misschien schaamt hij zich ervoor ? of z'n minnares heeft last van acnee...dat kan natuurlijk ook...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:48 schreef Okselflos het volgende:
Oja, en waar komt dat gedrag vandaan, zulke dingen gewoon niet (willen) vertellen?!
misschien moet je dat dan ook maar niet doenquote:Ik heb dat zelf absoluut niet en ik heb weinig zin om dan maar te veranderen in iemand die prullenbakjes, laatjes, tassen en telefoons gaat zitten naspeuren...
We hebben een etentjequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:48 schreef miss_sly het volgende:
Wat dacht je van iets ertussen in?
Vanavond even rustig de tijd nemen om een rustig gesprek hierover te hebben?
Misschien omdat je zijn prullenbak doorspit op zoek naar verdachte dingen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:48 schreef Okselflos het volgende:
Oja, en waar komt dat gedrag vandaan, zulke dingen gewoon niet (willen) vertellen?!
Ik heb dat zelf absoluut niet en ik heb weinig zin om dan maar te veranderen in iemand die prullenbakjes, laatjes, tassen en telefoons gaat zitten naspeuren...
Als IK zomaar medicatie zou slikken, die erg slecht zou zijn voor mijn gezondheid, dan zou hij dat willen weten. 100% zeker weten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:54 schreef boem-dikkie het volgende:
Je hoeft toch niet alles te weten? Vriend heeft (blijkbaar) een goede reden om het niet te vertellen anders had ie dat wel gedaan.
Denk je altijd zo door over het gedrag van je vriend? If so, dan kan ik dus op zeker wel begrijpen dat hij je dingen niet zegt. Ik word al moe van je gemiep als ik je reacties hier lees.quote:
Whats next? Moet hij ook zeggen dat hij moeilijk kan schijten, want stel je voor, er kan iets mis zijn?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Vind het inderdaad een beetje ver gaan. Snap dat er wantrouwen is na dat vreemdgaan scenario maar komop. Waarom zou hij in godsnaam met jou moeten delen dat ie aan een kuur is? Dat is toch iets persoonlijks? Als hij echt een vreselijke ziekte had zou hij dat heus wel met je delen maar blijkbaar heeft hij zo zijn redenen om dit voor zichzelf te houden en daar heeft hij gelijk in.
Dat deed ik niet. Ik wilde 'm leegmaken en er zat nogal wat papier in. Dat wilde ik bij het oud papier gooien, de rest bij het gewone afval. Sue me for being greenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Misschien omdat je zijn prullenbak doorspit op zoek naar verdachte dingen?
Nou ja, ik zou het ook willen weten, hoor. En omgedraaid ook, volgens mij.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Vind het inderdaad een beetje ver gaan. Snap dat er wantrouwen is na dat vreemdgaan scenario maar komop. Waarom zou hij in godsnaam met jou moeten delen dat ie aan een kuur is? Dat is toch iets persoonlijks? Als hij echt een vreselijke ziekte had zou hij dat heus wel met je delen maar blijkbaar heeft hij zo zijn redenen om dit voor zichzelf te houden en daar heeft hij gelijk in.
om een lang verhaal kort te maken. hoe meer jij wilt weten en krijst en zeurt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:46 schreef Okselflos het volgende:
Om een lang verhaal kort te maken:
Straks thuiskomen en krijsend over de rooie gaan?
dat dusquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Denk je altijd zo door over het gedrag van je vriend? If so, dan kan ik dus op zeker wel begrijpen dat hij je dingen niet zegt. Ik word al moe van je gemiep als ik je reacties hier lees.
Omdat HIJ graag wilde dat we afspraken, na het bekendworden van het vreemdgaan, dat we dingen aan elkaar zouden VERTELLEN.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Misschien een gekke vraag, maar heeft je vriend wel last van acné? Dat lijkt me toch iets wat je zou moeten weten!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:46 schreef Okselflos het volgende:
Deze week ging ik het vuilnis buiten zetten en dan maak ik meteen alle prullenbakken in huis leeg. Zo ook zijn prullenbak. In de prullenbak trof ik een verpakking medicatie aan. Maand geleden voorgeschreven, waar ik niet van op de hoogte was. Googlen leverde mij op dat het om een acnewerend middel ging, Roaccutane.
Ik krijs en zeur niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:00 schreef rival het volgende:
[..]
om een lang verhaal kort te maken. hoe meer jij wilt weten en krijst en zeurt.
hoe minder hij zal vertellen of toegeven of je willen zien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |