Iedereen kan de fout ingaan, maar wees dan ook mans/vrouw genoeg hiervoor verantwoordelijkheid voor te nemen, ook al is het zoals de TS zegt echt maar 'eenmalig' geweest. Ze zal vast berouw hebben, maar dat is nog geen reden om het te verzwijgen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 01:14 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Dat weet ik eik niet, TS lijkt me wel berouwvol en ach iedereen gaat weleens in de fout.
Als het verder goed werkt dan vergeef je zoiets, beetje kerel heeft wel door dat er iets mis is.
Ik verbaas me soms over al die heiligen die in zo'n topic posten.
Nee, dat is juist niet Hypocriet...quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:45 schreef Innocence het volgende:
Ik zou het trouwens zelf niet willen weten als mijn partner 1 keer is vreemdgegaan. Gewoon omdat ik weet dat ik er niet mee om zou kunnen gaan. Beetje met zijn stomme fouten, onze (dus mijn!) relatie verpesten.![]()
Lekker hypocriet he...
Dit is nog te vergeven.quote:Daar heb ik een enorme fout gemaakt en met hem gezoend.
quote:Hij wilde meer maar ik niet
Deze actie snap ik dan weer niet. Details? Heeft hij hem er ongevraagd ingepropt? Hij zei: 'Doe je ogen dicht en zeg eens A? Stond hij te zwaaien voor je neus en was het zo'n mooie, grote...?quote:en heb alleen bij hem met de mond wat gedaan...
Wat een egoïstische hond! Dan zou ik er ook van balen idd!quote:maar hij helemaal niks bij mij.
Aan de andere kant zou ik het zelf liever niet weten,quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:45 schreef SarahD. het volgende:
[..]
Iedereen kan de fout ingaan, maar wees dan ook mans/vrouw genoeg hiervoor verantwoordelijkheid voor te nemen, ook al is het zoals de TS zegt echt maar 'eenmalig' geweest. Ze zal vast berouw hebben, maar dat is nog geen reden om het te verzwijgen.
Als je vreemdgaat lijkt me dat er toch iets niet goed zit tussen jullie. Ik zou het toch echt wél willen weten en dan is het gelijk: eindequote:Op maandag 25 augustus 2008 17:16 schreef Roquefort het volgende:
Mensen maken het soms zo onnodig moeilijk voor zichzelf en elkaar.
Als het een fout (met een uitroepteken) met een uitroepteken was, maar je weet van jezelf dat je oprecht van je vriend houdt en dat jullie relatie goed is... dan is iedereen beter af als er niks verteld wordt.
En het leuke is dat je fout dan alleen nog aan je eigen geweten kraagt, en dat je de 'pijn' zo bij jezelf houdt, nog rechtvaardig is ook.
Ik zou het niet willen weten als mijn vrouw vreemd gaat maar het oprecht als een incidentele domme fout beschouwt. Bespaar mij de overbodige pijn zeg! Ik wil het horen als mijn relatie in gevaar is, maar anders niet.
Ik wil dat ze van me houdt, en ik wil er op kunnen vertrouwen dat ze het meent als ze zegt dat ze van me houdt.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:30 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Als je vreemdgaat lijkt me dat er toch iets niet goed zit tussen jullie. Ik zou het toch echt wél willen weten en dan is het gelijk: einde.... ook al hou ik van haar, en zij van mij.
Je wilt toch dat je je vriendin kan vertrouwen?
En waar trek je de grens? Als ze 1 keer is vreemdgegaan, waarom zou ze dat niet nog eens doen?quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:06 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Ik wil dat ze van me houdt, en ik wil er op kunnen vertrouwen dat ze het meent als ze zegt dat ze van me houdt.
Dat jij zegt dat vertellen=einde, is precies de reden waarom vreemdgangers het moeten verzwijgen. En wellbeschouwd is dat meteen een prima oplossing.
Als ik van haar hou, en zij van mij, wil ik dat namelijk graag bewaren.
En zolang ik fouten maak in mijn leven, verwacht ik van een partner niet anders.
En je verkiest daarom een relatie met leugens boven een eerlijke relatiequote:Op maandag 25 augustus 2008 11:33 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Aan de andere kant zou ik het zelf liever niet weten,
omdat je 't mental image van je vriendin met een ander z'n lid in d'r mond voor d'r plezier niet echt meer uit je hoofd kan halen.
nope, is het ook nietquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:33 schreef Freeflyer het volgende:
orale sex was toch geen sex volgens een Amerikaanse president
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:56 schreef SicSicSics het volgende:
Ik ben nou nog steeds benieuwd hoe die kerel het voor elkaar heeft gekregen om dat meisje (Met haar mond nota bene.) aan z'n lul te hangen.
Ik ben nog nooit gepijpt door een meisje die niet meer wilde...
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:56 schreef SicSicSics het volgende:
Ik ben nou nog steeds benieuwd hoe die kerel het voor elkaar heeft gekregen om dat meisje (Met haar mond nota bene.) aan z'n lul te hangen.
Drank doet wonderen..quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:56 schreef SicSicSics het volgende:
Oh ja, hij heeft een trechter op je mond gezet met zo'n slang naar je maag net als ze bij ganzen doen, alcohol naar binnen geplemt, je over zijn schouder gegooit, mee naar huis genomen en je gedwongen te pijpen...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:15 schreef LoveLia het volgende:
[..]
en daar heb ik heel veel spijt van
[..]
Ik weet het niet het was gezellig. Hij wist ook dat ik een vriend heb dus hij had het ook tegen kunnen houden maar hij goot me vol met alcohol. Ben daar best kwaad om want je kunt ook zeggen dat ik er in ben getuind maar ik had het nooit zo ver moeten laten komen, Maar er zijn 2 fouten hier vind ik.
Ach ja, lekker liegen tegen elkaar, net doen alsof alles goed is en dan blijft het wel goed gaan...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:21 schreef Karammel het volgende:
[..]
Opbiechten doe je alleen maar om van je schuldgevoel af te komen. Nu is zij degene die er erg mee zit. Als ze het opbiecht heeft zij weer een gezuiverd geweten en zit hij met dat kutgevoel. Nogal makkelijk om het zo op te lossen. Het probleem bij de ander op zijn bord gooien en maar afwachten wat er gebeurt.
Veel mensen zouden aangeven het graag te willen weten als hun partner een slippertje heeft gemaakt. Toch pakt het vrijwel altijd slecht uit. Als hij er nooit achter zou komen én ze flikt dit hem nooit meer is er nog een kans dat dit goed afloopt. Uiteindelijk is het dan voor hem ook beter al klinkt dat misschien heel gek. Ach... het blijft natuurlijk een moeilijk punt.
Wat dat alcohol excuus heb je natuurlijk helemaal gelijk.
Die zien we nooit meer terug, aangezien de reacties niet zijn wat ze had gehooptquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:49 schreef Katana het volgende:
TS, hoe is de stand van zaken?
Same here, dat ze een keer een foutje gemaakt heeft zou ik misschien nog kunnen vergeven, we hebben allemaal wel eens oncontroleerbare lusten. Maar het is de mental image die ik niet zou kunnen dragen. Heel krom, maar jaquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:33 schreef L.Denninger het volgende:
Aan de andere kant zou ik het zelf liever niet weten,
omdat je 't mental image van je vriendin met een ander z'n lid in d'r mond voor d'r plezier niet echt meer uit je hoofd kan halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |