misschien schaamt hij zich ervoor ? of z'n minnares heeft last van acnee...dat kan natuurlijk ook...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:48 schreef Okselflos het volgende:
Oja, en waar komt dat gedrag vandaan, zulke dingen gewoon niet (willen) vertellen?!
misschien moet je dat dan ook maar niet doenquote:Ik heb dat zelf absoluut niet en ik heb weinig zin om dan maar te veranderen in iemand die prullenbakjes, laatjes, tassen en telefoons gaat zitten naspeuren...
We hebben een etentjequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:48 schreef miss_sly het volgende:
Wat dacht je van iets ertussen in?
Vanavond even rustig de tijd nemen om een rustig gesprek hierover te hebben?
Misschien omdat je zijn prullenbak doorspit op zoek naar verdachte dingen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:48 schreef Okselflos het volgende:
Oja, en waar komt dat gedrag vandaan, zulke dingen gewoon niet (willen) vertellen?!
Ik heb dat zelf absoluut niet en ik heb weinig zin om dan maar te veranderen in iemand die prullenbakjes, laatjes, tassen en telefoons gaat zitten naspeuren...
Als IK zomaar medicatie zou slikken, die erg slecht zou zijn voor mijn gezondheid, dan zou hij dat willen weten. 100% zeker weten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:54 schreef boem-dikkie het volgende:
Je hoeft toch niet alles te weten? Vriend heeft (blijkbaar) een goede reden om het niet te vertellen anders had ie dat wel gedaan.
Denk je altijd zo door over het gedrag van je vriend? If so, dan kan ik dus op zeker wel begrijpen dat hij je dingen niet zegt. Ik word al moe van je gemiep als ik je reacties hier lees.quote:
Whats next? Moet hij ook zeggen dat hij moeilijk kan schijten, want stel je voor, er kan iets mis zijn?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Vind het inderdaad een beetje ver gaan. Snap dat er wantrouwen is na dat vreemdgaan scenario maar komop. Waarom zou hij in godsnaam met jou moeten delen dat ie aan een kuur is? Dat is toch iets persoonlijks? Als hij echt een vreselijke ziekte had zou hij dat heus wel met je delen maar blijkbaar heeft hij zo zijn redenen om dit voor zichzelf te houden en daar heeft hij gelijk in.
Dat deed ik niet. Ik wilde 'm leegmaken en er zat nogal wat papier in. Dat wilde ik bij het oud papier gooien, de rest bij het gewone afval. Sue me for being greenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Misschien omdat je zijn prullenbak doorspit op zoek naar verdachte dingen?
Nou ja, ik zou het ook willen weten, hoor. En omgedraaid ook, volgens mij.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Vind het inderdaad een beetje ver gaan. Snap dat er wantrouwen is na dat vreemdgaan scenario maar komop. Waarom zou hij in godsnaam met jou moeten delen dat ie aan een kuur is? Dat is toch iets persoonlijks? Als hij echt een vreselijke ziekte had zou hij dat heus wel met je delen maar blijkbaar heeft hij zo zijn redenen om dit voor zichzelf te houden en daar heeft hij gelijk in.
om een lang verhaal kort te maken. hoe meer jij wilt weten en krijst en zeurt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:46 schreef Okselflos het volgende:
Om een lang verhaal kort te maken:
Straks thuiskomen en krijsend over de rooie gaan?
dat dusquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Denk je altijd zo door over het gedrag van je vriend? If so, dan kan ik dus op zeker wel begrijpen dat hij je dingen niet zegt. Ik word al moe van je gemiep als ik je reacties hier lees.
Omdat HIJ graag wilde dat we afspraken, na het bekendworden van het vreemdgaan, dat we dingen aan elkaar zouden VERTELLEN.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Misschien een gekke vraag, maar heeft je vriend wel last van acné? Dat lijkt me toch iets wat je zou moeten weten!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:46 schreef Okselflos het volgende:
Deze week ging ik het vuilnis buiten zetten en dan maak ik meteen alle prullenbakken in huis leeg. Zo ook zijn prullenbak. In de prullenbak trof ik een verpakking medicatie aan. Maand geleden voorgeschreven, waar ik niet van op de hoogte was. Googlen leverde mij op dat het om een acnewerend middel ging, Roaccutane.
Ik krijs en zeur niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:00 schreef rival het volgende:
[..]
om een lang verhaal kort te maken. hoe meer jij wilt weten en krijst en zeurt.
hoe minder hij zal vertellen of toegeven of je willen zien!
Waarom zou je dat wilen weten? Ik snap het niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:02 schreef Okselflos het volgende:
[..]
Omdat HIJ graag wilde dat we afspraken, na het bekendworden van het vreemdgaan, dat we dingen aan elkaar zouden VERTELLEN.
En dat dus vervolgens niet doet.
Ik vind dit soort dingen gewoon niet kunnen als je samenwoont in 1 huis. Ik hoef geen reden te weten waarom hij die kuur wil doen, dat moet hij allemaal helemaal zelf weten. Ik wil alleen weten DAT er pillen geslikt worden ergens voor.
kommop ik ken je niet eens. maar ik kan je nu al vertellen dat hij nooit was weggekomen met, schatje. ik heb ff een kuurtje. en dat jij dan niet 3 maanden lang aan zijn kop ging zeuren om te weten waarvoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:02 schreef Okselflos het volgende:
Ik wil alleen weten DAT er pillen geslikt worden ergens voor.
Wehehe wat ben jij gemeen. Geplanned over de rooie gaan. Het is geen toneelstukquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:46 schreef Okselflos het volgende:
Wat nu? Net doen alsof ik van niks weet? Straks thuiskomen en krijsend over de rooie gaan?
Mijn voorkeur gaat naar het laatste uit, maar wil even weten of ik nou overdrijf of niet.
Andere kant? Andere kant? Er is heul geen andere kant! Haar vriend is SCHULDIG!!!!!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:06 schreef Kreator het volgende:
Dit is nou typisch zo'n topic waarbij ik graag de andere kant van het verhaal zou willen horen.
mij ook. maar om dan meteen te gaan flippen als het niet gebeurd?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:06 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
het lijkt mij vrij logisch dat dat soort zaken verteld worden hoor.. ik zou het mijn vriend iig zeker vertellen als ik een kuur deed, lijkt me niet meer dan normaal dat je dat soort dingen deelt.
Hij heeft vroeger erge last gehad, ook Roaccutane geslikt en is daar naar eigen zeggen ontzettend beroerd van geweest. Hij heeft nu dus wel acnelittekens op zijn wangen. Hij stoort zich daar aan, ik absoluut niet. Hij heeft *nu* geen last van zichtbare acne, niet in zijn gezicht en niet op zijn lijf. Ook niet gehad in de jaren dat ik hem ken, dus het kan zijn dat hij deze medicatie al lang slikt, maar dat lijkt me stug aangezien dit echt kuren zijn. Of hij heeft elk jaar een kuur. Maar het is klotespul.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:04 schreef Jape het volgende:
[..]
Misschien een gekke vraag, maar heeft je vriend wel last van acné? Dat lijkt me toch iets wat je zou moeten weten!
Je hebt jezelf lekker onder controle of nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:04 schreef Okselflos het volgende:
[..]
Het krijsen en zeuren had ik al tegen een andere vriendin gedaan...
Ik zie het al helemaal voor me: De TS zit op de bank zichzelf op te laden op de dingen die komen gaan, vriendlief komt nietsvermoedend thuis, blij dat zijn acnekuurtje gewerkt heeft, zo ziet hij er op en top uit voor het etentje, en dan krijgt hij de VOLLE LAAG van zijn vriendin over hoe hij het in zijn HOOFD HEEFT KUNNEN HALEN HET NIET TE VERTELLEN!!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wehehe wat ben jij gemeen. Geplanned over de rooie gaan. Het is geen toneelstuk
ach...hun verleden geeft wel enige aanleiding voor een vertrouwensdipje....en eerlijk gezegd, hij is nogal een idioot als hij, na te zijn vreemdgegaan, dingen verborgen houdt, hoe klein ook....als hij althans serieus is over de relatie...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:07 schreef rival het volgende:
[..]
mij ook. maar om dan meteen te gaan flippen als het niet gebeurd?
Dat komt omdat 'ie die Roaccutane neemt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:08 schreef Okselflos het volgende:
Hij heeft *nu* geen last van zichtbare acne,
Ja daarom ook dit topic dus. Ik WIL niet over de rel gaan. Maar ik ben het wel, al wordt het al minder.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:09 schreef Lienekien het volgende:
Ga je vriend nou eerst eens vragen waarom hij het je niet heeft verteld. Dan kun jij daarna uitleggen waarom jij het wel belangrijk vindt. Niet te snel gaan met aannames en conclusies.
Juist. Ik snap dat er dingen persoonlijk zijn, en je niet wil vertellen of en hoeveel je rukt per dag/maand/week.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:11 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ach...hun verleden geeft wel enige aanleiding voor een vertrouwensdipje....en eerlijk gezegd, hij is nogal een idioot als hij, na te zijn vreemdgegaan, dingen verborgen houdt, hoe klein ook....als hij althans serieus is over de relatie...
Je geeft zelf het antwoord al:quote:Maar mijn punt is waarom hij dat soort dingen niet gewoon even zeeeeheeeegt,
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:12 schreef Okselflos het volgende:
[..]
Ja daarom ook dit topic dus. Ik WIL niet over de rel gaan. Maar ik ben het wel, al wordt het al minder.
En er zal ook heus een hele logische verklaring komen.
Je overschat mannenquote:vooral ook omdat als het andersom was hij het ook zou willen weten.
Nou medicijnen slikken en regelmatig bloed moeten testen zijn toch geen dingen die je zomaar even vergeet dus ik vind het een raar verhaal. En als je samenwoont is het bizar dat je over dit soort dingen niet spreekt, wat sommige wereldvreemde figuren hierboven er ook van mogen denken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:13 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens ben ik best van mening dat 'ie het best had kunnen vertellen.
Aan de andere kant: hij kan het ook beschouwen als zoiets onbelangrijks (a la, "ik heb gisteren het vuilnis buiten gezet", dat ga je ook niet vertellen) dat 'ie er totaal niet aan gedacht heeft het te vertellen.
Je zit jezelf op te fokken. Hou daar mee op, ga even iets geheel anders doen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:12 schreef Okselflos het volgende:
[..]
Ja daarom ook dit topic dus. Ik WIL niet over de rel gaan. Maar ik ben het wel, al wordt het al minder.
En er zal ook heus een hele logische verklaring komen.
Maar mijn punt is waarom hij dat soort dingen niet gewoon even zeeeeheeeegt, vooral ook omdat als het andersom was hij het ook zou willen weten.
Zijn naam staat er op, zijn geboortedatum, de datum van afgifte en welke dosis geslikt moet wordenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:14 schreef American_Nightmare het volgende:
Wie zegt dat dat doosje van hem was?
Enige wat ik raar vind is dat de TS in gedachte haar vriendjuh al aan zijn ballen op het kruis genageld heeft, nog voordat hij iets heeft kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:15 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Nou medicijnen slikken en regelmatig bloed moeten testen zijn toch geen dingen die je zomaar even vergeet dus ik vind het een raar verhaal. En als je samenwoont is het bizar dat je over dit soort dingen niet spreekt, wat sommige wereldvreemde figuren hierboven er ook van mogen denken.
Tja, ligt eraan wat 'ie verder aan zijn hoofd heeft. Daarbij weet TS dat hij het eerder gebruikt heeft dus wellicht dat hij er gewoon niet stil bij heeft gestaan het te vertellen. Immers, ze weet ervan dat hij het vaker gebruikt(heeft).quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:15 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Nou medicijnen slikken en regelmatig bloed moeten testen zijn toch geen dingen die je zomaar even vergeet dus ik vind het een raar verhaal. En als je samenwoont is het bizar dat je over dit soort dingen niet spreekt, wat sommige wereldvreemde figuren hierboven er ook van mogen denken.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:15 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
...ik ben niet agressief, maar als je zo tegen me zou praten, zou ik het wel worden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:12 schreef Okselflos het volgende:
Maar mijn punt is waarom hij dat soort dingen niet gewoon even zeeeeheeeegt...
Volgens mij is ze er trots op om een echte vrouw te zijn, met opvliegers en onredelijke woede-aanvallen aan toequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:17 schreef Untouchables het volgende:
TS, doe s even rustig, ik kan me voorstellen dat t niet makkelijk is om toe te geven dat je weer aan dat spul moet, laat hem dan gewoon. Hij zit ermee, dus het is een moeilijk onderwerp voor m, als jij dan ook nog eens gaat lopen zeuren, zonder t eerst normaal te vragen.
Wat naar eigenlijk, je klinkt als iemand die ook echt krijst en zeurt en daar nog half trots op is ook.
Ik denk eerder dat ze het heeft over "delen"....quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me: De TS zit op de bank zichzelf op te laden op de dingen die komen gaan, vriendlief komt nietsvermoedend thuis, blij dat zijn acnekuurtje gewerkt heeft, zo ziet hij er op en top uit voor het etentje, en dan krijgt hij de VOLLE LAAG van zijn vriendin over hoe hij het in zijn HOOFD HEEFT KUNNEN HALEN HET NIET TE VERTELLEN!!
En dan komt de TS helemaal over de rooie met haar sentimentele verhaal over dat ze met een vreemde samenwoont bladiebla
Echt, priceless
Dat doe ik dus niet tegen hem, dat doe ik HIER. Dan ben ik het toch kwijt en krijgt hij gewoon de rationele versie te horen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:17 schreef Untouchables het volgende:
TS, doe s even rustig, ik kan me voorstellen dat t niet makkelijk is om toe te geven dat je weer aan dat spul moet, laat hem dan gewoon. Hij zit ermee, dus het is een moeilijk onderwerp voor m, als jij dan ook nog eens gaat lopen zeuren, zonder t eerst normaal te vragen.
Wat naar eigenlijk, je klinkt als iemand die ook echt krijst en zeurt en daar nog half trots op is ook.
vind je dat echt zo raar in dit geval?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Enige wat ik raar vind is dat de TS in gedachte haar vriendjuh al aan zijn ballen op het kruis genageld heeft, nog voordat hij iets heeft kunnen zeggen.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:20 schreef Okselflos het volgende:
Maar soms denk ik dus dat ik te vaak gewoon te kalm reageer.
Ik ben niet achterlijk, ik ga dat dus nevernooit in het echt zeggen man. Maar wel hierquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
...ik ben niet agressief, maar als je zo tegen me zou praten, zou ik het wel worden.
Ja, best welquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:21 schreef Abbadon het volgende:
[..]
vind je dat echt zo raar in dit geval?
Ik ben in het echt helemaal niet zoquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:21 schreef L.Denninger het volgende:
Ik word al moe als ik de posts van TS lees, laat staan hoe het moet zijn om 'r in real life aan te moeten horen
En dat is denk ik inderdaad de spijker op de kop.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:19 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze het heeft over "delen"....
Hij deelt niet zo veel met haar.
Maar dat heeft misschien ook andere redenen.
Het is tenslotte maar 1 kant van het verhaal.
Dan is loslaten toch de enige remedie...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:27 schreef Okselflos het volgende:
[..]
En dat is denk ik inderdaad de spijker op de kop.
Er moet gedeeld worden goddomme! Al deel je maar de reden waarom je niet wil delen.
Ik deel waarschijnlijk veel te veel.
Aha, je vriend leeft dus eigenlijk met een vreemde !quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:24 schreef Okselflos het volgende:
Ik ben in het echt helemaal niet zoDit is mijn innerlijke en online persoonlijkheid.
Die komt in het echt NOOIT naar buiten, omdat ik dan binnen de kortste keren geboeid afgevoerd ga worden.
Nee. Alleen even meedelen dat je er heen gaat en waarom.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:27 schreef frenchfries het volgende:
Moet je tegenwoordig al toestemming van je vriendin hebben om naar de huisarts te gaan?
Blij dat ik lekker vrijgezel ben!
Oeh...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:31 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Aha, je vriend leeft dus eigenlijk met een vreemde !
Als je samenwoont is het wel zo logisch dat je dat soort dingen met elkaar deelt. Ik snap in elk geval waarom jij vrijgezel bent..quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:27 schreef frenchfries het volgende:
Moet je tegenwoordig al toestemming van je vriendin hebben om naar de huisarts te gaan?
Blij dat ik lekker vrijgezel ben!
Nope, hij weet het. Hij zit wel eens naast me in de auto als ik zo'n "aanval" hebquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:31 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ouch!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:31 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Waarom reageert iedereen op die medicatie en niet op de rest van het verhaal?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:52 schreef Okselflos het volgende:
[..]
We hebben een etentje
Ik vind het gewoon WEER een bewijs dat ik met een vreemde samenleef![]()
Overigens heeft hij dus sinds twee dagen pijn bij het plassen, ik zei dat ie naar de dokter moest gaan, maar toen werd het spontaan ineens niet meer zo erg![]()
Gisteren is hij naar zijn ouders geweest, in de stad waar ook zijn huisarts zit.... Ik vraag dus: Wat zei de dokter?? Krijg ik een schrikreactie terug: Uhhh hoezo dokter? Ik ben niet naar de dokter geweest hoor!!!
Nou ja, dat dacht ik, aangezien je 's middag al bent vertrokken. "NEE HOOR! Oja, de bloedwaarden waren prima!"
Twee weken geleden bloed geprikt om de kijken of een vaccinatie gewerkt had. "En mijn cholesterol was ook goed" Hmmmm ja dat zullen ze vast nakijken als je voor een hepatitis spuit gaat?
Nou als jij je er zó over opwind, kan ik me voorstellen dat hij een keer geen zin heeft om zoiets te meldenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:32 schreef Okselflos het volgende:
[..]
Nee. Alleen even meedelen dat je er heen gaat en waarom.
Hoeveel moeite is dat?!
De dag dat ik meer details kreeg ben ik met twee vriendinnen naar hem toe gereden, en hem op zijn stoep opgewacht. Kalm gezegd wat ik wist, ik kreeg ontkenning op ontkenning, kwaad gezegd dat hij maar eens goed moest nadenken of hij bij die versie wilde blijven en toen naar weer naar huis.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:33 schreef Oblivion het volgende:
Zeg okselflos hoe hard heb je op zijn nek gezeten toen je erachter kwam dat hij vreemdging?
Ik neem aan dat je dat niet rustig van je kant hebt laten glijden?
Kortom, het is nooit goed gekomen, en het komt nooit meer goed met jullie.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:39 schreef Okselflos het volgende:
in de maanden erna alleen af en toe stekelige opmerkingen gemaakt, de steken waar vrouwen zo goed in zijn.
Acne op z'n lid ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:43 schreef ShaoliN het volgende:
Je vriend heeft gewoon een SOA. Dat zal hij niet vertellen natuurlijk, want dan mag hij niet meer over je heen scheuren.
Ik wil zo dus niet samenwonen inderdaadquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:41 schreef pisnicht het volgende:
Ik vraag me af hoeveel van de figuren die hier zo lopen te schreeuwen dat je dit soort zaken niet hoeft te melden in een relatie ook daadwerkelijk samenwonen...
Ja, ik. En nu?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:41 schreef pisnicht het volgende:
Ik vraag me af hoeveel van de figuren die hier zo lopen te schreeuwen dat je dit soort zaken niet hoeft te melden in een relatie ook daadwerkelijk samenwonen...
Ja dat is mijn plan ook. Maar dan word ik weer kwaad en moet ik het hier kwijt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:42 schreef Nies het volgende:
Mwoah, ik kan me er wel redelijk in vinden.
Er wordt al tijden niet geneukt, wel met een ander buiten de deur, en vervolgens blijkt ie ook maar even behoorlijke medicatie te slikken. Kan me indenken dat je zoiets dwarszit. Denk alleen dat je het probleem verschuift. Als hij 'm niet in een ander had gehangen was jij vast niet zo over de zeik geweest over deze medicatie en het wel of niet vertellen ervan.
Als jij echt met hem verder wil ondanks zijn vreemdgaan denk ik ook dat je wel je best moet gaan doen je er overheen te zetten. Knoop vanaaf een normaal gesprekje met hem aan. "Goh, ik maakte vanmiddag de prullenbakken schoon en zag dat je weer medicatie slikt. Heb je er zo'n last van?" Weet hij dat jij het weet en zal ie vast wel met een verklaring komen waarom ie dat nog niet tegen je heeft gezegd.
Opgelost, en geen gekrijs voor nodig.
Ik zeg niet dat hij het niet hoeft te melden, ik zeg dat TS er niet zo'n ophef over moet maken!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:41 schreef pisnicht het volgende:
Volgens mij heeft TS wat issues en ze komt heel dwangmatig over. Het lijkt me niet erg gezond voor je relatie. Misschien vertelt je vriend wel minder omdat je hem helemaal versmoort?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:55 schreef Okselflos het volgende:
Ik had tijdens het vreemdgaan wel dingetjes gemerkt, maar ben ze nooit gaan checken omdat ik dat in een vorige relatie wel heb gedaan en er compleet para van werd. En dat weet hij.
Je bent gewoon nog niet over zijn vreemdgaan heen. Sim-pel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:46 schreef Okselflos het volgende:
[..]
Ja dat is mijn plan ook. Maar dan word ik weer kwaad en moet ik het hier kwijt.
Roaccutane kan op je libido werken. En flink pijn bij het piesen hebben, lijkt me niet dat je dan zin hebt in een lekkere portie scheurenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:43 schreef ShaoliN het volgende:
Je vriend heeft gewoon een SOA. Dat zal hij niet vertellen natuurlijk, want dan mag hij niet meer over je heen scheuren.
Wat ik nou niet snap in het verhaal dat ik wel geloof zoals jij het brengt, is waarom je in 's hemelsnaam dan bent gaan samenwonen met een knurft die je bewezen niet kunt vertrouwen. Dat straalt je handelen ook uit, gebrek aan vertrouwen. Dat is de meest waardeloze basis die er is om aan samenwonen te beginnen, zo roep je de ellende over jezelf af, het is niet alsof je geen gewaarschuwd mens was, je hebt er bewust voor gekozen met deze man samen te gaan wonen. Raar en dom, het bevestigt veel vooroordelen over zoveel vrouwen die met open ogen voor de verkeerde vent kiezen. Waarom?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:44 schreef Okselflos het volgende:
[..]
Ik wil zo dus niet samenwonen inderdaad![]()
Elke keer je rot schrikken als ik opsta, want je wilde net je pillen gaan nemen wat je partner niet mag weten. Leuk. Ontspannen. Ik die de hobbykamer niet meer op durf, want wat ga ik nu weer aantreffenBuurman! U hier?
Nee. En dat weet hij ook. Vergeven maar absoluut niet vergeten. En dan nog weer dingen niet zeggen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je bent gewoon nog niet over zijn vreemdgaan heen. Sim-pel.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je bent gewoon nog niet over zijn vreemdgaan heen. Sim-pel.
Je bedoelt: Absoluut niet vergeven, hoewel ik dat wel tegen hem gezegd heb (maar dat was dus gelogen).quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:49 schreef Okselflos het volgende:
[..]
Nee. En dat weet hij ook. Vergeven maar absoluut niet vergeten. En dan nog weer dingen niet zeggen.
Hoop ik dat jouw vriendin/vrouw een keer iets niet zegt waardoor jij je genomen voelt. De partner van TS heeft nota bene zelf voorgesteld om nu alles te zeggen en nu blijkt hij dat zelf niet na te komen. Lekker normaal.quote:
Vergeven wel, vergeten niet. Maar kennelijk kun je niet helemaal vergeven als je het niet ook vergeet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:50 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dat was inderdaad mijn volgende vraag...
Er staat wel vergeven, maar is dat ook werkelijk zo...?
Ik zeg toch ook dat de relatie van de TS absoluut niet normaal is? Zij is doodsbang dat hij nog een keer vreemdgaat en projecteerd dat op de rest van zijn gedrag, en de vriend van de TS wordt doodziek van dat panische krampachtige "VERTEL MIJ ALLES" gedrag dat zijn vriendin tentoonspreid.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:55 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Hoop ik dat jouw vriendin/vrouw een keer iets niet zegt waardoor jij je genomen voelt. De partner van TS heeft nota bene zelf voorgesteld om nu alles te zeggen en nu blijkt hij dat zelf niet na te komen. Lekker normaal.
Nou, dat is dan de consequentie van vreemdgaan en daarna willen dat het weer goed komt. Dan moet je dus wat meer doen. Want dat zei hij zelf, ik wil er ALLES aan doen. Openheid en delen dus. Elke scheetquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat de relatie van de TS absoluut niet normaal is? Zij is doodsbang dat hij nog een keer vreemdgaat en projecteerd dat op de rest van zijn gedrag, en de vriend van de TS wordt doodziek van dat panische krampachtige "VERTEL MIJ ALLES" gedrag dat zijn vriendin tentoonspreid.
JA alleen heb jij de OP neit gemaakt maar de TS en moet je dus zou je moeten reageren op wat de TS meldt ipv hoe jouw situatie is. Ik heb dit soort dingen ook niet meegemaakt maar ik kan me goed voorstellen dat als mijn partner eerst vreemd gaat (ik was daarna al vertrokken overigens) en beterschap beloofd door "ik ga je nu alles vertellen" te roepen en dat vervolgens niet doet, je dan achterdochtig wordt. Ze vraagt hier gewoon om een mening. Ik snap al die heisa niet zo...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat de relatie van de TS absoluut niet normaal is? Zij is doodsbang dat hij nog een keer vreemdgaat en projecteerd dat op de rest van zijn gedrag, en de vriend van de TS wordt doodziek van dat panische krampachtige "VERTEL MIJ ALLES" gedrag dat zijn vriendin tentoonspreid.
En wat mijn vriendin wel of niet tegen mij zegt kan mij eigenlijk weinig boeien, ik woon samen met mijn vriendin en we vertrouwen erop dat we elkaar dingen zeggen die voor de ander ook belangrijk zijn.
Nog nooit meningsverschil over dit soort zaken gehad.
Mee eens, ik vind het ook geen typische zaken om voor jezelf te houden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:32 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Als je samenwoont is het wel zo logisch dat je dat soort dingen met elkaar deelt. Ik snap in elk geval waarom jij vrijgezel bent..
Ik snap ook niet dat hier zoveel mensen zijn die het maar raar vinden dat TS dat soort zaken wil weten. Ik ben ook geen open type in dat opzicht en wat mij betreft hoe je niet álles met elkaar te bespreken in een relatie maar ik vind de zaken die TS aanhaalt toch heel normaal om met je partner te bespreken.
Jouw vriendin is ook al vreemd gegaan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En wat mijn vriendin wel of niet tegen mij zegt kan mij eigenlijk weinig boeien, ik woon samen met mijn vriendin en we vertrouwen erop dat we elkaar dingen zeggen die voor de ander ook belangrijk zijn.
Dat betekent nog niet dat jij daar nu keihard misbruik van moet maken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 @ 12:01 schreef Okselflos het volgende:
[..]
Want dat zei hij zelf, ik wil er ALLES aan doen.
Als ze daar echt niet overheen komt, moet ze dat gewoon zeggen en niet dr frustraties overal op gaan projecteren.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 @ 12:10 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Jouw vriendin is ook al vreemd gegaan?
Och, ik zou er zelf simpelweg niet bij stil staan omdat ik het niet belangrijk vind.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:03 schreef tre het volgende:
[..]
Mee eens, ik vind het ook geen typische zaken om voor jezelf te houden.
Tja, ik vind het een beetje als de auto voor een APK brengen, daar heb je het toch ook met elkaar over als je samenwoont, hoe terloops ook. Zijn gewoon alledaagse beslommeringen. Who cares inderdaad, bijna daarom juist.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:15 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Och, ik zou er zelf simpelweg niet bij stil staan omdat ik het niet belangrijk vind.
Da's denk ik man-eigen :
a) we gaan niet naar de dokter want er is niks ernstigs aan de hand
b) als we gaan is het alsnog niet erg belangrijk
Als ie nou longkanker had ofzo, maar een anti-acne middel... Och, who cares.
Ik kan me trouwens goed vorostellen dat je de TS niet alles wilt vertellen, omdat ze klinkt als een dwingeland die je dan wel even zal vertellen wat je allemaal wel en niet moet doen.
Kortom, je kunt vertellen en een hoop gezeur aan je kop krijgen, of gewoon denken 'wat niet weet, wat niet deert'.
Dus als ze vreemd is gegaan zou ze MEER moeten vertellen dan voordat ze vreemd ging? Beetje rare conclusie, net alsof daarmee problemen *poef* opgelost zijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:10 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Jouw vriendin is ook al vreemd gegaan?
Holyshit he, die vriend van jou is goed fout geweest door vreemd te gaan, maar damn, je gaat toch niet je vriend opwachten met twee vriendinnen??quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:39 schreef Okselflos het volgende:
[..]
De dag dat ik meer details kreeg ben ik met twee vriendinnen naar hem toe gereden, en hem op zijn stoep opgewacht. Kalm gezegd wat ik wist, ik kreeg ontkenning op ontkenning, kwaad gezegd dat hij maar eens goed moest nadenken of hij bij die versie wilde blijven en toen naar weer naar huis.
Waarop mijn vriendinnen zeiden: Jezus, dat je zo kalm kan blijven!!![]()
Thuisgekomen vanalles door het huis gesmeten en gejankt als een debiel. In de dagen erna veel gepraat en in de maanden erna alleen af en toe stekelige opmerkingen gemaakt, de steken waar vrouwen zo goed in zijn.
Zoals ik al zei, schelden en zulks in het echt is niet mijn ding. Te bescheten
Precies. Maar hey, de vriend is een man, en alle mannen zijn klootzakken, dus haar gedrag doet er niet toe! Aldus figuren hier.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:34 schreef Untouchables het volgende:
[..]
Holyshit he, die vriend van jou is goed fout geweest door vreemd te gaan, maar damn, je gaat toch niet je vriend opwachten met twee vriendinnen??
En dan zeg je iets over dat je vriend iets niet durft te vertellen, jij durft hem niet eens prive te confronteren met iets dat jullie aanging..
Vindt je het gek dat hij het toen ontkende?
Als dat "in een hoekje drijven en net zolang pressuren tot je hoort wat je wilt" globaal de methode is die jij hanteert om dingen op te lossen klink je niet echt als een fijne meid.
Inderdaad. Lijkt me heel raar om zulke dingen achter te houden of gewoon niet te vertellen als je een relatie hebt en samenwoont.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:06 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
het lijkt mij vrij logisch dat dat soort zaken verteld worden hoor.. ik zou het mijn vriend iig zeker vertellen als ik een kuur deed, lijkt me niet meer dan normaal dat je dat soort dingen deelt.
Eens is.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:34 schreef Untouchables het volgende:
[..]
Holyshit he, die vriend van jou is goed fout geweest door vreemd te gaan, maar damn, je gaat toch niet je vriend opwachten met twee vriendinnen??
En dan zeg je iets over dat je vriend iets niet durft te vertellen, jij durft hem niet eens prive te confronteren met iets dat jullie aanging..
Vindt je het gek dat hij het toen ontkende?
Als dat "in een hoekje drijven en net zolang pressuren tot je hoort wat je wilt" globaal de methode is die jij hanteert om dingen op te lossen klink je niet echt als een fijne meid.
Jij verteld weinig tot niks thuis, toch?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:39 schreef Scorpie het volgende:
Maar TS, nog last van woedeaanvalletjes gehad afgelopen uur? Of wacht je totdat je vriend thuis is?
reageer ook nog ff op mijn post dan. Je bent nogal selectief in het informatie vergaren namelijk en je reacties worden daardoor ook een stuk minder waardevol.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus als ze vreemd is gegaan zou ze MEER moeten vertellen dan voordat ze vreemd ging? Beetje rare conclusie, net alsof daarmee problemen *poef* opgelost zijn.
Ik zou dan gewoon keihard een andere man neuken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:55 schreef L.Denninger het volgende:
Ik zou gewoon wraak nemen door zelf ook een of andere kuur te gaan doen en dat dan ook niet aan hem vertellen !
Meid ik zou echt gaan nadenken of je dit dan wel wilt? Klinkt nou niet echt als een gezond karakter. Feit dat hij zijn medicijngebruik nu ook niet verteld. Ik weet het niet..maar ik zou er geen fijn gevoel bij hebbenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:53 schreef Okselflos het volgende:
We hebben weer papier!
Mijn vriendinnen waren er niet bij toen ik hem confronteerde. Die zaten 150 meter verderop in de auto te wachten. Hij had pas door dat ze erbij waren toen ik zei dat ik weer ging. Hij is blijven ontkennen totdat hij zijn beste vriendin gesproken had, pas daarna belde hij op om te vertellen dat het inderdaad waar was, en dat was een dag later pas. Hij had zelfs zijn ouders in eerste instantie een andere versie verteld.
Blijkbaar heb jij ook last van je ogen ofzo, want ik zeg niet dat ik weinig thuis vertel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:42 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Jij verteld weinig tot niks thuis, toch?
Luister je dan ook zo slecht?![]()
TS is boodschappen aan het doen.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:57 schreef Oblivion het volgende:
Bedoel als je het dan doet, doe het dan goed...
Naja, ik vind zelf dat je zoiets persoonlijk moet doen, zonder backup van je vriendinnen die in de auto zitten, het is tussen jullie twee.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:53 schreef Okselflos het volgende:
We hebben weer papier!
Mijn vriendinnen waren er niet bij toen ik hem confronteerde. Die zaten 150 meter verderop in de auto te wachten. Hij had pas door dat ze erbij waren toen ik zei dat ik weer ging. Hij is blijven ontkennen totdat hij zijn beste vriendin gesproken had, pas daarna belde hij op om te vertellen dat het inderdaad waar was, en dat was een dag later pas. Hij had zelfs zijn ouders in eerste instantie een andere versie verteld.
dat is natuurlijk nog maar de vraag. daar hebben we zijn antwoord voor nodigquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:18 schreef Okselflos het volgende:
Hij hoeft zich tov mij toch niet te schamen dat hij medicatie tegen acne wil?!
Oh en dan voor het gemak maar even het verhaal omdraaien...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Blijkbaar heb jij ook last van je ogen ofzo, want ik zeg niet dat ik weinig thuis vertel.
Dat maak jij er van. Lees op je gemak nog even het topic terug, misschien dat je het dan wel begrijpt
Je hebt geluk dat ik gisteren nog geneukt heb:quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:08 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oh en dan voor het gemak maar even het verhaal omdraaien...![]()
Je bent lief....
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat ik gisteren nog geneukt heb:
quote:
Wat is er in bobsnaam verdacht aan het niet verteld hebben dat je een anti-acne middel gebruikt ????quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:13 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vind het vooral vreemd dat hij dit niet verteld heeft.
Helaas helpt jullie verleden niet echt mee om het niet óók verdacht te vinden...
Het gaat over het niet delen, was je al zover?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:36 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Wat is er in bobsnaam verdacht aan het niet verteld hebben dat je een anti-acne middel gebruikt ????
Heb ik iets gemist en is anti-acne-middel de condoom van het nieuwe millennium ofzo ?
Het gaat niet alleen om dat anti-acne middel. Om de bijwerkingen en blijkbaar is het een heftig medicijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:36 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Wat is er in bobsnaam verdacht aan het niet verteld hebben dat je een anti-acne middel gebruikt ????
Heb ik iets gemist en is anti-acne-middel de condoom van het nieuwe millennium ofzo ?
In de meeste relaties hang je ook je leuter niet in een ander. Dat lijkt me een groter probleem dan die verrekte medicatie.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:38 schreef Honey_Bee het volgende:
Nou ik snap je goed hoor TS.
Ik vind het niet bepaald normaal als zoiets niet verteld wordt. In een relatie moet je open naar elkaar zijn en hoef je dit soort dingen niet te verzwijgen.
Nou, hij heeft niet over de controle zelf gelogen, want ik ben meegeweest naar het ziekenhuis. Ik weet dus alleen niet wat er nou gecontroleerd is. Hij zei zelf dat hij ter plekke had gevraagd of ze zijn cholesterol ook wilden meten en volgens mij kan dat niet als je van je HA een formulier mee hebt gekregen waar op staat aangekruisd wat er getest moet worden. De controle was naar zijn zeggen om te kijken of het vaccin had gewerkt, de vorige controle was nl. misgegaan, ze hadden toen verkeerd getest, dus het moest opnieuw.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:49 schreef Silk_dude het volgende:
Vrij triest dat hij niet vertelt dat hij aan zo'n zware kuur bezig is. Nog triester is dat hij liegt over zijn bloedcontroles.
Ja, maar iemand noemde het verdachtquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:36 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Het gaat over het niet delen, was je al zover?
Dat hij in de toekomst, of misschien nu al, nog meer dingen niet verteld die er wel toe doen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:11 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ja, maar iemand noemde het verdacht
Dat ze het vervelend vind dat ie gesloten is snap ik.
Maar wat is er verdacht aan het niet vertellen ? Waar verdenk je hem dan van als ie niet vertelt dat hij een acne-kuur volgt ?
En gij geleuft dat allemaalquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:05 schreef Okselflos het volgende:
[..]
Nou, hij heeft niet over de controle zelf gelogen, want ik ben meegeweest naar het ziekenhuis. Ik weet dus alleen niet wat er nou gecontroleerd is. Hij zei zelf dat hij ter plekke had gevraagd of ze zijn cholesterol ook wilden meten en volgens mij kan dat niet als je van je HA een formulier mee hebt gekregen waar op staat aangekruisd wat er getest moet worden. De controle was naar zijn zeggen om te kijken of het vaccin had gewerkt, de vorige controle was nl. misgegaan, ze hadden toen verkeerd getest, dus het moest opnieuw.
Nee nu niet meerquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Denk je altijd zo door over het gedrag van je vriend? If so, dan kan ik dus op zeker wel begrijpen dat hij je dingen niet zegt. Ik word al moe van je gemiep als ik je reacties hier lees.
Dat dus. Je leeft samen, dan kom je elkaar toch tegen in de badkamer met je doosje tabletten en dan vermeld je toch even tussen neus en lippen door waar die voor zijn. En als je naar de huisarts moet en je vriendin vraagt of je mee gaat boodschappen doen dan zeg je toch gewoon: "nee, ik moet even naar de huisarts".quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:21 schreef tre het volgende:
[..]
Tja, ik vind het een beetje als de auto voor een APK brengen, daar heb je het toch ook met elkaar over als je samenwoont, hoe terloops ook. Zijn gewoon alledaagse beslommeringen. Who cares inderdaad, bijna daarom juist.
Juist. Waarom zoiets verbergen?! Dat is voor je zelf toch ook niet fijn, tenzij het al een tweede natuur geworden is op de 1 of andere manier.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:32 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Dat dus. Je leeft samen, dan kom je elkaar toch tegen in de badkamer met je doosje tabletten en dan vermeld je toch even tussen neus en lippen door waar die voor zijn. En als je naar de huisarts moet en je vriendin vraagt of je mee gaat boodschappen doen dan zeg je toch gewoon: "nee, ik moet even naar de huisarts".
Het lijkt me zelfs vrij moeilijk om dat soort dingen voor elkaar verborgen te houden. En juist daarom is het een beetje raar en snap ik dat TS het gevoel krijgt dat ze langs elkaar heen leven.
Dit gaat 'm dus worden. Ik ga er geen dingen met de haren bijslepen, zoals vreemdgaan, bloedcontroles enzovoorts. Ik hou me bij de feiten, bij de afspraken die we hebben gemaakt en dat ik vind dat dit ook bij openheid hoort. Ik ga geen uitspraken doen over de risico's van deze medicatie.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:03 schreef Untouchables het volgende:
[..]
Ik denk in ieder geval dat er in deze situatie niet veel te doen valt behalve het tegen hem zeggen op een normale manier. Kan me voorstellen dat je het wel had willen weten, maar niet iedereen vertelt zulke dingen even graag.
Tegen hem uitvallen kan altijd nog, zonde om daarvoor een lekkere maaltijd te verzieken.
Zet je woede gewoon even aan de kant, ook al is het voor jezelf en "confronteer", lees, vraag het daarna gewoon casual.
Ik ben idd al lang niet meer in de kelder gaan kijken....quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:09 schreef L.Denninger het volgende:
Misschien is het acne-middel niet voor hemzelf maar voor z'n 16-jarige vriendinnetje ?
Que? Dat ging over mensen die niet alles vertellen en samenwonen. Waar zeg ik nou dat ik nooit wat tegen mijn vriendin vertel dan? Kom nou eens met een quote, want ik word een beetje gek van je gehannes.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:33 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
[..]![]()
Zeg je toch twee verschillende dingen...![]()
En dan zeggen ze dat vrouwen wispelturig zijn...
Le-zen!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Que? Dat ging over mensen die niet alles vertellen en samenwonen. Waar zeg ik nou dat ik nooit wat tegen mijn vriendin vertel dan? Kom nou eens met een quote, want ik word een beetje gek van je gehannes.
Humor me. Wat zijn de bijwerkingen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:35 schreef Okselflos het volgende:
Ik ga er alleen over doordenken als ik tegenstrijdigheden tegenkom. Zoals openheid en communiceren heel belangrijk zeggen te vinden en dan "vergeten" om melding te maken van medicatie die tamelijk ernstige bijwerkingen heeft.
Nee niks ervan. Zo makkelijk lul je je erzelf niet onder uit. Kom nou gewoon eens met een quote van mij waarin ik zeg dat ik niks tegen mijn vriendin vertel, zoals je eerder beweerde. Je bent zo fucking overtuigd van je gelijk, dan moet zo`n quote makkelijk te vinden zijn in dit topic.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:53 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Le-zen!
En ik hannes niet!
Klaar nu.
wat ik zo uit dit topic op kan maken in ieder geval vermindering van zijn libido. Niet geheel onbelangrijk denk ik.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Humor me. Wat zijn de bijwerkingen?
Neem de tijd:quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Humor me. Wat zijn de bijwerkingen?
Nee, Scorpie heeft gelijk, jij leutert uit je nek.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:56 schreef Oblivion het volgende:
Okay, ik ben een flapdrol omdat jij niet kunt lezen...![]()
Mij best...
Het staat zwart op wit dat hij zijn muil houdt over dingen...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:13 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Nee, Scorpie heeft gelijk, jij leutert uit je nek.
Nou hop, terug naar de keuken jij.
Je kan niet lezen Oblivion... Hij geeft antwoord op de vraag en zegt dat hij dat soort dingen niet vertelt. Jij maakt er vervolgens van dat hij weinig tot niks vertelt in huis. Mooie grammaticale fout ook nog.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:21 schreef Oblivion het volgende:
Het staat zwart op wit dat hij zijn muil houdt over dingen...![]()
Dingen niet (willen) vertellen in relatie
Nu er inmiddels al meer mensen overtuigd zijn van je geouwehoer is het misschien zaak om weer een stapje terug te doen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:42 schreef Oblivion het volgende:
Jij verteld weinig tot niks thuis, toch?
Luister je dan ook zo slecht?![]()
TS is boodschappen aan het doen.
Fijne relatie dan!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:54 schreef boem-dikkie het volgende:
Je hoeft toch niet alles te weten? Vriend heeft (blijkbaar) een goede reden om het niet te vertellen anders had ie dat wel gedaan.
Als je de rest leest heeft die relatie sowieso geen 3 weken meer te gaan.quote:
quote:Mannelijke patiënten
Voor mannelijke patiënten bestaan geen beperkingen. Denkt u er wel aan om uw medicijnen in geen geval met anderen te delen, vooral niet met vrouwen.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:15 schreef Scorpie het volgende:
Ik moest lachen toen ik dit las in de bijsluiter:
[..]
Whehehequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:15 schreef Scorpie het volgende:
Ik moest lachen toen ik dit las in de bijsluiter:
[..]
Oh gaan we zwaaien...quote:
Je hoeft het niet te melden maar je kunt het wel gewoon vertellen. Oja, ik ga even langs de huisarts etc. Waarom zo onnodig moeilijk doen? De vriend van TS heeft zelfs daar nog omheen zitten draaien. Hoezo huisarts, ik ben niet geweest en het eind van het liedje is dat hij wel geweest is. Zo moeilijk doen om een paar pukkeltjes? Dit heeft niets met geslotenheid te maken. Dit is pubergedrag en zo iemand zou beter alleen kunnen wonen. Enfin, dat onnodig geweasel is in iig niet handig gecombineerd met het herstellen van het vertrouwen door zijn vreemdgaan. Zelf zegt hij openheid te willen, tja zeg doe dan niet zo sukkelig om niets denk ik dan. Het komt onbetrouwbaar over.quote:
Het kan jou niet boeien nee, maar ik wil jou anders nog wel eens horen wanneer blijkt dat jouw meisje vreemd is gegaan en allemaal dingen bij de huisarts sjouwt zonder dat gewoon argeloos aan jou te vertellen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat TS dit niet echt kan...De vermoorde onschuld spelen na zo'n topic vereist acteervaardigheden van Oscarproporties.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:09 schreef Isabeau het volgende:
Oh wacht, ik zou zèggen dat ik die verpakking vond en vragen of het een beetje helpt/hielpGeheel zònder verwijten of dingen zeggen over achter houden en alles alles alles moeten delen in een relatie omdat hij nu helemaal van mij is.
Omdat ze zich druk heeft lopen maken om niets. Er zijn nou eenmaal mannen die niet alles delen en daar verder niet echt een geweldig goede reden voor hebben. Je hoeft toch niet álles te delen in een relatie? Ik wil niet eens horen dat meneer mebendazol heeft geslikt of elke avond miconazol op zijn teentjes smeert.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:13 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat TS dit niet echt kan...De vermoorde onschuld spelen na zo'n topic vereist acteervaardigheden van Oscarproporties.
Dat zeg je alleen omdat je jaloers bent dat TS wel een 'meneer' heeft.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:16 schreef Isabeau het volgende:
Omdat ze zich druk heeft lopen maken om niets. Er zijn nou eenmaal mannen die niet alles delen en daar verder niet echt een geweldig goede reden voor hebben. Je hoeft toch niet álles te delen in een relatie? Ik wil niet eens horen dat meneer mebendazol heeft geslikt of elke avond miconazol op zijn teentjes smeert.
Ik zie het ook niet als een verplichting, maar het is gewoon normaal dat je dit soort dingen van elkaar weet. In mijn relatie tenminste wel. Als mijn vriendin medicijnen moet slikken dan vertelt ze me dat. Niet omdat dat moet, maar omdat dat normaal is in onze relatie. Ik kan me niet voorstellen dat je dit soort dingen opzettelijk gaat zitten verzwijgen want dan zit er gewoon iets niet goed in je relatie.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat ze zich druk heeft lopen maken om niets. Er zijn nou eenmaal mannen die niet alles delen en daar verder niet echt een geweldig goede reden voor hebben. Je hoeft toch niet álles te delen in een relatie? Ik wil niet eens horen dat meneer mebendazol heeft geslikt of elke avond miconazol op zijn teentjes smeert.
Wie zegt dat het opzettelijk is dan? Ik heb ook wel eens wat medicijnen geslikt zonder dat te vertellen aan iemand. Niet omdat het geheim was maar gewoon omdat ik het totaal niet interessant vond. En zo goed doet deze jongen niet zijn best om de verpakkingen etc te verbergen. Kom op, we hebben het hier niet over een chemokuur.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:33 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat je dit soort dingen opzettelijk gaat zitten verzwijgen want dan zit er gewoon iets niet goed in je relatie.
Ja, dat dusquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:30 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Dat zeg je alleen omdat je jaloers bent dat TS wel een 'meneer' heeft.Maar verder ben ik het gedeeltelijk met je eens. Miconazol is natuurlijk wel wat anders dan Roaccutane, dus ik kan me voorstellen dat je het daar weleens over hebt als je met elkaar leeft. Aan de andere kant is TS behoorlijk obsessief waardoor ik zo'n vermoeden heb dat haar meneer steeds verder in z'n schulp kruipt en juist alleen maar meer geheimen gaat maken.
Precies, is mij veel te verstikkend als mijn vriendin altijd maar verwacht dat ik alles ga delen. Natuurlijk: de grote dingen vertel je, maar verder wij laten elkaar de ruimte om nog gewoon een eigen persoon te zijn.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat ze zich druk heeft lopen maken om niets. Er zijn nou eenmaal mannen die niet alles delen en daar verder niet echt een geweldig goede reden voor hebben. Je hoeft toch niet álles te delen in een relatie?
Ieder z'n mening he. Naar mijn mening ben jij dan net zo raar als de vriend van de TS. Is mijn relatie zou zoiets echt niet voorkomen en ik beschouw dat als gezond en normaal.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:53 schreef Dickies het volgende:
[..]
Wie zegt dat het opzettelijk is dan? Ik heb ook wel eens wat medicijnen geslikt zonder dat te vertellen aan iemand. Niet omdat het geheim was maar gewoon omdat ik het totaal niet interessant vond. En zo goed doet deze jongen niet zijn best om de verpakkingen etc te verbergen. Kom op, we hebben het hier niet over een chemokuur.Zo ernstig is dat hele spul niet. In vrijwel iedere bijsluiter staan bijwerkingen waar je niet vrolijk van wordt. De meeste van die bijwerkingen komen dan ook zeer zelden voor.
En als ik een vriendin zou hebben die zo snel al Bokito gaat zou ik zeker niets zeggen.
Als ik steeds alles zou moeten vertellen moet ik een lijstje gaan bijhouden ofzo.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:07 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ieder z'n mening he. Naar mijn mening ben jij dan net zo raar als de vriend van de TS. Is mijn relatie zou zoiets echt niet voorkomen en ik beschouw dat als gezond en normaal.
....... maar in de situatie van TS is het van haar man natuurlijk niet zo handig en gevoelig om, met de voorgeschiedenis, later dingen nog wat verborgen te houden. Voordat het vertrouwen weer terug is in een relatie duurt heel lang en beiden moeten dan echt heel open zijn.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Precies, is mij veel te verstikkend als mijn vriendin altijd maar verwacht dat ik alles ga delen. Natuurlijk: de grote dingen vertel je, maar verder wij laten elkaar de ruimte om nog gewoon een eigen persoon te zijn.
Jij moet nog veel leren pubertjequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:13 schreef Dickies het volgende:
[..]
Als ik steeds alles zou moeten vertellen moet ik een lijstje gaan bijhouden ofzo.![]()
Gelukkig is mijn vriendin niet zo'n zeikwijf.
Er zijn gelukkig nog normale mensen hier op Fokquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:19 schreef Angst het volgende:
hij heeft toch min of meer expres het verzwegen, hij zegt ik heb last bij het plassen, en dan verzwijgt hij dat door zijn medicijnen komt!
dus dan maakt ze zich juist meer zorgen misschien dan nodig, omdat ze de oorzaak niet weet.
kijk of de ts een gestoorde geflipte trut is weet ik niet.
Maar ik vind hoe zij haar vriend beschrijft wel raar. Hij geeft allemaal details, over pijn bij het plassen dus, asperini's die hij neemt, dan is dus niet het type dat zich er niet druk om maakt.maar de typische au ik heb pijn help mij -man.
toen ik aan de pil ging had ik het als puber toen ook niet tegen mij moeder gezegd, en die was wel een beetje boos, idd om het idee dat als je iets krijgt en naar het ziekenhuis moet, dat soort dingen ineens heel belangrijk kunnen worden...
en ik woon samen, en zou het bizar vinden als mijn vriend het niet zo zeggen. Zoals ieder gezegd, niet omdat het zo belangrijk is, maar het gewoon dingen zijn die je tegen mekaar zegt.
Dit slaat natuurlijk nergens op. Je trekt alles nu in het absurde door. Volgens jou zijn mensen die elkaars gezondheidsperikelen bespreekbaar maken in een relatie mensen die elkaar niet de ruimte gunnen om een eigen persoon te zijn?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Precies, is mij veel te verstikkend als mijn vriendin altijd maar verwacht dat ik alles ga delen. Natuurlijk: de grote dingen vertel je, maar verder wij laten elkaar de ruimte om nog gewoon een eigen persoon te zijn.
Waar zeg ik dat? Ik reageer op een eerdere post. Je slaat nu een beetje door....quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:55 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dit slaat natuurlijk nergens op. Je trekt alles nu in het absurde door. Volgens jou zijn mensen die elkaars gezondheidsperikelen bespreekbaar maken in een relatie mensen die elkaar niet de ruimte gunnen om een eigen persoon te zijn?
Zie nu pas dat je een vent moet voorstellen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:50 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Jij moet nog veel leren pubertje
Ligt er nogal aan wat je hebt en wat voor medicijnen he.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:55 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik vind het simpelweg absurd dat terwijl je samenwoont dat je naar de dokter gaat voor iets, daar medicijnen voor krijgen geschreven en dat je daarover helemaal NIETS tegen je partner vertelt.
Jouw vriendin gaat naar de dokter en krijgt medicijnen voorschreven en jij weet er niks van. En dat vind jij normaal?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:48 schreef Dickies het volgende:
[..]
Zie nu pas dat je een vent moet voorstellen.
Dramaqueens hier. Net alsof ie kanker heeft en nog 2 weken te leven heeft. Natuurlijk vertel je de erge, serieuze dingen direct. Maar waar gaat het hier nu eigenlijk over?
Heb je de Libelle van deze week al uit?
daarnaast ben ik heel benieuwd naar de reden van het vreemdgaan..quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:53 schreef Xeanor het volgende:
Ben ik de enige die benieuwd is wat die vriend nou heeft gedaan qua 'vreemdgaan'? Als ie in een dronken bui een meisje heeft gezoend dan weten we natuurlijk al wat voor eentje de TS is, maar als ie meerdere malen geneukt heeft met een ander kan ik het wel enigszins begrijpen.
maar om meteen naar binnen te rennen, je vriend(in) bij haar kladden te grijpen, haar/hem serieus in de ogen kijken (liefst al waterig) en dan zeggen dat je acnecreme hebt gehaald, gaat mij iets te ver...quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:44 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Jouw vriendin gaat naar de dokter en krijgt medicijnen voorschreven en jij weet er niks van. En dat vind jij normaal?
En nee in een gezonde relatie deel je niet alleen 'erge, serieuze' dingen.
Ik denk dat je het niet zo goed begrijpt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:44 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Jouw vriendin gaat naar de dokter en krijgt medicijnen voorschreven en jij weet er niks van. En dat vind jij normaal?
En nee in een gezonde relatie deel je niet alleen 'erge, serieuze' dingen.
Ze vertelt toch dat een van de bijwerkingen is dat je libido omlaag gaat, en dat zij zich al afvroeg of het aan haar lag. Dat lijkt me serieus genoeg dan om het te delen met je partner, als het je seksleven beinvloedt. Je houdt toch van die ander, je wil toch wederzijds begrip en niet dat de ander gaat twijfelen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:48 schreef Dickies het volgende:
Dramaqueens hier. Net alsof ie kanker heeft en nog 2 weken te leven heeft. Natuurlijk vertel je de erge, serieuze dingen direct. Maar waar gaat het hier nu eigenlijk over?
Extreme acne en een seksleven?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:53 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ze vertelt toch dat een van de bijwerkingen is dat je libido omlaag gaat, en dat zij zich al afvroeg of het aan haar lag. Dat lijkt me serieus genoeg dan om het te delen met je partner, als het je seksleven beinvloedt. Je houdt toch van die ander, je wil toch wederzijds begrip en niet dat de ander gaat twijfelen?
Hij heeft geen acne, alleen littekens, aldus TS.quote:
het punt is , dat hij het expres verzwijgt en das absurd.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:48 schreef Dickies het volgende:
[..]
Ik denk dat je het niet zo goed begrijpt.
Ik heb het niet over verborgen houden. M'n vriendin gaat naar de dokter omdat ze wat last heeft van haar knie. Daar weet ik niets van. Waarom niet? Omdat ze dat nog niet heeft verteld. Waarom heeft ze dat nog niet gedaan? Misschien is ze het vergeten. Ze houdt het niet verborgen, het was blijkbaar gewoon niet boeiend genoeg om me direct voor op te bellen, wat ze wel zou doen bij iets ernstigs. Misschien hoor ik het nu een paar dagen later, als ze weer last heeft van die knie en we toevallig samen zijn. Dat ineens herinnert ze zich: ik was bij de dokter geweest, voor diezelfde knie! Wie weet krijg ik dan wel het hele verhaal te horen.
Ben ik dan boos? Waarom zou ik? Heb je dan een ongezonde relatie? Heb je zelf wel een relatie? Deel je ieder klein dingetje met elkaar de hele dag door omdat je samenwoont?
Vergeet je dan nooit iets bij het overleggen van je urenverantwoording?
Hij is een vent, 100% kans dat hij de bijsluiter niet eens heeft gelezenquote:Op zondag 24 augustus 2008 11:30 schreef Angst het volgende:
[..]
het punt is , dat hij het expres verzwijgt en das absurd.
hij verteld haar dat hij pijn heeft bij het plassen. wat een bijwerking is, en niet dat die medicijnen slikt.
Joh, zo`n middeltje tegen acne is gelijk een bekentenis dat hij vreemdgaat hier, logisch toch?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:09 schreef Isabeau het volgende:
Wat een drukte om niks eigenlijk. Man man, hij heeft verzwegen een middeltje tegen z'n acne te gebruiken
Ik zou hem aan de hoogste boom ophangen, echt.
Oh wacht, ik zou zèggen dat ik die verpakking vond en vragen of het een beetje helpt/hielpGeheel zònder verwijten of dingen zeggen over achter houden en alles alles alles moeten delen in een relatie omdat hij nu helemaal van mij is.
Het is een fucking middel tegen acne. Grow up zou ik dan zeggen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:06 schreef Stali het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te melden maar je kunt het wel gewoon vertellen. Oja, ik ga even langs de huisarts etc. Waarom zo onnodig moeilijk doen? De vriend van TS heeft zelfs daar nog omheen zitten draaien. Hoezo huisarts, ik ben niet geweest en het eind van het liedje is dat hij wel geweest is. Zo moeilijk doen om een paar pukkeltjes? Dit heeft niets met geslotenheid te maken. Dit is pubergedrag en zo iemand zou beter alleen kunnen wonen. Enfin, dat onnodig geweasel is in iig niet handig gecombineerd met het herstellen van het vertrouwen door zijn vreemdgaan. Zelf zegt hij openheid te willen, tja zeg doe dan niet zo sukkelig om niets denk ik dan. Het komt onbetrouwbaar over.
WTF heeft vreemdgaan met een acne-middel te maken? Waarom gelijk weer die hoogste boom in gaan als het gaat om iets dat je niet verteld wordt?quote:[..]
Het kan jou niet boeien nee, maar ik wil jou anders nog wel eens horen wanneer blijkt dat jouw meisje vreemd is gegaan en allemaal dingen bij de huisarts sjouwt zonder dat gewoon argeloos aan jou te vertellen..
