abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61103828
Ik zou het trouwens zelf niet willen weten als mijn partner 1 keer is vreemdgegaan. Gewoon omdat ik weet dat ik er niet mee om zou kunnen gaan. Beetje met zijn stomme fouten, onze (dus mijn!) relatie verpesten.

Lekker hypocriet he...
Sweet and innocent...
pi_61105020
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 01:14 schreef kraakschandaal het volgende:

[..]

Dat weet ik eik niet, TS lijkt me wel berouwvol en ach iedereen gaat weleens in de fout.
Als het verder goed werkt dan vergeef je zoiets, beetje kerel heeft wel door dat er iets mis is.
Ik verbaas me soms over al die heiligen die in zo'n topic posten.
Iedereen kan de fout ingaan, maar wees dan ook mans/vrouw genoeg hiervoor verantwoordelijkheid voor te nemen, ook al is het zoals de TS zegt echt maar 'eenmalig' geweest. Ze zal vast berouw hebben, maar dat is nog geen reden om het te verzwijgen.

Je kunt deze situatie ook niet echt vergelijken met jouw relatie. Ik krijg het gevoel dat slippertjes jou en je vriendin niet vreemd zijn, waardoor opbiechten blijkbaar niet meer nodig is aangezien het wel vaker voorkomt (ik zou geen relatie kunnen hebben op deze manier, maar goed dat terzijde). De TS daarentegen heeft een monogame relatie. Ze heeft daarom het recht niet dit voor haarzelf te houden.
Toegang is geen open deur.
  maandag 25 augustus 2008 @ 11:33:08 #253
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_61106225
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 09:45 schreef Innocence het volgende:
Ik zou het trouwens zelf niet willen weten als mijn partner 1 keer is vreemdgegaan. Gewoon omdat ik weet dat ik er niet mee om zou kunnen gaan. Beetje met zijn stomme fouten, onze (dus mijn!) relatie verpesten.

Lekker hypocriet he...
Nee, dat is juist niet Hypocriet...

Een hypocriet is een huichelaar. (Vandale)

Huichelen =
de valse indruk trachten te wekken van

Dus als hij het niet verteld is hij een valse indruk van alles is koek en ei aan het wekken en is hij dus hypocriet. Vertellen is eerlijk!

Tot zover de Nederlandse les voor vandaag.

Toevoeging:
quote:
Daar heb ik een enorme fout gemaakt en met hem gezoend.
Dit is nog te vergeven.
quote:
Hij wilde meer maar ik niet

Heel netjes! Spreekt nog beter voor je als je het zo tegen mij verteld had.
quote:
en heb alleen bij hem met de mond wat gedaan...
Deze actie snap ik dan weer niet. Details? Heeft hij hem er ongevraagd ingepropt? Hij zei: 'Doe je ogen dicht en zeg eens A? Stond hij te zwaaien voor je neus en was het zo'n mooie, grote...?

Vanwaar die stap, ik wil het weten... Dan kan ik die move de volgende keer ook gebruiken.
quote:
maar hij helemaal niks bij mij.
Wat een egoïstische hond! Dan zou ik er ook van balen idd!

Advies:
Vertel het.

[ Bericht 15% gewijzigd door SicSicSics op 25-08-2008 11:43:19 ]
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 25 augustus 2008 @ 11:33:21 #254
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_61106232
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 10:45 schreef SarahD. het volgende:

[..]

Iedereen kan de fout ingaan, maar wees dan ook mans/vrouw genoeg hiervoor verantwoordelijkheid voor te nemen, ook al is het zoals de TS zegt echt maar 'eenmalig' geweest. Ze zal vast berouw hebben, maar dat is nog geen reden om het te verzwijgen.
Aan de andere kant zou ik het zelf liever niet weten,
omdat je 't mental image van je vriendin met een ander z'n lid in d'r mond voor d'r plezier niet echt meer uit je hoofd kan halen.
zzz
pi_61114480
Oooo, hier past een mooie spreuk bij :
"De waarheid bemint haar grenzen want daar ontmoet zij het schone." (Rabindranath Tagore)

[ Bericht 44% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2008 17:21:58 ]
pi_61114822
Mensen maken het soms zo onnodig moeilijk voor zichzelf en elkaar.
Als het een fout (met een uitroepteken) met een uitroepteken was, maar je weet van jezelf dat je oprecht van je vriend houdt en dat jullie relatie goed is... dan is iedereen beter af als er niks verteld wordt.

En het leuke is dat je fout dan alleen nog aan je eigen geweten kraagt, en dat je de 'pijn' zo bij jezelf houdt, nog rechtvaardig is ook.

Ik zou het niet willen weten als mijn vrouw vreemd gaat maar het oprecht als een incidentele domme fout beschouwt. Bespaar mij de overbodige pijn zeg! Ik wil het horen als mijn relatie in gevaar is, maar anders niet.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_61115179
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 17:16 schreef Roquefort het volgende:
Mensen maken het soms zo onnodig moeilijk voor zichzelf en elkaar.
Als het een fout (met een uitroepteken) met een uitroepteken was, maar je weet van jezelf dat je oprecht van je vriend houdt en dat jullie relatie goed is... dan is iedereen beter af als er niks verteld wordt.

En het leuke is dat je fout dan alleen nog aan je eigen geweten kraagt, en dat je de 'pijn' zo bij jezelf houdt, nog rechtvaardig is ook.

Ik zou het niet willen weten als mijn vrouw vreemd gaat maar het oprecht als een incidentele domme fout beschouwt. Bespaar mij de overbodige pijn zeg! Ik wil het horen als mijn relatie in gevaar is, maar anders niet.
Als je vreemdgaat lijkt me dat er toch iets niet goed zit tussen jullie. Ik zou het toch echt wél willen weten en dan is het gelijk: einde .... ook al hou ik van haar, en zij van mij.

Je wilt toch dat je je vriendin kan vertrouwen?
Love is in the air!
pi_61115447
Hoelang duurde het voordat je de eerste keer weer zoende met je vriend nadat die gozer met zn zaadkanon alles in je keel blafte?

Dat zou ik wel willen weten als ik die vriend was.
Lambo of Rekt
pi_61116190
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 17:30 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Als je vreemdgaat lijkt me dat er toch iets niet goed zit tussen jullie. Ik zou het toch echt wél willen weten en dan is het gelijk: einde .... ook al hou ik van haar, en zij van mij.

Je wilt toch dat je je vriendin kan vertrouwen?
Ik wil dat ze van me houdt, en ik wil er op kunnen vertrouwen dat ze het meent als ze zegt dat ze van me houdt.

Dat jij zegt dat vertellen=einde, is precies de reden waarom vreemdgangers het moeten verzwijgen. En wellbeschouwd is dat meteen een prima oplossing.

Als ik van haar hou, en zij van mij, wil ik dat namelijk graag bewaren.
En zolang ik fouten maak in mijn leven, verwacht ik van een partner niet anders.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_61116365
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 18:06 schreef Roquefort het volgende:

[..]

Ik wil dat ze van me houdt, en ik wil er op kunnen vertrouwen dat ze het meent als ze zegt dat ze van me houdt.

Dat jij zegt dat vertellen=einde, is precies de reden waarom vreemdgangers het moeten verzwijgen. En wellbeschouwd is dat meteen een prima oplossing.

Als ik van haar hou, en zij van mij, wil ik dat namelijk graag bewaren.
En zolang ik fouten maak in mijn leven, verwacht ik van een partner niet anders.
En waar trek je de grens? Als ze 1 keer is vreemdgegaan, waarom zou ze dat niet nog eens doen?

Vreemdgaan is voor mij ook echt einde oefening, simpelweg omdat het vertrouwen dan compleet weg is en de relatie nooit meer wordt zoals het was.
pi_61116735
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 11:33 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

omdat je 't mental image van je vriendin met een ander z'n lid in d'r mond voor d'r plezier niet echt meer uit je hoofd kan halen.
En je verkiest daarom een relatie met leugens boven een eerlijke relatie Erg knap, ik doe het je niet na.
  maandag 25 augustus 2008 @ 18:33:04 #262
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_61116837
orale sex was toch geen sex volgens een Amerikaanse president
Neerkomen wel!
pi_61116866
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 18:33 schreef Freeflyer het volgende:
orale sex was toch geen sex volgens een Amerikaanse president
nope, is het ook niet
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_61131944
vuile slet
Doei.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 09:56:50 #265
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_61132250
Ik ben nou nog steeds benieuwd hoe die kerel het voor elkaar heeft gekregen om dat meisje (Met haar mond nota bene.) aan z'n lul te hangen.

Ik ben nog nooit gepijpt door een meisje die niet meer wilde...
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_61132290
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 09:56 schreef SicSicSics het volgende:
Ik ben nou nog steeds benieuwd hoe die kerel het voor elkaar heeft gekregen om dat meisje (Met haar mond nota bene.) aan z'n lul te hangen.

!
Doei.
pi_61132338
quote:

Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_61132363
quote:

Drank doet wonderen..
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_61133061
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:15 schreef LoveLia het volgende:

[..]

en daar heb ik heel veel spijt van
[..]

Ik weet het niet het was gezellig. Hij wist ook dat ik een vriend heb dus hij had het ook tegen kunnen houden maar hij goot me vol met alcohol. Ben daar best kwaad om want je kunt ook zeggen dat ik er in ben getuind maar ik had het nooit zo ver moeten laten komen, Maar er zijn 2 fouten hier vind ik.
Oh ja, hij heeft een trechter op je mond gezet met zo'n slang naar je maag net als ze bij ganzen doen, alcohol naar binnen geplemt, je over zijn schouder gegooit, mee naar huis genomen en je gedwongen te pijpen...

Kom op meisje, geef een ander niet de schuld van je eigen actie's....
Je bent zelf degene geweest die die drank heeft opgedronken, je bent zelf mee naar huis gegaan, je hebt zelf gepijpt, 1001 monenten om te zeggen nee dit gaat niet gebeuren.

Vind dit toch wel een beetje erg scheinheilig te noemen, beetje die jongen de schuld geven van wat je zelf hebt gedaan zeg.
Dat je het achteraf stom vond, misschien zelfs al op dat moment van waarheid stom vond is niet zijn schuld, het is jouw eigen schuld dat je daar op dat moment niets aan geaan hebt.

Dat je spijt hebt geloof ik graag, maar dit is wat je jezelf hebt aangedaan, jouw blaren, ga daar dan ook zelf op zitten.
De enige op wie je echt boos moet zijn ben je zelf.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_61133122
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:21 schreef Karammel het volgende:

[..]

Opbiechten doe je alleen maar om van je schuldgevoel af te komen. Nu is zij degene die er erg mee zit. Als ze het opbiecht heeft zij weer een gezuiverd geweten en zit hij met dat kutgevoel. Nogal makkelijk om het zo op te lossen. Het probleem bij de ander op zijn bord gooien en maar afwachten wat er gebeurt.

Veel mensen zouden aangeven het graag te willen weten als hun partner een slippertje heeft gemaakt. Toch pakt het vrijwel altijd slecht uit. Als hij er nooit achter zou komen én ze flikt dit hem nooit meer is er nog een kans dat dit goed afloopt. Uiteindelijk is het dan voor hem ook beter al klinkt dat misschien heel gek. Ach... het blijft natuurlijk een moeilijk punt.

Wat dat alcohol excuus heb je natuurlijk helemaal gelijk.
Ach ja, lekker liegen tegen elkaar, net doen alsof alles goed is en dan blijft het wel goed gaan...

Wat mij betrefd niet echt het idee van een relatie, als je een keuze maakt, hoe dom die ook is heeft de ander er recht op dat te weten en daar op te reageren zoals die goedacht, ook al betekend dat weggaan.
Wat moet je nou met een neppe schijnrelatie vol van leugens en gedoe om het maar goed te houden?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 10:49:40 #271
38039 Katana
Snoekduiker
pi_61133225
TS, hoe is de stand van zaken?
-Wij zijn PSV , Wij zijn de beste!
-Landskampioen 2005-2008
pi_61134327
Daar ben ik ook wel benieuwd naar !
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:02:51 #273
8369 speknek
Another day another slay
pi_61134776
Met een jongen mee naar huis gaan, met hem zoenen en pijpen en het vervolgens op "naiviteit" gooien .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:11:34 #274
78918 SeLang
Black swans matter
pi_61135021
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 10:49 schreef Katana het volgende:
TS, hoe is de stand van zaken?
Die zien we nooit meer terug, aangezien de reacties niet zijn wat ze had gehoopt
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:17:34 #275
8369 speknek
Another day another slay
pi_61135203
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 11:33 schreef L.Denninger het volgende:
Same here, dat ze een keer een foutje gemaakt heeft zou ik misschien nog kunnen vergeven, we hebben allemaal wel eens oncontroleerbare lusten. Maar het is de mental image die ik niet zou kunnen dragen. Heel krom, maar ja .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')