abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61067498
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 16:48 schreef Dickies het volgende:

[..]

Zie nu pas dat je een vent moet voorstellen.

Dramaqueens hier. Net alsof ie kanker heeft en nog 2 weken te leven heeft. Natuurlijk vertel je de erge, serieuze dingen direct. Maar waar gaat het hier nu eigenlijk over?

Heb je de Libelle van deze week al uit?
Jouw vriendin gaat naar de dokter en krijgt medicijnen voorschreven en jij weet er niks van. En dat vind jij normaal?
En nee in een gezonde relatie deel je niet alleen 'erge, serieuze' dingen.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 18:41:45 #202
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_61068585
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 16:53 schreef Xeanor het volgende:
Ben ik de enige die benieuwd is wat die vriend nou heeft gedaan qua 'vreemdgaan'? Als ie in een dronken bui een meisje heeft gezoend dan weten we natuurlijk al wat voor eentje de TS is, maar als ie meerdere malen geneukt heeft met een ander kan ik het wel enigszins begrijpen.
daarnaast ben ik heel benieuwd naar de reden van het vreemdgaan..

Toch denk ik dat de relatie uiteindelijk kapot gaat, omdat er een vertrouwensbreuk is geweest, en deze volgens mij niet meer goed gaat komen.

Ik ben zelf ook beschuldigd van te weinig vertellen in een relatie. ik had totaal niets te verbergen, maar het waren voor mij onbelangrijke dingen. op mijn werk was het elke dag hetzelfde. Dat je er dan weinig over verteld krijg je dan terug.. tja.

Betreft TS, ik begrijp haar wel, ook als man zijnde, en beschuldigd geweest van "weinig vertellen", alleen valt het van mij in het niet ten opzichte van zware medicijnen en ben ik nooit vreemd gegaan..

Iig TS, kop op, probeer het gesprek open in te gaan, zonder teveel emoties. Laat hem wel duidelijk merken wat je beweegredenen zijn ten opzichte van je wensen..
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  Eindredactie Games zaterdag 23 augustus 2008 @ 18:42:33 #203
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_61068610
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 17:44 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Jouw vriendin gaat naar de dokter en krijgt medicijnen voorschreven en jij weet er niks van. En dat vind jij normaal?
maar om meteen naar binnen te rennen, je vriend(in) bij haar kladden te grijpen, haar/hem serieus in de ogen kijken (liefst al waterig) en dan zeggen dat je acnecreme hebt gehaald, gaat mij iets te ver...

we hebben het over acne, niet over gonoroe of HIV.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_61068759
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 17:44 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ik denk dat je het niet zo goed begrijpt.

Ik heb het niet over verborgen houden. M'n vriendin gaat naar de dokter omdat ze wat last heeft van haar knie. Daar weet ik niets van. Waarom niet? Omdat ze dat nog niet heeft verteld. Waarom heeft ze dat nog niet gedaan? Misschien is ze het vergeten. Ze houdt het niet verborgen, het was blijkbaar gewoon niet boeiend genoeg om me direct voor op te bellen, wat ze wel zou doen bij iets ernstigs. Misschien hoor ik het nu een paar dagen later, als ze weer last heeft van die knie en we toevallig samen zijn. Dat ineens herinnert ze zich: ik was bij de dokter geweest, voor diezelfde knie! Wie weet krijg ik dan wel het hele verhaal te horen.

Ben ik dan boos? Waarom zou ik? Heb je dan een ongezonde relatie? Heb je zelf wel een relatie? Deel je ieder klein dingetje met elkaar de hele dag door omdat je samenwoont?

Vergeet je dan nooit iets bij het overleggen van je urenverantwoording?
Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more.
pi_61068845
het probleem is een beetje dat de één andere dingen als belangrijk kan zien dan de ander, en het kan natuurlijk ook een optelsommetje zijn van zaken die vergeten zijn te vertellen.

ik weet van mezelf dat ik ook wel eens dingen vergeet te vertellen en dat mijn vriendin ook graag had dat ik alles meteen zou vertellen. helaas is het bij mij zo dat ik vaak iets herinner op basis van een vraag of een associatie en niet altijd een hele lijst kan onthouden.

daarnaast zou ik het waarschijnlijk wel vertellen als ik naar de dokter zou gaan of geweest ben.
pi_61068889
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 16:48 schreef Dickies het volgende:
Dramaqueens hier. Net alsof ie kanker heeft en nog 2 weken te leven heeft. Natuurlijk vertel je de erge, serieuze dingen direct. Maar waar gaat het hier nu eigenlijk over?
Ze vertelt toch dat een van de bijwerkingen is dat je libido omlaag gaat, en dat zij zich al afvroeg of het aan haar lag. Dat lijkt me serieus genoeg dan om het te delen met je partner, als het je seksleven beinvloedt. Je houdt toch van die ander, je wil toch wederzijds begrip en niet dat de ander gaat twijfelen?
pi_61069016
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 18:53 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ze vertelt toch dat een van de bijwerkingen is dat je libido omlaag gaat, en dat zij zich al afvroeg of het aan haar lag. Dat lijkt me serieus genoeg dan om het te delen met je partner, als het je seksleven beinvloedt. Je houdt toch van die ander, je wil toch wederzijds begrip en niet dat de ander gaat twijfelen?
Extreme acne en een seksleven?
Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more.
pi_61069054
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 18:57 schreef Dickies het volgende:
Extreme acne en een seksleven?
Hij heeft geen acne, alleen littekens, aldus TS.

Wat het verhaal alleen maar raarder maakt, maar misschien is het preventief ofzo?
pi_61070479
Wat voor rooskleurig leventje hebben jullie allemaal wel niet, dat het blijkbaar zo gestoord is om niet te melden dat je acnemedicatie neemt.
Dat je gewoon de tijd hebt, en neemt, om je dáár druk over te maken.

Ik ben echt stinkend jaloers.
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
pi_61071846
Ik kan me écht écht niet voorstellen dat je gewoon maar even vergeet te vertellen dat je naar de dokter bent geweest. Op het moment dat ik ergens een beetje last van hebt hoort mijn partner dat als eerste. Op het moment dat ik zover ben de dokter ervoor te bellen voor een afspraak, zit ik er blijkbaar toch wel dusdanig vaak mee in mijn hoofd, dat ik er echt wel aan toegekomen ben dat vriendlief ook te vertellen. Als de dokter me vervolgens ook nog medicijnen voorschrijft, dan zou ik naar huis gaan en na de bijsluiter zelf gelezen te hebben, dat ding meteen onder zijn neus duwen om te lezen, met erbij de vraag of hij me er komende tijd aan kan helpen herinneren het spul in te nemen en ook een beetje op te letten of ik meer last krijg van bepaalde dingen. Ik zou daarnaast ook niet weten wanneer mijn vriend naar de dokter zou kunnen gaan zonder dat ik daar iets van merk (eerder van huis weg gaan, later thuis komen), en vice versa.
Arseen (As), atoomnummer 33
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 21:03:14 #211
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_61072396
Ik hoop nu wel dat het goed gaat met TS.........
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  zondag 24 augustus 2008 @ 11:30:48 #212
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_61081546
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 18:48 schreef Dickies het volgende:

[..]

Ik denk dat je het niet zo goed begrijpt.

Ik heb het niet over verborgen houden. M'n vriendin gaat naar de dokter omdat ze wat last heeft van haar knie. Daar weet ik niets van. Waarom niet? Omdat ze dat nog niet heeft verteld. Waarom heeft ze dat nog niet gedaan? Misschien is ze het vergeten. Ze houdt het niet verborgen, het was blijkbaar gewoon niet boeiend genoeg om me direct voor op te bellen, wat ze wel zou doen bij iets ernstigs. Misschien hoor ik het nu een paar dagen later, als ze weer last heeft van die knie en we toevallig samen zijn. Dat ineens herinnert ze zich: ik was bij de dokter geweest, voor diezelfde knie! Wie weet krijg ik dan wel het hele verhaal te horen.

Ben ik dan boos? Waarom zou ik? Heb je dan een ongezonde relatie? Heb je zelf wel een relatie? Deel je ieder klein dingetje met elkaar de hele dag door omdat je samenwoont?

Vergeet je dan nooit iets bij het overleggen van je urenverantwoording?
het punt is , dat hij het expres verzwijgt en das absurd.
hij verteld haar dat hij pijn heeft bij het plassen. wat een bijwerking is, en niet dat die medicijnen slikt.

oftewel hij verteld onzinnige details wel! en verzwijg vervolgens de medicatie, zelfs als ze vrij direkt vraagt naar een dokterbezoek!

maar hoe gaat het ts?
hopelijk had hij een goede reden voor dit vreemde gedrag
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
  maandag 25 augustus 2008 @ 09:38:16 #213
225752 Okselflos
Hm harige oksels
pi_61103675
Geen internet dit weekend.

Ik heb het nog niet aangekaart omdat ik nu bang ben over te komen als de controlerende biatch zoals op elke pag wel een keer werd gemeld. Bovendien wil ik de sex (of het gebrek eraan) ook bespreken zonder hem helemaal in een hoek te duwen.

Wat het vreemdgaan betreft, dit was over een periode van 1.5 jaar, een keer of 5 (dat zegt hij, dat kan dus gerust elke week zijn geweest, we zagen elkaar alleen in het weekend) met iemand uit zijn vriendengroep. Hij kraakte de vriendengroep altijd af, incl. het betreffende meisje (allemaal dom, geen ambities, te dik, ga maar door). Reden weet hij niet, hij wist dat hij fout bezig was en deed het dan alsnog. Contact met de groep is er nu niet meer, werd enkele maanden voordat alles uitkwam verbroken door hem, waarschijnlijk omdat het 'm te heet onder de voeten werd aangezien de groep langzamerhand op de hoogte kwam van de feiten en er niet over te spreken waren. Hij stelde zich altijd nogal arrogant op in die groep (ik vroeg me altijd al af waarom ze dat pikten trouwens).