Het is een acne middel, geen zware medicijnen voor een chemo of een longontsteking.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:42 schreef As_33 het volgende:
Ik kan me écht écht niet voorstellen dat je gewoon maar even vergeet te vertellen dat je naar de dokter bent geweest. Op het moment dat ik ergens een beetje last van hebt hoort mijn partner dat als eerste. Op het moment dat ik zover ben de dokter ervoor te bellen voor een afspraak, zit ik er blijkbaar toch wel dusdanig vaak mee in mijn hoofd, dat ik er echt wel aan toegekomen ben dat vriendlief ook te vertellen. Als de dokter me vervolgens ook nog medicijnen voorschrijft, dan zou ik naar huis gaan en na de bijsluiter zelf gelezen te hebben, dat ding meteen onder zijn neus duwen om te lezen, met erbij de vraag of hij me er komende tijd aan kan helpen herinneren het spul in te nemen en ook een beetje op te letten of ik meer last krijg van bepaalde dingen. Ik zou daarnaast ook niet weten wanneer mijn vriend naar de dokter zou kunnen gaan zonder dat ik daar iets van merk (eerder van huis weg gaan, later thuis komen), en vice versa.
Zie mijn reactie over mijn astma. Die "deel" ik ook niet met vriendinlief, puur omdat het niet boeiend is voor haar om te weten.quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:46 schreef Oblivion het volgende:
Lieve, lieve scorpie....
Het gaat niet om het acne spul.
Het gaat om het niet delen...
Als je partner, vriend, vriendin, man, vrouw weinig deelt is dat niet een prettig gevoel.
Okay, je hoeft niet alles te delen, maar toch...
niet iedereen is meteen onzeker over zichzelf als de partner toevallig een weekje niet zoveel zin heeftquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:53 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ze vertelt toch dat een van de bijwerkingen is dat je libido omlaag gaat, en dat zij zich al afvroeg of het aan haar lag. Dat lijkt me serieus genoeg dan om het te delen met je partner, als het je seksleven beinvloedt. Je houdt toch van die ander, je wil toch wederzijds begrip en niet dat de ander gaat twijfelen?
En de TS wist van de acne. Ze wist alleen niet dat het weer erger was geworden, en laat dat nou net bij astma ook zo werkenquote:Op maandag 25 augustus 2008 09:53 schreef Oblivion het volgende:![]()
Je vriendin weet van je astma!
Net als een man weet dat zijn vriendin een vervolg pil gaat halen bij de dokter!
Hoef je ook niet steeds te vermelden.
Ja, van heel vroeger, vind ik wat anders...quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En de TS wist van de acne. Ze wist alleen niet dat het weer erger was geworden, en laat dat nou net bij astma ook zo werken
Maar lieve Oblivion, ik wil ook helemaal niet horen dat ik gelijk heb. Ik geef alleen aan dat het ook anders kan zijn gelopen dan dat de TS doet aandragen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:59 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ja, van heel vroeger, vind ik wat anders...
Vaker komt acne niet in zo'n heftigheid terug dat je het nogmaals moet slikken.
Nee, je hebt geen gelijk.
Ik zou er niet veel achter zoeken, maar zij blijkt hier een ander kaliber man aan de haak geslagen te hebben dan jij.
Krijg er een beetje een "stiekem" gevoel bij....
Maar natuurlijk, lieve scorp heeft een verhaal 2 kanten...quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maar lieve Oblivion, ik wil ook helemaal niet horen dat ik gelijk heb. Ik geef alleen aan dat het ook anders kan zijn gelopen dan dat de TS doet aandragen.
Misschien is het "stiekem", misschien ook niet. Ik vind het ook nooit leuk om helemaal uit te moeten gaan leggen dat ik weer medicijnen moet gaan halen omdat ik anders niet normaal kan ademen.
Misschien dat de vriend van de TS een soortgelijk gevoel heeft, over verantwoording afleggen?
Als ik de TS zo lees en zie reageren hier op bepaalde meningen en argumenten, dan valt er met de TS weinig te bespreken. Ze heeft al lang haar woordje en haar mening erover klaar, en daar kan hij weinig tot niks meer aan veranderen, me dunkt.
En dat ze het er nog niet over heeft gehad komt omdat ze de munitie wil besparen tot de volgende ruzie, dan heeft ze iets om op hem te schieten![]()
Dat soort gedrag kan ook een reactie zijn op het gedrag van de ander hequote:Ach, kan mij het verrekken, ik weet in ieder geval dat als er stiekem gedaan wordt in een relatie dat het het bij die persoon ligt, hoe hard, bitcherig etc etc etc de ander ook doet.
Eigen keus hoor.
Lezen jullie nou over Okselflos haar reactie heen van hedenochtend?quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:10 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, lieve scorp heeft een verhaal 2 kanten...
Echter zien en horen we maar 1 kant.
En inmiddels post TS ook niet meer... (Hoe zou dat nou komen?)
Kip en het ei verhaal....
Is hij zo van karakter dat hij "gewoon" stiekem is en dat TS daar niet mee om kan gaan?
Is TS een "rasbitch" waar hij niet tegen op kan.
Als ik het zo zeg is die vriend helemaal niks meer waard...![]()
Ach, kan mij het verrekken, ik weet in ieder geval dat als er stiekem gedaan wordt in een relatie dat het het bij die persoon ligt, hoe hard, bitcherig etc etc etc de ander ook doet.
Eigen keus hoor.
Die kuren duren een maand. Ik denk dat mijn vriend het zéér op prijs stelt als ik hem even vertel dat ik een maand medicijnen neem waardoor de zin kan kelderen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:52 schreef rival het volgende:
niet iedereen is meteen onzeker over zichzelf als de partner toevallig een weekje niet zoveel zin heeft
Dan nog hoor je je eigen persoon te blijven of weg te gaan.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat soort gedrag kan ook een reactie zijn op het gedrag van de ander he
quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Lezen jullie nou over Okselflos haar reactie heen van hedenochtend?
Ah, okay...quote:
Ik word niet echt optimistisch van het verhaal over vriendje's vreemdgaanverleden.
Wat heb ik gedaan omdat hij het ook doet?!quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:19 schreef Oblivion het volgende:
Oh, dus ze heeft gedaan omdat hij het ook doet...
Tja...
Al 17 dagen geen sex? Jeetje, bel de brandweerquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:20 schreef Okselflos het volgende:
Ik bén niet eens hard en bitchterigdan zou ik toch ook niet voor een raadsel staan waarom er dingen verzwegen worden. Ik kan het niet eens, niet IRL in elk geval. Dan had ik heus geen topic geopend, dan was ik wel met lege medicijndoos naar z'n werk vertrokken oid.
En het is niet een weekje geen sex, het is al tijden 1x in de week, wat nu gezakt is naar al 17 dagen niet (Ja vanmorgen geteld).
Oja, en die zichtbare acne is er ook niet, nooit geweest ook, sinds ik hem ken.
Door de mandquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:22 schreef Syrena het volgende:
[..]
Wat heb ik gedaan omdat hij het ook doet?!
Ja alweerquote:
Ik ben het met je eensquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:24 schreef Oblivion het volgende:
Maak het uit, dit wordt helemaal niks met die vent.
Je bent duidelijk niet gelukkig.
Ben ik ook niet nee.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:24 schreef Oblivion het volgende:
Maak het uit, dit wordt helemaal niks met die vent.
Je bent duidelijk niet gelukkig.
Mensch! Er zijn genoeg leuke mannen!quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:27 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ben ik ook niet nee.
Maar ik denk heel naief dat het beter word ik meld dat ik ongelukkig ben en hij ook meldt van het waarom en zo.
Omdat we voor de rest wél goed bij elkaar passenquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:29 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Mensch! Er zijn genoeg leuke mannen!
Hij veranderd toch niet.
Ja, als je 1000 keer hebt gedreigd te zullen gaan...
En je ouder bent...
Echt ouder....
Het leven gaat toch voorbij, waarom niet op een leuke manier?
Ja, dan zou het ook beter kunnen worden, maar dat doet hij dus kennelijk niet.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:27 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ben ik ook niet nee.
Maar ik denk heel naief dat het beter word als ik meld dat ik ongelukkig ben en hij ook meldt van het waarom en zo.
Maar dat is toch heel wat anders als er over liegen?quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zie mijn reactie over mijn astma. Die "deel" ik ook niet met vriendinlief, puur omdat het niet boeiend is voor haar om te weten.
En voor de record; het gaat wel om acne spul. Vrouwen hebben de natuurlijke neiging dit soort zaken enorm op te blazen en alle proporties achterwege te laten.
Ik was 36 toen ik er eindelijk een vond die wel echt goed bij me pastquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:31 schreef Syrena het volgende:
[..]
Omdat we voor de rest wél goed bij elkaar passenen het al zo lang heeft geduurd eer ik deze eindelijk vond
![]()
EN IK BEN AL OUD!(ook dat nog ja
)
quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:31 schreef Syrena het volgende:
Omdat we voor de rest wél goed bij elkaar passenen het al zo lang heeft geduurd eer ik deze eindelijk vond
![]()
Ga je heen of moet ik je slaan?quote:
)
quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik was 36 toen ik er eindelijk een vond die wel echt goed bij me past
Tijd genoeg dus
Jij zei toen ook dat het niet 1 keertje was geweest toen hij zei van wel he?quote:
Ja, doe eens niet. Dat is mijn taak, ik ben ook een vent namelijkquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:34 schreef Syrena het volgende:
Ho, ik weet niet of hij bij de dokter geweest is toen hij bij zijn ouders was, ik heb dan aangenomen omdat hij zijn bloedwaardes wist. Kan ook zijn dat hij gebeld heeft.
OMGIk zit het goed te praten he
Welke rest?quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:31 schreef Syrena het volgende:
![]()
)
Dat dreigen met weg gaan gebeurd ook pas als jullie getrouwd zijn met kinderen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:32 schreef Syrena het volgende:
Ik dreig ook helemaal niet met weggaan trouwensWel met ballen eraf hakken in geval van opnieuw vreemdgaan, maar dat lijkt me voor niet gemelde mediactie wat rigoreus.
Ah, ok. Dan heeft hij er dus niet over gelogen ook.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:34 schreef Syrena het volgende:
Ho, ik weet niet of hij bij de dokter geweest is toen hij bij zijn ouders was, ik heb dan aangenomen omdat hij zijn bloedwaardes wist. Kan ook zijn dat hij gebeld heeft.
Lieve, lieve Oblivion, dat snapt iedereen al pagina's lang.quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:46 schreef Oblivion het volgende:
Lieve, lieve scorpie....
Het gaat niet om het acne spul.
Het gaat om het niet delen...
Als je partner, vriend, vriendin, man, vrouw weinig deelt is dat niet een prettig gevoel.
Okay, je hoeft niet alles te delen, maar toch...
Ik had een vermoeden, maar dat maakt toch niet uit? Je begint niet voor niets onder een kloonquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:35 schreef Syrena het volgende:
[..]
Had je niet meteen in de smiezen dat het mijn topic was trouwens?
quote:
quote:dat snapt iedereen al pagina's lang.
Het gaat om hoe zij erop reageert.
Overdrijven is ook een vak.quote:
Als je vind dat je kerel niet genoeg deelt, bepraat je dat met hem op een normale manier.
Dan ga je niet eerst even op een forum lopen roepen dat je 'm nu gaat vierendelen en dat je denkt dat ie vreemd gaat omdat ie tenslotte anti-acne spul heeft gehaald en vergeten is z'n urenverantwoording bij je in te leveren.
Dat we bij de film zitten en hij ineens een handvol halfgesmolten Daims uit zijn broekzak vistquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Welke rest?
Redenen als 'lang geduurd eer ik deze vond' en 'ik ben al oud' zijn natuurlijk nonsens redenen.
Uitprinten en boven je bed hangen!quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:40 schreef miss_sly het volgende:
Verder moet je jezelf eens wat hoger aanslaan. Het is niet zo dat jij blij mag zijn dat jij hem gevonden hebt, dat moet toch twee kanten op werken? Je moet toch blij zijn dat je elkaar gevonden hebt? En dan samen er iets leuks en moois van maken? En dat je geen18 meer bent,wil niet zeggen dat je zomaar genoegen moet nemen met eentje die je gevonden hebt!
Wat een laagdunkende houding, die gozert smeert 'm met zo'n verhalen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik had een vermoeden, maar dat maakt toch niet uit? Je begint niet voor niets onder een kloon
Verder moet je jezelf eens wat hoger aanslaan. Het is niet zo dat jij blij mag zijn dat jij hem gevonden hebt, dat moet toch twee kanten op werken? Je moet toch blij zijn dat je elkaar gevonden hebt? En dan samen er iets leuks en moois van maken? En dat je geen18 meer bent,wil niet zeggen dat je zomaar genoegen moet nemen met eentje die je gevonden hebt!
Goed he?quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:43 schreef Scorpie het volgende:
Omg, wat een turnover-F5-topic is dit geworden![]()
De kloon is ontmaskerd door een fout, het topic gaat al lang niet meer over anti-acne spul maar over vreemdgaan, en tot slot zijn we ook nog even motivation-artist aan het spelen met de TS
Ik hou van zulke topics, het is beter dan menige TV-seriequote:Op maandag 25 augustus 2008 10:43 schreef Scorpie het volgende:
Omg, wat een turnover-F5-topic is dit geworden![]()
De kloon is ontmaskerd door een fout, het topic gaat al lang niet meer over anti-acne spul maar over vreemdgaan, en tot slot zijn we ook nog even motivation-artist aan het spelen met de TS
Leuk en cute enzo, maar imo nu niet zó'n wow redenen om deze man tot de liefde van je leven te bestempelen. Zeker niet als er nogal wat wantrouwen en ontevredenheid en amper seks (!) tegenover staat.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:42 schreef Syrena het volgende:
Dat we bij de film zitten en hij ineens een handvol halfgesmolten Daims uit zijn broekzak vistomdat hij weet dat ik die lekker vind en ik er niet aan had gedacht om ze mee te nemen.
Dat hij mijn pc uit elkaar haalt en schoonmaakt.
Dat hij op Fok leest dat hij van mijn was moet afblijven en het dan ook doet, zonder te zeggen dat ik dat ook gewoon kan zeggen tegen hem
Dat we samen in bed naar House kijken en hij zijn gezicht in zijn kussen doet bij de bloederige scenes en ik hem dan uitlach (toch een bitch)
Honden haat, maar de mijne "is toch wel erg lief"(issie ook)
We allebei onze ouders nog naar de ogen kijken en er vaak langsgaan, vooral omdat zijn broer en mijn zus ver weg wonen en we het niet leuk vinden dat die niet zo vaak iets laten horen
Voor mij persoonlijk zou dat wel een belangrijke indicatie zijn.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:47 schreef Scorpie het volgende:
Heuj, amper sex hoeft niet te betekenen dat je relatie slecht is he.
Goede opmerking!quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:47 schreef Scorpie het volgende:
Wie is er nou degeen die dingen niet gewoon zegtquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:42 schreef Syrena het volgende:
Dat hij op Fok leest dat hij van mijn was moet afblijven en het dan ook doet, zonder te zeggen dat ik dat ook gewoon kan zeggen tegen hem
Nee. Waarschijnlijk is het ook omgekeerde psychologie. Ik denk dat de dingen die ik allemaal niet zeg dat hij die ook niet wil zeggen, zeker als hij al niets zegt over medicatie.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wie is er nou degeen die dingen niet gewoon zegt
Is het heel misschien niet makkelijker om zaken direct face to face te vragen of te zeggen dan via de FOK!omweg?
Waarschijnlijk wel, misschien ook niet. Je zult het nooit weten als je het niet gewoon even aan hem vraagt...quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:52 schreef Syrena het volgende:
[..]
En waarschijnlijk heeft Scorpie gelijk, hij heeft het gewoon niet gemeld en verder is er niks.
Ja maar intussen hangt er nu al een heel drama aan vastquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:53 schreef Innocence het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, misschien ook niet. Je zult het nooit weten als je het niet gewoon even aan hem vraagt...
quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:53 schreef Innocence het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, misschien ook niet. Je zult het nooit weten als je het niet gewoon even aan hem vraagt...
Handig.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:58 schreef Syrena het volgende:
En als het niet druk is op zijn werk dan heeft ie alles tegen 12 uur wel gelezen denk ik.
Speak for yourself pleasequote:Op maandag 25 augustus 2008 10:47 schreef Scorpie het volgende:
Niet echt. Zo kan ik nooit oefenen met zelf dingen zeggenquote:
Je bedoelt 'amper sex met elkaar', toch ?quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Leuk en cute enzo, maar imo nu niet zó'n wow redenen om deze man tot de liefde van je leven te bestempelen. Zeker niet als er nogal wat wantrouwen en ontevredenheid en amper seks (!) tegenover staat.
Ik geloof ik dat ik 'm al kenquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:05 schreef sungaMsunitraM het volgende:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:58 schreef Syrena het volgende:
En als het niet druk is op zijn werk dan heeft ie alles tegen 12 uur wel gelezen denk ik.
Euh ja, dan heeft hij het niet gelezen en gaat dat dan alsnog doen?!quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:13 schreef ColdFeet het volgende:
Ik zou m even bellen, eigenlijk, voordat hij het topic leest... Ik kan me voorstellen dat hij redelijk uit zn plaat gaat als hij dit allemaal leest.
Niet om te vertellen dat je het hier hebt gepostquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:16 schreef Syrena het volgende:
[..]
Euh ja, dan heeft hij het niet gelezen en gaat dat dan alsnog doen?!
Ik weet niet hoe vaak hij hier leest. Ik hoop d'r maar het beste van.
In mijn hoofd is het niet saaiquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:17 schreef Scorpie het volgende:
Whehehe, ik moet wel toegeven, met jou samenwonen is geen dag saai Syrena
Jahaa, maar hij heeft vanmiddag een sollicitatie. Waarvan ik heel erg hoop dat ie die baan krijgt, omdat hij zijn huidige baan echt niet leuk vind.quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Niet om te vertellen dat je het hier hebt gepostOm te vertellen dat je ermee in je maag zit. Dan merk je vanzelf wel of ie het gelezen heeft.
Dat denk (en hoop) ik ook. Maar dan zitten we dus nog met het hele "Ik-zit-nog-met-het-vreemdgaan" en het "what the hell happened to our sexlife"-debat.quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:28 schreef ColdFeet het volgende:
Ach so. Maar dan zit 'ie nu vast geen fok! te lezen
Je moet het wel met m bespreken, though. Vanavond ofzo. En, voorzover dat een troost is: ik denk eerlijkgezegd dat je je zorgen maakt om niets en dat hij gewoon clumsy reageerde omdat ie iets vergeten was te zeggen.
Nee, maar ben je wel avontuurlijk of moet ie het maar doen met het feit dat ie "er af en toe even bovenop mag" ?quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:31 schreef Syrena het volgende:
Dat ik maar 1 setje lingerie heb, en dat nooit draag maar voor de rest gewoon ondergoed aanhebt met niet-matchende BH's is voor een kerel geen reden om dan maar van sex af te zien toch?
Nou ja, het helpt natuurlijk wel als jij je ook mooi en sexy maakt en o.a. op die manier laat merken dat je iig aandacht aan jezelf spendeert, lijkt mij. je hoeft er niet iedere dag in supersexy lingerie bij te lopen, maar een beetje aandacht daarvoor kan geen kwaad.quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:31 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat denk (en hoop) ik ook. Maar dan zitten we dus nog met het hele "Ik-zit-nog-met-het-vreemdgaan" en het "what the hell happened to our sexlife"-debat.
Dat ik maar 1 setje lingerie heb, en dat nooit draag maar voor de rest gewoon ondergoed aanhebt met niet-matchende BH's is voor een kerel geen reden om dan maar van sex af te zien toch?
Ja, dus?quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:31 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat denk (en hoop) ik ook. Maar dan zitten we dus nog met het hele "Ik-zit-nog-met-het-vreemdgaan" en het "what the hell happened to our sexlife"-debat.
Beide helemaal waar! Ik spreek voor een deel uit ervaring.quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, dus?
Als jij met deze vent verder wilt, zul je die problemen toch ook moeten oplossen, meid. Want een relatie blijft kwakkelen als je te weinig sex hebt, en als je zegt dat je vertrouwen hebt, terwijl het niet zo is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |