quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:11 schreef katerwater het volgende:
[..]
Geen idee wat schijten onder tafel met vreemdgaan te maken heeft![]()
Of je het nu leuk vindt of niet, er zijn wel degelijk mensen die een open relatie hebben, en dus anderen mensen aflebberen in een relatie. Mij niet gelaten, iedereen doet wat ie wil. Ik wilde alleen maar duidelijk maken dat de normen en waarden, die voorheen als normaal werden beschouwd, nu steeds vager worden. Vreemdgaan is niet goed te keuren, tenzij beide partners elkaar goedkeuring geven het wel te doen.
Dus: in een normale relatie moet over vreemdgaan gepraat worden. Op zijn minst eens aangekaart, als je beseft hoe groot de kans is op vreemdgaan. Weest realistisch!
Sucky sucky 5 dollaquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:10 schreef LoveLia het volgende:
[..]
tussen zijn benen wat debnk je zelf?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:53 schreef Scorpie het volgende:
Je hebt hem (bij hem thuis) per ongeluk gepijpt?
Ja idd , ze had volgens mij gehoopt op alleen maar positieve reacties van " you go girl" je bent goed bezig, zouden we allemaal doen als we de kans kregen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:14 schreef rieski het volgende:
Tis een beetje jammer dat TS niet meer mee post in het verhaal......
Waarom opbiechten?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:34 schreef DaMook het volgende:
Vieze hoer, gewoon opbiechten. Je moet jezelf niet zo vol laten gieten dat je dingen gaat doen die je niet wilt. Moet je niet die jongen de schuld gaan geven dat ie jou volgoot
. Gewoon je verantwoordelijkheid nemen en vertellen aan je vriend. Als hij dan nog bij je blijft heb je geluk, anders heb je pech en kun je je zonden overdenken en doe je dit in het vervolg waarschijnlijk niet meer.
Bah.
Ach. ik lees veel puberreacties van slet tot hoer waarvoor je wordt uitgemaakt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:56 schreef LoveLia het volgende:
Allereerst ik heb een kloon aangemaakt voor dit topic!
Ik heb gisteren net na het stappen en na de nodige malibutjes een enorme fout begaan...............
tja. Als het zo'n bekrompen lul zou zijn waarom zou je daar dan een relatie mee willen hebben,quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 08:34 schreef JihadJoe het volgende:
[..]
Ach. ik lees veel puberreacties van slet tot hoer waarvoor je wordt uitgemaakt.
Trek je dat niet aan, want die pubertjes weten niet beter door gebrek aan levenservaring.
Maargoed, iedereen kan zoiets gebeuren op de juiste tijd, plek en gemoedstoestand. Ach, een beetje zoenen en die vent op een onbezonnen moment pijpen kan iedereen wel gebeuren maar is bij lange na niet vreemdgaan.
Als ik jou was, niet vertellen als je vriend net zo'n bekrompen lul is als al die schreeuwerds hier en in bijzonder RobRobert.
De meeste reacties hier zijn uitermate bekrompen en lullig. Zouden dan de meesten hier een relatie hebben?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 08:58 schreef Valkire het volgende:
[..]
tja. Als het zo'n bekrompen lul zou zijn waarom zou je daar dan een relatie mee willen hebben,
Nogmaals, opbiechten. eerlijkheid voor alles.
Schuurde die baard van er niet aan je kaneelstok?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:22 schreef Kaneel het volgende:
Hey, ik zal niets vertellen als je me nog een keer komt pijpen, ok?
Ik snap dat je je schuldig voelde maar het is nu toch al te laat.
Bob hoeft er toch niets van af te weten?
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 08:34 schreef JihadJoe het volgende:
[..]
Ach, een beetje zoenen en die vent op een onbezonnen moment pijpen kan iedereen wel gebeuren maar is bij lange na niet vreemdgaan.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 08:34 schreef JihadJoe het volgende:
[..]
Ach. ik lees veel puberreacties van slet tot hoer waarvoor je wordt uitgemaakt.
Trek je dat niet aan, want die pubertjes weten niet beter door gebrek aan levenservaring.
Maargoed, iedereen kan zoiets gebeuren op de juiste tijd, plek en gemoedstoestand. Ach, een beetje zoenen en die vent op een onbezonnen moment pijpen kan iedereen wel gebeuren maar is bij lange na niet vreemdgaan.
Ja dat noemen ze nou emancipatie.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:15 schreef LoveLia het volgende:
Ik weet het niet het was gezellig. Hij wist ook dat ik een vriend heb dus hij had het ook tegen kunnen houden maar hij goot me vol met alcohol. Ben daar best kwaad om want je kunt ook zeggen dat ik er in ben getuind maar ik had het nooit zo ver moeten laten komen, Maar er zijn 2 fouten hier vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |