abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61044316
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:31 schreef HappyDoos het volgende:

[..]

omwille van eerlijkheid?
Een relatie heeft als basis respect, vertrouwen en gelijkwaardigheid...
tenminste bij mij wel
pi_61044381
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:51 schreef Aneurism het volgende:

[..]
verhaal waar ik het mee eens ben
je weet het wel op een zeer geslaagde manier te brengen
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
pi_61044429
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:53 schreef Valkire het volgende:

[..]
. of je geeft eraan toe of niet. dat heet karakter. iets wat de meeste mensen blijkbaar niet hebben.

amen
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
pi_61044489
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:10 schreef LoveLia het volgende:

[..]

Nee maar zijn wel andere mensen op fok die mij kennen van in het echt
Ik zal dit topic even voor hem uitprinten!
pi_61044519
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:51 schreef rieski het volgende:
Stel nou dat ze al 4 jaar lang gaat stapen met daarbij drank etc. Is je aanpak dan niet wat overdreven? Wat dacht je van een klooster?
Ze legt zelf de schuld bij een paar malibu's. En een gozer die ze maar blijft voeren (wat ze schijnbaar niet kan afslaan)

Verder kan ik niet beoordelen of ze die 4 jaar tijdens het stappen niet continue heeft lopen kwijlen op andere gasten en maar net, met veel moeite, d'r benen dicht (en mond boven de gordel) kon houden.
Gezien haar verhaal vermoed ik dat ze daar veel moeite mee heeft

Toepasselijke slogan : Drank maakt meer kapot dan je lief is
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 17:16:14 #131
51635 de_priester
Nil nequit amor
pi_61044805
quote:

[..]

Wat een onzin weer, waar het hier om gaat is niet of hij een stinkpiemel heeft en ze dat maar tegen hem moet zeggen. Het gaat om een afspraak die je aangaat zodra je een relatie aangaat met iemand, namelijk het exclusieve recht op elkaar in de periode dat je wat voor elkaar voelt. Soms ook wel een relatie genoemd.

In Nederland is het nogsteeds een ongeschreven wet dat zodra je samen zegt: We gaan d'r voor, dat je niet met een ander het bed gaat delen als je 2 malibu's op hebt. Mensen die anders van mening zijn spreken dat van te voren af, daar user in dit geval panisch is voor de gevolgen van haar relatie... Kunnen we wel stellen dat er in deze relatie geen afspraken zijn dat rondneuken als Heleen van Rooyen een Done case is.

Kortom deze relatie heeft een fundementale basis van trouw zijn aan elkaar, een monogame relatie noemen we dat ook wel. Je kan wel stellen dat eerlijkheid uber alles een kinderachtig motto is, maar nogmaals het is niet het onderwerp de stinklul van piet.

Het onderwerp nu is 1 van de bouwstenen van deze relatie. De reden waarom hij elke avond piepers, hoe ranzig door haar ook gebakken, blijft komen eten en elke avond trouw naast haar in bedje ligt en niet bij 20 anderen dromend met haar over een toekomst met 14 kutkoters die mijn zaterdag ochtend verknallen in de appie kutheijn.

Ze heeft hem een worstje voorgehouden met daarom groot erop: Je mag me elke avond (of 1x in de week) neuken maar alleen als ik dat alleen recht heb, waarop hij haar de spiegel voorhield and the deal was done.

Zo werkt dat hier in Nederland, we zijn niet in alibaba land, niet in het land van de oneindige vrijheid om je 400 kilo dik te vreten, niet in het land waar 2 malibu's lacherig word weggeduwd door knoeste knokkels met daarin een wodka 80% fles. Nederland.

Waar een schaap elke avond thuiskomt in de wetenschap: Hey, ik kies voor deze meid en niet een van die 20 anderen omdat ik van haar hou omdat ze onder andere te vertrouwen is. In Nederland ga je, of hoop je, dat je een relatie aangaat met iemand omdat je die kan vertrouwen. Dat mevrouw niet een herpes lip meesleept vanuit de schilderswijk omdat Johnie haar als een goedkope hoer voor 2 malibu's op haar ruggetje kreeg.

Oh mijn naieve geest, ik en vele andere mannen en vrouwen, inclusief haar 'mannetje' (moet iemand net zo kotsen bij dit woord?) thuis gaan er vanuit dat de dame die je kust uit respect voor jou niet een uur ervoor een pik heeft lopen zuigen.

Hij heeft er inderdaad recht op om het te weten, want voor zover ik mij kan herinneren draait een relatie om 2 personen en niet om 1 persoon (ook al lijken veel vrouwen dat te ontkennen). Hij heeft het recht te weten welke mond hij kust na een dag arbeid. Een relatie draait om niets anders dan vertrouwen en monogamie, anders zouden we wel elkaar als Bonobo's aan het afneuken zijn.

Daar is waar het om draait: Hij vertrouwt erop dat hij krijgt waar zij hem op kan vertrouwen: Monogamie, vertrouwen en genoeg liefde voor elkaar om dit te respecteren. Ze heeft dit eenmalig verbroken, maar wie haar vorige week gevraagd zou hebben of ze ooit vreemd zou gaan zou ze dit even hard ontkennen als ze nu ontkent dat er een vervolg aan zal komen.
iemand heeft ff zijn best gedaan topstukje
Imperare sibi maximum imperium est
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 17:27:30 #132
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_61045038
Mensen, ze heeft zijn lul afgezogen..niet halfbezopen in de discotheek "on a whim", maar ze is met hem mee naar huis gegaan en besloot daar dat zoenen niet genoeg was.
Pas toen ze een tijdje aan zn lid aan het zuigen was besloot ze dat het fout was en is ze snel naar huis gegaan, waar ze ongetwijfeld dr vriend ook een flinke pakkerd heeft gegeven.

Jezus, een zoen is al erg, maar dit niet vertellen??
pi_61045168
Hoer, je bent je vriend niet waard!
Toegang is geen open deur.
pi_61045793
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 17:33 schreef SarahD. het volgende:
Hoer, je bent je vriend niet waard!
pi_61045947
quote:
[quote]
Ze heeft hem een worstje voorgehouden met daarom groot erop:
Volgens mij was het probleem dat iemand anders haar een worstje heeft voorgehouden, maar ik drijf af...
quote:
Het onderwerp nu is 1 van de bouwstenen van deze relatie.

Daar is waar het om draait: Hij vertrouwt erop dat hij krijgt waar zij hem op kan vertrouwen: Monogamie, vertrouwen en genoeg liefde voor elkaar om dit te respecteren. Ze heeft dit eenmalig verbroken, maar wie haar vorige week gevraagd zou hebben of ze ooit vreemd zou gaan zou ze dit even hard ontkennen als ze nu ontkent dat er een vervolg aan zal komen.
Hmja, ik ben het met je eens.
Bouwstenen, vertrouwen, etcetera. OK.

Kijk, de helft van de reacties hier is zonder meer: Vertel maar, laat het maar uitgaan, je was fout, eigen schuld, dikke bult.
Het is altijd makkelijk (en zelfs lekker) om een ander te veroordelen.
Maar ik vraag me dus af welk concreet doel daarmee bereikt wordt - behalve dat iedereen zich een stukje beter voelt over de fouten van een ander.
Moet ze weten dat ze fout is geweest?
Nutteloos, want dat weet ze al.
Nee, lijden moet ze! Boeten!

Jij stelt dat de relatie gebaseerd moet zijn op vertrouwen. Zij vindt dat ook - anders had ze het hele topic niet geopend.
Het vertrouwen is beschaamd, eens.
Maar zij denkt dus dat zijn vertrouwen in haar juist nu gerechtvaardigd is. Er is alleen geen manier om dat over te brengen. Het enige wat ze kan doen is het vertrouwen met een voorhamer kapot slaan en hopen dat hij de stukjes weer lijmt.

Ik vind dat iedereen zélf de keus moet hebben om wat-dan-ook al of niet te vertellen aan wie-dan-ook.
Er is geen regel dat je persé alles moet vertellen aan iedereen, of dat een relatie betekent dat je persé alles moet zeggen.
Dat is de invulling die je zelf aan een relatie geeft.

Sommige mensen denken dat je binnen een relatie alles moet vertellen, en omdat zij dat vinden, moeten anderen dat ook doen. Maar niemand vertelt altijd wat-ie denkt aan wie dan ook. Dat is de smeerolie die ons dagelijks leven mogelijk maakt.
Denken dat je alles moet zeggen is waanzinnig naïef, óf hypocriet. Niemand doet dat.
Mensen zijn toch geen bandrecorders zonder eigen mening of oordeel? Die alles maar voor iedereen moeten afspelen? Iedereen bepaalt toch elke keer wat hij wel of niet vertelt tegen iedereen.

Ik vind dus dat iedereen de vrijheid heeft om een relatie in te richten zoals hij of zij dat wil. En ik vind dat niemand het recht heeft om zichzelf op een moreel voetstuk te plaatsen door te zeggen: "Als jij je relatie niet zus-en-zo indeelt is het geen relatie".
Dat hoort bij de verantwoordelijkheid en zelfbeschikking van iedereen - ook van mensen die wel eens een misstap hebben gemaakt.

TS is geen bandrecorder zonder een eigen mening, die alles maar af moet spelen voor haar vriendje. Ze mag daar zelf een mening over hebben.
In dit geval zou ik zeggen: Volgens mij heeft ze al spijt, en wordt er niets extra's bereikt als de relatie ook nog kapot gaat.

Stel dat het een heel stuk erger zou zijn: Dat ze diezelfde kerel elke avond ziet, en dat ook niet aan haar vriendje zou vertellen.
In dat geval zou ik het oneens zijn met haar keuze om het niet te vertellen - wat ze verzwijgt is namelijk geen incident maar een deel van haar leven.
Ik vind echter wel dat zij zelf het recht heeft om die keuze te maken - ook als ik het met die keuze niet eens ben.
pi_61045996
Fck wat een lang topic al? Heeft TS al verteld wat ze precies met de mond heeft gedaan? En had ze GHB gehad?

EDIT: Ah, pijpen en Malibu. Nu nog de vraag. Is ie klaargekomen op/in jou? Condoom? Zonder deze informatie is het moeilijk een oordeel te vellen maar de voorlopige aanslag luidt:

"HAHAHA NATUURLIJK MOET JE HET NIET OPBIECHTEN WAT DE FUCK HEEFT DIE KEREL DAAR NOU WEER AAN" En dan kunnen mensen wel heel hard gaan roepen "Ja maar, hij verdient eerlijkheid!". BULLSHIT Waarom zou je hem nog even een trap na geven.

De titel moet luiden "eenmalig vreemdgegaan...uitmaken???". Want dat is de enige vraag die er te beantwoorden valt. Als jij met hem kan trouwen, kinderen kan krijgen en nog 60 jaar met hem verder kan, wetend dat je de pik van een andere gast in je bek hebt gehad. Dan moet je het vooral NIET uitmaken. Als je ook maar een enkele gezonde hersencel in je domme hoofd hebt, zal je tot de conclusie komen dat je dat niet kan, en maak je het dus uit. MAAR, waarom zou je hem in godsnaam zo'n schop nageven. Verzin een smoes, over hoe je je vrijheid terug wilt. Je na hebt zitten denken en je vindt jezelf eigenlijk nog te jong voor zo'n serieuze relatie. Gooi het desnoods op zelfontplooiing. Maar wees alsjeblieft niet zo stom om het hem te vertellen, de enige die daar (tijdelijk) beter van wordt ben jij. En jij hebt je pleziertje nu wel gehad, slet.

Overigens spreek ik uit ervaring, ben 2 week geleden vreemdgegaan en heb het op de laatste manier 'afgehandeld'. Op zich topic waardig, ware het niet dat de 6 pagina's reacties voor me wel een beetje voorspelbaar zijn

[ Bericht 45% gewijzigd door Kudtstudent op 22-08-2008 19:05:30 ]
pi_61046647
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 18:14 schreef mgerben het volgende:
Ik vind dus dat iedereen de vrijheid heeft om een relatie in te richten zoals hij of zij dat wil. En ik vind dat niemand het recht heeft om zichzelf op een moreel voetstuk te plaatsen door te zeggen: "Als jij je relatie niet zus-en-zo indeelt is het geen relatie".
Allemaal goed en wel, maar je partner moet wel op de hoogte zijn van jouw mening over een relatie.

Als voor mijnheer monogamie zeer belangrijk is, en pijpen vindt hij vreemdgaan, dan heeft mevrouw de afgesproken grenzen binnen hun relatie overtreden, en dan is het over. Als zij het verzwijgt, en er zijn hierover afspraken gemaakt in de relatie, moet ze haar conclusies trekken.

Maar ik denk dat hier nooit over gesproken is geweest! Anders zou ze nooit een topic geopend hebben.
pi_61046769
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:27 schreef RobRobert het volgende:

[..]

Mijn brein werkt zo dus niet. Opbiechten doe je juist niet alleen voor jezelf. Dat doe je omdat je partner het RECHT heeft te weten wat voor vlees hij in de kuip heeft.
Ik vind dat je na zo'n achterbakse actie de beslissing over de relatie niet zelf mag maken. Je hebt zelf je relatie in gevaar gebracht en dat moet je ook het fatsoen hebben om de bal over te spelen naar je partner en hem te laten oordelen over de situatie.

Dat is voor mij gewoon een stukje loyaliteit en eerlijkheid. In een goede relatie heb je geen geheimen. En beter geen relatie dan een met een oneerlijke slet.
Daar ben ik het helemaal mee eens.
Ik heb de andere reacties trouwens niet gelezen,dus kan zijn dat dit al eens gezegd is.
Ben zelf nooit vreemdgegaan maar wel degene die beduveld is.
Is ook niet opgebiecht geworden en ik ben er zelf achter moeten komen. En geloof me, dat is niet fijn, je hoort het liever van je partner dan van het sletje waar ie het mee gedaan heeft.Stel nou eens hij komt er toevallig achter, iemand verpraat zich,weet ik veel. Dan zal hij er toch achterkomen en komt de klap harder aan dan wanneer jij het hem zelf verteld.

Komt ook hard aan,maar is nog altijd beter. Zoals bovenstaande persoon zegt, Omdat je partner het recht heeft om het te weten.Vertrouwen is op zo'n moment wel helemaal kapot en ik zou er rekening mee houden dat ie je dumpt. Doet ie dat niet, dan blijft er nog altijd die kwestie als je weer eens alleen wegbent, dat ie je waarschijnlijk nooit meer vertrouwt. zo van "eens een vreemdganger, altijd een vreemdganger".

Wat je ook gaat doen, sterkte!
pi_61047171
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 18:51 schreef katerwater het volgende:

[..]
Maar ik denk dat hier nooit over gesproken is geweest! Anders zou ze nooit een topic geopend hebben.
Als jij thuiskomt van je werk. En je treft je partner aan onder de eetkamertafel, op zijn hurken, schijtend. Maak je er dan een topic over op Fok!? Om te vragen of dit normaal is? Sommige dingen hoef je het niet over te hebben. Dit heten normen en waarden. Schijten onder tafels valt niet binnen een normale lijn van verwachting. De pik van een andere man aflebberen terwijl je een relatie hebt ook niet
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 19:15:48 #142
224087 Valkire
Le sens commun n'est pas
pi_61047228
@ Kudtstudent. dus als ik je goed begrijp, vind je dat heel FOK! gesloten moet worden ??
"Waarom zit je achter een computer terwijl je er eigenlijk voor zit?"
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 19:20:01 #143
51635 de_priester
Nil nequit amor
pi_61047326
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 18:17 schreef Kudtstudent het volgende:
ik ben het oneens met je. Eigenlijk vind ik het ook nog eens laf om het uit te maken ook als je bent vreemdgegaan. Lekker simpel. En een kutsmoes gaat ook echt wel opvallen

Dat je 4 jaar een behoorlijk goeie relatie hebt, ff een slippertje, en dan met een kutsmoes aanschijten: "ja ik wil wat meer zelfontplooiing god god zeg"
Imperare sibi maximum imperium est
pi_61047422
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 19:15 schreef Valkire het volgende:
@ Kudtstudent. dus als ik je goed begrijp, vind je dat heel FOK! gesloten moet worden ??
Je mag best een topic in KLB maken over hoe erg het stinkt.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 19:28:05 #145
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_61047533
Stinkhoer ben je...
Dus hij mocht je niet neuken maar je hebt m wel ff gepijpt.
En toen je thuiskwam ff lekker met je zaadbek je vriend afgelebberd
Haters everywhere but I don't really care.
pi_61048130
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 19:20 schreef de_priester het volgende:

[..]

Dat je 4 jaar een behoorlijk goeie relatie hebt, ff een slippertje, en dan met een kutsmoes aanschijten: "ja ik wil wat meer zelfontplooiing god god zeg"
Een ex van me toen ze toch maar opbiechtte dat ze een ander had gezoend: "Het overkwam me gewoon.. Hij zoende me ineens.."
pi_61048500
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 14:56 schreef LoveLia het volgende: voelde me schuldig omdat ik mee was gegaan en valse hoop had gegeven aan die jongen.
Hier moest ik wel om lachen, die jongen hoopte natuurlijk dat ie je even flink kon beurten maar het bleef bij afzuigen. Wat zal die jongen teleurgesteld zijn!
Je bent boos op hem? En als je hem nu weer tegenkomt en je hebt je vriend nog niks verteld? Waarom zou je niet weer meegaan, kun je meteen je schuld inlossen.

Los daarvan, in een relatie hoor je open naar elkaar te zijn, anders gaat het hoe dan ook een keer fout. Niet elke flirt hoef je op te biechten maar kun je hem nu nog recht in de ogen kijken en zeggen dat hij de enige en de ware is? Nooit zal je dat meer oprecht kunnen zeggen want je houdt een leugen achter.

Als je echt van hem houdt biecht je het op. Maar dan moet je het wel zeker weten, misschien is het een reden om eens goed na te denken hoe veel je van je vriend houdt en of hij het echt is. Als hij echt degene is met wie je verder wil, en hij houdt echt van jou, zul je er wel uitkomen.

Maar als jullie communicatie matig is en je nooit echt over je gevoel praat met hem, zal het moeilijk zijn overtuigend over te komen, want jullie kennen elkaar dan niet zo goed. Dan zou je het ook moeten opbiechten, maar in alle eerlijkheid de beslissing nemen met hem te kappen.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 20:10:20 #148
224087 Valkire
Le sens commun n'est pas
pi_61048546
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 19:24 schreef Kudtstudent het volgende:

[..]

Je mag best een topic in KLB maken over hoe erg het stinkt.
Ik moest er wel ffies om lachen
"Waarom zit je achter een computer terwijl je er eigenlijk voor zit?"
pi_61048563
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 19:13 schreef Kudtstudent het volgende:

[..]

Als jij thuiskomt van je werk. En je treft je partner aan onder de eetkamertafel, op zijn hurken, schijtend. Maak je er dan een topic over op Fok!? Om te vragen of dit normaal is? Sommige dingen hoef je het niet over te hebben. Dit heten normen en waarden. Schijten onder tafels valt niet binnen een normale lijn van verwachting. De pik van een andere man aflebberen terwijl je een relatie hebt ook niet
Geen idee wat schijten onder tafel met vreemdgaan te maken heeft

Of je het nu leuk vindt of niet, er zijn wel degelijk mensen die een open relatie hebben, en dus andere mensen aflebberen in een relatie. Mij niet gelaten, iedereen doet wat ie wil. Ik wilde alleen maar duidelijk maken dat de normen en waarden, die voorheen als normaal werden beschouwd, nu steeds vager worden. Vreemdgaan is niet goed te keuren, tenzij beide partners elkaar goedkeuring geven het wel te doen.

Dus: in een normale relatie moet over vreemdgaan gepraat worden. Op zijn minst eens aangekaart, als je beseft hoe groot de kans is op vreemdgaan. Weest realistisch!
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 20:13:53 #150
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_61048649
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:05 schreef yvonne het volgende:
Kloontje?
Zit ie ook op FOK!?
En heeft hij al in dit topic gereageerd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')