quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:31 schreef HappyDoos het volgende:
[..]
omwille van eerlijkheid?
Een relatie heeft als basis respect, vertrouwen en gelijkwaardigheid...
tenminste bij mij wel
je weet het wel op een zeer geslaagde manier te brengenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:51 schreef Aneurism het volgende:
[..]
verhaal waar ik het mee eens ben
amenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:53 schreef Valkire het volgende:
[..]
. of je geeft eraan toe of niet. dat heet karakter. iets wat de meeste mensen blijkbaar niet hebben.
Ik zal dit topic even voor hem uitprinten!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:10 schreef LoveLia het volgende:
[..]
Nee maar zijn wel andere mensen op fok die mij kennen van in het echt
Ze legt zelf de schuld bij een paar malibu's. En een gozer die ze maar blijft voeren (wat ze schijnbaar niet kan afslaan)quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:51 schreef rieski het volgende:
Stel nou dat ze al 4 jaar lang gaat stapen met daarbij drank etc. Is je aanpak dan niet wat overdreven? Wat dacht je van een klooster?
iemand heeft ff zijn best gedaanquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:51 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Wat een onzin weer, waar het hier om gaat is niet of hij een stinkpiemel heeft en ze dat maar tegen hem moet zeggen. Het gaat om een afspraak die je aangaat zodra je een relatie aangaat met iemand, namelijk het exclusieve recht op elkaar in de periode dat je wat voor elkaar voelt. Soms ook wel een relatie genoemd.
In Nederland is het nogsteeds een ongeschreven wet dat zodra je samen zegt: We gaan d'r voor, dat je niet met een ander het bed gaat delen als je 2 malibu's op hebt. Mensen die anders van mening zijn spreken dat van te voren af, daar user in dit geval panisch is voor de gevolgen van haar relatie... Kunnen we wel stellen dat er in deze relatie geen afspraken zijn dat rondneuken als Heleen van Rooyen een Done case is.
Kortom deze relatie heeft een fundementale basis van trouw zijn aan elkaar, een monogame relatie noemen we dat ook wel. Je kan wel stellen dat eerlijkheid uber alles een kinderachtig motto is, maar nogmaals het is niet het onderwerp de stinklul van piet.
Het onderwerp nu is 1 van de bouwstenen van deze relatie. De reden waarom hij elke avond piepers, hoe ranzig door haar ook gebakken, blijft komen eten en elke avond trouw naast haar in bedje ligt en niet bij 20 anderen dromend met haar over een toekomst met 14 kutkoters die mijn zaterdag ochtend verknallen in de appie kutheijn.
Ze heeft hem een worstje voorgehouden met daarom groot erop: Je mag me elke avond (of 1x in de week) neuken maar alleen als ik dat alleen recht heb, waarop hij haar de spiegel voorhield and the deal was done.
Zo werkt dat hier in Nederland, we zijn niet in alibaba land, niet in het land van de oneindige vrijheid om je 400 kilo dik te vreten, niet in het land waar 2 malibu's lacherig word weggeduwd door knoeste knokkels met daarin een wodka 80% fles. Nederland.
Waar een schaap elke avond thuiskomt in de wetenschap: Hey, ik kies voor deze meid en niet een van die 20 anderen omdat ik van haar hou omdat ze onder andere te vertrouwen is. In Nederland ga je, of hoop je, dat je een relatie aangaat met iemand omdat je die kan vertrouwen. Dat mevrouw niet een herpes lip meesleept vanuit de schilderswijk omdat Johnie haar als een goedkope hoer voor 2 malibu's op haar ruggetje kreeg.
Oh mijn naieve geest, ik en vele andere mannen en vrouwen, inclusief haar 'mannetje' (moet iemand net zo kotsen bij dit woord?) thuis gaan er vanuit dat de dame die je kust uit respect voor jou niet een uur ervoor een pik heeft lopen zuigen.
Hij heeft er inderdaad recht op om het te weten, want voor zover ik mij kan herinneren draait een relatie om 2 personen en niet om 1 persoon (ook al lijken veel vrouwen dat te ontkennen). Hij heeft het recht te weten welke mond hij kust na een dag arbeid. Een relatie draait om niets anders dan vertrouwen en monogamie, anders zouden we wel elkaar als Bonobo's aan het afneuken zijn.
Daar is waar het om draait: Hij vertrouwt erop dat hij krijgt waar zij hem op kan vertrouwen: Monogamie, vertrouwen en genoeg liefde voor elkaar om dit te respecteren. Ze heeft dit eenmalig verbroken, maar wie haar vorige week gevraagd zou hebben of ze ooit vreemd zou gaan zou ze dit even hard ontkennen als ze nu ontkent dat er een vervolg aan zal komen.
Volgens mij was het probleem dat iemand anders haar een worstje heeft voorgehouden, maar ik drijf af...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:51 schreef Aneurism het volgende:
[quote]
Ze heeft hem een worstje voorgehouden met daarom groot erop:
Hmja, ik ben het met je eens.quote:Het onderwerp nu is 1 van de bouwstenen van deze relatie.
Daar is waar het om draait: Hij vertrouwt erop dat hij krijgt waar zij hem op kan vertrouwen: Monogamie, vertrouwen en genoeg liefde voor elkaar om dit te respecteren. Ze heeft dit eenmalig verbroken, maar wie haar vorige week gevraagd zou hebben of ze ooit vreemd zou gaan zou ze dit even hard ontkennen als ze nu ontkent dat er een vervolg aan zal komen.
Allemaal goed en wel, maar je partner moet wel op de hoogte zijn van jouw mening over een relatie.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:14 schreef mgerben het volgende:
Ik vind dus dat iedereen de vrijheid heeft om een relatie in te richten zoals hij of zij dat wil. En ik vind dat niemand het recht heeft om zichzelf op een moreel voetstuk te plaatsen door te zeggen: "Als jij je relatie niet zus-en-zo indeelt is het geen relatie".
Daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:27 schreef RobRobert het volgende:
[..]
Mijn brein werkt zo dus niet. Opbiechten doe je juist niet alleen voor jezelf. Dat doe je omdat je partner het RECHT heeft te weten wat voor vlees hij in de kuip heeft.
Ik vind dat je na zo'n achterbakse actie de beslissing over de relatie niet zelf mag maken. Je hebt zelf je relatie in gevaar gebracht en dat moet je ook het fatsoen hebben om de bal over te spelen naar je partner en hem te laten oordelen over de situatie.
Dat is voor mij gewoon een stukje loyaliteit en eerlijkheid. In een goede relatie heb je geen geheimen. En beter geen relatie dan een met een oneerlijke slet.
Als jij thuiskomt van je werk. En je treft je partner aan onder de eetkamertafel, op zijn hurken, schijtend. Maak je er dan een topic over op Fok!? Om te vragen of dit normaal is? Sommige dingen hoef je het niet over te hebben. Dit heten normen en waarden. Schijten onder tafels valt niet binnen een normale lijn van verwachting. De pik van een andere man aflebberen terwijl je een relatie hebt ook nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:51 schreef katerwater het volgende:
[..]
Maar ik denk dat hier nooit over gesproken is geweest! Anders zou ze nooit een topic geopend hebben.
ik ben het oneens met je. Eigenlijk vind ik het ook nog eens laf om het uit te maken ook als je bent vreemdgegaan. Lekker simpel. En een kutsmoes gaat ook echt wel opvallenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:17 schreef Kudtstudent het volgende:
Je mag best een topic in KLB maken over hoe erg het stinkt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:15 schreef Valkire het volgende:
@ Kudtstudent. dus als ik je goed begrijp, vind je dat heel FOK! gesloten moet worden ??
Een ex van me toen ze toch maar opbiechtte dat ze een ander had gezoend: "Het overkwam me gewoon.. Hij zoende me ineens.."quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:20 schreef de_priester het volgende:
[..]
Dat je 4 jaar een behoorlijk goeie relatie hebt, ff een slippertje, en dan met een kutsmoes aanschijten: "ja ik wil wat meer zelfontplooiinggod god zeg"
Hier moest ik wel om lachen, die jongen hoopte natuurlijk dat ie je even flink kon beurten maar het bleef bij afzuigen. Wat zal die jongen teleurgesteld zijn!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:56 schreef LoveLia het volgende: voelde me schuldig omdat ik mee was gegaan en valse hoop had gegeven aan die jongen.
Ik moest er wel ffies om lachenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:24 schreef Kudtstudent het volgende:
[..]
Je mag best een topic in KLB maken over hoe erg het stinkt.
Geen idee wat schijten onder tafel met vreemdgaan te maken heeftquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:13 schreef Kudtstudent het volgende:
[..]
Als jij thuiskomt van je werk. En je treft je partner aan onder de eetkamertafel, op zijn hurken, schijtend. Maak je er dan een topic over op Fok!? Om te vragen of dit normaal is? Sommige dingen hoef je het niet over te hebben. Dit heten normen en waarden. Schijten onder tafels valt niet binnen een normale lijn van verwachting. De pik van een andere man aflebberen terwijl je een relatie hebt ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |