Dat soort gedrag kan ook een reactie zijn op het gedrag van de ander hequote:Ach, kan mij het verrekken, ik weet in ieder geval dat als er stiekem gedaan wordt in een relatie dat het het bij die persoon ligt, hoe hard, bitcherig etc etc etc de ander ook doet.
Eigen keus hoor.
Lezen jullie nou over Okselflos haar reactie heen van hedenochtend?quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:10 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, lieve scorp heeft een verhaal 2 kanten...
Echter zien en horen we maar 1 kant.
En inmiddels post TS ook niet meer... (Hoe zou dat nou komen?)
Kip en het ei verhaal....
Is hij zo van karakter dat hij "gewoon" stiekem is en dat TS daar niet mee om kan gaan?
Is TS een "rasbitch" waar hij niet tegen op kan.
Als ik het zo zeg is die vriend helemaal niks meer waard...![]()
Ach, kan mij het verrekken, ik weet in ieder geval dat als er stiekem gedaan wordt in een relatie dat het het bij die persoon ligt, hoe hard, bitcherig etc etc etc de ander ook doet.
Eigen keus hoor.
Die kuren duren een maand. Ik denk dat mijn vriend het zéér op prijs stelt als ik hem even vertel dat ik een maand medicijnen neem waardoor de zin kan kelderen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:52 schreef rival het volgende:
niet iedereen is meteen onzeker over zichzelf als de partner toevallig een weekje niet zoveel zin heeft
Dan nog hoor je je eigen persoon te blijven of weg te gaan.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat soort gedrag kan ook een reactie zijn op het gedrag van de ander he
quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Lezen jullie nou over Okselflos haar reactie heen van hedenochtend?
Ah, okay...quote:
Ik word niet echt optimistisch van het verhaal over vriendje's vreemdgaanverleden.
Wat heb ik gedaan omdat hij het ook doet?!quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:19 schreef Oblivion het volgende:
Oh, dus ze heeft gedaan omdat hij het ook doet...
Tja...
Al 17 dagen geen sex? Jeetje, bel de brandweerquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:20 schreef Okselflos het volgende:
Ik bén niet eens hard en bitchterigdan zou ik toch ook niet voor een raadsel staan waarom er dingen verzwegen worden. Ik kan het niet eens, niet IRL in elk geval. Dan had ik heus geen topic geopend, dan was ik wel met lege medicijndoos naar z'n werk vertrokken oid.
En het is niet een weekje geen sex, het is al tijden 1x in de week, wat nu gezakt is naar al 17 dagen niet (Ja vanmorgen geteld).
Oja, en die zichtbare acne is er ook niet, nooit geweest ook, sinds ik hem ken.
Door de mandquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:22 schreef Syrena het volgende:
[..]
Wat heb ik gedaan omdat hij het ook doet?!
Ja alweerquote:
Ik ben het met je eensquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:24 schreef Oblivion het volgende:
Maak het uit, dit wordt helemaal niks met die vent.
Je bent duidelijk niet gelukkig.
Ben ik ook niet nee.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:24 schreef Oblivion het volgende:
Maak het uit, dit wordt helemaal niks met die vent.
Je bent duidelijk niet gelukkig.
Mensch! Er zijn genoeg leuke mannen!quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:27 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ben ik ook niet nee.
Maar ik denk heel naief dat het beter word ik meld dat ik ongelukkig ben en hij ook meldt van het waarom en zo.
Omdat we voor de rest wél goed bij elkaar passenquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:29 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Mensch! Er zijn genoeg leuke mannen!
Hij veranderd toch niet.
Ja, als je 1000 keer hebt gedreigd te zullen gaan...
En je ouder bent...
Echt ouder....
Het leven gaat toch voorbij, waarom niet op een leuke manier?
Ja, dan zou het ook beter kunnen worden, maar dat doet hij dus kennelijk niet.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:27 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ben ik ook niet nee.
Maar ik denk heel naief dat het beter word als ik meld dat ik ongelukkig ben en hij ook meldt van het waarom en zo.
Maar dat is toch heel wat anders als er over liegen?quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zie mijn reactie over mijn astma. Die "deel" ik ook niet met vriendinlief, puur omdat het niet boeiend is voor haar om te weten.
En voor de record; het gaat wel om acne spul. Vrouwen hebben de natuurlijke neiging dit soort zaken enorm op te blazen en alle proporties achterwege te laten.
Ik was 36 toen ik er eindelijk een vond die wel echt goed bij me pastquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:31 schreef Syrena het volgende:
[..]
Omdat we voor de rest wél goed bij elkaar passenen het al zo lang heeft geduurd eer ik deze eindelijk vond
![]()
EN IK BEN AL OUD!(ook dat nog ja
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |