wow wow en nog eens wow, wat zijn er toch een stel achterlijke kutmensen op deze wereld.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:56 schreef LoveLia het volgende:
Ik ben toen met hem naar huis meegeweest. Daar heb ik een enorme fout gemaakt en met hem gezoend. Hij wilde meer maar ik niet en heb alleen bij hem met de mond wat gedaan..maar hij helemaal niks bij mij. Ik was enorm geschrokken voelde me schuldig omdat ik mee was gegaan en valse hoop had gegeven aan die jongen.
Wat moet ik doen opbiechten (ik zit er enorm mee) of voor me houden?? Het is gegarandeerd eenmalig geweest met die jongen want ik voel helemaal niks voor hem hij is niet eens knap.
Ik wil mijn schatje niet kwijt. Wat moet ik doen??? Please help!
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:56 schreef LoveLia het volgende:
Daar heb ik een enorme fout gemaakt en met hem gezoend.
je hebt hem eerst gezogen en toen gezoend? ieeeeuww!quote:Hij wilde meer maar ik niet en heb alleen bij hem met de mond wat gedaan..maar hij helemaal niks bij mij.
WAt heb ik medelijden met die mensenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:10 schreef LoveLia het volgende:
[..]
Nee maar zijn wel andere mensen op fok die mij kennen van in het echt
tussen zijn benen wat debnk je zelf?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:09 schreef donald_dick het volgende:
wat heb je bij hem met je mond gedaan?
binnenkort komt er vast nog wel een persoon bij die jou echt gaat kennen :'')quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:10 schreef LoveLia het volgende:
[..]
Dankjewel voor je normale antwoord. De hoofdmoot is ook schuldgevoel en ja dat isegoïstisch m,aar ben tegelijk bang voor zijn reactie als hij er toch via die jongen of zo achterkomt dan denk ik dat het helemaal niet meer goedkomt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:07 schreef mgerben het volgende:
Opbiechten is een slecht idee.
Het lijkt een goed idee om van je schuldgevoel af te komen.
Het is echter een uitstekende methode om je relatie om zeep te helpen.
Je vriend zal 3000% zeker niet geroerd zijn door je geweldige eerlijkheid maar zal gaan jengelen over vertrouwen, en vervolgens moet jij eindeloos door het stof om zijn vertrouwen te herwinnen - en je relatie (als die al in stand blijft) is nooit meer dezelfde.
En wees eerlijk: Het boeit je voor geen centimeter of je eerlijk naar je vriend bent of niet.
Het enige dat je wilt, is van het rottige schuldgevoel af.
In die zin is opbiechten eigenlijk behoorlijk egoïstisch.
Bekijk het eens zo:
- Jij bent in de beste positie om te beoordelen of jullie relatie gevaar loopt. Zoals je zelf al aangeeft was deze actie geen bedreiging voor je relatie.
- Je vriend kan die inschatting echter niet maken, en zal dus foute conclusies trekken. Dus het is te verdedigen om hem niet iets te vertellen waar hij niets mee kan.
- Probeer een andere methode te vinden om met je schuldgevoel om te gaan.
- Wat is er nou helemaal gebeurd... Je bent ietsje tever gegaan, maar je bent niet met hem naar bed geweest, je hebt geen geheime afspraakjes achter je vriend's rug.... Vergelijk het met één keer op zondagnacht door rood rijden (is fout), of vijf jaar rijden zonder rijbewijs (brengt anderen in gevaar).
Geef jezelf de kans om deze ervaring te verwerken zonder meteen je relatie af te schieten.
Oh, het valt dus best mee, je hebt 'm alleen maar gepijpt !quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:56 schreef LoveLia het volgende:
Daar heb ik een enorme fout gemaakt en met hem gezoend. Hij wilde meer maar ik niet en heb alleen bij hem met de mond wat gedaan..
en daar heb ik heel veel spijt vanquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:09 schreef Batsnek het volgende:
bij hem met de mond wat gedaan...
heb je m nou gepijpt of niet?
Ik weet het niet het was gezellig. Hij wist ook dat ik een vriend heb dus hij had het ook tegen kunnen houden maar hij goot me vol met alcohol. Ben daar best kwaad om want je kunt ook zeggen dat ik er in ben getuind maar ik had het nooit zo ver moeten laten komen, Maar er zijn 2 fouten hier vind ik.quote:Daarnaast vind ik het ook knap goedkoop als je jezelf volgiet en dan met iemand die je nauwelijks kent mee naar huis gaat. Wat had je gedacht daar te gaan doen? Nog even 1 drankje en dan ieder zn eigen weg?
Yep, en vervolgens met je schijnheilige kop het Ja woord zeggen over 10 jaar. Lekker beeld wat je elke ochtend in de spiegel ziet. Je moet het kunnen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:15 schreef Flurry het volgende:
Als je het kan verzwijgen en zeker weet dat hij er niet achter komt... doen! Niemand heeft er wat aan dit te weten. Hoop wel dat je ervan geleerd hebt. NOOOOOIT meer doen dus als je bij je partner wilt blijven.
Helemaal niet, hij had niks te verliezen en al helemaal geen verantwoordingquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:15 schreef LoveLia het volgende:
Ik weet het niet het was gezellig. Hij wist ook dat ik een vriend heb dus hij had het ook tegen kunnen houden maar hij goot me vol met alcohol. Ben daar best kwaad om want je kunt ook zeggen dat ik er in ben getuind maar ik had het nooit zo ver moeten laten komen, Maar er zijn 2 fouten hier vind ik.
Hij heegft me altijd kunnen vertrouwen. Heb het altijd op hooguit flirten gelaten, dit nog nooit gedaan. Hij kan me echt wel vertrouwen. Ik hou van hem en wil hem niet kwijt. Ben echt kwaad op me eigen en die gast.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:17 schreef Yi-Long het volgende:
Tja... je vriend verdient beter. Je bent niets meer dan een simpele slet die alleen aan zichzelf denkt. Heel simpel dus. Punt achter de relatie zetten (ik neem aan dat je vriend geen behoefte meer heeft aan je...), en dat is zo'n beetje de enige 'waardige' manier om dit af te sluiten.
Ik heb medelijden met je vriend. Die denkt zijn vriendin te kunnen vertrouwen en ze pijpt meteen een andere vreemde gozer. Die gast vertrouwd dus de rest van zijn leven geen meiden meer...
LOL. Ja natuurlijk, HIJ heeft je volgegoten en HIJ heeft zijn pik in jouw mond gestopt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:15 schreef LoveLia het volgende:
[..]
en daar heb ik heel veel spijt van
[..]
Ik weet het niet het was gezellig. Hij wist ook dat ik een vriend heb dus hij had het ook tegen kunnen houden maar hij goot me vol met alcohol. Ben daar best kwaad om want je kunt ook zeggen dat ik er in ben getuind maar ik had het nooit zo ver moeten laten komen, Maar er zijn 2 fouten hier vind ik.
Jij bent helemaal achterbaks en gestoord. Lekker vreemdgaan en het nooit vertellen.quote:Als je het kan verzwijgen en zeker weet dat hij er niet achter komt... doen! Niemand heeft er wat aan dit te weten. Hoop wel dat je ervan geleerd hebt. NOOOOOIT meer doen dus als je bij je partner wilt blijven
dat heb je laten zien hoor... Het beste ermee...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:19 schreef LoveLia het volgende:
Hij heegft me altijd kunnen vertrouwen. Heb het altijd op hooguit flirten gelaten, dit nog nooit gedaan. Hij kan me echt wel vertrouwen. Ik hou van hem en wil hem niet kwijt. Ben echt kwaad op me eigen en die gast.
Opbiechten doe je alleen maar om van je schuldgevoel af te komen. Nu is zij degene die er erg mee zit. Als ze het opbiecht heeft zij weer een gezuiverd geweten en zit hij met dat kutgevoel. Nogal makkelijk om het zo op te lossen. Het probleem bij de ander op zijn bord gooien en maar afwachten wat er gebeurt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:12 schreef RobRobert het volgende:
Ik verbaas me hier echt over de mensen die zeggen dat je het niet moet opbiechten.
Dat is toch wel het MINSTE wat je kunt doen na zo'n achterbakse hoerenactie?
Wat ook altijd mooi is zijn die wijven die dan aankomen met dat ze zo dronken waren.
Het enige wat alcohol doet is je remmingen verlagen, dus eigenlijk is dat wat je echt wil. Lekker kerels zoenen en pijpen terwijl je een vriend hebt dus.
Als je nog ergens een beetje respect hebt biecht je het op en laat je hem beslissen wat er gebeurt. En als hij boos wordt en wat dan ook doet, dan heb je dat maar verdiend.
Ben ik de enige nog oprechte persoon hier of hoe zit dat.
Ik ken genoeg stelletjes waarvan er één wel eens gestruikeld is en die nu jaren later heel gelukkig samenwonen.... Zo'n ervaring met iemand anders kan je juist goed laten beseffen dat je bij je partner wilt blijven en opbiechten is sowieso einde verhaal.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:18 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Yep, en vervolgens met je schijnheilige kop het Ja woord zeggen over 10 jaar. Lekker beeld wat je elke ochtend in de spiegel ziet. Je moet het kunnen.
Heeft ie niet. Want als mevrouwtje Lovelia wat malibuutjes op heeft en er komt een leuke jongen, dan gaat ze daar mee naar huis, kust ze met hem en pijpt ze hem en komt ze er DAN pas achter dat het misschien niet helemaal eerlijk is.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:19 schreef LoveLia het volgende:
[..]
Hij heegft me altijd kunnen vertrouwen. Heb het altijd op hooguit flirten gelaten, dit nog nooit gedaan. Hij kan me echt wel vertrouwen. Ik hou van hem en wil hem niet kwijt. Ben echt kwaad op me eigen en die gast.
Nee... hij kan je dus NIET vertrouwen. Dat heb je nu zelf bewezen. En daar gaat hij de rest van zijn leven, in deze of in nieuwe relaties, gewoon problemen mee blijven houden, omdat jij zonodig even geil en eenzaam was.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:19 schreef LoveLia het volgende:
[..]
Tis idd wel gemakkelijk voor ons om je uit te schelden en na te wijzen, maar hoe je het wend of keert, je hebt een FOUT gemaakt. Niet leuk om te horen wel groots wanneer je het erkent.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:14 schreef B-FliP het volgende:
Nou wat gaat je relatie geweldig... Als je hem iets mag besparen is het samen
een huis kopen...
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee... hij kan je dus NIET vertrouwen. Dat heb je nu zelf bewezen. En daar gaat hij de rest van zijn leven, in deze of in nieuwe relaties, gewoon problemen mee blijven houden, omdat jij zonodig even geil en eenzaam was.
Sorry hoor, maar dit is gewoon zwak. Jij neemt altijd veel alcohol van iemand aan die je niet kent?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:15 schreef LoveLia het volgende:
Mijn brein werkt zo dus niet. Opbiechten doe je juist niet alleen voor jezelf. Dat doe je omdat je partner het RECHT heeft te weten wat voor vlees hij in de kuip heeft.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:21 schreef Karammel het volgende:
[..]
Opbiechten doe je alleen maar om van je schuldgevoel af te komen. Nu is zij degene die er erg mee zit. Als ze het opbiecht heeft zij weer een gezuiverd geweten en zit hij met dat kutgevoel. Nogal makkelijk om het zo op te lossen. Het probleem bij de ander op zijn bord gooien en maar afwachten wat er gebeurt.
tsjakka tsjakka, recht voor haar raap....quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:08 schreef RobRobert het volgende:
[..]
wow wow en nog eens wow, wat zijn er toch een stel achterlijke kutmensen op deze wereld.
''Ik heb niks met hem gedaan, alleen wat met de mond.'' Hahaha je hebt hem dus nog gepijpt ook? NADAT je al met hem mee naar huis gaat (rarara wat zou je daar toch gaan doen?) en nog effe lekker met hem hebt gezoend.
Je bent een achterbakse hoer die niet eens met haar tengels van andere jongens kan afblijven. Aandacht is fijn he?
En daarna ook nog twijfelen of je het gaat opbiechten????
Waar zijn de normen en waarden tegenwoordig? Dat is toch 100% zeker dat je hem letterlijk gaat vertellen wat daar gebeurt is. Dat ben je hem toch verschuldigd?
En als hij het dan uitmaakt dan draag je de consequenties maar en trek je je les.
Hij zal je waarschijnlijk dumpen maar dat is terecht. Hij is waarschijnlijk zo'n slet als jij niet waard.
Is ook weer zo.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:27 schreef RobRobert het volgende:
[..]
Mijn brein werkt zo dus niet. Opbiechten doe je juist niet alleen voor jezelf. Dat doe je omdat je partner het RECHT heeft te weten wat voor vlees hij in de kuip heeft.
Ik vind dat je na zo'n achterbakse actie de beslissing over de relatie niet zelf mag maken. Je hebt zelf je relatie in gevaar gebracht en dat moet je ook het fatsoen hebben om de bal over te spelen naar je partner en hem te laten oordelen over de situatie.
Dat is voor mij gewoon een stukje loyaliteit en eerlijkheid. In een goede relatie heb je geen geheimen. En beter geen relatie dan een met een oneerlijke slet.
je "kent" een jongen want je hebt er al 2 x!!!!!! mee gepraat tijdens uitgaan...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:15 schreef LoveLia het volgende:
... en dan het risico lopen dat die gozer die ze gepijpt heeft het hele dorp rondbazuint wat ze heeft gedaan, waarna het via-via alsnog bij die vriend terecht komt!?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:31 schreef ruud.nl het volgende:
Ik zou het ook (nog) niet vertellen, omdat je relatie dan zo goed als zeker over is.
Laat het even bezinken en schat dan in welke keuze je maakt, opbiechten en je relatie op het spel zetten, of met een schuldgevoel blijven zitten.
Sowieso zou ik dat huis kopen voorlopig even uitstellen totdat je het voor jezelf op een rijtje hebt.
Vooral dat is niet te vergeven, sommige mensen kunnen nog over hun hart strijken als iemand zelf het opbiecht. Maar via via te horen krijgen wat je 'geliefde' heeft uitgespookt terwijl je duidelijk een monogame relatie hebt, tja.. 98% is einde oefening en daarvan is 1% die eindigd in het bos 6 feet deep.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... en dan het risico lopen dat die gozer die ze gepijpt heeft het hele dorp rondbazuint wat ze heeft gedaan, waarna het via-via alsnog bij die vriend terecht komt!?
Wedervraag, als jij die jongen zou zijn, zou jij dan rond gaan bazuinen wat er gebeurd is?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... en dan het risico lopen dat die gozer die ze gepijpt heeft het hele dorp rondbazuint wat ze heeft gedaan, waarna het via-via alsnog bij die vriend terecht komt!?
hehe voor het plakalbumquote:
ik zou het rondvertellen als de dame in kwestie geen vriendin van me is maar gewoon een sletje uit de kroeg!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:36 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Wedervraag, als jij die jongen zou zijn, zou jij dan rond gaan bazuinen wat er gebeurd is?
HELL YEAHquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:36 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Wedervraag, als jij die jongen zou zijn, zou jij dan rond gaan bazuinen wat er gebeurd is?
Dit is wel het meest intiligente wat ik heb gelezen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:27 schreef RobRobert het volgende:
[..]
Mijn brein werkt zo dus niet. Opbiechten doe je juist niet alleen voor jezelf. Dat doe je omdat je partner het RECHT heeft te weten wat voor vlees hij in de kuip heeft.
Ik vind dat je na zo'n achterbakse actie de beslissing over de relatie niet zelf mag maken. Je hebt zelf je relatie in gevaar gebracht en dat moet je ook het fatsoen hebben om de bal over te spelen naar je partner en hem te laten oordelen over de situatie.
Dat is voor mij gewoon een stukje loyaliteit en eerlijkheid. In een goede relatie heb je geen geheimen. En beter geen relatie dan een met een oneerlijke slet.
Hij doet dit, hij doet dat. Het is altijd de schuld van een ander he; die jongen heeft totaal niets verkeerd gedaan; hij is jou of je vriend geen verantwoordelijkheid schuldig.Dat ben jij wel aan jezelf en aan je vriend, dus jij bent degene die fout zit.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:15 schreef LoveLia het volgende:
[..]
[..]
Nee, maar ik ben ook niet het type jongen dat zich laat afzuigen door goedkope dronken-gevoerde sletjes uit de kroeg.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:36 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ik ben dan wel een meisje...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:36 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Waarschijnlijk baalt ze nu dat ze NIET gefucked is, want de relatie is sowieso over....quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:38 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Hij doet dit, hij doet dat. Het is altijd de schuld van een ander he; die jongen heeft totaal niets verkeerd gedaan; hij is jou of je vriend geen verantwoordelijkheid schuldig.Dat ben jij wel aan jezelf en aan je vriend, dus jij bent degene die fout zit.
Je kan ervoor kiezen om een slet te blijven en het proberen geheim te houden, of de eer aan jezelf houden en het opbiechten en waarschijnlijk op zoek gaan naar een nieuw vriendje. Eitherway you're fucked.
Ik weet niet wie het allemaal weet in je omgeving (afgezien van alle fokkersquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:27 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ik zou het maar voor me houden als ik jou was. Maar daarbij ga ik even van mezelf uit.
Nou dan kan ze toch met iedereen....quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Waarschijnlijk baalt ze nu dat ze NIET gefucked is, want de relatie is sowieso over....
Yi long is het vriendje van TSquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Waarschijnlijk baalt ze nu dat ze NIET gefucked is, want de relatie is sowieso over....
Dat zou kut zijn. Mijn vriendin is wel onlangs uitgegaan met 2 vriendinnenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:43 schreef rival het volgende:
[..]
Yi long is het vriendje van TS
of Yi is pas (of lang geleden )bedrogen en het zit em nog hoog!
eitherways, he's fucked!
ja sorry hoor maar het valt nu wel erg op![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:48 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat zou kut zijn. Mijn vriendin is wel onlangs uitgegaan met 2 vriendinnen
Dit ben ik dus helemaal met je eens! Je sloopt iemand...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:47 schreef frame31 het volgende:
......... Vind het persoonlijk het allerergste wat je iemand aan kan doen.
je kan et wel!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:48 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat zou kut zijn. Mijn vriendin is wel onlangs uitgegaan met 2 vriendinnen
Dat is al gebeurd... Alleen hij weet t nog niet...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:51 schreef rieski het volgende:
moet je dan 4 jaar door plee trekken en iemand z`n leven voor de komende tijd vergallen! Ik weet het niet.
Daar heb je natuurlijk ook gelijk in. Je kan het op verschillende manieren bekijken. Het blijft toch allemaal heel dubbel. Er is uiteindelijk geen juiste manier van handelen als je vreemd bent gegaan. Het zal altijd slecht uitpakken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:27 schreef RobRobert het volgende:
[..]
Dat dus!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:08 schreef RobRobert het volgende:
[..]
wow wow en nog eens wow, wat zijn er toch een stel achterlijke kutmensen op deze wereld.
''Ik heb niks met hem gedaan, alleen wat met de mond.'' Hahaha je hebt hem dus nog gepijpt ook? NADAT je al met hem mee naar huis gaat (rarara wat zou je daar toch gaan doen?) en nog effe lekker met hem hebt gezoend.
Je bent een achterbakse hoer die niet eens met haar tengels van andere jongens kan afblijven.
Gefrustreerde vent. Jij hebt echt 0 ervaring met vrouwen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:08 schreef RobRobert het volgende:
[..]
Je bent een achterbakse hoer die niet eens met haar tengels van andere jongens kan afblijven. Aandacht is fijn he?
En daarna ook nog twijfelen of je het gaat opbiechten????
Waar zijn de normen en waarden tegenwoordig? Dat is toch 100% zeker dat je hem letterlijk gaat vertellen wat daar gebeurt is. Dat ben je hem toch verschuldigd?
En als hij het dan uitmaakt dan draag je de consequenties maar en trek je je les.
Hij zal je waarschijnlijk dumpen maar dat is terecht. Hij is waarschijnlijk zo'n slet als jij niet waard.
Oh god, meisje, ben je nou zo naief? Wat nou valse hoop... hij is zijn lading kwijt en dat is ook het enige dat hij wilde. Hij was verder helemaal niet geinteresseerd in jou als persoon of verliefd of wat dan ook. Je hebt hem precies gegeven wat hij nodig had, bevrediging, en geen "valse hoop" op iets anders, want hij wilde helemaal niets anders!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:56 schreef LoveLia het volgende:
Hij wilde meer maar ik niet en heb alleen bij hem met de mond wat gedaan..maar hij helemaal niks bij mij. Ik was enorm geschrokken voelde me schuldig omdat ik mee was gegaan en valse hoop had gegeven aan die jongen.
Je kan het ook altijd nog uitmaken. Veel mensen zouden het echt laf vinden, maar heb 2x in een situatie als deze gezeten (was jong en eigenlijk niet geschikt voor een relatie). Eén keer opgebiecht, maar wat heb je er aan? Je relatie is toch bagger.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:45 schreef Liquidootje het volgende:
Ja vertellen, anders ben je naast een slet losbandige levensgenieter ook nog een leugenares.
Meest subtiele, doch treffende reactie van dit topic al zeg ik het zelf. Hoewel ik het met robrobert in grote lijnen wel eens ben. Hoewel ik de kanttekening moet maken... zou ik het wíllen weten als mn vriendin een slippertje heeft gemaakt, bijvoorbeeld, op vakantie? Ik denk het niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:25 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Tis idd wel gemakkelijk voor ons om je uit te schelden en na te wijzen, maar hoe je het wend of keert, je hebt een FOUT gemaakt. Niet leuk om te horen wel groots wanneer je het erkent.
Dus gewoon erkennen en vertellen en wel zo snel mogelijk. Hij gaat er toch wel achter komen...
En doe dit dan voordat je/hij financieel/contractueel ergens aan vast zit, dat heeft hij op z'n minst toch wel verdiend!
En volgende keer gewoon bij je 'vriendinnen' blijven
Ik ga een heel eind mee met je verhaal. Vind de reacties hier ook erg oneerbiedig maar goed, we zitten op Fok..quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:05 schreef mgerben het volgende:
- Hij verdient het om het te weten.
Ja, in principe wel.
Het probleem is dat je wél de actie die TS heeft gedaan aan hem over kunt brengen, maar niet haar overtuiging dat het een eenmalige fout was.
Je kunt wel cynisch doen, maar ze is daar wél van overtuigd.
En juist dat belangrijke aspect kun je niet overbrengen. Het overbrengen van gevoelens e.d. is gewoon veel moeilijker.
Daarom kun je dus alleen maar een vertekend beeld overbrengen bij die vriend; een halve waarheid, en niet het hele beeld.
Als je alleen maar de mogelijkheid hebt om het halve beeld - en dan nog wel de negatiefste helft - bij hem over te brengen en de andere helft door hemzelf te laten inkleuren, breng je dus alleen maar negativiteit over.
Je kunt het beeld niet neutraal of volledig overbrengen.
Dus kun je prima besluiten om het dan maar niet over te brengen.
Wat is daar ieeeeuww aan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:08 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
[..]
je hebt hem eerst gezogen en toen gezoend? ieeeeuww!![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:05 schreef mgerben het volgende:
Wat een moralistisch gedoe weer.
Er was onlangs een onderzoekje over hoe verschillende landen/culturen staan tegenover vreemdgaan.
Conclusie: In alle landen gaat men vreemd, maar men gaat er anders mee om.
In Amerika is het bv een Zware Zonde als je erover liegt. Let wel: Niet het vreemdgaan is erg maar het liegen.
In Arabische landen is het belangrijk dat het gezin bij elkaar blijft (scheiden is schande). Vreemdgaan is niet persé leuk, maar als het de spanning weghaalt en je naar buiten kunt doen alsof alles koek en ei is is het goed. Niet helemaal mijn moraal, maar goed.
Rusland: Ja, we gaan vreemd, en wat dan nog? Is dat een probleem dan?
Onze moraal lijkt veel op die van Amerika.
Mijn motto: elke moraal is een aangeleerde moraal. Er is dus niet één waarheid en één juiste manier om alles te doen.
Mijn reacties op twee dingen die je het vaakst hoort:
- eerlijkheid. Binnen een relatie vertel je alles.
Bull-shit. Hoe oud ben je als je dat zegt, 14? Alles, kom op zeg.
Als je wel eens naar haar zus hebt gekeken, maar je weet voor jezelf dat je er niets mee doet... hoppa, op de biecht?
Als je een keer aan iemand anders hebt gedacht? Porno hebt gekeken? Als je vindt dat haar moeder zich moet scheren? Als je vindt dat ze te dik is / teveel eet / verkeerde vriendinnen heeft? Hoe die jurk haar staat?
Onzin natuurlijk. Zo ga je met niemand om. Als je iemand zegt dat die jurk haar mooi staat en daarmee een zinloos conflict voorkomt, dan doe je dat toch?
Wie hier onder het mom van 'eerlijkheid' alles maar naar buiten blurpt wat er in zijn hersenpan opkomt, houdt geen relatie vol.
Ja, in principe wel.
Het probleem is dat je wél de actie die TS heeft gedaan aan hem over kunt brengen, maar niet haar overtuiging dat het een eenmalige fout was.
En juist dat belangrijke aspect kun je niet overbrengen. Het overbrengen van gevoelens e.d. is gewoon veel moeilijker.
Daarom kun je dus alleen maar een vertekend beeld overbrengen bij die vriend; een halve waarheid, en niet het hele beeld.
Als je alleen maar de mogelijkheid hebt om het halve beeld - en dan nog wel de negatiefste helft - bij hem over te brengen en de andere helft door hemzelf te laten inkleuren, breng je dus alleen maar negativiteit over.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:14 schreef anoniemm het volgende:
Alwéér zo'n topic over een vrouw die is vreemdgegaan :/
Ik krijg echt het idee dat de meeste gewoon stomme hoeren zijn die bij een druppelje alcohol zichzelf niet meer in de hand kunnen houden.
Echt ongeloofelijk.. je zou het moeten uitmaken met je vriend want hij verdient VEEL beter, niet zo'n achterlijke slet die in een avondje stappen meteen vreemdgaat. Ik word hier zo schijtziek van.
ik dacht dat ik het al aardig verwoord had maar MrGerben kon het net even beter.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:21 schreef Karammel het volgende:
[..]
![]()
Zo denk ik er grotendeels ook over alleen wist ik het niet zo te verwoorden. Keurige uitleg.
Sommige mensen denken er veel te makkelijk over wat mij betreft.
omwille van eerlijkheid?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:16 schreef DroogDok het volgende:
Niks vertellen punt.
Jij schiet daar niks mee op, je vriend schiet daar niks mee op, dus waarom zou je het doen?
Ja, dat is allemaal leuk dat moraal relatief is en cultureel bepaald. Tuurlijk. Maar een relatie is pas werkbaar als je een beetje dezelfde moraal hanteert, welke dat ook is. Als jij vindt dat vreemdgaan prima is en niks voorstelt, zoek dan iemand die die gedachte met je deelt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:26 schreef de_priester het volgende:
[..]
ik dacht dat ik het al aardig verwoord had maar MrGerben kon het net even beter.
Niet het vreemdgaan, maar het liegen erover is het probleem. Maar das idd net
wat jou moraal is.
shit daar zeg je wat LIquidootje...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:41 schreef Liquidootje het volgende:
Óf fokkers hebben nooit zo'n lange relaties dat vreemdgaan daar niet in het geding komt.
Think out of the box man!
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:21 schreef Valkire het volgende:
Opbiechten, waarom vraag je, nou hier komt het.
Je kan ervoor kiezen om het niet op te biechten en laten we ervanuit gaan dat je vriend er niet achterkomt, mooi toch ? dan is het net alsof het nooit gebeurd is..... maar je relatie is wel gebaseerd op een leugen.
Dat wil je toch ook niet.
Als je het opbiecht dan kan hij je helemaal uitschelden en je op straat gooien (wat in mijn ogen terecht is) of hij vergeeft je je slippertje, is mogelijk, als dat zo is dan heeft je vriend een heel groot hart en mag je van geluk spreken.
oh en tssssk heel goedkoop van je, als je vreemdgaat doe het dan in stijl en niet als je bezopen bent.
klaar als een klontje, slotje.
Of een beetje respect voor degene waarvan je zegt te houden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:41 schreef Liquidootje het volgende:
Óf fokkers hebben nooit zo'n lange relaties dat vreemdgaan daar niet in het geding komt.
Think out of the box man!
Waarom quote je nou mij?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:49 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Of een beetje respect voor degene waarvan je zegt te houden.
Als je een ander wil neuken heb dan de ballen het te zeggen.
Stel nou dat ze al 4 jaar lang gaat stapen met daarbij drank etc. Is je aanpak dan niet wat overdreven? Wat dacht je van een klooster?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:48 schreef MAY-be het volgende:
Als je het hem verteld vergeeft ie het misschien, maar hij zal het niet vergeten en voortaan waarschijnlijk meegaan als jij met vriendinnen gaat stappen. Hij vertrouwt je voorlopig in ieder geval niet. EN TERECHT want je bent schijnbaar niet te vertrouwen met wat alcohol op.
Stap 1 : Geef (voor jezelf) toe dat je, zeker met alcohol op, een onbetrouwbare slet kan zijn.
Stap 2 : Drink niet meer. Inmiddels weet je waar drank toe leidt in jouw geval.
Stap 3 : Gooi alle alcohol het huis uit. Mocht je het gevoel hebben dat je drank niet kan laten staan in de kroeg, zoek dan professionele hulp.
Best kans dat als jij deze stappen genomen hebt hij er een stuk vergevingsgezinder op zal reageren. Zoniet, pech gehad, maar je hebt wel aan jezelf gewerkt wat alleen maar goed kan zijn in een volgende relatie.
Wat een onzin weer, waar het hier om gaat is niet of hij een stinkpiemel heeft en ze dat maar tegen hem moet zeggen. Het gaat om een afspraak die je aangaat zodra je een relatie aangaat met iemand, namelijk het exclusieve recht op elkaar in de periode dat je wat voor elkaar voelt. Soms ook wel een relatie genoemd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:05 schreef mgerben het volgende:
Er was onlangs een onderzoekje over hoe verschillende landen/culturen staan tegenover vreemdgaan.
In Amerika is het bv een Zware Zonde als je erover liegt. Let wel: Niet het vreemdgaan is erg maar het liegen.
In Arabische landen is het belangrijk dat het gezin bij elkaar blijft (scheiden is schande). Vreemdgaan is niet persé leuk, maar als het de spanning weghaalt en je naar buiten kunt doen alsof alles koek en ei is is het goed. Niet helemaal mijn moraal, maar goed.
Mijn motto: elke moraal is een aangeleerde moraal. Er is dus niet één waarheid en één juiste manier om alles te doen.
Als je wel eens naar haar zus hebt gekeken, maar je weet voor jezelf dat je er niets mee doet... hoppa, op de biecht?
Als je een keer aan iemand anders hebt gedacht? Porno hebt gekeken? Als je vindt dat haar moeder zich moet scheren? Als je vindt dat ze te dik is / teveel eet / verkeerde vriendinnen heeft? Hoe die jurk haar staat?
Onzin natuurlijk. Zo ga je met niemand om. Als je iemand zegt dat die jurk haar mooi staat en daarmee een zinloos conflict voorkomt, dan doe je dat toch?
Wie hier onder het mom van 'eerlijkheid' alles maar naar buiten blurpt wat er in zijn hersenpan opkomt, houdt geen relatie vol.
Ja, in principe wel.
quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:31 schreef HappyDoos het volgende:
[..]
omwille van eerlijkheid?
Een relatie heeft als basis respect, vertrouwen en gelijkwaardigheid...
tenminste bij mij wel
je weet het wel op een zeer geslaagde manier te brengenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:51 schreef Aneurism het volgende:
[..]
verhaal waar ik het mee eens ben
amenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:53 schreef Valkire het volgende:
[..]
. of je geeft eraan toe of niet. dat heet karakter. iets wat de meeste mensen blijkbaar niet hebben.
Ik zal dit topic even voor hem uitprinten!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:10 schreef LoveLia het volgende:
[..]
Ze legt zelf de schuld bij een paar malibu's. En een gozer die ze maar blijft voeren (wat ze schijnbaar niet kan afslaan)quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:51 schreef rieski het volgende:
Stel nou dat ze al 4 jaar lang gaat stapen met daarbij drank etc. Is je aanpak dan niet wat overdreven? Wat dacht je van een klooster?
iemand heeft ff zijn best gedaanquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:51 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Wat een onzin weer, waar het hier om gaat is niet of hij een stinkpiemel heeft en ze dat maar tegen hem moet zeggen. Het gaat om een afspraak die je aangaat zodra je een relatie aangaat met iemand, namelijk het exclusieve recht op elkaar in de periode dat je wat voor elkaar voelt. Soms ook wel een relatie genoemd.
In Nederland is het nogsteeds een ongeschreven wet dat zodra je samen zegt: We gaan d'r voor, dat je niet met een ander het bed gaat delen als je 2 malibu's op hebt. Mensen die anders van mening zijn spreken dat van te voren af, daar user in dit geval panisch is voor de gevolgen van haar relatie... Kunnen we wel stellen dat er in deze relatie geen afspraken zijn dat rondneuken als Heleen van Rooyen een Done case is.
Kortom deze relatie heeft een fundementale basis van trouw zijn aan elkaar, een monogame relatie noemen we dat ook wel. Je kan wel stellen dat eerlijkheid uber alles een kinderachtig motto is, maar nogmaals het is niet het onderwerp de stinklul van piet.
Het onderwerp nu is 1 van de bouwstenen van deze relatie. De reden waarom hij elke avond piepers, hoe ranzig door haar ook gebakken, blijft komen eten en elke avond trouw naast haar in bedje ligt en niet bij 20 anderen dromend met haar over een toekomst met 14 kutkoters die mijn zaterdag ochtend verknallen in de appie kutheijn.
Ze heeft hem een worstje voorgehouden met daarom groot erop: Je mag me elke avond (of 1x in de week) neuken maar alleen als ik dat alleen recht heb, waarop hij haar de spiegel voorhield and the deal was done.
Zo werkt dat hier in Nederland, we zijn niet in alibaba land, niet in het land van de oneindige vrijheid om je 400 kilo dik te vreten, niet in het land waar 2 malibu's lacherig word weggeduwd door knoeste knokkels met daarin een wodka 80% fles. Nederland.
Waar een schaap elke avond thuiskomt in de wetenschap: Hey, ik kies voor deze meid en niet een van die 20 anderen omdat ik van haar hou omdat ze onder andere te vertrouwen is. In Nederland ga je, of hoop je, dat je een relatie aangaat met iemand omdat je die kan vertrouwen. Dat mevrouw niet een herpes lip meesleept vanuit de schilderswijk omdat Johnie haar als een goedkope hoer voor 2 malibu's op haar ruggetje kreeg.
Oh mijn naieve geest, ik en vele andere mannen en vrouwen, inclusief haar 'mannetje' (moet iemand net zo kotsen bij dit woord?) thuis gaan er vanuit dat de dame die je kust uit respect voor jou niet een uur ervoor een pik heeft lopen zuigen.
Hij heeft er inderdaad recht op om het te weten, want voor zover ik mij kan herinneren draait een relatie om 2 personen en niet om 1 persoon (ook al lijken veel vrouwen dat te ontkennen). Hij heeft het recht te weten welke mond hij kust na een dag arbeid. Een relatie draait om niets anders dan vertrouwen en monogamie, anders zouden we wel elkaar als Bonobo's aan het afneuken zijn.
Daar is waar het om draait: Hij vertrouwt erop dat hij krijgt waar zij hem op kan vertrouwen: Monogamie, vertrouwen en genoeg liefde voor elkaar om dit te respecteren. Ze heeft dit eenmalig verbroken, maar wie haar vorige week gevraagd zou hebben of ze ooit vreemd zou gaan zou ze dit even hard ontkennen als ze nu ontkent dat er een vervolg aan zal komen.
Volgens mij was het probleem dat iemand anders haar een worstje heeft voorgehouden, maar ik drijf af...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:51 schreef Aneurism het volgende:
[quote]
Ze heeft hem een worstje voorgehouden met daarom groot erop:
Hmja, ik ben het met je eens.quote:Het onderwerp nu is 1 van de bouwstenen van deze relatie.
Daar is waar het om draait: Hij vertrouwt erop dat hij krijgt waar zij hem op kan vertrouwen: Monogamie, vertrouwen en genoeg liefde voor elkaar om dit te respecteren. Ze heeft dit eenmalig verbroken, maar wie haar vorige week gevraagd zou hebben of ze ooit vreemd zou gaan zou ze dit even hard ontkennen als ze nu ontkent dat er een vervolg aan zal komen.
Allemaal goed en wel, maar je partner moet wel op de hoogte zijn van jouw mening over een relatie.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:14 schreef mgerben het volgende:
Ik vind dus dat iedereen de vrijheid heeft om een relatie in te richten zoals hij of zij dat wil. En ik vind dat niemand het recht heeft om zichzelf op een moreel voetstuk te plaatsen door te zeggen: "Als jij je relatie niet zus-en-zo indeelt is het geen relatie".
Daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:27 schreef RobRobert het volgende:
[..]
Als jij thuiskomt van je werk. En je treft je partner aan onder de eetkamertafel, op zijn hurken, schijtend. Maak je er dan een topic over op Fok!? Om te vragen of dit normaal is? Sommige dingen hoef je het niet over te hebben. Dit heten normen en waarden. Schijten onder tafels valt niet binnen een normale lijn van verwachting. De pik van een andere man aflebberen terwijl je een relatie hebt ook nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:51 schreef katerwater het volgende:
[..]
Maar ik denk dat hier nooit over gesproken is geweest! Anders zou ze nooit een topic geopend hebben.
ik ben het oneens met je. Eigenlijk vind ik het ook nog eens laf om het uit te maken ook als je bent vreemdgegaan. Lekker simpel. En een kutsmoes gaat ook echt wel opvallenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:17 schreef Kudtstudent het volgende:
Je mag best een topic in KLB maken over hoe erg het stinkt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:15 schreef Valkire het volgende:
@ Kudtstudent. dus als ik je goed begrijp, vind je dat heel FOK! gesloten moet worden ??
Een ex van me toen ze toch maar opbiechtte dat ze een ander had gezoend: "Het overkwam me gewoon.. Hij zoende me ineens.."quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:20 schreef de_priester het volgende:
[..]
Dat je 4 jaar een behoorlijk goeie relatie hebt, ff een slippertje, en dan met een kutsmoes aanschijten: "ja ik wil wat meer zelfontplooiinggod god zeg"
Hier moest ik wel om lachen, die jongen hoopte natuurlijk dat ie je even flink kon beurten maar het bleef bij afzuigen. Wat zal die jongen teleurgesteld zijn!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:56 schreef LoveLia het volgende: voelde me schuldig omdat ik mee was gegaan en valse hoop had gegeven aan die jongen.
Ik moest er wel ffies om lachenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:24 schreef Kudtstudent het volgende:
[..]
Je mag best een topic in KLB maken over hoe erg het stinkt.
Geen idee wat schijten onder tafel met vreemdgaan te maken heeftquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:13 schreef Kudtstudent het volgende:
[..]
Als jij thuiskomt van je werk. En je treft je partner aan onder de eetkamertafel, op zijn hurken, schijtend. Maak je er dan een topic over op Fok!? Om te vragen of dit normaal is? Sommige dingen hoef je het niet over te hebben. Dit heten normen en waarden. Schijten onder tafels valt niet binnen een normale lijn van verwachting. De pik van een andere man aflebberen terwijl je een relatie hebt ook niet
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:11 schreef katerwater het volgende:
[..]
Geen idee wat schijten onder tafel met vreemdgaan te maken heeft![]()
Of je het nu leuk vindt of niet, er zijn wel degelijk mensen die een open relatie hebben, en dus anderen mensen aflebberen in een relatie. Mij niet gelaten, iedereen doet wat ie wil. Ik wilde alleen maar duidelijk maken dat de normen en waarden, die voorheen als normaal werden beschouwd, nu steeds vager worden. Vreemdgaan is niet goed te keuren, tenzij beide partners elkaar goedkeuring geven het wel te doen.
Dus: in een normale relatie moet over vreemdgaan gepraat worden. Op zijn minst eens aangekaart, als je beseft hoe groot de kans is op vreemdgaan. Weest realistisch!
Sucky sucky 5 dollaquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:10 schreef LoveLia het volgende:
[..]
tussen zijn benen wat debnk je zelf?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:53 schreef Scorpie het volgende:
Je hebt hem (bij hem thuis) per ongeluk gepijpt?
Ja idd , ze had volgens mij gehoopt op alleen maar positieve reacties van " you go girl" je bent goed bezig, zouden we allemaal doen als we de kans kregen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:14 schreef rieski het volgende:
Tis een beetje jammer dat TS niet meer mee post in het verhaal......
Waarom opbiechten?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:34 schreef DaMook het volgende:
Vieze hoer, gewoon opbiechten. Je moet jezelf niet zo vol laten gieten dat je dingen gaat doen die je niet wilt. Moet je niet die jongen de schuld gaan geven dat ie jou volgoot
. Gewoon je verantwoordelijkheid nemen en vertellen aan je vriend. Als hij dan nog bij je blijft heb je geluk, anders heb je pech en kun je je zonden overdenken en doe je dit in het vervolg waarschijnlijk niet meer.
Bah.
Ach. ik lees veel puberreacties van slet tot hoer waarvoor je wordt uitgemaakt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:56 schreef LoveLia het volgende:
Allereerst ik heb een kloon aangemaakt voor dit topic!
Ik heb gisteren net na het stappen en na de nodige malibutjes een enorme fout begaan...............
tja. Als het zo'n bekrompen lul zou zijn waarom zou je daar dan een relatie mee willen hebben,quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 08:34 schreef JihadJoe het volgende:
[..]
Ach. ik lees veel puberreacties van slet tot hoer waarvoor je wordt uitgemaakt.
Trek je dat niet aan, want die pubertjes weten niet beter door gebrek aan levenservaring.
Maargoed, iedereen kan zoiets gebeuren op de juiste tijd, plek en gemoedstoestand. Ach, een beetje zoenen en die vent op een onbezonnen moment pijpen kan iedereen wel gebeuren maar is bij lange na niet vreemdgaan.
Als ik jou was, niet vertellen als je vriend net zo'n bekrompen lul is als al die schreeuwerds hier en in bijzonder RobRobert.
De meeste reacties hier zijn uitermate bekrompen en lullig. Zouden dan de meesten hier een relatie hebben?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 08:58 schreef Valkire het volgende:
[..]
tja. Als het zo'n bekrompen lul zou zijn waarom zou je daar dan een relatie mee willen hebben,
Nogmaals, opbiechten. eerlijkheid voor alles.
Schuurde die baard van er niet aan je kaneelstok?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:22 schreef Kaneel het volgende:
Hey, ik zal niets vertellen als je me nog een keer komt pijpen, ok?
Ik snap dat je je schuldig voelde maar het is nu toch al te laat.
Bob hoeft er toch niets van af te weten?
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 08:34 schreef JihadJoe het volgende:
[..]
Ach, een beetje zoenen en die vent op een onbezonnen moment pijpen kan iedereen wel gebeuren maar is bij lange na niet vreemdgaan.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 08:34 schreef JihadJoe het volgende:
[..]
Ach. ik lees veel puberreacties van slet tot hoer waarvoor je wordt uitgemaakt.
Trek je dat niet aan, want die pubertjes weten niet beter door gebrek aan levenservaring.
Maargoed, iedereen kan zoiets gebeuren op de juiste tijd, plek en gemoedstoestand. Ach, een beetje zoenen en die vent op een onbezonnen moment pijpen kan iedereen wel gebeuren maar is bij lange na niet vreemdgaan.
Ja dat noemen ze nou emancipatie.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:15 schreef LoveLia het volgende:
Zal wel niet, want hij wou verder gaanquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:07 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik heb al een tijdje niet meer zo veel posts gezien waar de woorden hoer en slet gebruikt worden.Of ik kom niet vaak genoeg in R&P.![]()
Maar de vragen die er zijn:
-Heb je doorgeslikt?![]()
Joh, je bent niks gewend, nog even en is masturbatie binnen een relatie vreemdgaan. Doe niet zo bekrompen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:30 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]Nee een vent pijpen is niet vreemd gaan
![]()
Dom is pas om er vanuit te gaan dat het jou niet kan overkomen.quote:wat ben jij dom zeg
poehpoeh, ze begaat een misstap en is gelijk een slet. Waarom zeg je niet dat ze gestenigd moet worden?quote:en TS is wel degelijk een slet.
Mss in leeftijd niet maar geestelijk wel.quote:En nee, ik ben allang geen puber meer.
Ik zou zeggen start een poll, maar ik weet 100% zeker dat het overgrote deel van de mensen zal vinden dat een vreemde pijpen onder de noemer 'vreemd gaan' valt. Dat mag jij bekrompen vinden, maar het klinkt mij een beetje in de oren als 'iedereen is gek behalve ik'.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:57 schreef JihadJoe het volgende:
[..]
Joh, je bent niks gewend, nog even en is masturbatie binnen een relatie vreemdgaan. Doe niet zo bekrompen.
[..]
Dat zeg ik dan ook niet. Het kan altijd, alleen weet ik dat het in mijn relatie die kans wel gruwelijk klein is, aangezien mijn vriendin niet zo'n sloerie als TS is.quote:Dom is pas om er vanuit te gaan dat het jou niet kan overkomen.
[..]
Waarom zou ik dat wel zeggen?quote:poehpoeh, ze begaat een misstap en is gelijk een slet. Waarom zeg je niet dat ze gestenigd moet worden?
[..]
Die gast die lacht de ballen uit z'n broek, hij kreeg een bezet meisje mee naar huis, hij werd afgezogen en hoefde zelf niet eens zelf wat te doenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:08 schreef aesop het volgende:
[..]
Hier moest ik wel om lachen, die jongen hoopte natuurlijk dat ie je even flink kon beurten maar het bleef bij afzuigen. Wat zal die jongen teleurgesteld zijn!
Je bent boos op hem? En als je hem nu weer tegenkomt en je hebt je vriend nog niks verteld? Waarom zou je niet weer meegaan, kun je meteen je schuld inlossen.
Hij goot je vol met alcohol?? Hoezo, kreeg je een trechter in je giegel geduwd met een fles Mailbu er achteraan? Je drinkt het zelf op, hij biedt het alleen aan. Jij bent degene die het glas aan haar mond zet (en blijkbaar niet alleen het glas) en een slok neemt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:15 schreef LoveLia het volgende:
[..]
[..]
Overkomen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:57 schreef JihadJoe het volgende:
[..]
Dom is pas om er vanuit te gaan dat het jou niet kan overkomen.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:00 schreef nerderick het volgende:
Kuthoer... Hoop dat je vriend ook vreemd gaat!
Het is een gokje, maar dan wel met een aan 100% grenzende zekerheidquote:Dat zeg ik dan ook niet. Het kan altijd, alleen weet ik dat het in mijn relatie die kans wel gruwelijk klein is, aangezien mijn vriendin niet zo'n sloerie als TS is.
tuurlijk wel, dat je aandacht krijg betekend nog niet dat je er aan toe moet gevenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:57 schreef RosalieVerbrug het volgende:
[..]
Het is een gokje, maar dan wel met een aan 100% grenzende zekerheid![]()
Je vriendin ziet er waarschijnlijk zo onaantrekkelijk dat niemand anders dan jij met haar naar bed wilt..Het is namelijk een feit dat knappe mannen/ vrouwen meer (seksuele) aandacht krijgen en het risico op vreemdgaan zeker niet gruwelijk klein is...
Dat risico heeft niks met wel of geen sloerie zijn te maken
![]()
Je hebt gelijk... ik heb het al in alléén verandertquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:03 schreef fs180 het volgende:
[..]
tuurlijk wel, dat je aandacht krijg betekend nog niet dat je er aan toe moet geven
'Hij zat opeens in mijn mond en toen was het al gebeurd!'quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:35 schreef SeLang het volgende:
Ik heb hem gepijpt [ afbeelding ]
Oops! How did that happen?
Tja,quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:20 schreef Strani het volgende:
SweetDisaster is zeker een vrouw he?
Stelde bijna niet voor...
Ja ben een vrouw, wilde je daarmee iets zeggen?quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:20 schreef Strani het volgende:
SweetDisaster is zeker een vrouw he?
Stelde bijna niet voor...
Dankje Soylent ben ik gelukkig niet de enige die er zo over denkt.quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:29 schreef soylent het volgende:
[..]
Tja,
als het verhaal echt niet naar buiten kan komen..
en je weet zelf zeker dat het absoluut niks voor je betekende en dat het je eigenlijk alleen maar heeft bevestigd in dat je dat soort dingen niet wil..
en je schaamt je dood en hebt dus je lesje wel geleerd..
en je vermoedt (zoals mgerben al aangaf) dat je dit nooit goed kan overdragen..
heeft het dan nog meerwaarde om het te vertellen?
Instinctief zou je zeggen dat de waarheid het belangrijkst is, maar ik vraag me zelf af of ik het zou willen weten.
Ja, dat vrouwen als jij vaak hypocriete kuthoeren zijn als het om relaties, vreemdgaan en eerlijkheid gaat.quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:49 schreef SweetDisaster het volgende:
[..]
Ja ben een vrouw, wilde je daarmee iets zeggen?
quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:29 schreef soylent het volgende:
[..]
Tja,
als het verhaal echt niet naar buiten kan komen..
en je weet zelf zeker dat het absoluut niks voor je betekende en dat het je eigenlijk alleen maar heeft bevestigd in dat je dat soort dingen niet wil..
en je schaamt je dood en hebt dus je lesje wel geleerd..
en je vermoedt (zoals mgerben al aangaf) dat je dit nooit goed kan overdragen..
heeft het dan nog meerwaarde om het te vertellen?
Instinctief zou je zeggen dat de waarheid het belangrijkst is, maar ik vraag me zelf af of ik het zou willen weten.
Je schaamt je dood, maar je verbergt wel wat voor je vriend. Willen vrouwen niet vertrouwen en eerlijkheid in hun relatie, of moet dat alleen van de mannelijke kant komen?quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:19 schreef SweetDisaster het volgende:
Als die vriendinnen niks weten, en die jongen weet weinig tot niets van je.
Je mond houden het stelde bijna niets voor.
Als je het gaat opbichten heb je veel meer problemen. Denk ik.
En schuldgevoelens dat is waar jij mee moet leven. Opbiechten dan moet je vriend er ook mee leven.
Ben zelf nog nooit vreemdgegaan dus ben ook altijd eerlijk tegen mijn vriend.quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:00 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ja, dat vrouwen als jij vaak hypocriete kuthoeren zijn als het om relaties, vreemdgaan en eerlijkheid gaat.
Ik denk dat de hele mannen-vrouwen discussie een beetje bullshit is. Ik heb geen percentages bij de hand maar ik meen me nog wel te herinneren dat zowel mannen en vrouwen vreemd gaan.quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:02 schreef CasB het volgende:
Je schaamt je dood, maar je verbergt wel wat voor je vriend. Willen vrouwen niet vertrouwen en eerlijkheid in hun relatie, of moet dat alleen van de mannelijke kant komen?
Djeez...
Aw vandaar.quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:07 schreef SweetDisaster het volgende:
[..]
Ben zelf nog nooit vreemdgegaan dus ben ook altijd eerlijk tegen mijn vriend.
Maar als mijn vriend dit gedaan had zou ik het ook niet willen weten. Vandaar mijn keuze
Jakkes wat een bull shit.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hij goot je vol met alcohol?? Hoezo, kreeg je een trechter in je giegel geduwd met een fles Mailbu er achteraan? Je drinkt het zelf op, hij biedt het alleen aan. Jij bent degene die het glas aan haar mond zet (en blijkbaar niet alleen het glas) en een slok neemt.
En natuurlijk boeit het hem niet dat jij een vriend hebt, hij wil zijn kwakkie kwijt, niets meer en niets minder. Daar is het een man voor. En geen man zal tegen een dronken vrouw, die je net gezoend heeft en met je mee naar huis gaat zeggen:"Niet doen hoor, meisje, denk aan je vriend."
Die gast dacht alleen maar![]()
![]()
Dus probeer nou niet de heilige maagd Maria uit te hangen want dat is bij deze mislukt.
En waarschijnlijk heb je hem ook geen rubbertje om zijn puddingbuks gedaan. Dus heeft hij een SOA, dan zul je het binnenkort toch aan aanstaande ex mogen uitleggen.
ben het ook zelfs deels met jou eens.quote:Op zondag 24 augustus 2008 08:30 schreef JihadJoe het volgende:
[..]
Jakkes wat een bull shit.
Al die kortzichtige pubertjes die menen dat alleen de schuld bij de TS ligt en de jongen geen blaam treft hebben het goed mis.
Een fatsoenlijke vent doet dergelijke dingen niet, die houdt rekening met dat de ander een relatie heeft. Die kerel is gewoon een schoft.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 11:13 schreef Scorpie het volgende:
Gewoon voor jezelf goed lullen, geef de drank de schuld, of de ruzie die je een week eerder had met je vriend waardoor je de behoefte kreeg een andere piemel in je mond te stoppen, hou het voor jezelf en ga lekker hypocriet op de bank naast je vriend zitten je vriend pijpen alsof er nooit iets gebeurt is
ik ben dat neit met je eens. Denk ik. In ieder geval niet in alle gevallen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 11:27 schreef jpjedi het volgende:
Eenmaal niet te vertrouwen,.. nooit meer te vertrouwen.
weet niet, ik zou zelf never vreemdgaan, maar als iemand met mij wil vreemdgaan ga ik niet moeilijk lopen doen, hun probleem, ik zou hoogstens flink aangeschoten meiden ff vragen of ze wel zeker weten waar ze mee bezig zijn....quote:Op zondag 24 augustus 2008 08:30 schreef JihadJoe het volgende:
[..]
Al die kortzichtige pubertjes die menen dat alleen de schuld bij de TS ligt en de jongen geen blaam treft hebben het goed mis.
Een fatsoenlijke vent doet dergelijke dingen niet, die houdt rekening met dat de ander een relatie heeft. Die kerel is gewoon een schoft.
Stop eens met je eigen paranoia op anderen te projecteren.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee... hij kan je dus NIET vertrouwen. Dat heb je nu zelf bewezen. En daar gaat hij de rest van zijn leven, in deze of in nieuwe relaties, gewoon problemen mee blijven houden, omdat jij zonodig even geil en eenzaam was.
Jij denkt dat die gozer, als hij dit hoort, in zijn komende relatie(s) weer zo makkelijk zijn vriendin kan vertrouwen!?quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:23 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Stop eens met je eigen paranoia op anderen te projecteren.
Ik vraag mij af of jij wel zo te vertrouwen bent. Je zult ook wel nooit gelogen hebben. Kortom, je leven is een open boek.quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:26 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Jij denkt dat die gozer, als hij dit hoort, in zijn komende relatie(s) weer zo makkelijk zijn vriendin kan vertrouwen!?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:17 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Sucky sucky 5 dolla. Ik hoop dat je vriend erachter komt
.
Dat ligt aan zijn eigen instelling. Als hij net zo'n onzeker kneusje is als jij, zal het lastig worden.quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:26 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Jij denkt dat die gozer, als hij dit hoort, in zijn komende relatie(s) weer zo makkelijk zijn vriendin kan vertrouwen!?
Nee, die kerel heeft waarschijnlijk wat gedronken en dan wordt het fatsoen toch wat minder allemaal.quote:Op zondag 24 augustus 2008 08:30 schreef JihadJoe het volgende:
[..]
Ik ben dus totaal niet onzeker. Ik heb gewoon hele duidelijke grenzen die voor iedereen duidelijk zijn. Heel simpel, en dat werkt het prettigste.quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:33 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat ligt aan zijn eigen instelling. Als hij net zo'n onzeker kneusje is als jij, zal het lastig worden.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:30 schreef Frasier het volgende:
[..]
En dat hij die gast nog even opzoekt om 'm een doodschop te geven. Iemand die aan je vriendin zit moet je gewoon keihard aanpakken.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 14:12 schreef jehovaguerilla het volgende:
Als je binnen een relatie andermans lul in je bek stopt ben je een kankerhoer.
Mensen zijn liever gelukkig met leugens dan ongelukkig met de waarheid. Daar valt ook best wat voor te zeggen. Niemand wil ongelukkig zijn.quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:04 schreef vipergts het volgende:
Wat mij verbaasd is dat er zoveel mensen zijn die zeggen dat je het niet moet vertellen of dat ze het niet willen weten als hun partner vreemdgaat.
Zijn die mensen dan zo bang om alleen te blijven dat ze er voor een relatie gebouwd op leugens kiezen. ik had al het idee dat veel mensen een relatie beginnen met de eerste de beste die niet direct wegloopt als er hoi gezegd word. Maar zo'n instelling gaat boven mijn pet.
Jammer trouwens dat de TS niet reageert op de opbouwende kritiek
dat kan ie niet nee. Eigen ervaring, 2 exen die zijn vreemdgegaan.quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:26 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Eens priester.quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:14 schreef de_priester het volgende:
[..]
dat kan ie niet nee. Eigen ervaring, 2 exen die zijn vreemdgegaan.
En dit werkt inderdaad DOOR in je volgende relaties. Onbewust.
Ik vind dit ook volstrekt oneerlijk tegenover evt nieuwe vriendin,
en probeer dit ook in te perken, want ik weet dat zij een compleet
ander individu is.
Eens, yi?
Ja klopt... Alleen toch verschillen wij een beetje in opvatting denk ik. Waar jij meteen alle trossen lossnijdt en jezelf van iemand afzet als je vriendin (theoretisch) zou vreemdgaan... Doe ik dat denk ik niet per definitie. Begrijp me niet verkeerd, ik respecteer jouw mening wel he.quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:34 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Eens priester.
Het is gewoon volkomen logisch dat je vertrouwen in je eventuele partners gewoon een deuk krijgt wanneer iemand waarvan je houdt en die je vertrouwd, achteraf blijkt dat ze (of hij) je keihard heeft voorgelogen en bedrogen al die tijd.
Nu heb ik zelf zoiets niet meegemaakt IN een relatie, maar wel dat je iemand vertrouwd en dat dat vertrouwen dus beschaamd wordt door die ander. Dan is het daarna toch moeilijk om een ander weer 100% te vertrouwen. Je wordt voorzichtiger. De grenzen worden opeens wat harder in het zand getrokken zeg maar.
Jouw vriendin boft maarquote:Op maandag 25 augustus 2008 00:06 schreef kraakschandaal het volgende:
Ach ik heb ook niet alles opgebiecht wat me op feestjes zoal overkomen is.
Het is maar net hoe je er met omgaat, je kunt overal wel een drama van maken, heb me ook weleens laten pijpen op een ruig feestje.
Ga ik echt de volgende dag niet opbiechten.
Ik snap je punt, en ik begrijp ook waarom sommige mensen niet zomaar hun relatie beeindigen na 1 foutje....quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:56 schreef de_priester het volgende:
[..]
Ja klopt... Alleen toch verschillen wij een beetje in opvatting denk ik. Waar jij meteen alle trossen lossnijdt en jezelf van iemand afzet als je vriendin (theoretisch) zou vreemdgaan... Doe ik dat denk ik niet per definitie. Begrijp me niet verkeerd, ik respecteer jouw mening wel he.
En dat is gek omdat ik natuurlijk al 2x dat heb meegemaakt en ze daarna voor geen cent meer vertrouwde. Echter... Toen werd het geheel ook gebaggatelliseerd door hun kant, waardoor het uiteindelijk helemaal nooit meer goed gaat komen natuurlijk. Ik wilde wel kijken of er nog door wat moeite weer wat moois van te maken was, maar dat kon niet op die manier. Ik denk echter nog steeds dat als je een goeie relatie hebt er nog steeds enige kans is tot een slippertje. En hoewel ik zelf zeg: dat zou ik nooit doen! weet je het uiteindelijk nooit 100% zeker. Dus ook niet of de ander het nooit zou doen. Voorwaarde is dus wel dat er in principe geen 'opzet' bijzit. TS is dus een slecht voorbeeld want zij had al 10000x kunnen bedenken te stoppen. Verder gebruikte ze het drank excuus, en volgens mij kan het alleen maar weer 'goed' komen als iemand direct verteld wat er gebeurd is en door eigen schaamte en schuldgevoel veroorzaakt door het besef van pijndoen van geliefde, oprechte spijt toont zonder daar enige vorm van "maar" bij te stellen. Met andere woorden, als er gezopen is, prima, maar als je komt janken van 'ja maar ik was dronken' dan trap ik je der mooi wel uit. Niet als je, eenmaal weer nuchter, je complete fout toegeeft.
Door zon 'fout' wordt natuurlijk het vertrouwen beschadigd, maar dit moet zeker goed kunnen komen als iemand oprecht is en je relatie wel wat kan hebben. Je gaat dan uiteindelijk samen door een (diep) dal en áls je daar door inzet samen weer bovenop komt ben je samen een stuk sterker. Daarmee wil ik niet zeggen: ga alsjeblieft vreemd want dan kun je samen beter worden uiteindelijk, want das bullshit.
Hoop dat je een beetje mijn punt begrijpt. Ik wil je niet overhalen naar mijn standpunt, en geloof ook niet dat jij dat wilt, maar ben wel erg benieuwd naar je reactie.
Inderdaad, iedereen maakt weleens een slipper.quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:32 schreef heksehiel het volgende:
Naieve mensen die dingen recht lullen wat krom is
Slipper draag je aan je voet en generaliseer niet zo.quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:33 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Inderdaad, iedereen maakt weleens een slipper.
Ik kan het nog bonter maken, we zijn allemaal slechts mensen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:35 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Slipper draag je aan je voet en generaliseer niet zo.
Jij komt er wel met je positieve instellingquote:Op maandag 25 augustus 2008 00:41 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Ik kan het nog bonter maken, we zijn allemaal slechts mensen.
Open relatie?quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:24 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Die is ook weleens op een feestje geweest.
Zolang het op die manier werkt voor jullie beiden prima. De situatie van de TS ligt echter toch compleet anders.quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:57 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Nee, een begrijpende. Duurt ook al wat langer en dan gaan er weleens wat dingen mis.
Dat weet ik eik niet, TS lijkt me wel berouwvol en ach iedereen gaat weleens in de fout.quote:Op maandag 25 augustus 2008 01:07 schreef SarahD. het volgende:
[..]
Zolang het op die manier werkt voor jullie beiden prima. De situatie van de TS ligt echter toch compleet anders.
Sorry hoor maar ik vind dit erg slap gelul.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:05 schreef mgerben het volgende:
Ja, in principe wel.
Iedereen kan de fout ingaan, maar wees dan ook mans/vrouw genoeg hiervoor verantwoordelijkheid voor te nemen, ook al is het zoals de TS zegt echt maar 'eenmalig' geweest. Ze zal vast berouw hebben, maar dat is nog geen reden om het te verzwijgen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 01:14 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Dat weet ik eik niet, TS lijkt me wel berouwvol en ach iedereen gaat weleens in de fout.
Als het verder goed werkt dan vergeef je zoiets, beetje kerel heeft wel door dat er iets mis is.
Ik verbaas me soms over al die heiligen die in zo'n topic posten.
Nee, dat is juist niet Hypocriet...quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:45 schreef Innocence het volgende:
Ik zou het trouwens zelf niet willen weten als mijn partner 1 keer is vreemdgegaan. Gewoon omdat ik weet dat ik er niet mee om zou kunnen gaan. Beetje met zijn stomme fouten, onze (dus mijn!) relatie verpesten.![]()
Lekker hypocriet he...
Dit is nog te vergeven.quote:Daar heb ik een enorme fout gemaakt en met hem gezoend.
quote:Hij wilde meer maar ik niet
Deze actie snap ik dan weer niet. Details? Heeft hij hem er ongevraagd ingepropt? Hij zei: 'Doe je ogen dicht en zeg eens A? Stond hij te zwaaien voor je neus en was het zo'n mooie, grote...?quote:en heb alleen bij hem met de mond wat gedaan...
Wat een egoïstische hond! Dan zou ik er ook van balen idd!quote:maar hij helemaal niks bij mij.
Aan de andere kant zou ik het zelf liever niet weten,quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:45 schreef SarahD. het volgende:
[..]
Iedereen kan de fout ingaan, maar wees dan ook mans/vrouw genoeg hiervoor verantwoordelijkheid voor te nemen, ook al is het zoals de TS zegt echt maar 'eenmalig' geweest. Ze zal vast berouw hebben, maar dat is nog geen reden om het te verzwijgen.
Als je vreemdgaat lijkt me dat er toch iets niet goed zit tussen jullie. Ik zou het toch echt wél willen weten en dan is het gelijk: eindequote:Op maandag 25 augustus 2008 17:16 schreef Roquefort het volgende:
Mensen maken het soms zo onnodig moeilijk voor zichzelf en elkaar.
Als het een fout (met een uitroepteken) met een uitroepteken was, maar je weet van jezelf dat je oprecht van je vriend houdt en dat jullie relatie goed is... dan is iedereen beter af als er niks verteld wordt.
En het leuke is dat je fout dan alleen nog aan je eigen geweten kraagt, en dat je de 'pijn' zo bij jezelf houdt, nog rechtvaardig is ook.
Ik zou het niet willen weten als mijn vrouw vreemd gaat maar het oprecht als een incidentele domme fout beschouwt. Bespaar mij de overbodige pijn zeg! Ik wil het horen als mijn relatie in gevaar is, maar anders niet.
Ik wil dat ze van me houdt, en ik wil er op kunnen vertrouwen dat ze het meent als ze zegt dat ze van me houdt.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:30 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Als je vreemdgaat lijkt me dat er toch iets niet goed zit tussen jullie. Ik zou het toch echt wél willen weten en dan is het gelijk: einde.... ook al hou ik van haar, en zij van mij.
Je wilt toch dat je je vriendin kan vertrouwen?
En waar trek je de grens? Als ze 1 keer is vreemdgegaan, waarom zou ze dat niet nog eens doen?quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:06 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Ik wil dat ze van me houdt, en ik wil er op kunnen vertrouwen dat ze het meent als ze zegt dat ze van me houdt.
Dat jij zegt dat vertellen=einde, is precies de reden waarom vreemdgangers het moeten verzwijgen. En wellbeschouwd is dat meteen een prima oplossing.
Als ik van haar hou, en zij van mij, wil ik dat namelijk graag bewaren.
En zolang ik fouten maak in mijn leven, verwacht ik van een partner niet anders.
En je verkiest daarom een relatie met leugens boven een eerlijke relatiequote:Op maandag 25 augustus 2008 11:33 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Aan de andere kant zou ik het zelf liever niet weten,
omdat je 't mental image van je vriendin met een ander z'n lid in d'r mond voor d'r plezier niet echt meer uit je hoofd kan halen.
nope, is het ook nietquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:33 schreef Freeflyer het volgende:
orale sex was toch geen sex volgens een Amerikaanse president
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:56 schreef SicSicSics het volgende:
Ik ben nou nog steeds benieuwd hoe die kerel het voor elkaar heeft gekregen om dat meisje (Met haar mond nota bene.) aan z'n lul te hangen.
Ik ben nog nooit gepijpt door een meisje die niet meer wilde...
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:56 schreef SicSicSics het volgende:
Ik ben nou nog steeds benieuwd hoe die kerel het voor elkaar heeft gekregen om dat meisje (Met haar mond nota bene.) aan z'n lul te hangen.
Drank doet wonderen..quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:56 schreef SicSicSics het volgende:
Oh ja, hij heeft een trechter op je mond gezet met zo'n slang naar je maag net als ze bij ganzen doen, alcohol naar binnen geplemt, je over zijn schouder gegooit, mee naar huis genomen en je gedwongen te pijpen...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:15 schreef LoveLia het volgende:
[..]
[..]
Ach ja, lekker liegen tegen elkaar, net doen alsof alles goed is en dan blijft het wel goed gaan...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:21 schreef Karammel het volgende:
[..]
Opbiechten doe je alleen maar om van je schuldgevoel af te komen. Nu is zij degene die er erg mee zit. Als ze het opbiecht heeft zij weer een gezuiverd geweten en zit hij met dat kutgevoel. Nogal makkelijk om het zo op te lossen. Het probleem bij de ander op zijn bord gooien en maar afwachten wat er gebeurt.
Veel mensen zouden aangeven het graag te willen weten als hun partner een slippertje heeft gemaakt. Toch pakt het vrijwel altijd slecht uit. Als hij er nooit achter zou komen én ze flikt dit hem nooit meer is er nog een kans dat dit goed afloopt. Uiteindelijk is het dan voor hem ook beter al klinkt dat misschien heel gek. Ach... het blijft natuurlijk een moeilijk punt.
Wat dat alcohol excuus heb je natuurlijk helemaal gelijk.
Die zien we nooit meer terug, aangezien de reacties niet zijn wat ze had gehooptquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:49 schreef Katana het volgende:
TS, hoe is de stand van zaken?
Same here, dat ze een keer een foutje gemaakt heeft zou ik misschien nog kunnen vergeven, we hebben allemaal wel eens oncontroleerbare lusten. Maar het is de mental image die ik niet zou kunnen dragen. Heel krom, maar jaquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:33 schreef L.Denninger het volgende:
Aan de andere kant zou ik het zelf liever niet weten,
omdat je 't mental image van je vriendin met een ander z'n lid in d'r mond voor d'r plezier niet echt meer uit je hoofd kan halen.
Ik ook.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:46 schreef Markeerstift het volgende:
Daar ben ik ook wel benieuwd naar !
Zal wel niet idd, is meestal met zulke topics.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:11 schreef SeLang het volgende:
[..]
Die zien we nooit meer terug, aangezien de reacties niet zijn wat ze had gehoopt
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:26 schreef Waaghals het volgende:
vrouwen zijn ook echt niet te vertrouwen he
Nu wordt het zeker een kansloos topic als we de 'alle-vrouwen-zijn-kuthoeren-post' er weer ingooien.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:26 schreef Waaghals het volgende:
vrouwen zijn ook echt niet te vertrouwen he
En zo komt er nooit een deel 2quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:16 schreef Emel het volgende:
Normaal weer reageren, jongens. Topic is wat opgeschoond.
Alleen weten we niet hoe het nu is afgelopen (of gaat aflopen)quote:Op donderdag 28 augustus 2008 02:36 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Het verhaal is toch wel duidelijk zo?
Die hou ik erin!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:07 schreef mgerben het volgende:
Opbiechten is een slecht idee.
Het lijkt een goed idee om van je schuldgevoel af te komen.
Het is echter een uitstekende methode om je relatie om zeep te helpen.
Je vriend zal 3000% zeker niet geroerd zijn door je geweldige eerlijkheid maar zal gaan jengelen over vertrouwen, en vervolgens moet jij eindeloos door het stof om zijn vertrouwen te herwinnen - en je relatie (als die al in stand blijft) is nooit meer dezelfde.
En wees eerlijk: Het boeit je voor geen centimeter of je eerlijk naar je vriend bent of niet.
Het enige dat je wilt, is van het rottige schuldgevoel af.
In die zin is opbiechten eigenlijk behoorlijk egoïstisch.
Bekijk het eens zo:
- Jij bent in de beste positie om te beoordelen of jullie relatie gevaar loopt. Zoals je zelf al aangeeft was deze actie geen bedreiging voor je relatie.
- Je vriend kan die inschatting echter niet maken, en zal dus foute conclusies trekken. Dus het is te verdedigen om hem niet iets te vertellen waar hij niets mee kan.
- Probeer een andere methode te vinden om met je schuldgevoel om te gaan.
- Wat is er nou helemaal gebeurd... Je bent ietsje tever gegaan, maar je bent niet met hem naar bed geweest, je hebt geen geheime afspraakjes achter je vriend's rug.... Vergelijk het met één keer op zondagnacht door rood rijden (is fout), of vijf jaar rijden zonder rijbewijs (brengt anderen in gevaar).
Geef jezelf de kans om deze ervaring te verwerken zonder meteen je relatie af te schieten.
je hebt plannen?quote:
En pijpen is naar goed Amerikaans gebruik geen sex bij jullie!?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:48 schreef SHE het volgende:
Sex is weer een heel ander verhaal; dat wil ik wel weten. Ik heb namelijk het recht op bescherming ( ziekten e.d. )
Dan had ik liever een verwoeste relatie waar ik zelf voor had gekozen, dan dat ik een vriendin hebt die anderen oraal loopt te bevredigen en mij daarvan niet op de hoogte stelt. Als zij vreemd gaat, dan is ze te min voor me en kan ze haar biezen pakken, vooral in het door de TS beschreven geval!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:48 schreef SHE het volgende:
Mooi is dat, op Fok! zijn echt alleen perfecte mensen te vinden
Ik ben het helemaal eens met Roquefort; ik vind vertellen zelfs een beetje gemeen. Als je gevoelens voor hem oprecht zijn, bespaar hem dan de klap.
En maak het voor jezelf goed door een toegewijde, lieve vriendin te zijn.
( en leer van je stommiteiten )
Omgekeerd zou ik zelfs boos worden als mijn lief met zulk non nieuws zou lastig vallen. Onze relatie zou verwoest zijn, ik zou onzeker worden en er zou een vertrouwensissue ontstaan die wellicht niet helemaal terecht zou zijn.
Gelukkig hebben wij hier in huis de afspraak dat we dit soort dingen niet opblazen. Geflirt en geklooi is voor eenieder een prive-zaak.
Sex is weer een heel ander verhaal; dat wil ik wel weten. Ik heb namelijk het recht op bescherming ( ziekten e.d. )
Dat is tegenwoordig toch net zoiets als iemand een hand geven?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:50 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En pijpen is naar goed Amerikaans gebruik geen sex bij jullie!?
Niet pijpen? Dan ook geen baan.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:56 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig toch net zoiets als iemand een hand geven?
Tuurlijk is dat wat gechargeerd, maar ik vind intercourse wel een ander verhaal. Dat brengt ook wat praktische risico's met zich mee.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:50 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En pijpen is naar goed Amerikaans gebruik geen sex bij jullie!?
He... jammer, anders was ik de eerste Fok!ker geweest die naar Utrecht zou gaan in de hoop géén sex met SHE te mogen hebben!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:05 schreef SHE het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat wat gechargeerd, maar ik vind intercourse wel een ander verhaal. Dat brengt ook wat praktische risico's met zich mee.
Sjah, misschien een beetje gechargeerde reacties... Blijft toch Fok! he!quote:Maar goed, ik weet wel dat dit een what if verhaal is. Bij ons zou zoiets ondenkbaar zijn.
Wij hebben een relatie met elkaar waarin eerlijkheid voorop staat. Als mijn lief iemand wil zoenen dan vraagt hij dat gewoon.
De kans dat ons zoiets overkomt is vrijwel nihil en ik weet ook vrij zeker dat we allebei de ballen zouden hebben dat gewoon te vertellen. Er valt bij ons niets te verliezen, alleen maar te winnen.
Toch denk ik dat je niet altijd zo zwart-wit moet kijken naar ervaringen zoals geschetst in de OP. En ik vind het al helemaal gestoord dat er mensen zijn die haar voor slet/hoer en nog meer fraais uitmaken.
Grow up. ( ook een idee voor TS trouwens )
Zoenen is wat anders dan pijpen. Ik zou het toch wel graag willen weten als mijn vriendin het nodig acht een andere piemel in haar mond te nemen dan de mijne.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:05 schreef SHE het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat wat gechargeerd, maar ik vind intercourse wel een ander verhaal. Dat brengt ook wat praktische risico's met zich mee.
Maar goed, ik weet wel dat dit een what if verhaal is. Bij ons zou zoiets ondenkbaar zijn.
Wij hebben een relatie met elkaar waarin eerlijkheid voorop staat. Als mijn lief iemand wil zoenen dan vraagt hij dat gewoon.
De kans dat ons zoiets overkomt is vrijwel nihil en ik weet ook vrij zeker dat we allebei de ballen zouden hebben dat gewoon te vertellen. Er valt bij ons niets te verliezen, alleen maar te winnen.
Toch denk ik dat je niet altijd zo zwart-wit moet kijken naar ervaringen zoals geschetst in de OP. En ik vind het al helemaal gestoord dat er mensen zijn die haar voor slet/hoer en nog meer fraais uitmaken.
Grow up. ( ook een idee voor TS trouwens )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |