abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 20:15:41 #151
224087 Valkire
Le sens commun n'est pas
pi_61048697
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 20:11 schreef katerwater het volgende:

[..]

Geen idee wat schijten onder tafel met vreemdgaan te maken heeft

Of je het nu leuk vindt of niet, er zijn wel degelijk mensen die een open relatie hebben, en dus anderen mensen aflebberen in een relatie. Mij niet gelaten, iedereen doet wat ie wil. Ik wilde alleen maar duidelijk maken dat de normen en waarden, die voorheen als normaal werden beschouwd, nu steeds vager worden. Vreemdgaan is niet goed te keuren, tenzij beide partners elkaar goedkeuring geven het wel te doen.

Dus: in een normale relatie moet over vreemdgaan gepraat worden. Op zijn minst eens aangekaart, als je beseft hoe groot de kans is op vreemdgaan. Weest realistisch!
helemaal waar, een vriendin van mij die is getrouwd en heeft 2 kinderen, zij en haar man doen aan paren sex en gaan naar die clubs toe. Ieder zijn ding zolang je er maar eerlijk over bent in en relatie.

Maar dat is toch anders dan vreemdgaan, dat doe achter je partners rug om. in een open relatie is het dan ook geen vreemdgaan meer.
"Waarom zit je achter een computer terwijl je er eigenlijk voor zit?"
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 20:17:04 #152
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_61048719
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:10 schreef LoveLia het volgende:

[..]

tussen zijn benen wat debnk je zelf?
Sucky sucky 5 dolla . Ik hoop dat je vriend erachter komt .
There is no rehab for stupidity.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 20:26:56 #153
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_61048991
Iemand per ongeluk pijpen... Is dat net zoiets als een klein beetje zwanger zijn
pi_61053957
Tis een beetje jammer dat TS niet meer mee post in het verhaal......
Rot signature
pi_61054923
Je hebt hem per ongeluk gepijpt?
pi_61054988
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 23:53 schreef Scorpie het volgende:
Je hebt hem (bij hem thuis) per ongeluk gepijpt?
Rot signature
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 00:34:34 #157
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_61055825
Vieze hoer, gewoon opbiechten . Je moet jezelf niet zo vol laten gieten dat je dingen gaat doen die je niet wilt. Moet je niet die jongen de schuld gaan geven dat ie jou volgoot . Gewoon je verantwoordelijkheid nemen en vertellen aan je vriend. Als hij dan nog bij je blijft heb je geluk, anders heb je pech en kun je je zonden overdenken en doe je dit in het vervolg waarschijnlijk niet meer.

Bah .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 00:35:42 #158
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_61055848
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 23:14 schreef rieski het volgende:
Tis een beetje jammer dat TS niet meer mee post in het verhaal......
Ja idd , ze had volgens mij gehoopt op alleen maar positieve reacties van " you go girl" je bent goed bezig, zouden we allemaal doen als we de kans kregen. .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 00:52:06 #159
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_61056211
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 23:53 schreef Scorpie het volgende:
Je hebt hem per ongeluk gepijpt?
pijpen staat zo lullig hè

Ze heeft "alleen bij hem met de mond wat gedaan"
pi_61057728
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 00:34 schreef DaMook het volgende:
Vieze hoer, gewoon opbiechten . Je moet jezelf niet zo vol laten gieten dat je dingen gaat doen die je niet wilt. Moet je niet die jongen de schuld gaan geven dat ie jou volgoot . Gewoon je verantwoordelijkheid nemen en vertellen aan je vriend. Als hij dan nog bij je blijft heb je geluk, anders heb je pech en kun je je zonden overdenken en doe je dit in het vervolg waarschijnlijk niet meer.

Bah .
Waarom opbiechten?
Haar vriend wordt er niet blij van en zij ook niet......
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_61058952
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 14:56 schreef LoveLia het volgende:
Allereerst ik heb een kloon aangemaakt voor dit topic!

Ik heb gisteren net na het stappen en na de nodige malibutjes een enorme fout begaan...............
Ach. ik lees veel puberreacties van slet tot hoer waarvoor je wordt uitgemaakt.
Trek je dat niet aan, want die pubertjes weten niet beter door gebrek aan levenservaring.

Maargoed, iedereen kan zoiets gebeuren op de juiste tijd, plek en gemoedstoestand. Ach, een beetje zoenen en die vent op een onbezonnen moment pijpen kan iedereen wel gebeuren maar is bij lange na niet vreemdgaan.

Als ik jou was, niet vertellen als je vriend net zo'n bekrompen lul is als al die schreeuwerds hier en in bijzonder RobRobert.
Vort, ga varkens pesten!
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 08:58:47 #162
224087 Valkire
Le sens commun n'est pas
pi_61059109
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 08:34 schreef JihadJoe het volgende:

[..]

Trek je dat niet aan, want die pubertjes weten niet beter door gebrek aan levenservaring.

Maargoed, iedereen kan zoiets gebeuren op de juiste tijd, plek en gemoedstoestand. Ach, een beetje zoenen en die vent op een onbezonnen moment pijpen kan iedereen wel gebeuren maar is bij lange na niet vreemdgaan.

Als ik jou was, niet vertellen als je vriend net zo'n bekrompen lul is als al die schreeuwerds hier en in bijzonder RobRobert.
tja. Als het zo'n bekrompen lul zou zijn waarom zou je daar dan een relatie mee willen hebben,

Nogmaals, opbiechten. eerlijkheid voor alles.
"Waarom zit je achter een computer terwijl je er eigenlijk voor zit?"
pi_61059165
Ik heb al een tijdje niet meer zo veel posts gezien waar de woorden hoer en slet gebruikt worden.Of ik kom niet vaak genoeg in R&P.

Maar de vragen die er zijn:
-Heb je doorgeslikt?
-wie schuilt er achter deze kloon? Dus mods pleeaasssseeeee!!!
-Voel jij je slecht na het lezen van de posts?
pi_61059260
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 08:58 schreef Valkire het volgende:

[..]

tja. Als het zo'n bekrompen lul zou zijn waarom zou je daar dan een relatie mee willen hebben,

Nogmaals, opbiechten. eerlijkheid voor alles.
De meeste reacties hier zijn uitermate bekrompen en lullig. Zouden dan de meesten hier een relatie hebben?

Biechten doe je in de kerk normaliter en hier gaat een gezegde wel degelijk op. Spreken is zilver en zwijgen is goud.
Vort, ga varkens pesten!
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 09:22:20 #165
159879 Kaneel
dé smaakmaker
pi_61059264
Hey, ik zal niets vertellen als je me nog een keer komt pijpen, ok?
Ik snap dat je je schuldig voelde maar het is nu toch al te laat.
Bob hoeft er toch niets van af te weten?
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 11:14:05 #166
51635 de_priester
Nil nequit amor
pi_61060510
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 09:22 schreef Kaneel het volgende:
Hey, ik zal niets vertellen als je me nog een keer komt pijpen, ok?
Ik snap dat je je schuldig voelde maar het is nu toch al te laat.
Bob hoeft er toch niets van af te weten?
Schuurde die baard van er niet aan je kaneelstok?

Imperare sibi maximum imperium est
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 11:20:30 #167
92279 N.icka
Windforce 11
pi_61060612
quote:

[..]

Ach, een beetje zoenen en die vent op een onbezonnen moment pijpen kan iedereen wel gebeuren maar is bij lange na niet vreemdgaan.

pi_61060709
God zeg, en dan ook nog met een of ander zielig verhaal er omheen aankomen, "ja die vriendinnen lieten me in de steek en daarom.." KOM OP HEE! Je had ook gewoon naar huis kunnen gaan, als ze niet leuk tegen je deden. LULSMOES.
pi_61060721
Wees eerlijk. Je hebt het recht niet om je vriend te bedriegen. Laat aan hem de keuze over of hij bij iemand wil blijven die zich gedraagt zoals jij je gedragen hebt. Misschien vergeeft hij je en wil hij bij je blijven, misschien niet, maar dit voor jezelf houden is absoluut uitgesloten, dat kan je niet maken. Respecteer hem, wees geen egoïst en neem verantwoordelijkheid voor je daden. We maken allemaal stomme fouten, dat doet pijn, daar hebben we vooral onszelf mee want je loopt nu de kans om gedumpt te worden, maar als je nu je kop in het zand steekt en het negeert ben je verwerpelijk bezig.
pi_61060744
Hoax, TS heeft die "vriend" tot een geweldig orgasme gepijpt zodat die "vriend" geen zin meer had in meer en nu is TS boos op die "vriend"
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_61060747
quote:

[..]

Nee een vent pijpen is niet vreemd gaan wat ben jij dom zeg en TS is wel degelijk een slet. En nee, ik ben allang geen puber meer.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  † In Memoriam † zaterdag 23 augustus 2008 @ 11:37:02 #172
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_61060818
Als het zo geweldig gaat in je relatie, waarom loop je dan te hoeresloeren met een ander? Als je echt van je vriend houd en respect voor hem hebt hou je je smoel en je poten van een ander af . Drank en naiviteit als oorzaak aanwijzen is wel zwak hoor , je bent er verdorie zelf bij.
En eerlijk duurt het langst, opbiechten lijkt me wel zo fair tegenover je vriend. Als je nu al zo'n spijt ervan hebt en het niet opbiecht leef je voorlopig wel met een schuldgevoel, ik neem aan dat je dat jezelf nou ook weer niet wilt aandoen . Laat staan je vriend die jou waarschijnlijk 100% vertrouwd.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 11:38:28 #173
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_61060833
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:15 schreef LoveLia het volgende:
Ik weet het niet het was gezellig. Hij wist ook dat ik een vriend heb dus hij had het ook tegen kunnen houden maar hij goot me vol met alcohol. Ben daar best kwaad om want je kunt ook zeggen dat ik er in ben getuind maar ik had het nooit zo ver moeten laten komen, Maar er zijn 2 fouten hier vind ik.
Ja dat noemen ze nou emancipatie.

De hele tijd gelijk willen zijn maar zodra jij aan het kortste end trekt had die vent zich in moeten houden? Puh-lease. Als je d'r niet mee om kunt gaan moet je je maar onder een burka verstoppen, dan weten de mannen misschien hun driften in te houden.
Ik ga naar huis.
pi_61060868
Opbiechten, hopelijk maakt hij het uit, slet.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 11:50:49 #175
78918 SeLang
Black swans matter
pi_61060964
Wat een goor wijf ben je

Maar ontopic:
De relatie is nu sowieso onherstelbaar beschadigd. Ofwel je vertelt het en je wordt onmiddellijk op straat getrapt (als die vriend van je enig zelfrespect heeft tenminste) ofwel de relatie gaat door (als hij een slappe lul is) maar het zal nooit meer zo worden als vroeger. Je kunt ook je kop houden en verder leven met schuldgevoel en in de stress dat het ooit uitkomt. Als de kans dat het uitkomt klein is dan kun je denk ik het beste dat laatste doen.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')