Dit gaat 'm dus worden. Ik ga er geen dingen met de haren bijslepen, zoals vreemdgaan, bloedcontroles enzovoorts. Ik hou me bij de feiten, bij de afspraken die we hebben gemaakt en dat ik vind dat dit ook bij openheid hoort. Ik ga geen uitspraken doen over de risico's van deze medicatie.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:03 schreef Untouchables het volgende:
[..]
Ik denk in ieder geval dat er in deze situatie niet veel te doen valt behalve het tegen hem zeggen op een normale manier. Kan me voorstellen dat je het wel had willen weten, maar niet iedereen vertelt zulke dingen even graag.
Tegen hem uitvallen kan altijd nog, zonde om daarvoor een lekkere maaltijd te verzieken.
Zet je woede gewoon even aan de kant, ook al is het voor jezelf en "confronteer", lees, vraag het daarna gewoon casual.
Ik ben idd al lang niet meer in de kelder gaan kijken....quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:09 schreef L.Denninger het volgende:
Misschien is het acne-middel niet voor hemzelf maar voor z'n 16-jarige vriendinnetje ?
Que? Dat ging over mensen die niet alles vertellen en samenwonen. Waar zeg ik nou dat ik nooit wat tegen mijn vriendin vertel dan? Kom nou eens met een quote, want ik word een beetje gek van je gehannes.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:33 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
[..]![]()
Zeg je toch twee verschillende dingen...![]()
En dan zeggen ze dat vrouwen wispelturig zijn...
Le-zen!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Que? Dat ging over mensen die niet alles vertellen en samenwonen. Waar zeg ik nou dat ik nooit wat tegen mijn vriendin vertel dan? Kom nou eens met een quote, want ik word een beetje gek van je gehannes.
Humor me. Wat zijn de bijwerkingen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:35 schreef Okselflos het volgende:
Ik ga er alleen over doordenken als ik tegenstrijdigheden tegenkom. Zoals openheid en communiceren heel belangrijk zeggen te vinden en dan "vergeten" om melding te maken van medicatie die tamelijk ernstige bijwerkingen heeft.
Nee niks ervan. Zo makkelijk lul je je erzelf niet onder uit. Kom nou gewoon eens met een quote van mij waarin ik zeg dat ik niks tegen mijn vriendin vertel, zoals je eerder beweerde. Je bent zo fucking overtuigd van je gelijk, dan moet zo`n quote makkelijk te vinden zijn in dit topic.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:53 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Le-zen!
En ik hannes niet!
Klaar nu.
wat ik zo uit dit topic op kan maken in ieder geval vermindering van zijn libido. Niet geheel onbelangrijk denk ik.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Humor me. Wat zijn de bijwerkingen?
Neem de tijd:quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Humor me. Wat zijn de bijwerkingen?
Nee, Scorpie heeft gelijk, jij leutert uit je nek.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:56 schreef Oblivion het volgende:
Okay, ik ben een flapdrol omdat jij niet kunt lezen...![]()
Mij best...
Het staat zwart op wit dat hij zijn muil houdt over dingen...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:13 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Nee, Scorpie heeft gelijk, jij leutert uit je nek.
Nou hop, terug naar de keuken jij.
Je kan niet lezen Oblivion... Hij geeft antwoord op de vraag en zegt dat hij dat soort dingen niet vertelt. Jij maakt er vervolgens van dat hij weinig tot niks vertelt in huis. Mooie grammaticale fout ook nog.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:21 schreef Oblivion het volgende:
Het staat zwart op wit dat hij zijn muil houdt over dingen...![]()
Dingen niet (willen) vertellen in relatie
Nu er inmiddels al meer mensen overtuigd zijn van je geouwehoer is het misschien zaak om weer een stapje terug te doen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:42 schreef Oblivion het volgende:
Jij verteld weinig tot niks thuis, toch?
Luister je dan ook zo slecht?![]()
TS is boodschappen aan het doen.
Fijne relatie dan!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:54 schreef boem-dikkie het volgende:
Je hoeft toch niet alles te weten? Vriend heeft (blijkbaar) een goede reden om het niet te vertellen anders had ie dat wel gedaan.
Als je de rest leest heeft die relatie sowieso geen 3 weken meer te gaan.quote:
quote:Mannelijke patiënten
Voor mannelijke patiënten bestaan geen beperkingen. Denkt u er wel aan om uw medicijnen in geen geval met anderen te delen, vooral niet met vrouwen.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:15 schreef Scorpie het volgende:
Ik moest lachen toen ik dit las in de bijsluiter:
[..]
Whehehequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:15 schreef Scorpie het volgende:
Ik moest lachen toen ik dit las in de bijsluiter:
[..]
Oh gaan we zwaaien...quote:
Je hoeft het niet te melden maar je kunt het wel gewoon vertellen. Oja, ik ga even langs de huisarts etc. Waarom zo onnodig moeilijk doen? De vriend van TS heeft zelfs daar nog omheen zitten draaien. Hoezo huisarts, ik ben niet geweest en het eind van het liedje is dat hij wel geweest is. Zo moeilijk doen om een paar pukkeltjes? Dit heeft niets met geslotenheid te maken. Dit is pubergedrag en zo iemand zou beter alleen kunnen wonen. Enfin, dat onnodig geweasel is in iig niet handig gecombineerd met het herstellen van het vertrouwen door zijn vreemdgaan. Zelf zegt hij openheid te willen, tja zeg doe dan niet zo sukkelig om niets denk ik dan. Het komt onbetrouwbaar over.quote:
Het kan jou niet boeien nee, maar ik wil jou anders nog wel eens horen wanneer blijkt dat jouw meisje vreemd is gegaan en allemaal dingen bij de huisarts sjouwt zonder dat gewoon argeloos aan jou te vertellen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En wat mijn vriendin wel of niet tegen mij zegt kan mij eigenlijk weinig boeien, ik woon samen met mijn vriendin en we vertrouwen erop dat we elkaar dingen zeggen die voor de ander ook belangrijk zijn.
Nog nooit meningsverschil over dit soort zaken gehad.
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat TS dit niet echt kan...De vermoorde onschuld spelen na zo'n topic vereist acteervaardigheden van Oscarproporties.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:09 schreef Isabeau het volgende:
Oh wacht, ik zou zčggen dat ik die verpakking vond en vragen of het een beetje helpt/hielpGeheel zňnder verwijten of dingen zeggen over achter houden en alles alles alles moeten delen in een relatie omdat hij nu helemaal van mij is.
Omdat ze zich druk heeft lopen maken om niets. Er zijn nou eenmaal mannen die niet alles delen en daar verder niet echt een geweldig goede reden voor hebben. Je hoeft toch niet álles te delen in een relatie? Ik wil niet eens horen dat meneer mebendazol heeft geslikt of elke avond miconazol op zijn teentjes smeert.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:13 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat TS dit niet echt kan...De vermoorde onschuld spelen na zo'n topic vereist acteervaardigheden van Oscarproporties.
Dat zeg je alleen omdat je jaloers bent dat TS wel een 'meneer' heeft.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:16 schreef Isabeau het volgende:
Omdat ze zich druk heeft lopen maken om niets. Er zijn nou eenmaal mannen die niet alles delen en daar verder niet echt een geweldig goede reden voor hebben. Je hoeft toch niet álles te delen in een relatie? Ik wil niet eens horen dat meneer mebendazol heeft geslikt of elke avond miconazol op zijn teentjes smeert.
Ik zie het ook niet als een verplichting, maar het is gewoon normaal dat je dit soort dingen van elkaar weet. In mijn relatie tenminste wel. Als mijn vriendin medicijnen moet slikken dan vertelt ze me dat. Niet omdat dat moet, maar omdat dat normaal is in onze relatie. Ik kan me niet voorstellen dat je dit soort dingen opzettelijk gaat zitten verzwijgen want dan zit er gewoon iets niet goed in je relatie.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat ze zich druk heeft lopen maken om niets. Er zijn nou eenmaal mannen die niet alles delen en daar verder niet echt een geweldig goede reden voor hebben. Je hoeft toch niet álles te delen in een relatie? Ik wil niet eens horen dat meneer mebendazol heeft geslikt of elke avond miconazol op zijn teentjes smeert.
Wie zegt dat het opzettelijk is dan? Ik heb ook wel eens wat medicijnen geslikt zonder dat te vertellen aan iemand. Niet omdat het geheim was maar gewoon omdat ik het totaal niet interessant vond. En zo goed doet deze jongen niet zijn best om de verpakkingen etc te verbergen. Kom op, we hebben het hier niet over een chemokuur.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:33 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat je dit soort dingen opzettelijk gaat zitten verzwijgen want dan zit er gewoon iets niet goed in je relatie.
Ja, dat dusquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:30 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Dat zeg je alleen omdat je jaloers bent dat TS wel een 'meneer' heeft.Maar verder ben ik het gedeeltelijk met je eens. Miconazol is natuurlijk wel wat anders dan Roaccutane, dus ik kan me voorstellen dat je het daar weleens over hebt als je met elkaar leeft. Aan de andere kant is TS behoorlijk obsessief waardoor ik zo'n vermoeden heb dat haar meneer steeds verder in z'n schulp kruipt en juist alleen maar meer geheimen gaat maken.
Precies, is mij veel te verstikkend als mijn vriendin altijd maar verwacht dat ik alles ga delen. Natuurlijk: de grote dingen vertel je, maar verder wij laten elkaar de ruimte om nog gewoon een eigen persoon te zijn.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat ze zich druk heeft lopen maken om niets. Er zijn nou eenmaal mannen die niet alles delen en daar verder niet echt een geweldig goede reden voor hebben. Je hoeft toch niet álles te delen in een relatie?
Ieder z'n mening he. Naar mijn mening ben jij dan net zo raar als de vriend van de TS. Is mijn relatie zou zoiets echt niet voorkomen en ik beschouw dat als gezond en normaal.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:53 schreef Dickies het volgende:
[..]
Wie zegt dat het opzettelijk is dan? Ik heb ook wel eens wat medicijnen geslikt zonder dat te vertellen aan iemand. Niet omdat het geheim was maar gewoon omdat ik het totaal niet interessant vond. En zo goed doet deze jongen niet zijn best om de verpakkingen etc te verbergen. Kom op, we hebben het hier niet over een chemokuur.Zo ernstig is dat hele spul niet. In vrijwel iedere bijsluiter staan bijwerkingen waar je niet vrolijk van wordt. De meeste van die bijwerkingen komen dan ook zeer zelden voor.
En als ik een vriendin zou hebben die zo snel al Bokito gaat zou ik zeker niets zeggen.
Als ik steeds alles zou moeten vertellen moet ik een lijstje gaan bijhouden ofzo.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:07 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ieder z'n mening he. Naar mijn mening ben jij dan net zo raar als de vriend van de TS. Is mijn relatie zou zoiets echt niet voorkomen en ik beschouw dat als gezond en normaal.
....... maar in de situatie van TS is het van haar man natuurlijk niet zo handig en gevoelig om, met de voorgeschiedenis, later dingen nog wat verborgen te houden. Voordat het vertrouwen weer terug is in een relatie duurt heel lang en beiden moeten dan echt heel open zijn.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Precies, is mij veel te verstikkend als mijn vriendin altijd maar verwacht dat ik alles ga delen. Natuurlijk: de grote dingen vertel je, maar verder wij laten elkaar de ruimte om nog gewoon een eigen persoon te zijn.
Jij moet nog veel leren pubertjequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:13 schreef Dickies het volgende:
[..]
Als ik steeds alles zou moeten vertellen moet ik een lijstje gaan bijhouden ofzo.![]()
Gelukkig is mijn vriendin niet zo'n zeikwijf.
Er zijn gelukkig nog normale mensen hier op Fokquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:19 schreef Angst het volgende:
hij heeft toch min of meer expres het verzwegen, hij zegt ik heb last bij het plassen, en dan verzwijgt hij dat door zijn medicijnen komt!
dus dan maakt ze zich juist meer zorgen misschien dan nodig, omdat ze de oorzaak niet weet.
kijk of de ts een gestoorde geflipte trut is weet ik niet.
Maar ik vind hoe zij haar vriend beschrijft wel raar. Hij geeft allemaal details, over pijn bij het plassen dus, asperini's die hij neemt, dan is dus niet het type dat zich er niet druk om maakt.maar de typische au ik heb pijn help mij -man.
toen ik aan de pil ging had ik het als puber toen ook niet tegen mij moeder gezegd, en die was wel een beetje boos, idd om het idee dat als je iets krijgt en naar het ziekenhuis moet, dat soort dingen ineens heel belangrijk kunnen worden...
en ik woon samen, en zou het bizar vinden als mijn vriend het niet zo zeggen. Zoals ieder gezegd, niet omdat het zo belangrijk is, maar het gewoon dingen zijn die je tegen mekaar zegt.
Dit slaat natuurlijk nergens op. Je trekt alles nu in het absurde door. Volgens jou zijn mensen die elkaars gezondheidsperikelen bespreekbaar maken in een relatie mensen die elkaar niet de ruimte gunnen om een eigen persoon te zijn?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Precies, is mij veel te verstikkend als mijn vriendin altijd maar verwacht dat ik alles ga delen. Natuurlijk: de grote dingen vertel je, maar verder wij laten elkaar de ruimte om nog gewoon een eigen persoon te zijn.
Waar zeg ik dat? Ik reageer op een eerdere post. Je slaat nu een beetje door....quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:55 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dit slaat natuurlijk nergens op. Je trekt alles nu in het absurde door. Volgens jou zijn mensen die elkaars gezondheidsperikelen bespreekbaar maken in een relatie mensen die elkaar niet de ruimte gunnen om een eigen persoon te zijn?
Zie nu pas dat je een vent moet voorstellen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:50 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Jij moet nog veel leren pubertje
Ligt er nogal aan wat je hebt en wat voor medicijnen he.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:55 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik vind het simpelweg absurd dat terwijl je samenwoont dat je naar de dokter gaat voor iets, daar medicijnen voor krijgen geschreven en dat je daarover helemaal NIETS tegen je partner vertelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |