op? Per ongeluk in die Malibu van je gegooid?
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 14:58:29 #3
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_61040133
tvp
Tot zover de kwaliteitspost
pi_61040214
Kuthoer... Hoop dat je vriend ook vreemd gaat!
Ik goed? ik ben gewoon arrogant!
pi_61040266
Je zegt dat je je vriend niet kwijt wilt. Wat denk je dat er gebeurt als je het hem verteld?
Is het eerlijk als je het hem niet verteld? Nee natuurlijk niet, maar is eerlijkheid altijd het beste? Tja... Daar zijn de meningen over verdeelt...

En dan even heel hypocriet. Hoe groot is de kans dat hij er uit zichzelf achterkomt? Als die kans vrij klein is, dan... tja...
Nee hoor ben geen kloon. Gebruikte mijn vorige nickname gewoon niet meer!
pi_61040300
Opbiechten

Hij komt er toch wel achter...ooit.
pi_61040318
Ik weet niet hoe hij zal reageren, maar met een schuldgevoel rond blijven lopen dan...? Het doet echt pijn dat ik hem zo heb laten zitten. Ik ben inderdaad een kuthoer dat ik dit gedaan heb.
  Admin vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:05:27 #8
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_61040357
Kloontje?
Zit ie ook op FOK!?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:06:55 #9
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_61040402
Gewoon niet vertellen.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
pi_61040411
Opbiechten is een slecht idee.

Het lijkt een goed idee om van je schuldgevoel af te komen.
Het is echter een uitstekende methode om je relatie om zeep te helpen.

Je vriend zal 3000% zeker niet geroerd zijn door je geweldige eerlijkheid maar zal gaan jengelen over vertrouwen, en vervolgens moet jij eindeloos door het stof om zijn vertrouwen te herwinnen - en je relatie (als die al in stand blijft) is nooit meer dezelfde.

En wees eerlijk: Het boeit je voor geen centimeter of je eerlijk naar je vriend bent of niet.
Het enige dat je wilt, is van het rottige schuldgevoel af.

In die zin is opbiechten eigenlijk behoorlijk egoïstisch.

Bekijk het eens zo:
- Jij bent in de beste positie om te beoordelen of jullie relatie gevaar loopt. Zoals je zelf al aangeeft was deze actie geen bedreiging voor je relatie.
- Je vriend kan die inschatting echter niet maken, en zal dus foute conclusies trekken. Dus het is te verdedigen om hem niet iets te vertellen waar hij niets mee kan.
- Probeer een andere methode te vinden om met je schuldgevoel om te gaan.
- Wat is er nou helemaal gebeurd... Je bent ietsje tever gegaan, maar je bent niet met hem naar bed geweest, je hebt geen geheime afspraakjes achter je vriend's rug.... Vergelijk het met één keer op zondagnacht door rood rijden (is fout), of vijf jaar rijden zonder rijbewijs (brengt anderen in gevaar).
Geef jezelf de kans om deze ervaring te verwerken zonder meteen je relatie af te schieten.
pi_61040463
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 14:56 schreef LoveLia het volgende:
Ik ben toen met hem naar huis meegeweest. Daar heb ik een enorme fout gemaakt en met hem gezoend. Hij wilde meer maar ik niet en heb alleen bij hem met de mond wat gedaan..maar hij helemaal niks bij mij. Ik was enorm geschrokken voelde me schuldig omdat ik mee was gegaan en valse hoop had gegeven aan die jongen.

Wat moet ik doen opbiechten (ik zit er enorm mee) of voor me houden?? Het is gegarandeerd eenmalig geweest met die jongen want ik voel helemaal niks voor hem hij is niet eens knap.

Ik wil mijn schatje niet kwijt. Wat moet ik doen??? Please help!
wow wow en nog eens wow, wat zijn er toch een stel achterlijke kutmensen op deze wereld.
''Ik heb niks met hem gedaan, alleen wat met de mond.'' Hahaha je hebt hem dus nog gepijpt ook? NADAT je al met hem mee naar huis gaat (rarara wat zou je daar toch gaan doen?) en nog effe lekker met hem hebt gezoend.

Je bent een achterbakse hoer die niet eens met haar tengels van andere jongens kan afblijven. Aandacht is fijn he?
En daarna ook nog twijfelen of je het gaat opbiechten????

Waar zijn de normen en waarden tegenwoordig? Dat is toch 100% zeker dat je hem letterlijk gaat vertellen wat daar gebeurt is. Dat ben je hem toch verschuldigd?
En als hij het dan uitmaakt dan draag je de consequenties maar en trek je je les.

Hij zal je waarschijnlijk dumpen maar dat is terecht. Hij is waarschijnlijk zo'n slet als jij niet waard.
pi_61040471
Het is gegarandeerd eenmalig geweest zeg je... Dit is nou niet direct een slippertje dat je ergens achter op de dansvloer maakt. Je bent met hem naar huis gegaan en je wist dat je daar niet naartoe ging om de vaat te doen. Daar ben je lekker met die jongen aan de slag gegaan. Uiteindelijk kreeg je toch last van je geweten en ben je niet all the way gegaan. Toch was het kwaad al geschied.

Als je het aan hem vertelt zal het zeer terecht zijn als hij het uitmaakt. Je hebt hem willens en wetens bedrogen. Wie verzekert hem ervan dat je volgende keer niet hetzelfde doet? Voor die jongens is de buit na wat drankjes en een beetje aandacht al binnen. Dat die jongen je niets doet is niet van belang. Het kan elke week weer een ander zijn aangezien het allemaal zo makkelijk ging.

Als je het niet verteld heb je de kans dat hij er niet achter komt. Wat niet weet wat niet deert. Al zal het heel wat slechter uitpakken als hij het via via te horen moet komen. Je hebt die vriendinnen wel laten zitten voor die jongen. Die weten dus ook wel dat er wat speelde.

Ach... hier zijn geen handleidingen voor die je vertellen wat te doen. Je had in eerste instantie maar wat beter na moeten denken. Achteraf huilen dat je zo'n spijt hebt heeft niemand wat aan.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:08:38 #13
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_61040472
quote:
Daar heb ik een enorme fout gemaakt en met hem gezoend.
quote:
Hij wilde meer maar ik niet en heb alleen bij hem met de mond wat gedaan..maar hij helemaal niks bij mij.
je hebt hem eerst gezogen en toen gezoend? ieeeeuww!
  Eindredactie Games vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:09:12 #14
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_61040493
wat heb je bij hem met je mond gedaan?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_61040494
bij hem met de mond wat gedaan...

heb je m nou gepijpt of niet?

Daarnaast vind ik het ook knap goedkoop als je jezelf volgiet en dan met iemand die je nauwelijks kent mee naar huis gaat. Wat had je gedacht daar te gaan doen? Nog even 1 drankje en dan ieder zn eigen weg?
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:09:25 #16
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_61040503
Optie 1 Zelfmoord!
Optie 2 Zelfmoord!
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:09:47 #17
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_61040521
vrouwen zijn echt hoeren he. sjees
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:10:02 #18
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_61040524
Optie 3 Zelfmoord!
pi_61040527
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:05 schreef yvonne het volgende:
Kloontje?
Zit ie ook op FOK!?
Nee maar zijn wel andere mensen op fok die mij kennen van in het echt
pi_61040537
hah die gozer blij natuurlijk, kan hij ze kwakje weer is kwijt..

mwahaha, obiechten maar.. of een leugen voor eigen best wil
No Guts, No Glory
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:10:51 #21
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_61040552
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:10 schreef LoveLia het volgende:

[..]

WAt heb ik medelijden met die mensen

Leugenachtige hoer!
pi_61040555
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:09 schreef donald_dick het volgende:
wat heb je bij hem met je mond gedaan?
tussen zijn benen wat debnk je zelf?
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:10:58 #23
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_61040559
quote:

[..]

binnenkort komt er vast nog wel een persoon bij die jou echt gaat kennen :'')
pi_61040624
Ik verbaas me hier echt over de mensen die zeggen dat je het niet moet opbiechten.

Dat is toch wel het MINSTE wat je kunt doen na zo'n achterbakse hoerenactie?

Wat ook altijd mooi is zijn die wijven die dan aankomen met dat ze zo dronken waren.
Het enige wat alcohol doet is je remmingen verlagen, dus eigenlijk is dat wat je echt wil. Lekker kerels zoenen en pijpen terwijl je een vriend hebt dus.

Als je nog ergens een beetje respect hebt biecht je het op en laat je hem beslissen wat er gebeurt. En als hij boos wordt en wat dan ook doet, dan heb je dat maar verdiend.
Ben ik de enige nog oprechte persoon hier of hoe zit dat.
pi_61040629
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:07 schreef mgerben het volgende:

Je vriend zal 3000% zeker niet geroerd zijn door je geweldige eerlijkheid maar zal gaan jengelen over vertrouwen, en vervolgens moet jij eindeloos door het stof om zijn vertrouwen te herwinnen - en je relatie (als die al in stand blijft) is nooit meer dezelfde.

En wees eerlijk: Het boeit je voor geen centimeter of je eerlijk naar je vriend bent of niet.

Bekijk het eens zo:
- Jij bent in de beste positie om te beoordelen of jullie relatie gevaar loopt. Zoals je zelf al aangeeft was deze actie geen bedreiging voor je relatie.
- Je vriend kan die inschatting echter niet maken, en zal dus foute conclusies trekken. Dus het is te verdedigen om hem niet iets te vertellen waar hij niets mee kan.
- Wat is er nou helemaal gebeurd... Je bent ietsje tever gegaan, maar je bent niet met hem naar bed geweest, je hebt geen geheime afspraakjes achter je vriend's rug.... Vergelijk het met één keer op zondagnacht door rood rijden (is fout), of vijf jaar rijden zonder rijbewijs (brengt anderen in gevaar).
Geef jezelf de kans om deze ervaring te verwerken zonder meteen je relatie af te schieten.
Dankjewel voor je normale antwoord. De hoofdmoot is ook schuldgevoel en ja dat isegoïstisch m,aar ben tegelijk bang voor zijn reactie als hij er toch via die jongen of zo achterkomt dan denk ik dat het helemaal niet meer goedkomt.

Ik vind het moeilijk
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:13:24 #26
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_61040634
Of je laat hem vreemdgaan. Een vrijkaart voor één keer, met je vriendin, een avondje.
Dan zijn jullie beide rondslapende patjepeeërs.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
pi_61040669
Opbiechten.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:14:27 #28
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_61040674
quote:
Daar heb ik een enorme fout gemaakt en met hem gezoend. Hij wilde meer maar ik niet en heb alleen bij hem met de mond wat gedaan..
Oh, het valt dus best mee, je hebt 'm alleen maar gepijpt !
zzz
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:14:48 #29
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_61040682
Nou wat gaat je relatie geweldig... Als je hem iets mag besparen is het samen
een huis kopen...

Je hebt aan een andere gast zn leuter gezogen... Ook al betekent het gevoels-
matig niets (wat ook ontkenning kan zijn) zou k toch maar eens heel erg goed
nadenken over wat er gebeurd is en die malibu'tjes niet de schuld geven...

Die vriendinnen waren al naar een andere kroeg (ook niet zonder het jou te
vertellen denk ik) en jij bent 'zomaar' daar gebleven en met die jongen mee
naar huis gegaan? Denk daar eens over na... Waarschijnlijk mis je iets bij
je 'schatje' of ben je nog niet klaar om je echt te binden...

En dat schijnheilige schijnvertrouwen houden is naar mijn mening bullshit...
Murphy zal je laten zien wat er gebeurt als je schatje er op de een of
andere manier achter komt en jullie samen een huisje hebben...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_61040704
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:09 schreef Batsnek het volgende:
bij hem met de mond wat gedaan...

heb je m nou gepijpt of niet?
en daar heb ik heel veel spijt van
quote:
Daarnaast vind ik het ook knap goedkoop als je jezelf volgiet en dan met iemand die je nauwelijks kent mee naar huis gaat. Wat had je gedacht daar te gaan doen? Nog even 1 drankje en dan ieder zn eigen weg?
Ik weet het niet het was gezellig. Hij wist ook dat ik een vriend heb dus hij had het ook tegen kunnen houden maar hij goot me vol met alcohol. Ben daar best kwaad om want je kunt ook zeggen dat ik er in ben getuind maar ik had het nooit zo ver moeten laten komen, Maar er zijn 2 fouten hier vind ik.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:15:41 #31
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_61040713
Als je het kan verzwijgen en zeker weet dat hij er niet achter komt... doen! Niemand heeft er wat aan dit te weten. Hoop wel dat je ervan geleerd hebt. NOOOOOIT meer doen dus als je bij je partner wilt blijven.
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:17:08 #32
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61040769
Tja... je vriend verdient beter. Je bent niets meer dan een simpele slet die alleen aan zichzelf denkt. Heel simpel dus. Punt achter de relatie zetten (ik neem aan dat je vriend geen behoefte meer heeft aan je...), en dat is zo'n beetje de enige 'waardige' manier om dit af te sluiten.

Ik heb medelijden met je vriend. Die denkt zijn vriendin te kunnen vertrouwen en ze pijpt meteen een andere vreemde gozer. Die gast vertrouwd dus de rest van zijn leven geen meiden meer...
pi_61040797
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:15 schreef Flurry het volgende:
Als je het kan verzwijgen en zeker weet dat hij er niet achter komt... doen! Niemand heeft er wat aan dit te weten. Hoop wel dat je ervan geleerd hebt. NOOOOOIT meer doen dus als je bij je partner wilt blijven.
Yep, en vervolgens met je schijnheilige kop het Ja woord zeggen over 10 jaar. Lekker beeld wat je elke ochtend in de spiegel ziet. Je moet het kunnen.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:18:05 #34
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_61040802
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:15 schreef LoveLia het volgende:
Ik weet het niet het was gezellig. Hij wist ook dat ik een vriend heb dus hij had het ook tegen kunnen houden maar hij goot me vol met alcohol. Ben daar best kwaad om want je kunt ook zeggen dat ik er in ben getuind maar ik had het nooit zo ver moeten laten komen, Maar er zijn 2 fouten hier vind ik.
Helemaal niet, hij had niks te verliezen en al helemaal geen verantwoording
af te leggen aan jouw vriend... Jij wel... Je zoekt excuses en die heb je niet...
B-FliP Youtube Channel
pi_61040851
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:17 schreef Yi-Long het volgende:
Tja... je vriend verdient beter. Je bent niets meer dan een simpele slet die alleen aan zichzelf denkt. Heel simpel dus. Punt achter de relatie zetten (ik neem aan dat je vriend geen behoefte meer heeft aan je...), en dat is zo'n beetje de enige 'waardige' manier om dit af te sluiten.

Ik heb medelijden met je vriend. Die denkt zijn vriendin te kunnen vertrouwen en ze pijpt meteen een andere vreemde gozer. Die gast vertrouwd dus de rest van zijn leven geen meiden meer...
Hij heegft me altijd kunnen vertrouwen. Heb het altijd op hooguit flirten gelaten, dit nog nooit gedaan. Hij kan me echt wel vertrouwen. Ik hou van hem en wil hem niet kwijt. Ben echt kwaad op me eigen en die gast.
pi_61040862
quote:

[..]

[..]

LOL. Ja natuurlijk, HIJ heeft je volgegoten en HIJ heeft zijn pik in jouw mond gestopt.
Leer nou eens een keer dat alle mannen jou willen neuken als je er (boven)gemiddeld uit ziet en dat JIJ ALS VROUW dus de uiteindelijke beslissing maakt.
Maar mevrouw kan deze verantwoordelijkheid niet aan en kan de verleiding ook niet weerstaan.
quote:
Als je het kan verzwijgen en zeker weet dat hij er niet achter komt... doen! Niemand heeft er wat aan dit te weten. Hoop wel dat je ervan geleerd hebt. NOOOOOIT meer doen dus als je bij je partner wilt blijven
Jij bent helemaal achterbaks en gestoord. Lekker vreemdgaan en het nooit vertellen.

Naar mijn idee gaat deze wereld naar de klote. Loyaliteit, respect en eerlijkheid bestaan niet meer
pi_61040870
je bent een sleeeetje... sleeetje!
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:20:47 #38
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_61040893
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:19 schreef LoveLia het volgende:
Hij heegft me altijd kunnen vertrouwen. Heb het altijd op hooguit flirten gelaten, dit nog nooit gedaan. Hij kan me echt wel vertrouwen. Ik hou van hem en wil hem niet kwijt. Ben echt kwaad op me eigen en die gast.
dat heb je laten zien hoor... Het beste ermee...
B-FliP Youtube Channel
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:20:48 #39
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_61040894
Wat is dat toch met al die 'Oh oh ik ben vreemdgegaan en ik heb zo'n spijt en zo ben ik helemaal niet!' topics van vrouwen de laatste tijd??

Controleer jezelf eens van te voren in plaats van dat je na de daad spijt moet krijgen. Ik zal krachttermen achterwege laten, die hebben anderen al genoeg gebruikt.

Is dit nou het resultaat van het feminisme? Nou gefeliciteerd hoor.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:21:17 #40
71115 Rnej
I walk the line
pi_61040912
je wil je vriend niet kwijt maar je gaat wel vreemd....

niet handig he... opbiechten is het best, misschien dat hij je dan nog daarna leert vertrouwen, als je niets zegt en hij komt erachter kan je sowieso dag met je handje zeggen denk ik...
pi_61040925
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:12 schreef RobRobert het volgende:
Ik verbaas me hier echt over de mensen die zeggen dat je het niet moet opbiechten.

Dat is toch wel het MINSTE wat je kunt doen na zo'n achterbakse hoerenactie?

Wat ook altijd mooi is zijn die wijven die dan aankomen met dat ze zo dronken waren.
Het enige wat alcohol doet is je remmingen verlagen, dus eigenlijk is dat wat je echt wil. Lekker kerels zoenen en pijpen terwijl je een vriend hebt dus.

Als je nog ergens een beetje respect hebt biecht je het op en laat je hem beslissen wat er gebeurt. En als hij boos wordt en wat dan ook doet, dan heb je dat maar verdiend.
Ben ik de enige nog oprechte persoon hier of hoe zit dat.
Opbiechten doe je alleen maar om van je schuldgevoel af te komen. Nu is zij degene die er erg mee zit. Als ze het opbiecht heeft zij weer een gezuiverd geweten en zit hij met dat kutgevoel. Nogal makkelijk om het zo op te lossen. Het probleem bij de ander op zijn bord gooien en maar afwachten wat er gebeurt.

Veel mensen zouden aangeven het graag te willen weten als hun partner een slippertje heeft gemaakt. Toch pakt het vrijwel altijd slecht uit. Als hij er nooit achter zou komen én ze flikt dit hem nooit meer is er nog een kans dat dit goed afloopt. Uiteindelijk is het dan voor hem ook beter al klinkt dat misschien heel gek. Ach... het blijft natuurlijk een moeilijk punt.

Wat dat alcohol excuus heb je natuurlijk helemaal gelijk.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:22:52 #42
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_61040962
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:18 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Yep, en vervolgens met je schijnheilige kop het Ja woord zeggen over 10 jaar. Lekker beeld wat je elke ochtend in de spiegel ziet. Je moet het kunnen.
Ik ken genoeg stelletjes waarvan er één wel eens gestruikeld is en die nu jaren later heel gelukkig samenwonen.... Zo'n ervaring met iemand anders kan je juist goed laten beseffen dat je bij je partner wilt blijven en opbiechten is sowieso einde verhaal.
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_61041000
quote:

[..]

Heeft ie niet. Want als mevrouwtje Lovelia wat malibuutjes op heeft en er komt een leuke jongen, dan gaat ze daar mee naar huis, kust ze met hem en pijpt ze hem en komt ze er DAN pas achter dat het misschien niet helemaal eerlijk is.

Hij had je alleen kunnen vertrouwen als jij hierop bent berekent en niet met jongens naar huis gaat na het uitgaan. ZOEK DE FOUT BIJ JEZELF.

Ow ja en dit bewijst dus dat je in staat bent tot vreemdgaan, hoe veel je ook van hem houdt. Dat is altijd fijn om in je achterhoofd te houden als vriend.
Hij kan je dus nooit meer vertrouwen want jij kan het nog wel 100 keer doen. Vooral als je verliefdheid dalijk ook nogw at minder wordt...

Opbiechten dus en janken om zelfmedelijden.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:24:09 #44
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61041013
quote:

[..]

Nee... hij kan je dus NIET vertrouwen. Dat heb je nu zelf bewezen. En daar gaat hij de rest van zijn leven, in deze of in nieuwe relaties, gewoon problemen mee blijven houden, omdat jij zonodig even geil en eenzaam was.
pi_61041029
maar serieus

ik zou het niet vertellen. wat niet weet, niet deert toch.....
maar als hij er dan achter komt... dan heb je gezeik! (ook als je het wel vertelt)

het is alleen jammer dat je het allemaal zo bewust hebt gedaan!
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:25:56 #46
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_61041078
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:14 schreef B-FliP het volgende:
Nou wat gaat je relatie geweldig... Als je hem iets mag besparen is het samen
een huis kopen...
Tis idd wel gemakkelijk voor ons om je uit te schelden en na te wijzen, maar hoe je het wend of keert, je hebt een FOUT gemaakt. Niet leuk om te horen wel groots wanneer je het erkent.

Dus gewoon erkennen en vertellen en wel zo snel mogelijk. Hij gaat er toch wel achter komen...
En doe dit dan voordat je/hij financieel/contractueel ergens aan vast zit, dat heeft hij op z'n minst toch wel verdiend!

En volgende keer gewoon bij je 'vriendinnen' blijven
Wat je vindt, ...
pi_61041088
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:24 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Nee... hij kan je dus NIET vertrouwen. Dat heb je nu zelf bewezen. En daar gaat hij de rest van zijn leven, in deze of in nieuwe relaties, gewoon problemen mee blijven houden, omdat jij zonodig even geil en eenzaam was.
Yepperdeyepyep. Je bent niet te vertrouwen TS, heb je bewezen.
Iets anders: Je kan wel kwaad zijn op die gast, maar hij heeft geen relatie met 1 van jullie.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:27:10 #48
85962 ioko
I Appear Missing
pi_61041116
quote:

Sorry hoor, maar dit is gewoon zwak. Jij neemt altijd veel alcohol van iemand aan die je niet kent?
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_61041126
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:21 schreef Karammel het volgende:

[..]

Opbiechten doe je alleen maar om van je schuldgevoel af te komen. Nu is zij degene die er erg mee zit. Als ze het opbiecht heeft zij weer een gezuiverd geweten en zit hij met dat kutgevoel. Nogal makkelijk om het zo op te lossen. Het probleem bij de ander op zijn bord gooien en maar afwachten wat er gebeurt.

Mijn brein werkt zo dus niet. Opbiechten doe je juist niet alleen voor jezelf. Dat doe je omdat je partner het RECHT heeft te weten wat voor vlees hij in de kuip heeft.
Ik vind dat je na zo'n achterbakse actie de beslissing over de relatie niet zelf mag maken. Je hebt zelf je relatie in gevaar gebracht en dat moet je ook het fatsoen hebben om de bal over te spelen naar je partner en hem te laten oordelen over de situatie.

Dat is voor mij gewoon een stukje loyaliteit en eerlijkheid. In een goede relatie heb je geen geheimen. En beter geen relatie dan een met een oneerlijke slet.
pi_61041137
Ik zou het maar voor me houden als ik jou was. Maar daarbij ga ik even van mezelf uit.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_61041162
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:08 schreef RobRobert het volgende:

[..]

wow wow en nog eens wow, wat zijn er toch een stel achterlijke kutmensen op deze wereld.
''Ik heb niks met hem gedaan, alleen wat met de mond.'' Hahaha je hebt hem dus nog gepijpt ook? NADAT je al met hem mee naar huis gaat (rarara wat zou je daar toch gaan doen?) en nog effe lekker met hem hebt gezoend.

Je bent een achterbakse hoer die niet eens met haar tengels van andere jongens kan afblijven. Aandacht is fijn he?

Waar zijn de normen en waarden tegenwoordig? Dat is toch 100% zeker dat je hem letterlijk gaat vertellen wat daar gebeurt is. Dat ben je hem toch verschuldigd?
En als hij het dan uitmaakt dan draag je de consequenties maar en trek je je les.

Hij zal je waarschijnlijk dumpen maar dat is terecht. Hij is waarschijnlijk zo'n slet als jij niet waard.
tsjakka tsjakka, recht voor haar raap....
No Guts, No Glory
pi_61041170
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:27 schreef RobRobert het volgende:

[..]

Mijn brein werkt zo dus niet. Opbiechten doe je juist niet alleen voor jezelf. Dat doe je omdat je partner het RECHT heeft te weten wat voor vlees hij in de kuip heeft.
Ik vind dat je na zo'n achterbakse actie de beslissing over de relatie niet zelf mag maken. Je hebt zelf je relatie in gevaar gebracht en dat moet je ook het fatsoen hebben om de bal over te spelen naar je partner en hem te laten oordelen over de situatie.

Dat is voor mij gewoon een stukje loyaliteit en eerlijkheid. In een goede relatie heb je geen geheimen. En beter geen relatie dan een met een oneerlijke slet.
Is ook weer zo.

Zo lastig allemaal, weet meteen weer waarom ik nooit in dit soort situaties kom
pi_61041182
Ik denk dat je spijt gaat krijgen als je het niet verteld. En dan denk je over een tijdje: had ik het nou maar eerder verteld. Hoe langer je wacht hoe meer je jezelf in moeilijkheden brengt.

Mijn vriend is zelf vreemdgegaan, en vertelde dit pas na ongeveer 7 maanden.
Dat hij het zo lang heeft verzwegen, doet bijna net zoveel pijn als het vreemdgaan zelf.
Elke minuut dat ik bij hem was in die 7 maanden heeft hij het geweten en verzwegen, daar was ik zo boos over.

Maar met zoiets als dit blijf je rondlopen, het blijft in je hoofd zitten.
En als je bijv. een huis gaat kopen of gaat trouwen ofzo, dan wordt het schuldgevoel alleen maar groter.
pi_61041196
quote:

je "kent" een jongen want je hebt er al 2 x!!!!!! mee gepraat tijdens uitgaan...

je bent beide dronken en je gaat met hem naar huis mee.....
toen wist jij al dat het fout zou gaan! dus je bent bewust vreemd gegaan.

je kan mij niet vertellen dat je dacht dat je een bakkie koffie ging doen...

en je bent nergens ingetuint. je wilde dat gewoon op het moment.
pi_61041283
Ik zou het ook (nog) niet vertellen, omdat je relatie dan zo goed als zeker over is.
Laat het even bezinken en schat dan in welke keuze je maakt, opbiechten en je relatie op het spel zetten, of met een schuldgevoel blijven zitten.

Sowieso zou ik dat huis kopen voorlopig even uitstellen totdat je het voor jezelf op een rijtje hebt.
pi_61041329
Hij komt er toch wel achter. lekker dom ook, een vent pijpen terwijl je een relatie hebt..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:32:54 #57
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61041353
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:31 schreef ruud.nl het volgende:
Ik zou het ook (nog) niet vertellen, omdat je relatie dan zo goed als zeker over is.
Laat het even bezinken en schat dan in welke keuze je maakt, opbiechten en je relatie op het spel zetten, of met een schuldgevoel blijven zitten.

Sowieso zou ik dat huis kopen voorlopig even uitstellen totdat je het voor jezelf op een rijtje hebt.
... en dan het risico lopen dat die gozer die ze gepijpt heeft het hele dorp rondbazuint wat ze heeft gedaan, waarna het via-via alsnog bij die vriend terecht komt!?
pi_61041373
Hoe zou jij je voelen als hij verzwijgt dat hij, na een paar mali butjes, een vrouw gekust en tot een hoogtepunt gebeft heeft?

Ik zeg altijd: doe niemand iets aan wat je jezelf nooit zou aandoen.
pi_61041384

Moeilijk, moeilijk....

Als je het verteld ben je wel vrij in je hoofd, maar waarschijnlijk ook weer vrijgezel.
Vertel je het niet, blijf je de angst houden dat hij er ooit achterkomt en dan nog wat, kan je het een heel leven voor je houden?
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_61041471
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:32 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

... en dan het risico lopen dat die gozer die ze gepijpt heeft het hele dorp rondbazuint wat ze heeft gedaan, waarna het via-via alsnog bij die vriend terecht komt!?
Vooral dat is niet te vergeven, sommige mensen kunnen nog over hun hart strijken als iemand zelf het opbiecht. Maar via via te horen krijgen wat je 'geliefde' heeft uitgespookt terwijl je duidelijk een monogame relatie hebt, tja.. 98% is einde oefening en daarvan is 1% die eindigd in het bos 6 feet deep.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2008 15:36:33 ]
pi_61041499
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:32 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Wedervraag, als jij die jongen zou zijn, zou jij dan rond gaan bazuinen wat er gebeurd is?
pi_61041518
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:20 schreef rival het volgende:
je bent een sleeeetje... sleeetje!
hehe voor het plakalbum

Ontopic: hallo zeg, nou ga je die jongen ook nog de schuld geven dat hij je vol giet met alchohol... WTF!!!... jij drinkt het toch zeker op..

wie is er nou fout bezig, jij of hij.. juist JIJ!.. zoals al vaker gezegd in dit topic, je bent gewoon nog een sletje die niet goed kan omgaan met een relatie...

succes er met.. uithuilen eerst maar is
No Guts, No Glory
pi_61041521
Even heel eerlijk. Ik vind je een bitch. Zeg het tegen hem als je iets van karakter hebt. En als hij karakter heeft maakt hij het uit.
Echt een kutstreek van je.

Edit, heb je wel alles doorgeslikt?
History became legend, legend became myth.
pi_61041533
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:36 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Wedervraag, als jij die jongen zou zijn, zou jij dan rond gaan bazuinen wat er gebeurd is?
ik zou het rondvertellen als de dame in kwestie geen vriendin van me is maar gewoon een sletje uit de kroeg! (heb je al 1 jongens antwoord)
pi_61041536
quote:

[..]

HELL YEAH De volgende ochtend werd ik altijd gebeld door een maat of het lekker was.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2008 15:38:05 ]
pi_61041567
quote:

[..]

Dit is wel het meest intiligente wat ik heb gelezen.
Jij hebt de keuze gemaakt om e.e.a. tot uitvoering te brengen. Draag dan ook de consequentie en vertel het.
pi_61041577
opbiechten uiteraard. Als dit later nog naar buiten komt is het zeker over tussen jullie.
pi_61041579
Naar aanleiding van veel reacties in dit topic die er op neer komen dat NIET vertellen beter is, heb ik hier een pol gemaakt:

Poll: Ben je in staat vreemdgaan op te biechten of niet?
pi_61041583
quote:

[..]

[..]

Hij doet dit, hij doet dat. Het is altijd de schuld van een ander he; die jongen heeft totaal niets verkeerd gedaan; hij is jou of je vriend geen verantwoordelijkheid schuldig.Dat ben jij wel aan jezelf en aan je vriend, dus jij bent degene die fout zit.

Je kan ervoor kiezen om een slet te blijven en het proberen geheim te houden, of de eer aan jezelf houden en het opbiechten en waarschijnlijk op zoek gaan naar een nieuw vriendje. Eitherway you're fucked.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:39:22 #70
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61041590
quote:

[..]

Nee, maar ik ben ook niet het type jongen dat zich laat afzuigen door goedkope dronken-gevoerde sletjes uit de kroeg.
pi_61041594
quote:

[..]

Ik ben dan wel een meisje...
Maar die knul is waarschijnlijk niet de enige die het weet dat ze mee naar huis is gegaan.
Mensen kunnen het gezien hebben, die twee dames kunnen ook wat rondstrooien.
Die knul zegt wat tegen 1 jongen en die jongen kan misschien wel uit de school klappen...

We weten niet hoe bekend de vriend van TS is in deze discotheek/kroeg/whatever.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:40:16 #72
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61041623
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:38 schreef Batsnek het volgende:

[..]

Hij doet dit, hij doet dat. Het is altijd de schuld van een ander he; die jongen heeft totaal niets verkeerd gedaan; hij is jou of je vriend geen verantwoordelijkheid schuldig.Dat ben jij wel aan jezelf en aan je vriend, dus jij bent degene die fout zit.

Je kan ervoor kiezen om een slet te blijven en het proberen geheim te houden, of de eer aan jezelf houden en het opbiechten en waarschijnlijk op zoek gaan naar een nieuw vriendje. Eitherway you're fucked.
Waarschijnlijk baalt ze nu dat ze NIET gefucked is, want de relatie is sowieso over....
pi_61041656
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:27 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ik zou het maar voor me houden als ik jou was. Maar daarbij ga ik even van mezelf uit.
Ik weet niet wie het allemaal weet in je omgeving (afgezien van alle fokkers )..... maar als je samen met die gast de enige bent dan zou ik het niet zeggen. Dit kost je echt je relatie...het vertrouwen is behoorlijk naar de knoppen en ... je hebt gewoon te veel gedaan!
Rot signature
pi_61041673
Ik zou het wel vertellen als ik jou was. Ik vind dat hij wel recht heeft om te weten wat jij doet na een paar Malibu. Zoals anderen al zeggen ben je uit je zelf met die gast helemaal naar huis gegaan, is het niet ergens in een steegje gebeurt. Pijpen is ook niet iets waarbij hij je makkelijk kan dwingen om hem te doen dus zul je ook wel gewild hebben.
Het is egoistisch als je het zegt omdat je dan van je schuldgevoel af bent, maar ook egoïstisch als je het niet verteld omdat jij dan beoordeelt voor hem of dit een issue in de relatie moet zijn of niet.
Niets is zo kut om achteraf te horen dat er al die tijd info voor jou verzwegen is. En met een schuldgevoel kun je ook niet altijd leven.
Het is je eigen schuld en hij heeft nu het recht om te kiezen wat er nu staat te gebeuren. Als jij op 1 avond er voor kiest om iets te doen wat 4 jaar en een goede toekomst kan verneuken is het jou keus. Het risico dat je neemt als je vreemd gaat. Ik vind het alleen maar zielig voor je vriend.
pi_61041685
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:40 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Waarschijnlijk baalt ze nu dat ze NIET gefucked is, want de relatie is sowieso over....
Nou dan kan ze toch met iedereen....
Als ze dat zou willen dan...
pi_61041763
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:40 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Yi long is het vriendje van TS
of Yi is pas (of lang geleden )bedrogen en het zit em nog hoog!

eitherways, he's fucked!

ja sorry hoor maar het valt nu wel erg op
pi_61041818
Daar heb ik een enorme fout gemaakt en met hem gezoend. Hij wilde meer maar ik niet en heb alleen bij hem met de mond wat gedaan..maar hij helemaal niks bij mij. Ik was enorm geschrokken voelde me schuldig omdat ik mee was gegaan en valse hoop had gegeven aan die jongen.

Echt weer een typische vrouw allemaal doen of het wel meevalt, maar je hebt wel zomaar iemand gepijpt. En het erge is nog je vindt hem niet eens knap laat staan leuk. Eerst dacht ik nog dat je alleen maar iemand had gezoend en dan heb ik nog zoiets van nou ja. Als je een relatie hebt en je pijpt een ander ben je in mijn ogen gewoon een slet en nog achterbaks ook dat je zelfs maar overweegt om het niet te vertellen. Wees volwassen en biecht het op.
Leuk als je je vriendin zoent zonder te weten dat de dag ervoor iemand anders zijn snikkel nog in d'r mond heeft gezeten. Persoonlijk zou het voor mij een beetje de lol uit een relatie halen als ik erachter kwam.

En weer typisch een vrouwenopmerking jij hebt de relatie jij hoort trouw te zijn en zeker niet alles gaan lopen verdraaien om je schuld maar af te kunnen schuiven En niet de eerste de beste man die je een drankje aanbied en pijpbeurt te geven.
Ga je dat ook tegen je vriend zeggen het was gezellig en hij gooide me vol met drank ik kon er niet aan doen
Voor het geval je toch karakter toont en het opbiecht en je vriend maakt het uit. Wat doe je voor een fles rose.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_61041850
Ja vertellen, anders ben je naast een slet losbandige levensgenieter ook nog een leugenares.
A little bit hateful
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:46:38 #79
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_61041899
Kan je wel een beetje pijpen?
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_61041927
is geen vraag; je zult het hem moeten vertellen. Dat is het minste wat je hem schuldig bent. Door het stof dus.. diep door het stof en hopen dat je vriend genoeg eigenwaarde heeft, jou kan vergeven en werkelijk van je houdt. Voor mij is er maar in 1 geval een excuus en dat is dat je gedrogeerd zou zijn met bv GHB (ken het niet dus weet niet of je dit achteraf kunt vaststellen), je samen vol (laten) gieten met alcohol hoort daar helaas niet bij.

Als ik je vriend zou zijn zou ik willen dat je het me eerlijk vertelde en dat je daarbij inderdaad heel diep door het stof zou gaan. Of ik je zou kunnen vergeven en nog kunnen vertrouwen twijfel ik sterk aan. Vind het persoonlijk het allerergste wat je iemand aan kan doen.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:48:28 #81
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61041968
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:43 schreef rival het volgende:

[..]

Yi long is het vriendje van TS
of Yi is pas (of lang geleden )bedrogen en het zit em nog hoog!

eitherways, he's fucked!

ja sorry hoor maar het valt nu wel erg op
Dat zou kut zijn. Mijn vriendin is wel onlangs uitgegaan met 2 vriendinnen
pi_61041978
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:46 schreef thaduck het volgende:
pi_61042005
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:46 schreef thaduck het volgende:
mwuah ze was redelijk
Nessuno attaca noi senza essere punito.
pi_61042010
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:48 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ow boy, succes in het weekend man...
pi_61042126
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:47 schreef frame31 het volgende:
......... Vind het persoonlijk het allerergste wat je iemand aan kan doen.

Dit ben ik dus helemaal met je eens! Je sloopt iemand...

Daarom zou je het wel vertellen. Tuurlijk gaat het om eerlijkheid en vertrouwen maar als je nou echt eenmalig een foutje maakt..... moet je dan 4 jaar door plee trekken en iemand z`n leven voor de komende tijd vergallen! Ik weet het niet.
Rot signature
pi_61042179
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:48 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

je kan et wel!
pi_61042225
Suicide is your only option.

Of opbiechten en vermoord worden, ook goed.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:55:34 #88
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_61042308
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:51 schreef rieski het volgende:
moet je dan 4 jaar door plee trekken en iemand z`n leven voor de komende tijd vergallen! Ik weet het niet.
Dat is al gebeurd... Alleen hij weet t nog niet...
B-FliP Youtube Channel
pi_61042427
quote:

[..]

Daar heb je natuurlijk ook gelijk in. Je kan het op verschillende manieren bekijken. Het blijft toch allemaal heel dubbel. Er is uiteindelijk geen juiste manier van handelen als je vreemd bent gegaan. Het zal altijd slecht uitpakken.

Men moet voortaan wat eerder bedenken wat de consequenties zullen zijn als ze vreemd zouden gaan.
pi_61042477
Knap hoor als je met hem in 1 huis kan gaan wonen terwijl je een dude na welgeteld 2x ontmoeten heb leeggezogen. Dat door een paar Malibu Een hitsige hond springt er nog minder snel op.
pi_61042546
quote:

[..]

Je bent een achterbakse hoer die niet eens met haar tengels van andere jongens kan afblijven.
Dat dus!
Domme kut!
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_61042582
quote:

[..]

Gefrustreerde vent. Jij hebt echt 0 ervaring met vrouwen?
pi_61042645
Wat een moralistisch gedoe weer.

Er was onlangs een onderzoekje over hoe verschillende landen/culturen staan tegenover vreemdgaan.
Conclusie: In alle landen gaat men vreemd, maar men gaat er anders mee om.
In Amerika is het bv een Zware Zonde als je erover liegt. Let wel: Niet het vreemdgaan is erg maar het liegen.
In Arabische landen is het belangrijk dat het gezin bij elkaar blijft (scheiden is schande). Vreemdgaan is niet persé leuk, maar als het de spanning weghaalt en je naar buiten kunt doen alsof alles koek en ei is is het goed. Niet helemaal mijn moraal, maar goed.
Rusland: Ja, we gaan vreemd, en wat dan nog? Is dat een probleem dan?

Onze moraal lijkt veel op die van Amerika.
Mijn motto: elke moraal is een aangeleerde moraal. Er is dus niet één waarheid en één juiste manier om alles te doen.

Mijn reacties op twee dingen die je het vaakst hoort:
- eerlijkheid. Binnen een relatie vertel je alles.
Bull-shit. Hoe oud ben je als je dat zegt, 14? Alles, kom op zeg.
Als je wel eens naar haar zus hebt gekeken, maar je weet voor jezelf dat je er niets mee doet... hoppa, op de biecht?
Als je een keer aan iemand anders hebt gedacht? Porno hebt gekeken? Als je vindt dat haar moeder zich moet scheren? Als je vindt dat ze te dik is / teveel eet / verkeerde vriendinnen heeft? Hoe die jurk haar staat?
Onzin natuurlijk. Zo ga je met niemand om. Als je iemand zegt dat die jurk haar mooi staat en daarmee een zinloos conflict voorkomt, dan doe je dat toch?
Wie hier onder het mom van 'eerlijkheid' alles maar naar buiten blurpt wat er in zijn hersenpan opkomt, houdt geen relatie vol.

- Hij verdient het om het te weten.
Ja, in principe wel.
Het probleem is dat je wél de actie die TS heeft gedaan aan hem over kunt brengen, maar niet haar overtuiging dat het een eenmalige fout was.
Je kunt wel cynisch doen, maar ze is daar wél van overtuigd.
En juist dat belangrijke aspect kun je niet overbrengen. Het overbrengen van gevoelens e.d. is gewoon veel moeilijker.
Daarom kun je dus alleen maar een vertekend beeld overbrengen bij die vriend; een halve waarheid, en niet het hele beeld.
Als je alleen maar de mogelijkheid hebt om het halve beeld - en dan nog wel de negatiefste helft - bij hem over te brengen en de andere helft door hemzelf te laten inkleuren, breng je dus alleen maar negativiteit over.
Je kunt het beeld niet neutraal of volledig overbrengen.
Dus kun je prima besluiten om het dan maar niet over te brengen.
pi_61042742
quote:

Hij wilde meer maar ik niet en heb alleen bij hem met de mond wat gedaan..maar hij helemaal niks bij mij. Ik was enorm geschrokken voelde me schuldig omdat ik mee was gegaan en valse hoop had gegeven aan die jongen.
Oh god, meisje, ben je nou zo naief? Wat nou valse hoop... hij is zijn lading kwijt en dat is ook het enige dat hij wilde. Hij was verder helemaal niet geinteresseerd in jou als persoon of verliefd of wat dan ook. Je hebt hem precies gegeven wat hij nodig had, bevrediging, en geen "valse hoop" op iets anders, want hij wilde helemaal niets anders!
Ja, ik generaliseer.
pi_61042749
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:45 schreef Liquidootje het volgende:
Ja vertellen, anders ben je naast een slet losbandige levensgenieter ook nog een leugenares.
Je kan het ook altijd nog uitmaken. Veel mensen zouden het echt laf vinden, maar heb 2x in een situatie als deze gezeten (was jong en eigenlijk niet geschikt voor een relatie). Eén keer opgebiecht, maar wat heb je er aan? Je relatie is toch bagger.

Ook al vergeven de meeste vrouwen het in zon situatie toch wel, althans ze proberen het, vaak nemen ze het wel erg persoonlijk en is het zelfvertrouwen een tijdje naar de klote. Ik vond het dan ook geen slechte optie om het uit te maken, omdat: je vriendin wel mensen/mannen blijft vertrouwen en je niet in een relatie zit met een groot leugen.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 16:11:58 #96
51635 de_priester
Nil nequit amor
pi_61042855
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:25 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

Tis idd wel gemakkelijk voor ons om je uit te schelden en na te wijzen, maar hoe je het wend of keert, je hebt een FOUT gemaakt. Niet leuk om te horen wel groots wanneer je het erkent.

Dus gewoon erkennen en vertellen en wel zo snel mogelijk. Hij gaat er toch wel achter komen...
En doe dit dan voordat je/hij financieel/contractueel ergens aan vast zit, dat heeft hij op z'n minst toch wel verdiend!

En volgende keer gewoon bij je 'vriendinnen' blijven
Meest subtiele, doch treffende reactie van dit topic al zeg ik het zelf. Hoewel ik het met robrobert in grote lijnen wel eens ben. Hoewel ik de kanttekening moet maken... zou ik het wíllen weten als mn vriendin een slippertje heeft gemaakt, bijvoorbeeld, op vakantie? Ik denk het niet. Als ze zelf de fout inziet, en het niet nog een keer doet, er lering uit trekt en zichzelf schuldig voelt, hoef ik er niets van te weten.

Aan de andere kant, als er ook maar een geringe kans is dat iemand het wel heeft gezien / gehoord whatever en dat ook aan mij kan vertellen, dan kan je maar beter zelf degene zijn geweest die het vertelt, or you are in trouble.

Tot slot,
1) de nodige malibutjes en gezeik.... idd. Bullshit. Toen ik zwaar bezopen was en een meid me half wilde aanranden wist ik nog dondersgoed dat ik een vriendinnetje had en dat ik van der hield. Daardoor was ik overigens niet al te subtiel met afwijzen van die dame Alcohol excuus sucked.
2) het is in feitte vreemdgaan met voorbedachte rade. Aangezien je met em mee bent gegaan. Als je in dat cafe met em gezoend zou hebben en zn pik had gepakt in een donker hoekje van t cafe (oké pijpen wordt moeilijker dan ) dan had het idd nog een opwelling kunnen zijn. Nu is het gewoon voorbedachte rade want idd, je gaat de wc niet schoonmaken , de afwas niet doen, en in ieder geval het huis niet zuigen daar.
3) waarom laat je je niet eerst beffen voor je hem pijpt sukkel !

verder, succes zeg niet dat ik hoop dat je je kut voelt, maar denk even na hoe oud ben je btw, hoe lang relatie, zomaar een vraagje.
Imperare sibi maximum imperium est
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 16:12:25 #97
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_61042880
  • Niets zeggen en zelf lijden.
  • Wel zeggen en je vriend laten lijden.

Kies maar en volg je hart
  • Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
    pi_61042899
    Echt onvoorstelbaar. Je gaat met die gozer naar huis..en op weg naar zijn huis had je je al 100000x kunnnen bedenken dat je dit niet zou moeten willen!
    Ik kan niet begrijpen dat je zoiets voor je zou kunnen houden. Volgensmij (als je echt van hem houdt) zul je elke dag echt een mega schuldgevoel moeten hebben. Ik zou het denk ik nieteens voor me kúnnen houden.

Ik zou het echt achterbaks vinden als mijn partner vreemd zou gaan en het gewoon niet zou vertellen. Hij moet een eerlijke keuze kunnen maken toch, weten met wie hij een huis gaat kopen???
    Als hij het van een ander hoort zou dat natuurlijk helemaal triest zijn. Gewoon opbiechten dus.
    pi_61042936
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 16:05 schreef mgerben het volgende:
    Ja, in principe wel.
    Het probleem is dat je wél de actie die TS heeft gedaan aan hem over kunt brengen, maar niet haar overtuiging dat het een eenmalige fout was.
    En juist dat belangrijke aspect kun je niet overbrengen. Het overbrengen van gevoelens e.d. is gewoon veel moeilijker.
    Daarom kun je dus alleen maar een vertekend beeld overbrengen bij die vriend; een halve waarheid, en niet het hele beeld.
    Als je alleen maar de mogelijkheid hebt om het halve beeld - en dan nog wel de negatiefste helft - bij hem over te brengen en de andere helft door hemzelf te laten inkleuren, breng je dus alleen maar negativiteit over.
    Ik ga een heel eind mee met je verhaal. Vind de reacties hier ook erg oneerbiedig maar goed, we zitten op Fok..

Waar ik het niet mee eens ben is de mogelijkheid om het hem niet te vertellen. Hij heeft het volste recht te weten wat er gebeurd is omdat dit hem aangaat. Ook als je hem maar de halve waarheid kunt vertellen zoals jij dat stelt blijft hij het recht houden te weten wat er gebeurd is. Als je het hem niet zou vertellen zou je hem imo nog een keer bedriegen en nog iets erger misschien ook.

Onthoud ook dit; een crisis kan een relatie ook versterken! Heb gelukkig niet met vreemdgaan te maken gehad maar als je moedig genoeg bent kun je hier sterker uitkomen.
    pi_61042967
    Als de kans heel klein is dat hij er nooit achterkomt en dat het niet nog een keer zal gebeuren, niet opbiechten. Doe je hem alleen maar veel pijn mee en dat terwijl dingen dus erg goed gaan tussen jullie. Zolang dit jezelf ook maar niet blijft achtervolgen en je het veel later alsnog om schuldgevoelens gaat vertellen. Want dat is niet slim.

pi_61042968
    Alwéér zo'n topic over een vrouw die is vreemdgegaan :/
    Ik krijg echt het idee dat de meeste gewoon stomme hoeren zijn die bij een druppelje alcohol zichzelf niet meer in de hand kunnen houden.
    Echt ongeloofelijk.. je zou het moeten uitmaken met je vriend want hij verdient VEEL beter, niet zo'n achterlijke slet die in een avondje stappen meteen vreemdgaat. Ik word hier zo schijtziek van.
    pi_61043017
    Niks vertellen punt.

Jij schiet daar niks mee op, je vriend schiet daar niks mee op, dus waarom zou je het doen?
    "We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
      vrijdag 22 augustus 2008 @ 16:17:03 #103
    127809 SuperrrTuxxx
    Zwerver met een wekker
    pi_61043046
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 15:08 schreef Het_Biertje het volgende:

[..]

[..]

je hebt hem eerst gezogen en toen gezoend? ieeeeuww!
    Wat is daar ieeeeuww aan.
    Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
    Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
      vrijdag 22 augustus 2008 @ 16:20:20 #104
    204054 AufDerAxe
    Eindhoven Rockcity
    pi_61043169
    tvp
    Handle every Stressful situation like a dog. If you can't eat it or play with it, Piss on it and walk away.
    Op dinsdag 15 september 2009 @ 23:13 schreef Shark.Bait het volgende:
    humor is een kwaliteit die jij niet bezit
      vrijdag 22 augustus 2008 @ 16:21:05 #105
    224087 Valkire
    Le sens commun n'est pas
    pi_61043190
    Opbiechten, waarom vraag je, nou hier komt het.

Je kan ervoor kiezen om het niet op te biechten en laten we ervanuit gaan dat je vriend er niet achterkomt, mooi toch ? dan is het net alsof het nooit gebeurd is..... maar je relatie is wel gebaseerd op een leugen.
    Dat wil je toch ook niet.

Als je het opbiecht dan kan hij je helemaal uitschelden en je op straat gooien (wat in mijn ogen terecht is) of hij vergeeft je je slippertje, is mogelijk, als dat zo is dan heeft je vriend een heel groot hart en mag je van geluk spreken.

oh en tssssk heel goedkoop van je, als je vreemdgaat doe het dan in stijl en niet als je bezopen bent.

klaar als een klontje, slotje.

[ Bericht 0% gewijzigd door Valkire op 22-08-2008 16:27:17 ]
    "Waarom zit je achter een computer terwijl je er eigenlijk voor zit?"
    pi_61043202
    quote:

Er was onlangs een onderzoekje over hoe verschillende landen/culturen staan tegenover vreemdgaan.
    In Amerika is het bv een Zware Zonde als je erover liegt. Let wel: Niet het vreemdgaan is erg maar het liegen.
    In Arabische landen is het belangrijk dat het gezin bij elkaar blijft (scheiden is schande). Vreemdgaan is niet persé leuk, maar als het de spanning weghaalt en je naar buiten kunt doen alsof alles koek en ei is is het goed. Niet helemaal mijn moraal, maar goed.

Mijn motto: elke moraal is een aangeleerde moraal. Er is dus niet één waarheid en één juiste manier om alles te doen.

Als je wel eens naar haar zus hebt gekeken, maar je weet voor jezelf dat je er niets mee doet... hoppa, op de biecht?
    Als je een keer aan iemand anders hebt gedacht? Porno hebt gekeken? Als je vindt dat haar moeder zich moet scheren? Als je vindt dat ze te dik is / teveel eet / verkeerde vriendinnen heeft? Hoe die jurk haar staat?
    Onzin natuurlijk. Zo ga je met niemand om. Als je iemand zegt dat die jurk haar mooi staat en daarmee een zinloos conflict voorkomt, dan doe je dat toch?
    Wie hier onder het mom van 'eerlijkheid' alles maar naar buiten blurpt wat er in zijn hersenpan opkomt, houdt geen relatie vol.

Ja, in principe wel.

Zo denk ik er grotendeels ook over alleen wist ik het niet zo te verwoorden. Keurige uitleg.
    Sommige mensen denken er veel te makkelijk over wat mij betreft.
    pi_61043213
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 16:14 schreef anoniemm het volgende:
    Alwéér zo'n topic over een vrouw die is vreemdgegaan :/
    Ik krijg echt het idee dat de meeste gewoon stomme hoeren zijn die bij een druppelje alcohol zichzelf niet meer in de hand kunnen houden.
    Echt ongeloofelijk.. je zou het moeten uitmaken met je vriend want hij verdient VEEL beter, niet zo'n achterlijke slet die in een avondje stappen meteen vreemdgaat. Ik word hier zo schijtziek van.

Hij weet het mensen....
    Rot signature
      vrijdag 22 augustus 2008 @ 16:26:40 #108
    51635 de_priester
    Nil nequit amor
    pi_61043391
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 16:21 schreef Karammel het volgende:

[..]

Zo denk ik er grotendeels ook over alleen wist ik het niet zo te verwoorden. Keurige uitleg.
    Sommige mensen denken er veel te makkelijk over wat mij betreft.
    ik dacht dat ik het al aardig verwoord had maar MrGerben kon het net even beter.
    Niet het vreemdgaan, maar het liegen erover is het probleem. Maar das idd net
    wat jou moraal is.
      vrijdag 22 augustus 2008 @ 16:29:30 #109
    140414 Vandaag...
    overwegend zonnig
    pi_61043494
    Je zou het hem moeten vertellen omdat hij het recht heeft zélf te oordelen of het wel of niet belangrijk was dat je een ander gepijpt hebt.

Jij kan wel zeggen dat het niets voorstelde en dat je nog veel van hem houdt maar daar gaat het helemaal niet om. Het gaat om het gebrek aan respect dat je tentoongespreid hebt. Respecteer hem in ieder geval genoeg om hem de waarheid te zeggen.

En vraag je eens af waarom je het gedaan hebt. Als je het al doet terwijl de relatie, volgens jou, goed is, hoe moet dat dan als het een keer kut gaat, en jij weer eens eenzaam met net-niet-vriendinnen in de kroeg staat.
      vrijdag 22 augustus 2008 @ 16:31:58 #110
    204510 HappyDoos
    jep jep jahoo
    pi_61043586
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 16:16 schreef DroogDok het volgende:
    Niks vertellen punt.

Jij schiet daar niks mee op, je vriend schiet daar niks mee op, dus waarom zou je het doen?
    omwille van eerlijkheid?
    Een relatis heeft als basis respect, vertrouwen en gelijkwaardigheid...
    tenminste bij mij wel
    Zal ik U lid maken? Hoezo? Is ie stuk dan?
      vrijdag 22 augustus 2008 @ 16:36:03 #111
    92279 N.icka
    Windforce 11
    pi_61043734
    Gewoon niet vertellen , kan je vast oefenen voor als het je weer 'overkomt'

vrijdag 22 augustus 2008 @ 16:38:28 #112
    140414 Vandaag...
    overwegend zonnig
    pi_61043839
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 16:26 schreef de_priester het volgende:

[..]

ik dacht dat ik het al aardig verwoord had maar MrGerben kon het net even beter.
    Niet het vreemdgaan, maar het liegen erover is het probleem. Maar das idd net
    wat jou moraal is.
    Ja, dat is allemaal leuk dat moraal relatief is en cultureel bepaald. Tuurlijk. Maar een relatie is pas werkbaar als je een beetje dezelfde moraal hanteert, welke dat ook is. Als jij vindt dat vreemdgaan prima is en niks voorstelt, zoek dan iemand die die gedachte met je deelt.

In dit geval beslist TS even dat het niets voorstelt terwijl ze dondersgoed weet dat het voor haar vriend wél veel voorstelt en dat hij zich hoogstwaarschijnlijk zwaar voor lul gezet voelt als hij zou weten dat ze dit geheim met zich mee draagt. En dan komt het neer op respect dat je bespreekt dat jouw moraal een andere is dan die van hem en niet elkaar voor de gek gaat zitten houden.
    pi_61043890
    zeer vreemd altijd op FOK dat er zo veroordelend over vreemdgaan gedaan wordt, terwijl er om me heen waanzinnig veel vreemd gegaan wordt.. gevalletje projectie van de FOKkers (dus ze doen het zelf ook, maar als je maar hard genoeg schreeuwt dat het fout is, dan gaan anderen denken dat je het niet doet) of ik begeef me in enorme fucked up kringen...

Anyway..
    Ik snap dat je in een relatie af en toe de neiging hebt om vreemd te gaan.. het is spannend en met spannend is niets mis, de mens is volgens mij ook niet gemaakt om monogaam te zijn (evolutiietechnisch gezien dan). Het heeft niets te maken met of een relatie niet goed zit of niet, na zoveel jaar steeds maar zoenen en sex met dezelfde, is het - zeker na een malibuutje of 10 - heel verleidelijk om eens met een ander te zoenen of meer..

MAAR de andere kant van het verhaal is schrijnend.. want dan heb jij je lolletje gehad, maar dan begint de ellende pas echt. Je hebt degene met wie je een relatie hebt pijn gedaan en staat er opeens heel wat op het spel! Zelf zou ik het om die reden dus nooit doen, hoeveel malibu dan ook. Ben vaak genoeg in die situatie geweest en moest enorm m'n best doen, maar het lukt altijd wel. Ga je wat ontgoocheld en teleurgesteld naar huis, maar als ik moet kiezen tussen m'n vriend pijn doen of even een avondje spannend dan is de keus snel gemaakt.

En als het bij anderen wel gebeurd: m'n ex is vreemd gegaan en vertelde het me pas na een half jaar ofzo. Iedereen wist ervan (leek wel) en ik wist niets en dat maakte het nog erger! Ik voelde me gefrustreerd omdat ik er op het moment dat het gebeurde niets aan had kunnen doen en dat daarna iedereen het wist en ik niet voelde vernederend.. Toen hij het me uiteindelijk vertelde, is de relatie niet uitgegaan, maar het vertrouwen was wel kapot. Elke keer als ie met vrienden op stap was, dacht ik ergens stiekem toch wel even van: zou hij weer???

Ik weet niet of dat ligt aan dat hij het zolang verzwegen had, of dat hij sowieso vreemd was gegaan.. ik denk het laatste.. er is veel kapot gegaan en twee jaar erna is het alsnog uitgegaan omdat alles zich bleef opstapelen.

Tip: doe het gewoon niet...
    [b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
    maar eerst nog even dit: blablabla
    pi_61043945
    Óf fokkers hebben nooit zo'n lange relaties dat vreemdgaan daar niet in het geding komt.

Think out of the box man!
    A little bit hateful
      vrijdag 22 augustus 2008 @ 16:44:12 #115
    224087 Valkire
    Le sens commun n'est pas
    pi_61044009
    Lol what box would that be, sir.
    pi_61044065
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 16:41 schreef Liquidootje het volgende:
    Óf fokkers hebben nooit zo'n lange relaties dat vreemdgaan daar niet in het geding komt.

shit daar zeg je wat LIquidootje...
    dat is het natuurlijk!!
    [b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
      vrijdag 22 augustus 2008 @ 16:47:02 #117
    130154 BarraCupraCuda
    yeah im talking to you!
    pi_61044076
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 16:21 schreef Valkire het volgende:
    Opbiechten, waarom vraag je, nou hier komt het.

Je kan ervoor kiezen om het niet op te biechten en laten we ervanuit gaan dat je vriend er niet achterkomt, mooi toch ? dan is het net alsof het nooit gebeurd is..... maar je relatie is wel gebaseerd op een leugen.
    Dat wil je toch ook niet.

Als je het opbiecht dan kan hij je helemaal uitschelden en je op straat gooien (wat in mijn ogen terecht is) of hij vergeeft je je slippertje, is mogelijk, als dat zo is dan heeft je vriend een heel groot hart en mag je van geluk spreken.

oh en tssssk heel goedkoop van je, als je vreemdgaat doe het dan in stijl en niet als je bezopen bent.

klaar als een klontje, slotje.
    Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
    The only easy day is yesterday
    stay frosty
    pi_61044111
    Als je het hem verteld vergeeft ie het misschien, maar hij zal het niet vergeten en voortaan waarschijnlijk meegaan als jij met vriendinnen gaat stappen. Hij vertrouwt je voorlopig in ieder geval niet. EN TERECHT want je bent schijnbaar niet te vertrouwen met wat alcohol op.

Stap 1 : Geef (voor jezelf) toe dat je, zeker met alcohol op, een onbetrouwbare slet kan zijn.
    Stap 2 : Drink niet meer. Inmiddels weet je waar drank toe leidt in jouw geval.
    Stap 3 : Gooi alle alcohol het huis uit. Mocht je het gevoel hebben dat je drank niet kan laten staan in de kroeg, zoek dan professionele hulp.

Best kans dat als jij deze stappen genomen hebt hij er een stuk vergevingsgezinder op zal reageren. Zoniet, pech gehad, maar je hebt wel aan jezelf gewerkt wat alleen maar goed kan zijn in een volgende relatie.
      vrijdag 22 augustus 2008 @ 16:49:40 #119
    72039 Pappie_Culo
    Spelen is leuk
    pi_61044151
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 16:41 schreef Liquidootje het volgende:

Of een beetje respect voor degene waarvan je zegt te houden.

Als je een ander wil neuken heb dan de ballen het te zeggen.
    pi_61044191
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 16:49 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Of een beetje respect voor degene waarvan je zegt te houden.

Als je een ander wil neuken heb dan de ballen het te zeggen.
    Waarom quote je nou mij?
    A little bit hateful
    pi_61044197
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 16:48 schreef MAY-be het volgende:
    Als je het hem verteld vergeeft ie het misschien, maar hij zal het niet vergeten en voortaan waarschijnlijk meegaan als jij met vriendinnen gaat stappen. Hij vertrouwt je voorlopig in ieder geval niet. EN TERECHT want je bent schijnbaar niet te vertrouwen met wat alcohol op.

Stap 1 : Geef (voor jezelf) toe dat je, zeker met alcohol op, een onbetrouwbare slet kan zijn.
    Stap 2 : Drink niet meer. Inmiddels weet je waar drank toe leidt in jouw geval.
    Stap 3 : Gooi alle alcohol het huis uit. Mocht je het gevoel hebben dat je drank niet kan laten staan in de kroeg, zoek dan professionele hulp.

Best kans dat als jij deze stappen genomen hebt hij er een stuk vergevingsgezinder op zal reageren. Zoniet, pech gehad, maar je hebt wel aan jezelf gewerkt wat alleen maar goed kan zijn in een volgende relatie.
    Stel nou dat ze al 4 jaar lang gaat stapen met daarbij drank etc. Is je aanpak dan niet wat overdreven? Wat dacht je van een klooster?
    Rot signature
    pi_61044209
    quote:

Ja, in principe wel.
    Wat een onzin weer, waar het hier om gaat is niet of hij een stinkpiemel heeft en ze dat maar tegen hem moet zeggen. Het gaat om een afspraak die je aangaat zodra je een relatie aangaat met iemand, namelijk het exclusieve recht op elkaar in de periode dat je wat voor elkaar voelt. Soms ook wel een relatie genoemd.

In Nederland is het nogsteeds een ongeschreven wet dat zodra je samen zegt: We gaan d'r voor, dat je niet met een ander het bed gaat delen als je 2 malibu's op hebt. Mensen die anders van mening zijn spreken dat van te voren af, daar user in dit geval panisch is voor de gevolgen van haar relatie... Kunnen we wel stellen dat er in deze relatie geen afspraken zijn dat rondneuken als Heleen van Rooyen een Done case is.

Kortom deze relatie heeft een fundementale basis van trouw zijn aan elkaar, een monogame relatie noemen we dat ook wel. Je kan wel stellen dat eerlijkheid uber alles een kinderachtig motto is, maar nogmaals het is niet het onderwerp de stinklul van piet.

Het onderwerp nu is 1 van de bouwstenen van deze relatie. De reden waarom hij elke avond piepers, hoe ranzig door haar ook gebakken, blijft komen eten en elke avond trouw naast haar in bedje ligt en niet bij 20 anderen dromend met haar over een toekomst met 14 kutkoters die mijn zaterdag ochtend verknallen in de appie kutheijn.

Ze heeft hem een worstje voorgehouden met daarom groot erop: Je mag me elke avond (of 1x in de week) neuken maar alleen als ik dat alleen recht heb, waarop hij haar de spiegel voorhield and the deal was done.

Zo werkt dat hier in Nederland, we zijn niet in alibaba land, niet in het land van de oneindige vrijheid om je 400 kilo dik te vreten, niet in het land waar 2 malibu's lacherig word weggeduwd door knoeste knokkels met daarin een wodka 80% fles. Nederland.

Waar een schaap elke avond thuiskomt in de wetenschap: Hey, ik kies voor deze meid en niet een van die 20 anderen omdat ik van haar hou omdat ze onder andere te vertrouwen is. In Nederland ga je, of hoop je, dat je een relatie aangaat met iemand omdat je die kan vertrouwen. Dat mevrouw niet een herpes lip meesleept vanuit de schilderswijk omdat Johnie haar als een goedkope hoer voor 2 malibu's op haar ruggetje kreeg.

Oh mijn naieve geest, ik en vele andere mannen en vrouwen, inclusief haar 'mannetje' (moet iemand net zo kotsen bij dit woord?) thuis gaan er vanuit dat de dame die je kust uit respect voor jou niet een uur ervoor een pik heeft lopen zuigen.

Hij heeft er inderdaad recht op om het te weten, want voor zover ik mij kan herinneren draait een relatie om 2 personen en niet om 1 persoon (ook al lijken veel vrouwen dat te ontkennen). Hij heeft het recht te weten welke mond hij kust na een dag arbeid. Een relatie draait om niets anders dan vertrouwen en monogamie, anders zouden we wel elkaar als Bonobo's aan het afneuken zijn.

Daar is waar het om draait: Hij vertrouwt erop dat hij krijgt waar zij hem op kan vertrouwen: Monogamie, vertrouwen en genoeg liefde voor elkaar om dit te respecteren. Ze heeft dit eenmalig verbroken, maar wie haar vorige week gevraagd zou hebben of ze ooit vreemd zou gaan zou ze dit even hard ontkennen als ze nu ontkent dat er een vervolg aan zal komen.
      vrijdag 22 augustus 2008 @ 16:53:16 #123
    224087 Valkire
    Le sens commun n'est pas
    pi_61044243
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 16:40 schreef m-niki het volgende:

........ ...

Ten eerste wil ik niet weten in wat voor kringen jij rondloopt aangezien daar waanzinnig veel word vreemd gegaan. voor sommige mensen (wat er steeds meer word, lijkt het) is het inderdaad de normaalste zaak in de wereld.

Natuurlijk heb je in een relatie de neiging om een hapje van een andere taart te nemen, elke dag slagroom taart verveeld ook uiteindelijk. en daar ligt het hele probleem. of je geeft eraan toe of niet. dat heet karakter. iets wat de meeste mensen blijkbaar niet hebben.

Je gaat uit met vrienden (let op dat woord, vrienden) je drinkt wat malibu en je gaat met een ander zoenen of gaat met hem/haar mee naar buiten... waar zijn die zogenaamde vrienden nu?
    Samen uit samen thuis.

En je persoonlijk verhaal kan als goed voorbeeld dienen voor andere, want zo gaat het inderdaad.
      vrijdag 22 augustus 2008 @ 16:54:27 #124
    130154 BarraCupraCuda
    yeah im talking to you!
    pi_61044280
    als je de ballen hebt om vreemd te gaan moet je het ook zeggen.
    Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
    The only easy day is yesterday
    stay frosty
    pi_61044306
    * Dubbel *

[ Bericht 98% gewijzigd door Cyntiaa op 22-08-2008 16:56:23 (Dubbel..) ]
    pi_61044316
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 16:31 schreef HappyDoos het volgende:

[..]

omwille van eerlijkheid?
    Een relatie heeft als basis respect, vertrouwen en gelijkwaardigheid...
    tenminste bij mij wel
    pi_61044381
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 16:51 schreef Aneurism het volgende:

[..]
    verhaal waar ik het mee eens ben
    je weet het wel op een zeer geslaagde manier te brengen
    pi_61044429
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 16:53 schreef Valkire het volgende:

[..]
    . of je geeft eraan toe of niet. dat heet karakter. iets wat de meeste mensen blijkbaar niet hebben.

amen
    pi_61044489
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:10 schreef LoveLia het volgende:

[..]

Ik zal dit topic even voor hem uitprinten!
    pi_61044519
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 16:51 schreef rieski het volgende:
    Stel nou dat ze al 4 jaar lang gaat stapen met daarbij drank etc. Is je aanpak dan niet wat overdreven? Wat dacht je van een klooster?
    Ze legt zelf de schuld bij een paar malibu's. En een gozer die ze maar blijft voeren (wat ze schijnbaar niet kan afslaan)

Verder kan ik niet beoordelen of ze die 4 jaar tijdens het stappen niet continue heeft lopen kwijlen op andere gasten en maar net, met veel moeite, d'r benen dicht (en mond boven de gordel) kon houden.
    Gezien haar verhaal vermoed ik dat ze daar veel moeite mee heeft

Toepasselijke slogan : Drank maakt meer kapot dan je lief is
      vrijdag 22 augustus 2008 @ 17:16:14 #131
    51635 de_priester
    Nil nequit amor
    pi_61044805
    quote:

[..]

Wat een onzin weer, waar het hier om gaat is niet of hij een stinkpiemel heeft en ze dat maar tegen hem moet zeggen. Het gaat om een afspraak die je aangaat zodra je een relatie aangaat met iemand, namelijk het exclusieve recht op elkaar in de periode dat je wat voor elkaar voelt. Soms ook wel een relatie genoemd.

In Nederland is het nogsteeds een ongeschreven wet dat zodra je samen zegt: We gaan d'r voor, dat je niet met een ander het bed gaat delen als je 2 malibu's op hebt. Mensen die anders van mening zijn spreken dat van te voren af, daar user in dit geval panisch is voor de gevolgen van haar relatie... Kunnen we wel stellen dat er in deze relatie geen afspraken zijn dat rondneuken als Heleen van Rooyen een Done case is.

Kortom deze relatie heeft een fundementale basis van trouw zijn aan elkaar, een monogame relatie noemen we dat ook wel. Je kan wel stellen dat eerlijkheid uber alles een kinderachtig motto is, maar nogmaals het is niet het onderwerp de stinklul van piet.

Het onderwerp nu is 1 van de bouwstenen van deze relatie. De reden waarom hij elke avond piepers, hoe ranzig door haar ook gebakken, blijft komen eten en elke avond trouw naast haar in bedje ligt en niet bij 20 anderen dromend met haar over een toekomst met 14 kutkoters die mijn zaterdag ochtend verknallen in de appie kutheijn.

Ze heeft hem een worstje voorgehouden met daarom groot erop: Je mag me elke avond (of 1x in de week) neuken maar alleen als ik dat alleen recht heb, waarop hij haar de spiegel voorhield and the deal was done.

Zo werkt dat hier in Nederland, we zijn niet in alibaba land, niet in het land van de oneindige vrijheid om je 400 kilo dik te vreten, niet in het land waar 2 malibu's lacherig word weggeduwd door knoeste knokkels met daarin een wodka 80% fles. Nederland.

Waar een schaap elke avond thuiskomt in de wetenschap: Hey, ik kies voor deze meid en niet een van die 20 anderen omdat ik van haar hou omdat ze onder andere te vertrouwen is. In Nederland ga je, of hoop je, dat je een relatie aangaat met iemand omdat je die kan vertrouwen. Dat mevrouw niet een herpes lip meesleept vanuit de schilderswijk omdat Johnie haar als een goedkope hoer voor 2 malibu's op haar ruggetje kreeg.

Oh mijn naieve geest, ik en vele andere mannen en vrouwen, inclusief haar 'mannetje' (moet iemand net zo kotsen bij dit woord?) thuis gaan er vanuit dat de dame die je kust uit respect voor jou niet een uur ervoor een pik heeft lopen zuigen.

Hij heeft er inderdaad recht op om het te weten, want voor zover ik mij kan herinneren draait een relatie om 2 personen en niet om 1 persoon (ook al lijken veel vrouwen dat te ontkennen). Hij heeft het recht te weten welke mond hij kust na een dag arbeid. Een relatie draait om niets anders dan vertrouwen en monogamie, anders zouden we wel elkaar als Bonobo's aan het afneuken zijn.

Daar is waar het om draait: Hij vertrouwt erop dat hij krijgt waar zij hem op kan vertrouwen: Monogamie, vertrouwen en genoeg liefde voor elkaar om dit te respecteren. Ze heeft dit eenmalig verbroken, maar wie haar vorige week gevraagd zou hebben of ze ooit vreemd zou gaan zou ze dit even hard ontkennen als ze nu ontkent dat er een vervolg aan zal komen.
    iemand heeft ff zijn best gedaan topstukje
      vrijdag 22 augustus 2008 @ 17:27:30 #132
    64307 Untouchables
    Kun je weven, weef dan mee
    pi_61045038
    Mensen, ze heeft zijn lul afgezogen..niet halfbezopen in de discotheek "on a whim", maar ze is met hem mee naar huis gegaan en besloot daar dat zoenen niet genoeg was.
    Pas toen ze een tijdje aan zn lid aan het zuigen was besloot ze dat het fout was en is ze snel naar huis gegaan, waar ze ongetwijfeld dr vriend ook een flinke pakkerd heeft gegeven.

Jezus, een zoen is al erg, maar dit niet vertellen??
    pi_61045168
    Hoer, je bent je vriend niet waard!
    Toegang is geen open deur.
    pi_61045793
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 17:33 schreef SarahD. het volgende:
    Hoer, je bent je vriend niet waard!
    pi_61045947
    quote:
    [quote]
    Ze heeft hem een worstje voorgehouden met daarom groot erop:
    Volgens mij was het probleem dat iemand anders haar een worstje heeft voorgehouden, maar ik drijf af...
    quote:
    Het onderwerp nu is 1 van de bouwstenen van deze relatie.

Hmja, ik ben het met je eens.
    Bouwstenen, vertrouwen, etcetera. OK.

Kijk, de helft van de reacties hier is zonder meer: Vertel maar, laat het maar uitgaan, je was fout, eigen schuld, dikke bult.
    Het is altijd makkelijk (en zelfs lekker) om een ander te veroordelen.
    Maar ik vraag me dus af welk concreet doel daarmee bereikt wordt - behalve dat iedereen zich een stukje beter voelt over de fouten van een ander.
    Moet ze weten dat ze fout is geweest?
    Nutteloos, want dat weet ze al.
    Nee, lijden moet ze! Boeten!

Jij stelt dat de relatie gebaseerd moet zijn op vertrouwen. Zij vindt dat ook - anders had ze het hele topic niet geopend.
    Het vertrouwen is beschaamd, eens.
    Maar zij denkt dus dat zijn vertrouwen in haar juist nu gerechtvaardigd is. Er is alleen geen manier om dat over te brengen. Het enige wat ze kan doen is het vertrouwen met een voorhamer kapot slaan en hopen dat hij de stukjes weer lijmt.

Ik vind dat iedereen zélf de keus moet hebben om wat-dan-ook al of niet te vertellen aan wie-dan-ook.
    Er is geen regel dat je persé alles moet vertellen aan iedereen, of dat een relatie betekent dat je persé alles moet zeggen.
    Dat is de invulling die je zelf aan een relatie geeft.

Sommige mensen denken dat je binnen een relatie alles moet vertellen, en omdat zij dat vinden, moeten anderen dat ook doen. Maar niemand vertelt altijd wat-ie denkt aan wie dan ook. Dat is de smeerolie die ons dagelijks leven mogelijk maakt.
    Denken dat je alles moet zeggen is waanzinnig naïef, óf hypocriet. Niemand doet dat.
    Mensen zijn toch geen bandrecorders zonder eigen mening of oordeel? Die alles maar voor iedereen moeten afspelen? Iedereen bepaalt toch elke keer wat hij wel of niet vertelt tegen iedereen.

Ik vind dus dat iedereen de vrijheid heeft om een relatie in te richten zoals hij of zij dat wil. En ik vind dat niemand het recht heeft om zichzelf op een moreel voetstuk te plaatsen door te zeggen: "Als jij je relatie niet zus-en-zo indeelt is het geen relatie".
    Dat hoort bij de verantwoordelijkheid en zelfbeschikking van iedereen - ook van mensen die wel eens een misstap hebben gemaakt.

TS is geen bandrecorder zonder een eigen mening, die alles maar af moet spelen voor haar vriendje. Ze mag daar zelf een mening over hebben.
    In dit geval zou ik zeggen: Volgens mij heeft ze al spijt, en wordt er niets extra's bereikt als de relatie ook nog kapot gaat.

Stel dat het een heel stuk erger zou zijn: Dat ze diezelfde kerel elke avond ziet, en dat ook niet aan haar vriendje zou vertellen.
    In dat geval zou ik het oneens zijn met haar keuze om het niet te vertellen - wat ze verzwijgt is namelijk geen incident maar een deel van haar leven.
    Ik vind echter wel dat zij zelf het recht heeft om die keuze te maken - ook als ik het met die keuze niet eens ben.
    pi_61045996
    Fck wat een lang topic al? Heeft TS al verteld wat ze precies met de mond heeft gedaan? En had ze GHB gehad?

EDIT: Ah, pijpen en Malibu. Nu nog de vraag. Is ie klaargekomen op/in jou? Condoom? Zonder deze informatie is het moeilijk een oordeel te vellen maar de voorlopige aanslag luidt:

"HAHAHA NATUURLIJK MOET JE HET NIET OPBIECHTEN WAT DE FUCK HEEFT DIE KEREL DAAR NOU WEER AAN" En dan kunnen mensen wel heel hard gaan roepen "Ja maar, hij verdient eerlijkheid!". BULLSHIT Waarom zou je hem nog even een trap na geven.

De titel moet luiden "eenmalig vreemdgegaan...uitmaken???". Want dat is de enige vraag die er te beantwoorden valt. Als jij met hem kan trouwen, kinderen kan krijgen en nog 60 jaar met hem verder kan, wetend dat je de pik van een andere gast in je bek hebt gehad. Dan moet je het vooral NIET uitmaken. Als je ook maar een enkele gezonde hersencel in je domme hoofd hebt, zal je tot de conclusie komen dat je dat niet kan, en maak je het dus uit. MAAR, waarom zou je hem in godsnaam zo'n schop nageven. Verzin een smoes, over hoe je je vrijheid terug wilt. Je na hebt zitten denken en je vindt jezelf eigenlijk nog te jong voor zo'n serieuze relatie. Gooi het desnoods op zelfontplooiing. Maar wees alsjeblieft niet zo stom om het hem te vertellen, de enige die daar (tijdelijk) beter van wordt ben jij. En jij hebt je pleziertje nu wel gehad, slet.

Overigens spreek ik uit ervaring, ben 2 week geleden vreemdgegaan en heb het op de laatste manier 'afgehandeld'. Op zich topic waardig, ware het niet dat de 6 pagina's reacties voor me wel een beetje voorspelbaar zijn

[ Bericht 45% gewijzigd door Kudtstudent op 22-08-2008 19:05:30 ]
    pi_61046647
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 18:14 schreef mgerben het volgende:
    Ik vind dus dat iedereen de vrijheid heeft om een relatie in te richten zoals hij of zij dat wil. En ik vind dat niemand het recht heeft om zichzelf op een moreel voetstuk te plaatsen door te zeggen: "Als jij je relatie niet zus-en-zo indeelt is het geen relatie".
    Allemaal goed en wel, maar je partner moet wel op de hoogte zijn van jouw mening over een relatie.

Als voor mijnheer monogamie zeer belangrijk is, en pijpen vindt hij vreemdgaan, dan heeft mevrouw de afgesproken grenzen binnen hun relatie overtreden, en dan is het over. Als zij het verzwijgt, en er zijn hierover afspraken gemaakt in de relatie, moet ze haar conclusies trekken.

Maar ik denk dat hier nooit over gesproken is geweest! Anders zou ze nooit een topic geopend hebben.
    pi_61046769
    quote:

[..]

Daar ben ik het helemaal mee eens.
    Ik heb de andere reacties trouwens niet gelezen,dus kan zijn dat dit al eens gezegd is.
    Ben zelf nooit vreemdgegaan maar wel degene die beduveld is.
    Is ook niet opgebiecht geworden en ik ben er zelf achter moeten komen. En geloof me, dat is niet fijn, je hoort het liever van je partner dan van het sletje waar ie het mee gedaan heeft.Stel nou eens hij komt er toevallig achter, iemand verpraat zich,weet ik veel. Dan zal hij er toch achterkomen en komt de klap harder aan dan wanneer jij het hem zelf verteld.

Komt ook hard aan,maar is nog altijd beter. Zoals bovenstaande persoon zegt, Omdat je partner het recht heeft om het te weten.Vertrouwen is op zo'n moment wel helemaal kapot en ik zou er rekening mee houden dat ie je dumpt. Doet ie dat niet, dan blijft er nog altijd die kwestie als je weer eens alleen wegbent, dat ie je waarschijnlijk nooit meer vertrouwt. zo van "eens een vreemdganger, altijd een vreemdganger".

Wat je ook gaat doen, sterkte!
    pi_61047171
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 18:51 schreef katerwater het volgende:

[..]
    Maar ik denk dat hier nooit over gesproken is geweest! Anders zou ze nooit een topic geopend hebben.
    Als jij thuiskomt van je werk. En je treft je partner aan onder de eetkamertafel, op zijn hurken, schijtend. Maak je er dan een topic over op Fok!? Om te vragen of dit normaal is? Sommige dingen hoef je het niet over te hebben. Dit heten normen en waarden. Schijten onder tafels valt niet binnen een normale lijn van verwachting. De pik van een andere man aflebberen terwijl je een relatie hebt ook niet
      vrijdag 22 augustus 2008 @ 19:15:48 #142
    224087 Valkire
    Le sens commun n'est pas
    pi_61047228
    @ Kudtstudent. dus als ik je goed begrijp, vind je dat heel FOK! gesloten moet worden ??
      vrijdag 22 augustus 2008 @ 19:20:01 #143
    51635 de_priester
    Nil nequit amor
    pi_61047326
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 18:17 schreef Kudtstudent het volgende:
    ik ben het oneens met je. Eigenlijk vind ik het ook nog eens laf om het uit te maken ook als je bent vreemdgegaan. Lekker simpel. En een kutsmoes gaat ook echt wel opvallen

Dat je 4 jaar een behoorlijk goeie relatie hebt, ff een slippertje, en dan met een kutsmoes aanschijten: "ja ik wil wat meer zelfontplooiing god god zeg"
    pi_61047422
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 19:15 schreef Valkire het volgende:
    @ Kudtstudent. dus als ik je goed begrijp, vind je dat heel FOK! gesloten moet worden ??
    Je mag best een topic in KLB maken over hoe erg het stinkt.
      vrijdag 22 augustus 2008 @ 19:28:05 #145
    28167 matthijst
    In a New York State of Mind
    pi_61047533
    Stinkhoer ben je...
    Dus hij mocht je niet neuken maar je hebt m wel ff gepijpt.
    En toen je thuiskwam ff lekker met je zaadbek je vriend afgelebberd
    Haters everywhere but I don't really care.
    pi_61048130
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 19:20 schreef de_priester het volgende:

[..]

Dat je 4 jaar een behoorlijk goeie relatie hebt, ff een slippertje, en dan met een kutsmoes aanschijten: "ja ik wil wat meer zelfontplooiing god god zeg"
    Een ex van me toen ze toch maar opbiechtte dat ze een ander had gezoend: "Het overkwam me gewoon.. Hij zoende me ineens.."
    pi_61048500
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 14:56 schreef LoveLia het volgende: voelde me schuldig omdat ik mee was gegaan en valse hoop had gegeven aan die jongen.
    Hier moest ik wel om lachen, die jongen hoopte natuurlijk dat ie je even flink kon beurten maar het bleef bij afzuigen. Wat zal die jongen teleurgesteld zijn!
    Je bent boos op hem? En als je hem nu weer tegenkomt en je hebt je vriend nog niks verteld? Waarom zou je niet weer meegaan, kun je meteen je schuld inlossen.

Los daarvan, in een relatie hoor je open naar elkaar te zijn, anders gaat het hoe dan ook een keer fout. Niet elke flirt hoef je op te biechten maar kun je hem nu nog recht in de ogen kijken en zeggen dat hij de enige en de ware is? Nooit zal je dat meer oprecht kunnen zeggen want je houdt een leugen achter.

Als je echt van hem houdt biecht je het op. Maar dan moet je het wel zeker weten, misschien is het een reden om eens goed na te denken hoe veel je van je vriend houdt en of hij het echt is. Als hij echt degene is met wie je verder wil, en hij houdt echt van jou, zul je er wel uitkomen.

Maar als jullie communicatie matig is en je nooit echt over je gevoel praat met hem, zal het moeilijk zijn overtuigend over te komen, want jullie kennen elkaar dan niet zo goed. Dan zou je het ook moeten opbiechten, maar in alle eerlijkheid de beslissing nemen met hem te kappen.
      vrijdag 22 augustus 2008 @ 20:10:20 #148
    224087 Valkire
    Le sens commun n'est pas
    pi_61048546
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 19:24 schreef Kudtstudent het volgende:

[..]

Je mag best een topic in KLB maken over hoe erg het stinkt.
    Ik moest er wel ffies om lachen
    pi_61048563
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 19:13 schreef Kudtstudent het volgende:

[..]

Als jij thuiskomt van je werk. En je treft je partner aan onder de eetkamertafel, op zijn hurken, schijtend. Maak je er dan een topic over op Fok!? Om te vragen of dit normaal is? Sommige dingen hoef je het niet over te hebben. Dit heten normen en waarden. Schijten onder tafels valt niet binnen een normale lijn van verwachting. De pik van een andere man aflebberen terwijl je een relatie hebt ook niet
    Geen idee wat schijten onder tafel met vreemdgaan te maken heeft

Of je het nu leuk vindt of niet, er zijn wel degelijk mensen die een open relatie hebben, en dus andere mensen aflebberen in een relatie. Mij niet gelaten, iedereen doet wat ie wil. Ik wilde alleen maar duidelijk maken dat de normen en waarden, die voorheen als normaal werden beschouwd, nu steeds vager worden. Vreemdgaan is niet goed te keuren, tenzij beide partners elkaar goedkeuring geven het wel te doen.

Dus: in een normale relatie moet over vreemdgaan gepraat worden. Op zijn minst eens aangekaart, als je beseft hoe groot de kans is op vreemdgaan. Weest realistisch!
      vrijdag 22 augustus 2008 @ 20:13:53 #150
    110163 koffiekoekje
    Mag ook bij de thee...
    pi_61048649
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 15:05 schreef yvonne het volgende:
    Kloontje?
    Zit ie ook op FOK!?
    En heeft hij al in dit topic gereageerd?
      vrijdag 22 augustus 2008 @ 20:15:41 #151
    224087 Valkire
    Le sens commun n'est pas
    pi_61048697
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 20:11 schreef katerwater het volgende:

[..]

Geen idee wat schijten onder tafel met vreemdgaan te maken heeft

Of je het nu leuk vindt of niet, er zijn wel degelijk mensen die een open relatie hebben, en dus anderen mensen aflebberen in een relatie. Mij niet gelaten, iedereen doet wat ie wil. Ik wilde alleen maar duidelijk maken dat de normen en waarden, die voorheen als normaal werden beschouwd, nu steeds vager worden. Vreemdgaan is niet goed te keuren, tenzij beide partners elkaar goedkeuring geven het wel te doen.

Dus: in een normale relatie moet over vreemdgaan gepraat worden. Op zijn minst eens aangekaart, als je beseft hoe groot de kans is op vreemdgaan. Weest realistisch!
    helemaal waar, een vriendin van mij die is getrouwd en heeft 2 kinderen, zij en haar man doen aan paren sex en gaan naar die clubs toe. Ieder zijn ding zolang je er maar eerlijk over bent in en relatie.

Maar dat is toch anders dan vreemdgaan, dat doe achter je partners rug om. in een open relatie is het dan ook geen vreemdgaan meer.
      vrijdag 22 augustus 2008 @ 20:17:04 #152
    183691 Just_Shut_Up
    Moments we forget...
    pi_61048719
    quote:

[..]

tussen zijn benen wat debnk je zelf?
    Sucky sucky 5 dolla . Ik hoop dat je vriend erachter komt .
    There is no rehab for stupidity.
      vrijdag 22 augustus 2008 @ 20:26:56 #153
    110163 koffiekoekje
    Mag ook bij de thee...
    pi_61048991
    Iemand per ongeluk pijpen... Is dat net zoiets als een klein beetje zwanger zijn
    pi_61053957
    Tis een beetje jammer dat TS niet meer mee post in het verhaal......
    Rot signature
    pi_61054923
    Je hebt hem per ongeluk gepijpt?
    pi_61054988
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 23:53 schreef Scorpie het volgende:
    Je hebt hem (bij hem thuis) per ongeluk gepijpt?
    Rot signature
      zaterdag 23 augustus 2008 @ 00:34:34 #157
    50442 DaMook
    Lonely together ( Miss u Caro)
    pi_61055825
    Vieze hoer, gewoon opbiechten . Je moet jezelf niet zo vol laten gieten dat je dingen gaat doen die je niet wilt. Moet je niet die jongen de schuld gaan geven dat ie jou volgoot . Gewoon je verantwoordelijkheid nemen en vertellen aan je vriend. Als hij dan nog bij je blijft heb je geluk, anders heb je pech en kun je je zonden overdenken en doe je dit in het vervolg waarschijnlijk niet meer.

Bah .
    The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
    I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
      zaterdag 23 augustus 2008 @ 00:35:42 #158
    50442 DaMook
    Lonely together ( Miss u Caro)
    pi_61055848
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 23:14 schreef rieski het volgende:
    Tis een beetje jammer dat TS niet meer mee post in het verhaal......
    Ja idd , ze had volgens mij gehoopt op alleen maar positieve reacties van " you go girl" je bent goed bezig, zouden we allemaal doen als we de kans kregen. .
    The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
    I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
      zaterdag 23 augustus 2008 @ 00:52:06 #159
    140414 Vandaag...
    overwegend zonnig
    pi_61056211
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 23:53 schreef Scorpie het volgende:
    Je hebt hem per ongeluk gepijpt?
    pijpen staat zo lullig hè

Ze heeft "alleen bij hem met de mond wat gedaan"
    pi_61057728
    quote:
    Op zaterdag 23 augustus 2008 00:34 schreef DaMook het volgende:
    Vieze hoer, gewoon opbiechten . Je moet jezelf niet zo vol laten gieten dat je dingen gaat doen die je niet wilt. Moet je niet die jongen de schuld gaan geven dat ie jou volgoot . Gewoon je verantwoordelijkheid nemen en vertellen aan je vriend. Als hij dan nog bij je blijft heb je geluk, anders heb je pech en kun je je zonden overdenken en doe je dit in het vervolg waarschijnlijk niet meer.

Bah .
    Waarom opbiechten?
    Haar vriend wordt er niet blij van en zij ook niet......
    "We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
    pi_61058952
    quote:
    Allereerst ik heb een kloon aangemaakt voor dit topic!

Ik heb gisteren net na het stappen en na de nodige malibutjes een enorme fout begaan...............
    Ach. ik lees veel puberreacties van slet tot hoer waarvoor je wordt uitgemaakt.
    Trek je dat niet aan, want die pubertjes weten niet beter door gebrek aan levenservaring.

Maargoed, iedereen kan zoiets gebeuren op de juiste tijd, plek en gemoedstoestand. Ach, een beetje zoenen en die vent op een onbezonnen moment pijpen kan iedereen wel gebeuren maar is bij lange na niet vreemdgaan.

Als ik jou was, niet vertellen als je vriend net zo'n bekrompen lul is als al die schreeuwerds hier en in bijzonder RobRobert.
    Vort, ga varkens pesten!
      zaterdag 23 augustus 2008 @ 08:58:47 #162
    224087 Valkire
    Le sens commun n'est pas
    pi_61059109
    quote:
    Op zaterdag 23 augustus 2008 08:34 schreef JihadJoe het volgende:

[..]

Trek je dat niet aan, want die pubertjes weten niet beter door gebrek aan levenservaring.

Maargoed, iedereen kan zoiets gebeuren op de juiste tijd, plek en gemoedstoestand. Ach, een beetje zoenen en die vent op een onbezonnen moment pijpen kan iedereen wel gebeuren maar is bij lange na niet vreemdgaan.

Als ik jou was, niet vertellen als je vriend net zo'n bekrompen lul is als al die schreeuwerds hier en in bijzonder RobRobert.
    tja. Als het zo'n bekrompen lul zou zijn waarom zou je daar dan een relatie mee willen hebben,

Nogmaals, opbiechten. eerlijkheid voor alles.
    pi_61059165
    Ik heb al een tijdje niet meer zo veel posts gezien waar de woorden hoer en slet gebruikt worden.Of ik kom niet vaak genoeg in R&P.

Maar de vragen die er zijn:
    -Heb je doorgeslikt?
    -wie schuilt er achter deze kloon? Dus mods pleeaasssseeeee!!!
    -Voel jij je slecht na het lezen van de posts?
    pi_61059260
    quote:
    Op zaterdag 23 augustus 2008 08:58 schreef Valkire het volgende:

[..]

tja. Als het zo'n bekrompen lul zou zijn waarom zou je daar dan een relatie mee willen hebben,

Nogmaals, opbiechten. eerlijkheid voor alles.
    De meeste reacties hier zijn uitermate bekrompen en lullig. Zouden dan de meesten hier een relatie hebben?

Biechten doe je in de kerk normaliter en hier gaat een gezegde wel degelijk op. Spreken is zilver en zwijgen is goud.
    Vort, ga varkens pesten!
      zaterdag 23 augustus 2008 @ 09:22:20 #165
    159879 Kaneel
    dé smaakmaker
    pi_61059264
    Hey, ik zal niets vertellen als je me nog een keer komt pijpen, ok?
    Ik snap dat je je schuldig voelde maar het is nu toch al te laat.
    Bob hoeft er toch niets van af te weten?
      zaterdag 23 augustus 2008 @ 11:14:05 #166
    51635 de_priester
    Nil nequit amor
    pi_61060510
    quote:
    Op zaterdag 23 augustus 2008 09:22 schreef Kaneel het volgende:
    Hey, ik zal niets vertellen als je me nog een keer komt pijpen, ok?
    Ik snap dat je je schuldig voelde maar het is nu toch al te laat.
    Bob hoeft er toch niets van af te weten?
    Schuurde die baard van er niet aan je kaneelstok?

zaterdag 23 augustus 2008 @ 11:20:30 #167
    92279 N.icka
    Windforce 11
    pi_61060612
    quote:

[..]

Ach, een beetje zoenen en die vent op een onbezonnen moment pijpen kan iedereen wel gebeuren maar is bij lange na niet vreemdgaan.

pi_61060709
    God zeg, en dan ook nog met een of ander zielig verhaal er omheen aankomen, "ja die vriendinnen lieten me in de steek en daarom.." KOM OP HEE! Je had ook gewoon naar huis kunnen gaan, als ze niet leuk tegen je deden. LULSMOES.
    pi_61060721
    Wees eerlijk. Je hebt het recht niet om je vriend te bedriegen. Laat aan hem de keuze over of hij bij iemand wil blijven die zich gedraagt zoals jij je gedragen hebt. Misschien vergeeft hij je en wil hij bij je blijven, misschien niet, maar dit voor jezelf houden is absoluut uitgesloten, dat kan je niet maken. Respecteer hem, wees geen egoïst en neem verantwoordelijkheid voor je daden. We maken allemaal stomme fouten, dat doet pijn, daar hebben we vooral onszelf mee want je loopt nu de kans om gedumpt te worden, maar als je nu je kop in het zand steekt en het negeert ben je verwerpelijk bezig.
    pi_61060744
    Hoax, TS heeft die "vriend" tot een geweldig orgasme gepijpt zodat die "vriend" geen zin meer had in meer en nu is TS boos op die "vriend"
    Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
    pi_61060747
    quote:

[..]

Nee een vent pijpen is niet vreemd gaan wat ben jij dom zeg en TS is wel degelijk een slet. En nee, ik ben allang geen puber meer.
    Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
      † In Memoriam † zaterdag 23 augustus 2008 @ 11:37:02 #172
    77924 Skaai
    I am beyond coffee.
    pi_61060818
    Als het zo geweldig gaat in je relatie, waarom loop je dan te hoeresloeren met een ander? Als je echt van je vriend houd en respect voor hem hebt hou je je smoel en je poten van een ander af . Drank en naiviteit als oorzaak aanwijzen is wel zwak hoor , je bent er verdorie zelf bij.
    En eerlijk duurt het langst, opbiechten lijkt me wel zo fair tegenover je vriend. Als je nu al zo'n spijt ervan hebt en het niet opbiecht leef je voorlopig wel met een schuldgevoel, ik neem aan dat je dat jezelf nou ook weer niet wilt aandoen . Laat staan je vriend die jou waarschijnlijk 100% vertrouwd.
    Fat bikers bounce better.
    I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
      zaterdag 23 augustus 2008 @ 11:38:28 #173
    4283 nietzman
    Geen zin meer.
    pi_61060833
    quote:
    Ja dat noemen ze nou emancipatie.

De hele tijd gelijk willen zijn maar zodra jij aan het kortste end trekt had die vent zich in moeten houden? Puh-lease. Als je d'r niet mee om kunt gaan moet je je maar onder een burka verstoppen, dan weten de mannen misschien hun driften in te houden.
    Ik ga naar huis.
    pi_61060868
    Opbiechten, hopelijk maakt hij het uit, slet.
      zaterdag 23 augustus 2008 @ 11:50:49 #175
    78918 SeLang
    Black swans matter
    pi_61060964
    Wat een goor wijf ben je

Maar ontopic:
    De relatie is nu sowieso onherstelbaar beschadigd. Ofwel je vertelt het en je wordt onmiddellijk op straat getrapt (als die vriend van je enig zelfrespect heeft tenminste) ofwel de relatie gaat door (als hij een slappe lul is) maar het zal nooit meer zo worden als vroeger. Je kunt ook je kop houden en verder leven met schuldgevoel en in de stress dat het ooit uitkomt. Als de kans dat het uitkomt klein is dan kun je denk ik het beste dat laatste doen.
    "If you want to make God laugh, tell him about your plans"
    Mijn reisverslagen
      zaterdag 23 augustus 2008 @ 12:02:49 #176
    110163 koffiekoekje
    Mag ook bij de thee...
    pi_61061121
    quote:
    Op zaterdag 23 augustus 2008 09:07 schreef Terpentin07 het volgende:
    Ik heb al een tijdje niet meer zo veel posts gezien waar de woorden hoer en slet gebruikt worden.Of ik kom niet vaak genoeg in R&P.

Maar de vragen die er zijn:
    -Heb je doorgeslikt?
    Zal wel niet, want hij wou verder gaan de stakker
    pi_61063445
    quote:
    Op zaterdag 23 augustus 2008 11:30 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Nee een vent pijpen is niet vreemd gaan
    Joh, je bent niks gewend, nog even en is masturbatie binnen een relatie vreemdgaan. Doe niet zo bekrompen.
    quote:
    wat ben jij dom zeg
    Dom is pas om er vanuit te gaan dat het jou niet kan overkomen.
    quote:
    en TS is wel degelijk een slet.
    poehpoeh, ze begaat een misstap en is gelijk een slet. Waarom zeg je niet dat ze gestenigd moet worden?
    quote:
    En nee, ik ben allang geen puber meer.
    Mss in leeftijd niet maar geestelijk wel.
    Vort, ga varkens pesten!
    pi_61065825
    quote:
    Op zaterdag 23 augustus 2008 13:57 schreef JihadJoe het volgende:

[..]

Joh, je bent niks gewend, nog even en is masturbatie binnen een relatie vreemdgaan. Doe niet zo bekrompen.
    [..]
    Ik zou zeggen start een poll, maar ik weet 100% zeker dat het overgrote deel van de mensen zal vinden dat een vreemde pijpen onder de noemer 'vreemd gaan' valt. Dat mag jij bekrompen vinden, maar het klinkt mij een beetje in de oren als 'iedereen is gek behalve ik'.
    quote:
    [..]
    Dat zeg ik dan ook niet. Het kan altijd, alleen weet ik dat het in mijn relatie die kans wel gruwelijk klein is, aangezien mijn vriendin niet zo'n sloerie als TS is.
    quote:
    poehpoeh, ze begaat een misstap en is gelijk een slet. Waarom zeg je niet dat ze gestenigd moet worden?
    [..]
    Waarom zou ik dat wel zeggen? Iemand die een ander vermoord is een moordenaar, iemand die een ander pijpt terwijl ze een relatie heeft, is een slet. Althans volgens mijn normen.

En ik ben een puber omdat ik tegen vreemdgaan ben? Waarom communiceer ik eigenlijk met jou?
    Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
      FOK!fossiel zaterdag 23 augustus 2008 @ 16:08:55 #179
    10 RemCOW
    SG Special power! :D
    pi_61065852
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 20:08 schreef aesop het volgende:

[..]

Hier moest ik wel om lachen, die jongen hoopte natuurlijk dat ie je even flink kon beurten maar het bleef bij afzuigen. Wat zal die jongen teleurgesteld zijn!
    Je bent boos op hem? En als je hem nu weer tegenkomt en je hebt je vriend nog niks verteld? Waarom zou je niet weer meegaan, kun je meteen je schuld inlossen.
    Die gast die lacht de ballen uit z'n broek, hij kreeg een bezet meisje mee naar huis, hij werd afgezogen en hoefde zelf niet eens zelf wat te doen .

En omg, ongelooflijk dat je (TS) ook nog boos bent op deze gast, je gaat gvd toch zelf met hem mee en pijpt hem?!

Bij mij kan er ook niet in dat het een eenmalige actie is, al ben je nog zó zat, als alles goed zat in je relatie doe je zoiets niet - vooral niet bij een jongen die je bovendien helemaal niets vindt. Dat wordt wat als je een echt leuke jongen tegen komt . Dus imho zit er echt iets niet goed (je mist misschien wat spanning?!) of je moet niet een monogame relatie aangaan, wat Aneurism eerder goed heeft beschreven in dit topic.

Al vertel je het niet, kan mij niet voorstellen dat dit nooit uitkomt. Nou dan blijft het zeker niet aan als het later bekend wordt bij je vriend... Bovendien is het niet aan jou om te beslissen dat de relatie "fantastisch" is, want volgens mij vind je vriend dat helemaal niet meer zo als hij dit hoort (of misschien wel, maar dat beslist hij). Hopelijk verspilt je vriend niet nog meer tijd met een achterbaks wijf zoals jij.

Bij mij valt pijpen zeker onder vreemdgaan en is ...
    Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
    Let's have fun ---- Life will suck soon enough
    Hattrick: 206761
    pi_61066524
    quote:

[..]

[..]

Hij goot je vol met alcohol?? Hoezo, kreeg je een trechter in je giegel geduwd met een fles Mailbu er achteraan? Je drinkt het zelf op, hij biedt het alleen aan. Jij bent degene die het glas aan haar mond zet (en blijkbaar niet alleen het glas) en een slok neemt.

En natuurlijk boeit het hem niet dat jij een vriend hebt, hij wil zijn kwakkie kwijt, niets meer en niets minder. Daar is het een man voor. En geen man zal tegen een dronken vrouw, die je net gezoend heeft en met je mee naar huis gaat zeggen:"Niet doen hoor, meisje, denk aan je vriend."
    Die gast dacht alleen maar

Dus probeer nou niet de heilige maagd Maria uit te hangen want dat is bij deze mislukt.

En waarschijnlijk heb je hem ook geen rubbertje om zijn puddingbuks gedaan. Dus heeft hij een SOA, dan zul je het binnenkort toch aan aanstaande ex mogen uitleggen.

[ Bericht 0% gewijzigd door RealZeus op 23-08-2008 17:59:08 ]
      zaterdag 23 augustus 2008 @ 17:07:02 #181
    16447 Chielus
    Dial M for me.
    pi_61066860
    nou, lekker geregeld. ten eerste is het geheel je eigen fout, niet die van die gast. Ga ook niet de alcohol de schuld geven. Of je het vertelt moet jezelf bepalen. niet wij. Maar als je het wil vertellen doe het meteen, niet 3 maanden later. Dat kost zoiezo je relatie, als je het meteen verteld kan je vriend het misschien nog 'begrijpen' onder het kopje dronkenschap. (zou mij niet lukken, maar goed).
    Save the cheerleader. Save the World.
    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
    pi_61071936
    quote:
    Op zaterdag 23 augustus 2008 13:57 schreef JihadJoe het volgende:
    [..]

Overkomen?

Zoiets 'overkomt' je niet. Voor zoiets kies jezelf. En de drank de schuld geven; Drank maakt meer kapot dan je lief is, maar het is toch wel je eigen keuze om je dronken te zuipen of op een gegeven moment te stoppen

Maarja, TS. Als jij denkt/weet dat je relatie 'naar de klote' gaat als jij het bekent. Kun je het waarschijnlijk beter niet doen. Vertrouwen mag dan wel erg belangrijk zijn in een relatie. Maar als je daardoor je relatie kwijtraakt, heb je niks meer
      zaterdag 23 augustus 2008 @ 21:08:52 #183
    102177 fs180
    ik rem voor katten
    pi_61072556
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 15:00 schreef nerderick het volgende:
    Kuthoer... Hoop dat je vriend ook vreemd gaat!
    pi_61075100
    quote:
    Dat zeg ik dan ook niet. Het kan altijd, alleen weet ik dat het in mijn relatie die kans wel gruwelijk klein is, aangezien mijn vriendin niet zo'n sloerie als TS is.
    Het is een gokje, maar dan wel met een aan 100% grenzende zekerheid

Je vriendin ziet er waarschijnlijk zo onaantrekkelijk dat niemand anders dan jij met haar naar bed wilt.. Het is namelijk een feit dat knappe mannen/ vrouwen meer (seksuele) aandacht krijgen en het risico op vreemdgaan zeker niet gruwelijk klein is... Dat risico heeft niet alléén met wel of geen sloerie zijn te maken

[ Bericht 1% gewijzigd door RosalieVerbrug op 23-08-2008 23:30:35 ]
      zaterdag 23 augustus 2008 @ 23:03:15 #185
    102177 fs180
    ik rem voor katten
    pi_61075237
    quote:
    Op zaterdag 23 augustus 2008 22:57 schreef RosalieVerbrug het volgende:

[..]

Het is een gokje, maar dan wel met een aan 100% grenzende zekerheid

Je vriendin ziet er waarschijnlijk zo onaantrekkelijk dat niemand anders dan jij met haar naar bed wilt.. Het is namelijk een feit dat knappe mannen/ vrouwen meer (seksuele) aandacht krijgen en het risico op vreemdgaan zeker niet gruwelijk klein is... Dat risico heeft niks met wel of geen sloerie zijn te maken
    tuurlijk wel, dat je aandacht krijg betekend nog niet dat je er aan toe moet geven
    pi_61075570
    TS tjee pijpen is niet vreemdgaan? Als het nou een "kusje" was geweest had ik misschien milder gereageerd maar pijpen vind ik vrij intiem in een relatie, en is wel degelijk vreemdgaan. (in mijn ogen is zelfs zoenen als vreemdgaan en zou ik er niet vrolijk van worden als mijn man met andere dames naar huis zou gaan, dat wil namelijk al voldoende zeggen over de relatie)

Om nu die onschuldige aardige jongen, die jou onbeperkt op Malibu trakteerde de schuld van dit alles in de schoenen te schuiven is helemaal triest te noemen.
    Jij hebt een relatie en wil huisje boompje beestje en kindertjes met je partner, niet die jongen die je hebt gepijpt die wilde niet meer van je dan een ordinaire sexpartij. Dat kan je hem ook niet kwalijk nemen, jij maakte er namelijk geen probleem van en liet het toe. Je ging immers mee naar zijn huis, wat min of meer suggereerde
    dat jij ook wel oren had naar dat plan. (daar ging je voor mij dus al de mist in)

Tja of je het nu moet opbiechten.... dat is aan jou. Maar als je je nu al laat verleiden dan ben ik bang dat het snel weer gebeurt, je relatie is gewoon niet goed anders laat je je gewoon weg niet zomaar verleiden.
    Dan denk je namelijk wel na wat je te verliezen hebt.

En ja onschuldig flirten doe ik ook nog wel eens als ik op stap ben.
    Maar ik zal nooit mijn relatie met mijn man (en mijn gezin) op het spel zetten voor een kerel waar ik een uurtje mee heb staan praten in de kroeg. Want als het thuis allemaal snor zit dan besef je je van te voren wel wat je op het spel zet, ook al heb je 20 flessen Malibu op.
    Slecht excuus trouwens alcohol
    Mama van Isa en Ties
    pi_61075763
    quote:
    Op zaterdag 23 augustus 2008 23:03 schreef fs180 het volgende:

[..]

tuurlijk wel, dat je aandacht krijg betekend nog niet dat je er aan toe moet geven
    Je hebt gelijk... ik heb het al in alléén verandert

[ Bericht 26% gewijzigd door RosalieVerbrug op 23-08-2008 23:32:19 ]
      zaterdag 23 augustus 2008 @ 23:35:30 #188
    78918 SeLang
    Black swans matter
    pi_61075990
    Ik heb hem gepijpt
    Oops! How did that happen?
    Mijn reisverslagen
      † In Memoriam † zondag 24 augustus 2008 @ 00:09:36 #189
    77924 Skaai
    I am beyond coffee.
    pi_61076793
    quote:
    Op zaterdag 23 augustus 2008 23:35 schreef SeLang het volgende:
    Ik heb hem gepijpt [ afbeelding ]
    Oops! How did that happen?
    'Hij zat opeens in mijn mond en toen was het al gebeurd!'
    Fat bikers bounce better.
    I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
      zondag 24 augustus 2008 @ 00:14:20 #190
    181667 Strani
    Beroemde influencer
    pi_61076875
    Zo ik ben een paar dagen niet in dit topic geweest..hoe zijn de ontwikkelingen, heeft TS het al verteld aan haar vriend? Hoe denken we momenteel over TS? Is pijpen vreemdgaan? Is TS eigenlijk wel een hoer, of misschien toch een slet..of beiden?

Vindt het antwoord op al deze vragen op pagina 9 van dit topic!
    pi_61076942
    Als die vriendinnen niks weten, en die jongen weet weinig tot niets van je.
    Je mond houden het stelde bijna niets voor.
    Als je het gaat opbichten heb je veel meer problemen. Denk ik.
    En schuldgevoelens dat is waar jij mee moet leven. Opbiechten dan moet je vriend er ook mee leven.
      zondag 24 augustus 2008 @ 00:20:27 #192
    181667 Strani
    Beroemde influencer
    pi_61076966
    SweetDisaster is zeker een vrouw he?

Stelde bijna niet voor...
      zondag 24 augustus 2008 @ 00:29:46 #193
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_61077136
    quote:
    Op zondag 24 augustus 2008 00:20 schreef Strani het volgende:

Tja,
    als het verhaal echt niet naar buiten kan komen..
    en je weet zelf zeker dat het absoluut niks voor je betekende en dat het je eigenlijk alleen maar heeft bevestigd in dat je dat soort dingen niet wil..
    en je schaamt je dood en hebt dus je lesje wel geleerd..
    en je vermoedt (zoals mgerben al aangaf) dat je dit nooit goed kan overdragen..

heeft het dan nog meerwaarde om het te vertellen?

Instinctief zou je zeggen dat de waarheid het belangrijkst is, maar ik vraag me zelf af of ik het zou willen weten.
    Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
    pi_61077472
    quote:
    Op zondag 24 augustus 2008 00:20 schreef Strani het volgende:

Ja ben een vrouw, wilde je daarmee iets zeggen?
    pi_61077494
    quote:
    Op zondag 24 augustus 2008 00:29 schreef soylent het volgende:

[..]

Tja,
    en je weet zelf zeker dat het absoluut niks voor je betekende en dat het je eigenlijk alleen maar heeft bevestigd in dat je dat soort dingen niet wil..

Instinctief zou je zeggen dat de waarheid het belangrijkst is, maar ik vraag me zelf af of ik het zou willen weten.
    Dankje Soylent ben ik gelukkig niet de enige die er zo over denkt.
    pi_61077619
    Zijn degenen die TS zó ontzettend hard veroordelen zo naïef, of hoe zit dat?
      zondag 24 augustus 2008 @ 01:00:51 #197
    54884 Yi-Long
    Snorloze Zeiksnor
    pi_61077631
    quote:
    Op zondag 24 augustus 2008 00:49 schreef SweetDisaster het volgende:

[..]

Ja ben een vrouw, wilde je daarmee iets zeggen?
    Ja, dat vrouwen als jij vaak hypocriete kuthoeren zijn als het om relaties, vreemdgaan en eerlijkheid gaat.
    pi_61077656
    quote:
    Op zondag 24 augustus 2008 00:29 schreef soylent het volgende:

[..]

Tja,

quote:
    Op zondag 24 augustus 2008 00:19 schreef SweetDisaster het volgende:
    Als die vriendinnen niks weten, en die jongen weet weinig tot niets van je.
    Je mond houden het stelde bijna niets voor.
    Als je het gaat opbichten heb je veel meer problemen. Denk ik.
    En schuldgevoelens dat is waar jij mee moet leven. Opbiechten dan moet je vriend er ook mee leven.
    Je schaamt je dood, maar je verbergt wel wat voor je vriend. Willen vrouwen niet vertrouwen en eerlijkheid in hun relatie, of moet dat alleen van de mannelijke kant komen?

Djeez...
    pi_61077723
    quote:
    Op zondag 24 augustus 2008 01:00 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ja, dat vrouwen als jij vaak hypocriete kuthoeren zijn als het om relaties, vreemdgaan en eerlijkheid gaat.
    Ben zelf nog nooit vreemdgegaan dus ben ook altijd eerlijk tegen mijn vriend.
    Maar als mijn vriend dit gedaan had zou ik het ook niet willen weten. Vandaar mijn keuze
      zondag 24 augustus 2008 @ 01:09:10 #200
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_61077757
    quote:
    Op zondag 24 augustus 2008 01:02 schreef CasB het volgende:

Je schaamt je dood, maar je verbergt wel wat voor je vriend. Willen vrouwen niet vertrouwen en eerlijkheid in hun relatie, of moet dat alleen van de mannelijke kant komen?

Djeez...
    Ik denk dat de hele mannen-vrouwen discussie een beetje bullshit is. Ik heb geen percentages bij de hand maar ik meen me nog wel te herinneren dat zowel mannen en vrouwen vreemd gaan.
    Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
    pi_61077834
    Ja, maar het gaat hier om het opbiechten. Een relatie bestaat volgens mij onder andere uit vertrouwen en eerlijkheid, dus waarom zou je dat soort dingen verzwijgen? Omdat je te zwak bent toe te geven dat je zelf iets verkeerd hebt gedaan? Daar bestaat het hele leven uit, fouten, maar daar leer je van. En mocht je vreemdgaan, in welke toestand je ook verkeert, dan is het je eigen schuld, klaar. Blijkbaar zit er dan toch ergens in je relatie iets fout, of mis je iets. Je mag dan wel strontlazerus zijn, maar als je iemand gepijpt hebt dan ben je blijkbaar toch niet zo ver heen dat je het niet meer bewust bent.
      zondag 24 augustus 2008 @ 01:21:07 #202
    54884 Yi-Long
    Snorloze Zeiksnor
    pi_61077926
    quote:
    Op zondag 24 augustus 2008 01:07 schreef SweetDisaster het volgende:

[..]

Ben zelf nog nooit vreemdgegaan dus ben ook altijd eerlijk tegen mijn vriend.
    Maar als mijn vriend dit gedaan had zou ik het ook niet willen weten. Vandaar mijn keuze
    Aw vandaar.

Ik weet niet. Aan de ene kant wil je zoiets NOOIT horen van/over je partner, maar dan voornamelijk omdat je gewoon wilt dat zoiets niet gebeurt.
    Wanneer het wel gebeurt dan zou ik het denk ik zo snel mogelijk willen weten zodat ik er ook zo snel mogelijk een punt achter kan zetten. Ik zou er niet 3 jaar later achter willen komen dat ze iemand anders 'in' zich heeft gehad ofzo, zij dat al die tijd voor me verzwegen heeft, en ik al die tijd van niets heb geweten.

Veel vrouwen zie je vaak advies geven van 'niets zeggen', 'wat niet weet wat niet deert', 'het was toch maar een foutje!?' etc etc. Dat vind ik niet kunnen. Je moet van je partner eerlijkheid kunnen verwachten over de belangrijke zaken, en vreemdgaan (ook al is dat eenmalig of 'een foutje') hoort gewoon gemeld te worden als je een beetje respect hebt voor je partner en jezelf.
      zondag 24 augustus 2008 @ 08:30:40 #203
    193843 JihadJoe
    Varkenspest
    pi_61080029
    quote:
    Op zaterdag 23 augustus 2008 16:48 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Hij goot je vol met alcohol?? Hoezo, kreeg je een trechter in je giegel geduwd met een fles Mailbu er achteraan? Je drinkt het zelf op, hij biedt het alleen aan. Jij bent degene die het glas aan haar mond zet (en blijkbaar niet alleen het glas) en een slok neemt.

En natuurlijk boeit het hem niet dat jij een vriend hebt, hij wil zijn kwakkie kwijt, niets meer en niets minder. Daar is het een man voor. En geen man zal tegen een dronken vrouw, die je net gezoend heeft en met je mee naar huis gaat zeggen:"Niet doen hoor, meisje, denk aan je vriend."
    Die gast dacht alleen maar

Dus probeer nou niet de heilige maagd Maria uit te hangen want dat is bij deze mislukt.

En waarschijnlijk heb je hem ook geen rubbertje om zijn puddingbuks gedaan. Dus heeft hij een SOA, dan zul je het binnenkort toch aan aanstaande ex mogen uitleggen.
    Jakkes wat een bull shit.

Al die kortzichtige pubertjes die menen dat alleen de schuld bij de TS ligt en de jongen geen blaam treft hebben het goed mis.

Een fatsoenlijke vent doet dergelijke dingen niet, die houdt rekening met dat de ander een relatie heeft. Die kerel is gewoon een schoft.
    Vort, ga varkens pesten!
      zondag 24 augustus 2008 @ 09:11:47 #204
    51435 mrSPLIFFY
    Its evolution baby!!
    pi_61080163
    of je komt thuis met een dikke lip... en hoe leg je dat uit??????????????????

☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
    Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
      zondag 24 augustus 2008 @ 09:17:05 #205
    159879 Kaneel
    dé smaakmaker
    pi_61080202
    Het is al helemaal zielig dat je zegt iets met je mond gedaan te hebben ipv pijpen op een anoniem forum.
    Ik denk niet dat je vriend er nooit achter komt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kaneel op 24-08-2008 10:39:29 ]
    pi_61081300
    Gewoon voor jezelf goed lullen, geef de drank de schuld, of de ruzie die je een week eerder had met je vriend waardoor je de behoefte kreeg een andere piemel in je mond te stoppen, hou het voor jezelf en ga lekker hypocriet op de bank naast je vriend zitten alsof er nooit iets gebeurt is
      zondag 24 augustus 2008 @ 11:15:42 #207
    51635 de_priester
    Nil nequit amor
    pi_61081334
    quote:
    Op zondag 24 augustus 2008 08:30 schreef JihadJoe het volgende:

[..]

Al die kortzichtige pubertjes die menen dat alleen de schuld bij de TS ligt en de jongen geen blaam treft hebben het goed mis.

Een fatsoenlijke vent doet dergelijke dingen niet, die houdt rekening met dat de ander een relatie heeft. Die kerel is gewoon een schoft.
    ben het ook zelfs deels met jou eens.
    zoiets hoort een echte vent niet te doen.
    Maar zij was eigenlijk nog stommer

zondag 24 augustus 2008 @ 11:16:29 #208
    51635 de_priester
    Nil nequit amor
    pi_61081346
    quote:
    Op zondag 24 augustus 2008 11:13 schreef Scorpie het volgende:
    Gewoon voor jezelf goed lullen, geef de drank de schuld, of de ruzie die je een week eerder had met je vriend waardoor je de behoefte kreeg een andere piemel in je mond te stoppen, hou het voor jezelf en ga lekker hypocriet op de bank naast je vriend zitten je vriend pijpen alsof er nooit iets gebeurt is
    pi_61081507
    Eenmaal niet te vertrouwen,.. nooit meer te vertrouwen.
      zondag 24 augustus 2008 @ 11:35:20 #210
    51635 de_priester
    Nil nequit amor
    pi_61081617
    quote:
    Op zondag 24 augustus 2008 11:27 schreef jpjedi het volgende:
    Eenmaal niet te vertrouwen,.. nooit meer te vertrouwen.
    ik ben dat neit met je eens. Denk ik. In ieder geval niet in alle gevallen.
    Als iemand oprecht spijt heeft gehad van zijn or haar overspel, dit een opwelling was en mevrouw/meneer dit meteen heeft verteld, zonder er een maar aan te verbinden (maar ik was...) dan moet er in een goeie relatie ook echt wel ruimte zijn voor vergeven. Niet vergeten, maar wel vergeven

Als iemand zelf inziet dat door zijn actie degene waarvan hij / zij houdt zeer veel verdriet/pijn heeft,
    dan kan ik mij voorstellen dat die persoon zichzelf, mits deze ook echt wel veel van zijn partner houdt,
    nog kutter gaat voelen dan degene aan wij hij of zij het juist verteld heeft.

Eigenlijk ga je samen dus een beetje door een dal dus. Kom je hier als relatie weer helemaal bovenop,
    dan denk ik dat de herhalingskans zogoed is als nihiel, MITS er goed over gepraat is, en het een afgesloten
    hoofdstuk betreft. En niet dat het even afgedaan wordt.

Maarja, just my 2cents. Ongelukjes KUNNEN gebeuren, en ik denk niet dat dat alleen iets te maken heeft met of je relatie zo supergoed was of niet.
    pi_61081905
    TS heeft zichzelf inmiddels huilend voor een trein geworpen? Kom eens terug en doe es updateje posten het is allemaal niet persoonlijk bedoeld
      zondag 24 augustus 2008 @ 13:04:36 #212
    71115 Rnej
    I walk the line
    pi_61082953
    quote:

[..]

weet niet, ik zou zelf never vreemdgaan, maar als iemand met mij wil vreemdgaan ga ik niet moeilijk lopen doen, hun probleem, ik zou hoogstens flink aangeschoten meiden ff vragen of ze wel zeker weten waar ze mee bezig zijn....

denk dat het overgrote deel van de mannelijke bevolking geen last van zn geweten krijgt als iemand met hen vreemdgaat..... zolang er maar aan hun leuter gezogen wordt....
    pi_61083381
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 15:24 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Stop eens met je eigen paranoia op anderen te projecteren.
    As the officer took her away, she recalled that she asked,
    "Why do you push us around?"
    And she remembered him saying,
    "I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
      zondag 24 augustus 2008 @ 13:26:41 #214
    54884 Yi-Long
    Snorloze Zeiksnor
    pi_61083468
    quote:
    Op zondag 24 augustus 2008 13:23 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Stop eens met je eigen paranoia op anderen te projecteren.
    Jij denkt dat die gozer, als hij dit hoort, in zijn komende relatie(s) weer zo makkelijk zijn vriendin kan vertrouwen!?
      zondag 24 augustus 2008 @ 13:29:27 #215
    193843 JihadJoe
    Varkenspest
    pi_61083525
    quote:
    Op zondag 24 augustus 2008 13:26 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Jij denkt dat die gozer, als hij dit hoort, in zijn komende relatie(s) weer zo makkelijk zijn vriendin kan vertrouwen!?
    Ik vraag mij af of jij wel zo te vertrouwen bent. Je zult ook wel nooit gelogen hebben. Kortom, je leven is een open boek.

Heb je er geen trauma aan overgehouden?
    Vort, ga varkens pesten!
    pi_61083544
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 20:17 schreef Just_Shut_Up het volgende:

[..]

Sucky sucky 5 dolla . Ik hoop dat je vriend erachter komt .

En dat hij die gast nog even opzoekt om 'm een doodschop te geven. Iemand die aan je vriendin zit moet je gewoon keihard aanpakken.

[ Bericht 2% gewijzigd door Frasier op 24-08-2008 13:41:24 ]
    X
    X
    X
    pi_61083611
    quote:

[..]

Dat ligt aan zijn eigen instelling. Als hij net zo'n onzeker kneusje is als jij, zal het lastig worden.
    As the officer took her away, she recalled that she asked,
    "Why do you push us around?"
    And she remembered him saying,
    "I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
    pi_61084112
    quote:

[..]

Nee, die kerel heeft waarschijnlijk wat gedronken en dan wordt het fatsoen toch wat minder allemaal.

Hij probeerde iets en zij hapte toe. Ze had er ook voor kunnen kiezen niet toe te happen.
      zondag 24 augustus 2008 @ 14:12:22 #219
    108856 jehovaguerilla
    Huilie counter @ 263
    pi_61084517
    Als je binnen een relatie andermans lul in je bek stopt ben je een kankerhoer.
    The Holy Roman Church has been in power for two thousand years, and is responsible for great suffering and sexual repression.Despite all that, it has also given us the Catholic schoolgirl uniform, so I hereby declare all its sins forgiven.
      zondag 24 augustus 2008 @ 14:32:46 #220
    54884 Yi-Long
    Snorloze Zeiksnor
    pi_61084994
    quote:
    Op zondag 24 augustus 2008 13:33 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat ligt aan zijn eigen instelling. Als hij net zo'n onzeker kneusje is als jij, zal het lastig worden.
    Ik ben dus totaal niet onzeker. Ik heb gewoon hele duidelijke grenzen die voor iedereen duidelijk zijn. Heel simpel, en dat werkt het prettigste.
    pi_61085007
    Is TS er nog of is er vanavond een "familie drama" bij het 8 uur journaal?
      zondag 24 augustus 2008 @ 14:36:18 #222
    97643 misteriks
    finest in cool since 1977
    pi_61085060
    te lui om het hele topic te doorlezen; maar gebaseerd op de TT enkel 1 opmerking : je verdient je vriendje niet; ik hoop dat hij deze labiele persoon snel doorgrond en ze asap dumpt. wie z'n gat verbrand moet maar op de blaren zitten
    misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
    pi_61085126
    quote:
    Op zondag 24 augustus 2008 13:30 schreef Frasier het volgende:

[..]

En dat hij die gast nog even opzoekt om 'm een doodschop te geven. Iemand die aan je vriendin zit moet je gewoon keihard aanpakken.
    , de schuld ligt niet bij die gast die gepijpt is door de TS hoor. Misschien wist hij niet eens dat zij een vriend had. De enige die hier fout is is de TS, de rest heeft nergens schuld van.
    pi_61090766
    Wat mij verbaasd is dat er zoveel mensen zijn die zeggen dat je het niet moet vertellen of dat ze het niet willen weten als hun partner vreemdgaat.
    Zijn die mensen dan zo bang om alleen te blijven dat ze er voor een relatie gebouwd op leugens kiezen. ik had al het idee dat veel mensen een relatie beginnen met de eerste de beste die niet direct wegloopt als er hoi gezegd word. Maar zo'n instelling gaat boven mijn pet.

Jammer trouwens dat de TS niet reageert op de opbouwende kritiek
    Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
    Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
    pi_61091436
    quote:
    Op zondag 24 augustus 2008 14:12 schreef jehovaguerilla het volgende:
    Als je binnen een relatie andermans lul in je bek stopt ben je een kankerhoer.
    pi_61096002
    quote:
    Op zondag 24 augustus 2008 19:04 schreef vipergts het volgende:
    Wat mij verbaasd is dat er zoveel mensen zijn die zeggen dat je het niet moet vertellen of dat ze het niet willen weten als hun partner vreemdgaat.
    Zijn die mensen dan zo bang om alleen te blijven dat ze er voor een relatie gebouwd op leugens kiezen. ik had al het idee dat veel mensen een relatie beginnen met de eerste de beste die niet direct wegloopt als er hoi gezegd word. Maar zo'n instelling gaat boven mijn pet.

Jammer trouwens dat de TS niet reageert op de opbouwende kritiek
    Mensen zijn liever gelukkig met leugens dan ongelukkig met de waarheid. Daar valt ook best wat voor te zeggen. Niemand wil ongelukkig zijn.

Optimistische mensen zijn gemiddeld gelukkiger maar ook gemiddeld naiever.
      zondag 24 augustus 2008 @ 22:14:23 #227
    51635 de_priester
    Nil nequit amor
    pi_61096115
    quote:

[..]

dat kan ie niet nee. Eigen ervaring, 2 exen die zijn vreemdgegaan.
    En dit werkt inderdaad DOOR in je volgende relaties. Onbewust.
    Ik vind dit ook volstrekt oneerlijk tegenover evt nieuwe vriendin,
    en probeer dit ook in te perken, want ik weet dat zij een compleet
    ander individu is.

Eens, yi?
      zondag 24 augustus 2008 @ 23:34:48 #228
    54884 Yi-Long
    Snorloze Zeiksnor
    pi_61098672
    quote:
    Op zondag 24 augustus 2008 22:14 schreef de_priester het volgende:

[..]

dat kan ie niet nee. Eigen ervaring, 2 exen die zijn vreemdgegaan.
    En dit werkt inderdaad DOOR in je volgende relaties. Onbewust.
    Ik vind dit ook volstrekt oneerlijk tegenover evt nieuwe vriendin,
    en probeer dit ook in te perken, want ik weet dat zij een compleet
    ander individu is.

Eens, yi?
    Eens priester.

Het is gewoon volkomen logisch dat je vertrouwen in je eventuele partners gewoon een deuk krijgt wanneer iemand waarvan je houdt en die je vertrouwd, achteraf blijkt dat ze (of hij) je keihard heeft voorgelogen en bedrogen al die tijd.

Nu heb ik zelf zoiets niet meegemaakt IN een relatie, maar wel dat je iemand vertrouwd en dat dat vertrouwen dus beschaamd wordt door die ander. Dan is het daarna toch moeilijk om een ander weer 100% te vertrouwen. Je wordt voorzichtiger. De grenzen worden opeens wat harder in het zand getrokken zeg maar.
      zondag 24 augustus 2008 @ 23:56:19 #229
    51635 de_priester
    Nil nequit amor
    pi_61099353
    quote:
    Op zondag 24 augustus 2008 23:34 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Eens priester.

Het is gewoon volkomen logisch dat je vertrouwen in je eventuele partners gewoon een deuk krijgt wanneer iemand waarvan je houdt en die je vertrouwd, achteraf blijkt dat ze (of hij) je keihard heeft voorgelogen en bedrogen al die tijd.

Nu heb ik zelf zoiets niet meegemaakt IN een relatie, maar wel dat je iemand vertrouwd en dat dat vertrouwen dus beschaamd wordt door die ander. Dan is het daarna toch moeilijk om een ander weer 100% te vertrouwen. Je wordt voorzichtiger. De grenzen worden opeens wat harder in het zand getrokken zeg maar.
    Ja klopt... Alleen toch verschillen wij een beetje in opvatting denk ik. Waar jij meteen alle trossen lossnijdt en jezelf van iemand afzet als je vriendin (theoretisch) zou vreemdgaan... Doe ik dat denk ik niet per definitie. Begrijp me niet verkeerd, ik respecteer jouw mening wel he.

En dat is gek omdat ik natuurlijk al 2x dat heb meegemaakt en ze daarna voor geen cent meer vertrouwde. Echter... Toen werd het geheel ook gebaggatelliseerd door hun kant, waardoor het uiteindelijk helemaal nooit meer goed gaat komen natuurlijk. Ik wilde wel kijken of er nog door wat moeite weer wat moois van te maken was, maar dat kon niet op die manier. Ik denk echter nog steeds dat als je een goeie relatie hebt er nog steeds enige kans is tot een slippertje. En hoewel ik zelf zeg: dat zou ik nooit doen! weet je het uiteindelijk nooit 100% zeker. Dus ook niet of de ander het nooit zou doen. Voorwaarde is dus wel dat er in principe geen 'opzet' bijzit. TS is dus een slecht voorbeeld want zij had al 10000x kunnen bedenken te stoppen. Verder gebruikte ze het drank excuus, en volgens mij kan het alleen maar weer 'goed' komen als iemand direct verteld wat er gebeurd is en door eigen schaamte en schuldgevoel veroorzaakt door het besef van pijndoen van geliefde, oprechte spijt toont zonder daar enige vorm van "maar" bij te stellen. Met andere woorden, als er gezopen is, prima, maar als je komt janken van 'ja maar ik was dronken' dan trap ik je der mooi wel uit. Niet als je, eenmaal weer nuchter, je complete fout toegeeft.

Door zon 'fout' wordt natuurlijk het vertrouwen beschadigd, maar dit moet zeker goed kunnen komen als iemand oprecht is en je relatie wel wat kan hebben. Je gaat dan uiteindelijk samen door een (diep) dal en áls je daar door inzet samen weer bovenop komt ben je samen een stuk sterker. Daarmee wil ik niet zeggen: ga alsjeblieft vreemd want dan kun je samen beter worden uiteindelijk, want das bullshit.

Hoop dat je een beetje mijn punt begrijpt. Ik wil je niet overhalen naar mijn standpunt, en geloof ook niet dat jij dat wilt, maar ben wel erg benieuwd naar je reactie.
      maandag 25 augustus 2008 @ 00:01:57 #230
    51635 de_priester
    Nil nequit amor
    pi_61099518
    Ik moet er eigenlijk nog bijzeggen dat het er wel aan ligt hoe lang je bij elkaar bent.
    Als je 10 jaar bij elkaar bent ben je naar mijn mening niet goed bezig om dat allemaal weg te gooien door 1 zoen. Probeer er iig overheen te komen.
    pi_61099647
    Ach ik heb ook niet alles opgebiecht wat me op feestjes zoal overkomen is.
    Het is maar net hoe je er met omgaat, je kunt overal wel een drama van maken, heb me ook weleens laten pijpen op een ruig feestje.
    Ga ik echt de volgende dag niet opbiechten.
    pi_61100108
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2008 00:06 schreef kraakschandaal het volgende:
    Ach ik heb ook niet alles opgebiecht wat me op feestjes zoal overkomen is.
    Het is maar net hoe je er met omgaat, je kunt overal wel een drama van maken, heb me ook weleens laten pijpen op een ruig feestje.
    Ga ik echt de volgende dag niet opbiechten.
    Jouw vriendin boft maar
    pi_61100161
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2008 00:22 schreef SarahD. het volgende:

[..]

Jouw vriendin boft maar
    Die is ook weleens op een feestje geweest.
      maandag 25 augustus 2008 @ 00:28:32 #234
    54884 Yi-Long
    Snorloze Zeiksnor
    pi_61100240
    quote:
    Op zondag 24 augustus 2008 23:56 schreef de_priester het volgende:

[..]

Ja klopt... Alleen toch verschillen wij een beetje in opvatting denk ik. Waar jij meteen alle trossen lossnijdt en jezelf van iemand afzet als je vriendin (theoretisch) zou vreemdgaan... Doe ik dat denk ik niet per definitie. Begrijp me niet verkeerd, ik respecteer jouw mening wel he.

En dat is gek omdat ik natuurlijk al 2x dat heb meegemaakt en ze daarna voor geen cent meer vertrouwde. Echter... Toen werd het geheel ook gebaggatelliseerd door hun kant, waardoor het uiteindelijk helemaal nooit meer goed gaat komen natuurlijk. Ik wilde wel kijken of er nog door wat moeite weer wat moois van te maken was, maar dat kon niet op die manier. Ik denk echter nog steeds dat als je een goeie relatie hebt er nog steeds enige kans is tot een slippertje. En hoewel ik zelf zeg: dat zou ik nooit doen! weet je het uiteindelijk nooit 100% zeker. Dus ook niet of de ander het nooit zou doen. Voorwaarde is dus wel dat er in principe geen 'opzet' bijzit. TS is dus een slecht voorbeeld want zij had al 10000x kunnen bedenken te stoppen. Verder gebruikte ze het drank excuus, en volgens mij kan het alleen maar weer 'goed' komen als iemand direct verteld wat er gebeurd is en door eigen schaamte en schuldgevoel veroorzaakt door het besef van pijndoen van geliefde, oprechte spijt toont zonder daar enige vorm van "maar" bij te stellen. Met andere woorden, als er gezopen is, prima, maar als je komt janken van 'ja maar ik was dronken' dan trap ik je der mooi wel uit. Niet als je, eenmaal weer nuchter, je complete fout toegeeft.

Door zon 'fout' wordt natuurlijk het vertrouwen beschadigd, maar dit moet zeker goed kunnen komen als iemand oprecht is en je relatie wel wat kan hebben. Je gaat dan uiteindelijk samen door een (diep) dal en áls je daar door inzet samen weer bovenop komt ben je samen een stuk sterker. Daarmee wil ik niet zeggen: ga alsjeblieft vreemd want dan kun je samen beter worden uiteindelijk, want das bullshit.

Hoop dat je een beetje mijn punt begrijpt. Ik wil je niet overhalen naar mijn standpunt, en geloof ook niet dat jij dat wilt, maar ben wel erg benieuwd naar je reactie.
    Ik snap je punt, en ik begrijp ook waarom sommige mensen niet zomaar hun relatie beeindigen na 1 foutje....

... alleen IK ben anders. IK weet van mezelf dat de relatie dan gewoon OVER is. Als zij zoiets flikt (per ongeluk/expres/whatever), dan is het gewoon voorbij. Het vertrouwen is weg, je walgt wanneer je de ander ziet, hoort, aan haar denkt, etc. Koffers pakken, paspoort en geld op zak, en de deur achter je dichttrekken en 'tot nooit meer ziens'.

Zo denk ik er NU over. Ik weet ook niet hoe ik zou reageren wanneer er kinderen in het spel zijn enzo. Ik ben wel iemand die niet echt veel 'ankers' heeft, dus in principe kan ik zonder problemen aan de andere kant van de wereld onder een compleet andere naam een nieuw leven opbouwen zonder veel mensen te missen. Waarschijnlijk zou dat voor mij dan de ideale oplossing zijn: je straft je partner door spoorloos te verdwijnen, en je begint ergens anders gewoon 'vers' en opnieuw. Maar ik ben dan ook van nature een redelijke 'einzelganger' dus ik snap dat het voor 99% van de mensen anders/moeilijker ligt.

1 ding is wel 100% zeker. De relatie is na zoiets gewoon over. Ongeacht mijn gevoelens, mijn emoties, mijn wensen, etc... maar ik verlaag me niet dusdanig dat ik haar terug zou nemen. Dat heeft ook niets met 'willen' te maken, maar ik ken mezelf redelijk goed, en dat KAN ik ook gewoon niet. Als het vertrouwen 1 maal is geschonden, dan verdwijnen zulke personen ook eigenlijk altijd voorgoed uit mijn leven.
    pi_61100249
    Wat ongelooflijk dom van TS, niet opbiechten en je leeft je hele leven met schuld en als het uitkomt zeker ruzie of opbiechten en geen misschien relatie meer.

Tja dat is een rotsituatie he.
    Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
    pi_61100329
    Naieve mensen die dingen recht lullen wat krom is
    pi_61100377
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2008 00:32 schreef heksehiel het volgende:
    Naieve mensen die dingen recht lullen wat krom is
    Inderdaad, iedereen maakt weleens een slipper.
    pi_61100395
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2008 00:33 schreef kraakschandaal het volgende:

[..]

Inderdaad, iedereen maakt weleens een slipper.
    Slipper draag je aan je voet en generaliseer niet zo.
    pi_61100553
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2008 00:35 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Slipper draag je aan je voet en generaliseer niet zo.
    Ik kan het nog bonter maken, we zijn allemaal slechts mensen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2008 00:41:49 ]
    pi_61100595
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2008 00:41 schreef kraakschandaal het volgende:

[..]

Ik kan het nog bonter maken, we zijn allemaal slechts mensen.
    Jij komt er wel met je positieve instelling
    pi_61100703
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2008 00:24 schreef kraakschandaal het volgende:

[..]

Die is ook weleens op een feestje geweest.
    Open relatie?
    pi_61100837
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2008 00:49 schreef SarahD. het volgende:

[..]

Open relatie?
    Nee, een begrijpende. Duurt ook al wat langer en dan gaan er weleens wat dingen mis.
    pi_61100960
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2008 00:57 schreef kraakschandaal het volgende:

[..]

Nee, een begrijpende. Duurt ook al wat langer en dan gaan er weleens wat dingen mis.
    Zolang het op die manier werkt voor jullie beiden prima. De situatie van de TS ligt echter toch compleet anders.
    pi_61101059
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2008 01:07 schreef SarahD. het volgende:

[..]

Zolang het op die manier werkt voor jullie beiden prima. De situatie van de TS ligt echter toch compleet anders.
    Dat weet ik eik niet, TS lijkt me wel berouwvol en ach iedereen gaat weleens in de fout.
    Als het verder goed werkt dan vergeef je zoiets, beetje kerel heeft wel door dat er iets mis is.
    Ik verbaas me soms over al die heiligen die in zo'n topic posten.
    pi_61101135
    Er kan natuurlijk wat misgaan, qua zoenen en dat je mee laat slepen door het moment en blablabla. Maar als je al een rotgevoel hebt na het zoenen en "zijn broek valt opeens uit en je struikelt zo met je mond over zijn piem0l", dan vind ik dat toch een heel ander verhaal.

Ik zeg opbiechten. Je hebt de ballen gehad om het te doen, nu moet je ook een wijf zijn om er eerlijk over te kunnen praten.
    I'm cleaning out today, now you can buy my soul. Everything must go!
    pi_61101154
    En die gozert zit daarop te wachten, zo'n bekentenis.
    pi_61101176
    Ieder dag biefstuk gaat ook vervelen.
    AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
    "Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
    pi_61102308
    quote:

Ja, in principe wel.
    Sorry hoor maar ik vind dit erg slap gelul. Je bent een man, waar is je ruggengraat?

Ten eerste noem je allemaal landen op om zo te vertellen hoe ze omgaan met vreemdgaan.
    We leven niet in Amerika, Iraq noch in Rusland, we leven hier, in Nederland.

Wat ze daar doen valt niet te vergelijken met hier, iemand dood stenigen en martelen in concentratiekampen is daar ook een hedendaagse bezigheid, wellicht dat dit iets zegt over het niveau van de samenleving daar.

Het heeft helemaal niets met eerlijkheid te maken. Het heeft te maken met openheid en verantwoordelijkheid te nemen voor je daden. In een relatie moet toch alles bespreekbaar zijn? Ik begrijp echt niet waarom je niet gewoon je mening verteld, wat is er mis mee als een man terwijl hij in een relatie zit aan andere vrouwen denkt of porno kijkt? Dat is toch een heel natuurlijk verschijnsel? Ookal is het haar zus? Als je vind dat ze te dik is of geen mooie kleding draagt kun je dat best subtiel brengen. Je hebt je mond immers niet voor niets gekregen. Dat jij zo met niemand in openheid omgaat is jou probleem, maar dan moet je niet denken dat iedereen denkt zoals jij denkt en iedereen is zoals jij bent.

Uiteraard kun je besluiten het niet te vertellen. Wil jij altijd schone schijn en in een illusie leven? Verzwijg dan maar lekker alles voor iedereen om je heen. Veel succes in je relaties.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2008 06:54:18 ]
    pi_61103539
    Je bent het hem eigenlijk wel schuldig om te vertellen voordat je samen een huis koopt en aan kinderen begint. Kom gewoon voor je fouten uit, niet uit schuldgevoel, maar omdat hij het dient te weten. En wees eerlijk over je fout, geen halve verhalen.
    Ik geloof dat in bijna elke lange relatie zo'n fout een keer voor kan komen. Het zijn inderdaad geen maandelange geheime afspraakjes etc. , maar dan moet je het wel gelijk vertellen. Anders is het hetzelfde, je verzwijgt iets voor hem.
    Sweet and innocent...
      maandag 25 augustus 2008 @ 09:36:33 #250
    31101 _Led_
    pi_61103640
    Dus om een kort verhaal heel lang te maken,
    TS vraagt zich af of het een briljant plan is om haar partner te vertellen dat ze vrijwillig iemand anders' schwanz in d'r mond heeft genomen ?

Hmmm, da's een moeilijke vraag
    zzz
    pi_61103828
    Ik zou het trouwens zelf niet willen weten als mijn partner 1 keer is vreemdgegaan. Gewoon omdat ik weet dat ik er niet mee om zou kunnen gaan. Beetje met zijn stomme fouten, onze (dus mijn!) relatie verpesten.

Lekker hypocriet he...
    Sweet and innocent...
    pi_61105020
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2008 01:14 schreef kraakschandaal het volgende:

[..]

Dat weet ik eik niet, TS lijkt me wel berouwvol en ach iedereen gaat weleens in de fout.
    Als het verder goed werkt dan vergeef je zoiets, beetje kerel heeft wel door dat er iets mis is.
    Ik verbaas me soms over al die heiligen die in zo'n topic posten.
    Iedereen kan de fout ingaan, maar wees dan ook mans/vrouw genoeg hiervoor verantwoordelijkheid voor te nemen, ook al is het zoals de TS zegt echt maar 'eenmalig' geweest. Ze zal vast berouw hebben, maar dat is nog geen reden om het te verzwijgen.

Je kunt deze situatie ook niet echt vergelijken met jouw relatie. Ik krijg het gevoel dat slippertjes jou en je vriendin niet vreemd zijn, waardoor opbiechten blijkbaar niet meer nodig is aangezien het wel vaker voorkomt (ik zou geen relatie kunnen hebben op deze manier, maar goed dat terzijde). De TS daarentegen heeft een monogame relatie. Ze heeft daarom het recht niet dit voor haarzelf te houden.
      maandag 25 augustus 2008 @ 11:33:08 #253
    116015 SicSicSics
    Crushing Cranial Contents!
    pi_61106225
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2008 09:45 schreef Innocence het volgende:
    Ik zou het trouwens zelf niet willen weten als mijn partner 1 keer is vreemdgegaan. Gewoon omdat ik weet dat ik er niet mee om zou kunnen gaan. Beetje met zijn stomme fouten, onze (dus mijn!) relatie verpesten.

Lekker hypocriet he...
    Nee, dat is juist niet Hypocriet...

Een hypocriet is een huichelaar. (Vandale)

Huichelen =
    de valse indruk trachten te wekken van

Dus als hij het niet verteld is hij een valse indruk van alles is koek en ei aan het wekken en is hij dus hypocriet. Vertellen is eerlijk!

Tot zover de Nederlandse les voor vandaag.

Toevoeging:
    quote:
    Daar heb ik een enorme fout gemaakt en met hem gezoend.
    Dit is nog te vergeven.
    quote:
    Hij wilde meer maar ik niet

Heel netjes! Spreekt nog beter voor je als je het zo tegen mij verteld had.
    quote:
    en heb alleen bij hem met de mond wat gedaan...
    Deze actie snap ik dan weer niet. Details? Heeft hij hem er ongevraagd ingepropt? Hij zei: 'Doe je ogen dicht en zeg eens A? Stond hij te zwaaien voor je neus en was het zo'n mooie, grote...?

Vanwaar die stap, ik wil het weten... Dan kan ik die move de volgende keer ook gebruiken.
    quote:
    maar hij helemaal niks bij mij.
    Wat een egoïstische hond! Dan zou ik er ook van balen idd!

Advies:
    Vertel het.

[ Bericht 15% gewijzigd door SicSicSics op 25-08-2008 11:43:19 ]
    Fine, fuck you then!
    The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
      maandag 25 augustus 2008 @ 11:33:21 #254
    31101 _Led_
    pi_61106232
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2008 10:45 schreef SarahD. het volgende:

[..]

Iedereen kan de fout ingaan, maar wees dan ook mans/vrouw genoeg hiervoor verantwoordelijkheid voor te nemen, ook al is het zoals de TS zegt echt maar 'eenmalig' geweest. Ze zal vast berouw hebben, maar dat is nog geen reden om het te verzwijgen.
    Aan de andere kant zou ik het zelf liever niet weten,
    omdat je 't mental image van je vriendin met een ander z'n lid in d'r mond voor d'r plezier niet echt meer uit je hoofd kan halen.
    zzz
    pi_61114480
    Oooo, hier past een mooie spreuk bij :
    "De waarheid bemint haar grenzen want daar ontmoet zij het schone." (Rabindranath Tagore)

[ Bericht 44% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2008 17:21:58 ]
    pi_61114822
    Mensen maken het soms zo onnodig moeilijk voor zichzelf en elkaar.
    Als het een fout (met een uitroepteken) met een uitroepteken was, maar je weet van jezelf dat je oprecht van je vriend houdt en dat jullie relatie goed is... dan is iedereen beter af als er niks verteld wordt.

En het leuke is dat je fout dan alleen nog aan je eigen geweten kraagt, en dat je de 'pijn' zo bij jezelf houdt, nog rechtvaardig is ook.

Ik zou het niet willen weten als mijn vrouw vreemd gaat maar het oprecht als een incidentele domme fout beschouwt. Bespaar mij de overbodige pijn zeg! Ik wil het horen als mijn relatie in gevaar is, maar anders niet.
    twee violen en een trommel en een fluit
    pi_61115179
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2008 17:16 schreef Roquefort het volgende:
    Mensen maken het soms zo onnodig moeilijk voor zichzelf en elkaar.
    Als het een fout (met een uitroepteken) met een uitroepteken was, maar je weet van jezelf dat je oprecht van je vriend houdt en dat jullie relatie goed is... dan is iedereen beter af als er niks verteld wordt.

En het leuke is dat je fout dan alleen nog aan je eigen geweten kraagt, en dat je de 'pijn' zo bij jezelf houdt, nog rechtvaardig is ook.

Ik zou het niet willen weten als mijn vrouw vreemd gaat maar het oprecht als een incidentele domme fout beschouwt. Bespaar mij de overbodige pijn zeg! Ik wil het horen als mijn relatie in gevaar is, maar anders niet.
    Als je vreemdgaat lijkt me dat er toch iets niet goed zit tussen jullie. Ik zou het toch echt wél willen weten en dan is het gelijk: einde .... ook al hou ik van haar, en zij van mij.

Je wilt toch dat je je vriendin kan vertrouwen?
    Love is in the air!
    pi_61115447
    Hoelang duurde het voordat je de eerste keer weer zoende met je vriend nadat die gozer met zn zaadkanon alles in je keel blafte?

Dat zou ik wel willen weten als ik die vriend was.
    Lambo of Rekt
    pi_61116190
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2008 17:30 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Als je vreemdgaat lijkt me dat er toch iets niet goed zit tussen jullie. Ik zou het toch echt wél willen weten en dan is het gelijk: einde .... ook al hou ik van haar, en zij van mij.

Je wilt toch dat je je vriendin kan vertrouwen?
    Ik wil dat ze van me houdt, en ik wil er op kunnen vertrouwen dat ze het meent als ze zegt dat ze van me houdt.

Dat jij zegt dat vertellen=einde, is precies de reden waarom vreemdgangers het moeten verzwijgen. En wellbeschouwd is dat meteen een prima oplossing.

Als ik van haar hou, en zij van mij, wil ik dat namelijk graag bewaren.
    En zolang ik fouten maak in mijn leven, verwacht ik van een partner niet anders.
    twee violen en een trommel en een fluit
    pi_61116365
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2008 18:06 schreef Roquefort het volgende:

[..]

Ik wil dat ze van me houdt, en ik wil er op kunnen vertrouwen dat ze het meent als ze zegt dat ze van me houdt.

Dat jij zegt dat vertellen=einde, is precies de reden waarom vreemdgangers het moeten verzwijgen. En wellbeschouwd is dat meteen een prima oplossing.

Als ik van haar hou, en zij van mij, wil ik dat namelijk graag bewaren.
    En zolang ik fouten maak in mijn leven, verwacht ik van een partner niet anders.
    En waar trek je de grens? Als ze 1 keer is vreemdgegaan, waarom zou ze dat niet nog eens doen?

Vreemdgaan is voor mij ook echt einde oefening, simpelweg omdat het vertrouwen dan compleet weg is en de relatie nooit meer wordt zoals het was.
    pi_61116735
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2008 11:33 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

omdat je 't mental image van je vriendin met een ander z'n lid in d'r mond voor d'r plezier niet echt meer uit je hoofd kan halen.
    En je verkiest daarom een relatie met leugens boven een eerlijke relatie Erg knap, ik doe het je niet na.
      maandag 25 augustus 2008 @ 18:33:04 #262
    61944 Freeflyer
    Vallen doet geen pijn...
    pi_61116837
    orale sex was toch geen sex volgens een Amerikaanse president
    Neerkomen wel!
    pi_61116866
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2008 18:33 schreef Freeflyer het volgende:
    orale sex was toch geen sex volgens een Amerikaanse president
    nope, is het ook niet
    Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
    pi_61131944
    vuile slet
    Doei.
      dinsdag 26 augustus 2008 @ 09:56:50 #265
    116015 SicSicSics
    pi_61132250
    Ik ben nou nog steeds benieuwd hoe die kerel het voor elkaar heeft gekregen om dat meisje (Met haar mond nota bene.) aan z'n lul te hangen.

Ik ben nog nooit gepijpt door een meisje die niet meer wilde...
    Fine, fuck you then!
    The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
    pi_61132290
    quote:
    Op dinsdag 26 augustus 2008 09:56 schreef SicSicSics het volgende:
    Ik ben nou nog steeds benieuwd hoe die kerel het voor elkaar heeft gekregen om dat meisje (Met haar mond nota bene.) aan z'n lul te hangen.

!
    Doei.
    pi_61132338
    quote:

Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
    pi_61132363
    quote:

Drank doet wonderen..
    Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
    pi_61133061
    quote:

[..]

[..]

Oh ja, hij heeft een trechter op je mond gezet met zo'n slang naar je maag net als ze bij ganzen doen, alcohol naar binnen geplemt, je over zijn schouder gegooit, mee naar huis genomen en je gedwongen te pijpen...

Kom op meisje, geef een ander niet de schuld van je eigen actie's....
    Je bent zelf degene geweest die die drank heeft opgedronken, je bent zelf mee naar huis gegaan, je hebt zelf gepijpt, 1001 monenten om te zeggen nee dit gaat niet gebeuren.

Vind dit toch wel een beetje erg scheinheilig te noemen, beetje die jongen de schuld geven van wat je zelf hebt gedaan zeg.
    Dat je het achteraf stom vond, misschien zelfs al op dat moment van waarheid stom vond is niet zijn schuld, het is jouw eigen schuld dat je daar op dat moment niets aan geaan hebt.

Dat je spijt hebt geloof ik graag, maar dit is wat je jezelf hebt aangedaan, jouw blaren, ga daar dan ook zelf op zitten.
    De enige op wie je echt boos moet zijn ben je zelf.
    Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
    pi_61133122
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 15:21 schreef Karammel het volgende:

[..]

Veel mensen zouden aangeven het graag te willen weten als hun partner een slippertje heeft gemaakt. Toch pakt het vrijwel altijd slecht uit. Als hij er nooit achter zou komen én ze flikt dit hem nooit meer is er nog een kans dat dit goed afloopt. Uiteindelijk is het dan voor hem ook beter al klinkt dat misschien heel gek. Ach... het blijft natuurlijk een moeilijk punt.

Wat dat alcohol excuus heb je natuurlijk helemaal gelijk.
    Ach ja, lekker liegen tegen elkaar, net doen alsof alles goed is en dan blijft het wel goed gaan...

Wat mij betrefd niet echt het idee van een relatie, als je een keuze maakt, hoe dom die ook is heeft de ander er recht op dat te weten en daar op te reageren zoals die goedacht, ook al betekend dat weggaan.
    Wat moet je nou met een neppe schijnrelatie vol van leugens en gedoe om het maar goed te houden?
    Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
      dinsdag 26 augustus 2008 @ 10:49:40 #271
    38039 Katana
    Snoekduiker
    pi_61133225
    TS, hoe is de stand van zaken?
    -Wij zijn PSV , Wij zijn de beste!
    -Landskampioen 2005-2008
    pi_61134327
    Daar ben ik ook wel benieuwd naar !
      dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:02:51 #273
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_61134776
    Met een jongen mee naar huis gaan, met hem zoenen en pijpen en het vervolgens op "naiviteit" gooien .
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:11:34 #274
    78918 SeLang
    Black swans matter
    pi_61135021
    quote:
    Op dinsdag 26 augustus 2008 10:49 schreef Katana het volgende:
    TS, hoe is de stand van zaken?
    Die zien we nooit meer terug, aangezien de reacties niet zijn wat ze had gehoopt
    Mijn reisverslagen
      dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:17:34 #275
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_61135203
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2008 11:33 schreef L.Denninger het volgende:
    Same here, dat ze een keer een foutje gemaakt heeft zou ik misschien nog kunnen vergeven, we hebben allemaal wel eens oncontroleerbare lusten. Maar het is de mental image die ik niet zou kunnen dragen. Heel krom, maar ja .
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      woensdag 27 augustus 2008 @ 14:37:35 #276
    127809 SuperrrTuxxx
    Zwerver met een wekker
    pi_61166138
    quote:
    Op dinsdag 26 augustus 2008 11:46 schreef Markeerstift het volgende:
    Daar ben ik ook wel benieuwd naar !
    Ik ook.
    quote:
    Op dinsdag 26 augustus 2008 12:11 schreef SeLang het volgende:

[..]

Die zien we nooit meer terug, aangezien de reacties niet zijn wat ze had gehoopt
    Zal wel niet idd, is meestal met zulke topics.
    Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
    pi_61170451
    "Het was gewoon heel gezellig, dus ik ging zonder bijbedoelingen nog even met hem mee naar huis. Gewoon, voor de gezelligheid. En ineens zat ik op mijn knietjes tussen zijn benen met z'n lul in mijn mond".

Priceless!
      woensdag 27 augustus 2008 @ 17:26:29 #278
    179534 Waaghals
    she appeared like an angel
    pi_61170458
    vrouwen zijn ook echt niet te vertrouwen he
    Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
      woensdag 27 augustus 2008 @ 17:46:17 #279
    127809 SuperrrTuxxx
    Zwerver met een wekker
    pi_61170866
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 17:26 schreef Waaghals het volgende:

Mannen wel zeker.
    pi_61170895
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 17:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Mannen wel zeker.
    JAAA!
      woensdag 27 augustus 2008 @ 17:55:38 #281
    127809 SuperrrTuxxx
    Zwerver met een wekker
    pi_61171061
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 17:47 schreef Aneurism het volgende:

[..]

JAAA!
    NIET!
      woensdag 27 augustus 2008 @ 20:11:20 #282
    179534 Waaghals
    she appeared like an angel
    pi_61174387
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 17:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

NIET!
    Vrouwen
    Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
    pi_61174949
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 17:26 schreef Waaghals het volgende:
    Nu wordt het zeker een kansloos topic als we de 'alle-vrouwen-zijn-kuthoeren-post' er weer ingooien.
    pi_61178051
    Normaal weer reageren, jongens. Topic is wat opgeschoond.

[ Bericht 55% gewijzigd door Emel op 27-08-2008 22:22:23 ]
    "Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
    "Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
      woensdag 27 augustus 2008 @ 23:31:29 #285
    102533 Gizmo112
    Dat meen je niet
    pi_61180529
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 22:16 schreef Emel het volgende:
    Normaal weer reageren, jongens. Topic is wat opgeschoond.
    En zo komt er nooit een deel 2
    Tot zover de kwaliteitspost
    pi_61183252
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 23:31 schreef Gizmo112 het volgende:

[..]

En zo komt er nooit een deel 2
    Het verhaal is toch wel duidelijk zo?
    pi_61188258
    quote:
    Op donderdag 28 augustus 2008 02:36 schreef kraakschandaal het volgende:

[..]

Het verhaal is toch wel duidelijk zo?
    Alleen weten we niet hoe het nu is afgelopen (of gaat aflopen)
    Rot signature
      donderdag 28 augustus 2008 @ 12:45:45 #288
    84328 Lllaura
    painting pictures
    pi_61189809
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 15:07 schreef mgerben het volgende:

Bekijk het eens zo:
    Die hou ik erin!
    Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
    pi_61189889
    quote:
    Op donderdag 28 augustus 2008 12:45 schreef Lllaura het volgende:

[..]

Die hou ik erin!
    je hebt plannen?
    [b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
    Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
    Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
    pi_61194317
    Gaat de TS haar pijpverhaal nog opbiechten of houd ze het voor zichzelf? Wat een cliffhanger dit topic!

Tevens TVP.

Nb. Mijn mening is opbiechten en zien wat er van komt: Je bent zelf de oorzaak van de ellende, draag dan ook de gevolgen die dit eventueel met zich meebrengt.
    pi_61194478
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 17:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Mannen wel zeker.
    Ikke wel
      donderdag 28 augustus 2008 @ 15:48:35 #292
    21704 SHE
    Shaven, not furred
    pi_61194779
    Mooi is dat, op Fok! zijn echt alleen perfecte mensen te vinden

Ik ben het helemaal eens met Roquefort; ik vind vertellen zelfs een beetje gemeen. Als je gevoelens voor hem oprecht zijn, bespaar hem dan de klap.
    En maak het voor jezelf goed door een toegewijde, lieve vriendin te zijn.

( en leer van je stommiteiten )

Omgekeerd zou ik zelfs boos worden als mijn lief met zulk non nieuws zou lastig vallen. Onze relatie zou verwoest zijn, ik zou onzeker worden en er zou een vertrouwensissue ontstaan die wellicht niet helemaal terecht zou zijn.

Gelukkig hebben wij hier in huis de afspraak dat we dit soort dingen niet opblazen. Geflirt en geklooi is voor eenieder een prive-zaak.
    Sex is weer een heel ander verhaal; dat wil ik wel weten. Ik heb namelijk het recht op bescherming ( ziekten e.d. )
      donderdag 28 augustus 2008 @ 15:50:58 #293
    116015 SicSicSics
    pi_61194862
    quote:
    Op donderdag 28 augustus 2008 15:48 schreef SHE het volgende:
    Sex is weer een heel ander verhaal; dat wil ik wel weten. Ik heb namelijk het recht op bescherming ( ziekten e.d. )
    En pijpen is naar goed Amerikaans gebruik geen sex bij jullie!?
    Fine, fuck you then!
    pi_61194900
    quote:
    Op donderdag 28 augustus 2008 15:48 schreef SHE het volgende:
    Mooi is dat, op Fok! zijn echt alleen perfecte mensen te vinden

Ik ben het helemaal eens met Roquefort; ik vind vertellen zelfs een beetje gemeen. Als je gevoelens voor hem oprecht zijn, bespaar hem dan de klap.
    En maak het voor jezelf goed door een toegewijde, lieve vriendin te zijn.

( en leer van je stommiteiten )

Omgekeerd zou ik zelfs boos worden als mijn lief met zulk non nieuws zou lastig vallen. Onze relatie zou verwoest zijn, ik zou onzeker worden en er zou een vertrouwensissue ontstaan die wellicht niet helemaal terecht zou zijn.

Gelukkig hebben wij hier in huis de afspraak dat we dit soort dingen niet opblazen. Geflirt en geklooi is voor eenieder een prive-zaak.
    Dan had ik liever een verwoeste relatie waar ik zelf voor had gekozen, dan dat ik een vriendin hebt die anderen oraal loopt te bevredigen en mij daarvan niet op de hoogte stelt. Als zij vreemd gaat, dan is ze te min voor me en kan ze haar biezen pakken, vooral in het door de TS beschreven geval!

Maar ik heb wel respect voor degenen die NIET willen weten of hun vriendin toevallig ook nog andere piemels sabbelt hoor, zo is het niet....
    pi_61195007
    Je gaat vreemd of niet. Niet zo moeilijk.
    pi_61195039
    quote:
    Op donderdag 28 augustus 2008 15:50 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat is tegenwoordig toch net zoiets als iemand een hand geven?
    pi_61195069
    quote:
    Op donderdag 28 augustus 2008 15:56 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Dat is tegenwoordig toch net zoiets als iemand een hand geven?
    Niet pijpen? Dan ook geen baan.

Lik op stuk.
      donderdag 28 augustus 2008 @ 16:05:18 #298
    21704 SHE
    Shaven, not furred
    pi_61195276
    quote:
    Op donderdag 28 augustus 2008 15:50 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Tuurlijk is dat wat gechargeerd, maar ik vind intercourse wel een ander verhaal. Dat brengt ook wat praktische risico's met zich mee.

Maar goed, ik weet wel dat dit een what if verhaal is. Bij ons zou zoiets ondenkbaar zijn.
    Wij hebben een relatie met elkaar waarin eerlijkheid voorop staat. Als mijn lief iemand wil zoenen dan vraagt hij dat gewoon.

De kans dat ons zoiets overkomt is vrijwel nihil en ik weet ook vrij zeker dat we allebei de ballen zouden hebben dat gewoon te vertellen. Er valt bij ons niets te verliezen, alleen maar te winnen.
    Toch denk ik dat je niet altijd zo zwart-wit moet kijken naar ervaringen zoals geschetst in de OP. En ik vind het al helemaal gestoord dat er mensen zijn die haar voor slet/hoer en nog meer fraais uitmaken.
    Grow up. ( ook een idee voor TS trouwens )
      donderdag 28 augustus 2008 @ 16:11:17 #299
    116015 SicSicSics
    pi_61195438
    quote:
    Op donderdag 28 augustus 2008 16:05 schreef SHE het volgende:

[..]

Tuurlijk is dat wat gechargeerd, maar ik vind intercourse wel een ander verhaal. Dat brengt ook wat praktische risico's met zich mee.
    He... jammer, anders was ik de eerste Fok!ker geweest die naar Utrecht zou gaan in de hoop géén sex met SHE te mogen hebben!
    quote:
    Maar goed, ik weet wel dat dit een what if verhaal is. Bij ons zou zoiets ondenkbaar zijn.
    Wij hebben een relatie met elkaar waarin eerlijkheid voorop staat. Als mijn lief iemand wil zoenen dan vraagt hij dat gewoon.

De kans dat ons zoiets overkomt is vrijwel nihil en ik weet ook vrij zeker dat we allebei de ballen zouden hebben dat gewoon te vertellen. Er valt bij ons niets te verliezen, alleen maar te winnen.
    Toch denk ik dat je niet altijd zo zwart-wit moet kijken naar ervaringen zoals geschetst in de OP. En ik vind het al helemaal gestoord dat er mensen zijn die haar voor slet/hoer en nog meer fraais uitmaken.

Sjah, misschien een beetje gechargeerde reacties... Blijft toch Fok! he!

Ik zou nou nog steeds wel willen weten hoe die kerel het nou precies voor elkaar kreeg zijn piel in de mond van zo'n sletje een onwelwillend meisje te duwen.

[ Bericht 0% gewijzigd door SicSicSics op 28-08-2008 16:16:33 ]
    Fine, fuck you then!
    pi_61195495
    quote:

[..]

Zoenen is wat anders dan pijpen. Ik zou het toch wel graag willen weten als mijn vriendin het nodig acht een andere piemel in haar mond te nemen dan de mijne.
    pi_61195526
    quote:

[..]

Owja. Wel een beetje vreemd advies wat je geeft; je zegt tegen de TS het vooral NIET te vertellen, maar zelf klop je je op de borst dat je zo eerlijk bent......jaja.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')