wow wow en nog eens wow, wat zijn er toch een stel achterlijke kutmensen op deze wereld.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:56 schreef LoveLia het volgende:
Ik ben toen met hem naar huis meegeweest. Daar heb ik een enorme fout gemaakt en met hem gezoend. Hij wilde meer maar ik niet en heb alleen bij hem met de mond wat gedaan..maar hij helemaal niks bij mij. Ik was enorm geschrokken voelde me schuldig omdat ik mee was gegaan en valse hoop had gegeven aan die jongen.
Wat moet ik doen opbiechten (ik zit er enorm mee) of voor me houden?? Het is gegarandeerd eenmalig geweest met die jongen want ik voel helemaal niks voor hem hij is niet eens knap.
Ik wil mijn schatje niet kwijt. Wat moet ik doen??? Please help!
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:56 schreef LoveLia het volgende:
Daar heb ik een enorme fout gemaakt en met hem gezoend.
je hebt hem eerst gezogen en toen gezoend? ieeeeuww!quote:Hij wilde meer maar ik niet en heb alleen bij hem met de mond wat gedaan..maar hij helemaal niks bij mij.
WAt heb ik medelijden met die mensenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:10 schreef LoveLia het volgende:
[..]
Nee maar zijn wel andere mensen op fok die mij kennen van in het echt
tussen zijn benen wat debnk je zelf?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:09 schreef donald_dick het volgende:
wat heb je bij hem met je mond gedaan?
binnenkort komt er vast nog wel een persoon bij die jou echt gaat kennen :'')quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:10 schreef LoveLia het volgende:
[..]
Nee maar zijn wel andere mensen op fok die mij kennen van in het echt
Dankjewel voor je normale antwoord. De hoofdmoot is ook schuldgevoel en ja dat isegoïstisch m,aar ben tegelijk bang voor zijn reactie als hij er toch via die jongen of zo achterkomt dan denk ik dat het helemaal niet meer goedkomt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:07 schreef mgerben het volgende:
Opbiechten is een slecht idee.
Het lijkt een goed idee om van je schuldgevoel af te komen.
Het is echter een uitstekende methode om je relatie om zeep te helpen.
Je vriend zal 3000% zeker niet geroerd zijn door je geweldige eerlijkheid maar zal gaan jengelen over vertrouwen, en vervolgens moet jij eindeloos door het stof om zijn vertrouwen te herwinnen - en je relatie (als die al in stand blijft) is nooit meer dezelfde.
En wees eerlijk: Het boeit je voor geen centimeter of je eerlijk naar je vriend bent of niet.
Het enige dat je wilt, is van het rottige schuldgevoel af.
In die zin is opbiechten eigenlijk behoorlijk egoïstisch.
Bekijk het eens zo:
- Jij bent in de beste positie om te beoordelen of jullie relatie gevaar loopt. Zoals je zelf al aangeeft was deze actie geen bedreiging voor je relatie.
- Je vriend kan die inschatting echter niet maken, en zal dus foute conclusies trekken. Dus het is te verdedigen om hem niet iets te vertellen waar hij niets mee kan.
- Probeer een andere methode te vinden om met je schuldgevoel om te gaan.
- Wat is er nou helemaal gebeurd... Je bent ietsje tever gegaan, maar je bent niet met hem naar bed geweest, je hebt geen geheime afspraakjes achter je vriend's rug.... Vergelijk het met één keer op zondagnacht door rood rijden (is fout), of vijf jaar rijden zonder rijbewijs (brengt anderen in gevaar).
Geef jezelf de kans om deze ervaring te verwerken zonder meteen je relatie af te schieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |