abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61041526
Naar aanleiding van veel topics de afgelopen tijd in R&P en reacties van mensen die zeggen 'wat niet weet, wat niet deert', vroeg ik me af hoe ziek deze maatschappij nu eigenlijk is geworden.

Stel je maakt een slippertje terwijl je een goede relatie hebt en je kust (of meer) met een ander. Wat doe je? Is loyaliteit en eerlijkheid belangrijk voor jou of houd je het voor jezelf om je relatie te beschermen?

Come here clean and vote:

Poll: Zou je vreemdgaan opbiechten?
  • Ja
  • Nee
    Tussenstand:
  • pi_61041648
    Ik ga niet vreemd. Nog makkelijker (achteraf dan)
    Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
    pi_61041649
    Ik zou niet vreemdgaan, omdat ik het nut er niet van inzie...
    Maar mocht ik het wel doen met een vlaag van verstandsverbijstering dan zou ik het wel vertellen.
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
      vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:45:44 #4
    54884 Yi-Long
    Snorloze Zeiksnor
    pi_61041862
    Ik ga sowieso niet vreemd, maar mocht het toch gebeuren dan is dat meteen einde van de relatie. Dan biecht ik het op, maar verbreek ook meteen de relatie. En als zij vreemdgaat dan is het ook meteen over. Geen minuut tijd meer aan verspillen.
    pi_61041940
    Vreemdgaan is not done, dus ik doe dat ook niet. Maar ik zie wel hoe zoiets kan voorvallen soms.
    A little bit hateful
    pi_61042036
    Iedereen gaat opeens niet vreemd...
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_61042052
    Zou het opbiechten. Anders komt er toch alleen maar nog meer gezeik uit.

Als je vreemd kan gaan moet je ook volwassen genoeg zijn om het op te biechten.
    Have fun...
    pi_61042268
    Ben 2x vreemdgegaan tijdens dezelfde relatie. Heb toen zelf de relatie verbroken het haar opgebiecht en uitgelegd waarom ik relatie verbrak.
    Nessuno attaca noi senza essere punito.
    pi_61042380
    ik ben 1 keer vreemd gegaan. ik heb het haar opgebiecht. ik had het beter gewoon uit kunnen maken en niks zeggen dat wel. maar toch zou ik het weer opbichten (als het al eens zou gebeuren)
      vrijdag 22 augustus 2008 @ 16:15:52 #10
    51635 de_priester
    Nil nequit amor
    pi_61042997
    Ja. ik zou het opbiechten. Ben nog nooit vreemdgegaan en zou het zeker weten nooit doen,maarrrrrr....
    als het gebeurt zou ik het wel vertellen. Andersom zou ik het aan de ene kant wel willen weten,
    andere kant niet.

In situaties waar ik het wel weet.... zie ik het overigens niet meteen als het einde van een relatie. Das dikke onzin. Iedereen maakt fouten. Ligt wel aan de situatie, iemand hoeft overigens daar niet voor 10000x door het stof. Zo'n hoofdstuk kun je in een goeie relatie ook afsluiten.
    Imperare sibi maximum imperium est
    pi_61043465
    Wat weet je het weer heerlijk gekleurd te brengen. Mensen die vreemdgaan niet opbiechten gelijk als ziekelijk afdoen.

Opbiechten is lang niet altijd de beste oplossing. In sommige gevallen is het veel beter om het stil te houden. Alleen heb ik niet het idee dat jij dat ooit zal begrijpen gezien je gekleurde OP. Zo makkelijk om er zo over te denken.
    "In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
    pi_61043501
    75% zou het willen, maar doet het ook niet om de relatie niet te verneuken.
    [quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
    Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
    [/quote]
    pi_61044277
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 16:28 schreef Karammel het volgende:
    Wat weet je het weer heerlijk gekleurd te brengen. Mensen die vreemdgaan niet opbiechten gelijk als ziekelijk afdoen.

Opbiechten is lang niet altijd de beste oplossing. In sommige gevallen is het veel beter om het stil te houden. Alleen heb ik niet het idee dat jij dat ooit zal begrijpen gezien je gekleurde OP. Zo makkelijk om er zo over te denken.
    Vreemdgaan is niet ziek, alleen dom en achterbaks.
    Vreemdgaan en er vervolgens de rest van je leven (relatie) er over liegen is WEL ziek
    pi_61049945
    Als ik het ooit zou doen, Dan ja.
    Niks waar ik een grotere hekel aan heb dan vreemdgaande mensen die het daarna ook nog proberen verborgen te houden.Meestal komt het toch uit (naderhand) en dan heb je poppen pas echt aan het dansen.
    pi_61050000
    Yep, al zou ik, als ik de behoefte zou hebben, toch al een punt achter de relatie hebben gezet.
    dag
    pi_61052080
    Het is wel een obsessie van je he TS?

Toch stiekem jaloers op vreemdgaande mensen?
    [b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
    Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
    Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
    pi_61054461
    Ik zou nooit vreemdgaan, maar in een ander leven zou ik het opbiechten ja niets is erger dan zoiets achterhouden voor je vriend/vriendin.
    pi_61055168
    Ik heb het al eens gedaan. Voelde helemaal niet goed, en ik heb het uiteraard opgebiecht. Met oneerlijkheid bereik je uiteindelijk niet bijster veel.
    Happiness never comes in the way that we imagine.
    pi_61055545
    Ik heb het ook wel eens gedaan. Omdat ik te laf was het te vertellen heb ik het maar uitgemaakt met een kut smoesje. Als ik er nu aan terug denk vind ik het nog steeds niet tof van mezelf, maar gelukkig was ik toen nog jong en onwetend
    Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
    Agnes: Yes, I know.
    Elin: But we are so fucking cool.
    pi_61056049
    Topic-bash!

Zulke polls zijn bullshit!
    Het niet opbiechten staat duidelijk negatief in beeld, dus iedereen zal overtuigd zijn dat zij het niet doen. Maar in de werkelijkheid als de situatie daar is, gedragen mensen zich anders dan dat ze zeggen.
    Ik doe niet meer aan een signature
    pi_61056195
    Och, als ik vreemd zou gaan in de zin van met iemand anders de koffer in duiken zou dat dusdanig serieus zijn dat ik het zeker mijn partner wel zou vertellen en het dan ook wel einde relatie zou betekenen.

Dus, ja ik zou het dan vertellen. Maar ik zou dat zogenaamd altijd eerlijk zijn over een onbeduidend slippertje niemand aanraden, er zijn legio mensen die wel eens een foutje maken in de zin van het teveel ophebben, wat aandacht willen etc.
    Als er gevoelsmatig niets aan de hand is, gewoon je mond houden.
    Het is een hoop gedoe en het gezeik niet waard wanneer je met iemand verder wilt. Je wordt vanzelf wijzer en rustiger. .

Geen vote dus. .
    pi_61056455
    quote:
    Op zaterdag 23 augustus 2008 00:45 schreef Lakai het volgende:
    Topic-bash!

Het niet opbiechten staat duidelijk negatief in beeld, dus iedereen zal overtuigd zijn dat zij het niet doen. Maar in de werkelijkheid als de situatie daar is, gedragen mensen zich anders dan dat ze zeggen.
    Dat dus
    pi_61059233
    quote:
    Op zaterdag 23 augustus 2008 00:45 schreef Lakai het volgende:
    Topic-bash!

daarom dus eigenlijk:

Imperare sibi maximum imperium est
    pi_61059956
    Zelf ben ik nog nooit vreemdgegaan, maar ik heb wel eens te veel genoten van een volle zoen op mijn mond die ik van een ander kreeg of heb ook ooit wel eens tijdens een relatie gedacht: 'ja, als hier vanavond iets kan gebeuren, weet ik wel dat ik liever hem wil dan mijn huidige vriend'.

In het laatste geval maak ik het altijd uit. In het eerste geval biecht ik zelfs dat op.
    You're never fully dressed until you wear a smile
      zaterdag 23 augustus 2008 @ 11:18:20 #25
    39114 Angst
    CorticotropinReleasingHormon
    pi_61060579
    als ik de behoefte zou hebben om vreemd te gaan, echt serieus zou ik toch idealitair eerst de relatie verbreken, voordat ik iets met die andere zou doen.
    tenminste dat zou ik wel proberen

maar voorals nog heb ik godzijdank die behoefte nog nooit gehad.
    In theorie vind ik iedereen aardig!
    <a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
    Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')