Oja, hij heeft het in een eerdere relatie ook geflikt, het was uit met zijn ex, kwam een ander tegen, raakte weer aan met zijn ex en de ander er naast houden. Ook zo'n 1.5 jaar. Dit heeft hij pas verteld toen het vreemdgaan uitkwam. Verklaarde wel meteen waarom hij zo raar en wazig deed over de relatie met zijn ex.

En waarom ik dus van de kook raak als er weer een verhaal komt dat niet 100% klopt.

Het helpt ook niet dat ik niet van het conflictzoekende soort ben, al doet de OP anders vermoeden

Als ik een update heb zal ik die posten, het is alleen erg druk deze week, mss maar goed ook.
  maandag 25 augustus 2008 @ 09:43:31 #214
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_61103790
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 11:30 schreef Angst het volgende:

[..]

het punt is , dat hij het expres verzwijgt en das absurd.
hij verteld haar dat hij pijn heeft bij het plassen. wat een bijwerking is, en niet dat die medicijnen slikt.
Hij is een vent, 100% kans dat hij de bijsluiter niet eens heeft gelezen
zzz
pi_61103793
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 11:09 schreef Isabeau het volgende:
Wat een drukte om niks eigenlijk. Man man, hij heeft verzwegen een middeltje tegen z'n acne te gebruiken
Ik zou hem aan de hoogste boom ophangen, echt.

Oh wacht, ik zou zèggen dat ik die verpakking vond en vragen of het een beetje helpt/hielp Geheel zònder verwijten of dingen zeggen over achter houden en alles alles alles moeten delen in een relatie omdat hij nu helemaal van mij is.
Joh, zo`n middeltje tegen acne is gelijk een bekentenis dat hij vreemdgaat hier, logisch toch?
pi_61103806
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 18:06 schreef Stali het volgende:

[..]

Je hoeft het niet te melden maar je kunt het wel gewoon vertellen. Oja, ik ga even langs de huisarts etc. Waarom zo onnodig moeilijk doen? De vriend van TS heeft zelfs daar nog omheen zitten draaien. Hoezo huisarts, ik ben niet geweest en het eind van het liedje is dat hij wel geweest is. Zo moeilijk doen om een paar pukkeltjes? Dit heeft niets met geslotenheid te maken. Dit is pubergedrag en zo iemand zou beter alleen kunnen wonen. Enfin, dat onnodig geweasel is in iig niet handig gecombineerd met het herstellen van het vertrouwen door zijn vreemdgaan. Zelf zegt hij openheid te willen, tja zeg doe dan niet zo sukkelig om niets denk ik dan. Het komt onbetrouwbaar over.
Het is een fucking middel tegen acne. Grow up zou ik dan zeggen.
quote:
[..]

Het kan jou niet boeien nee, maar ik wil jou anders nog wel eens horen wanneer blijkt dat jouw meisje vreemd is gegaan en allemaal dingen bij de huisarts sjouwt zonder dat gewoon argeloos aan jou te vertellen. .
WTF heeft vreemdgaan met een acne-middel te maken? Waarom gelijk weer die hoogste boom in gaan als het gaat om iets dat je niet verteld wordt?
pi_61103865
Lieve, lieve scorpie....

Het gaat niet om het acne spul.
Het gaat om het niet delen...
Als je partner, vriend, vriendin, man, vrouw weinig deelt is dat niet een prettig gevoel.
Okay, je hoeft niet alles te delen, maar toch...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_61103895
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 20:42 schreef As_33 het volgende:
Ik kan me écht écht niet voorstellen dat je gewoon maar even vergeet te vertellen dat je naar de dokter bent geweest. Op het moment dat ik ergens een beetje last van hebt hoort mijn partner dat als eerste. Op het moment dat ik zover ben de dokter ervoor te bellen voor een afspraak, zit ik er blijkbaar toch wel dusdanig vaak mee in mijn hoofd, dat ik er echt wel aan toegekomen ben dat vriendlief ook te vertellen. Als de dokter me vervolgens ook nog medicijnen voorschrijft, dan zou ik naar huis gaan en na de bijsluiter zelf gelezen te hebben, dat ding meteen onder zijn neus duwen om te lezen, met erbij de vraag of hij me er komende tijd aan kan helpen herinneren het spul in te nemen en ook een beetje op te letten of ik meer last krijg van bepaalde dingen. Ik zou daarnaast ook niet weten wanneer mijn vriend naar de dokter zou kunnen gaan zonder dat ik daar iets van merk (eerder van huis weg gaan, later thuis komen), en vice versa.
Het is een acne middel, geen zware medicijnen voor een chemo of een longontsteking.
Als ik bij de dokter mijn medicijnen moet halen voor astma, dan bel ik op naar de huisarts tijdens mijn werk, en haal `s middags de medicijnen op bij de apotheek, zonder dat ik daarvoor a) een aparte afspraak moet maken en b) mijn vriendin het weet.

Natuurlijk ziet ze die dingen vanzelf liggen in huis, maar het expliciet vermelden dat je een herhaalrecept haalt is beetje overkill vind je niet?
Misschien dat dit acne middel op dezelfde manier is gehaald, namelijk een herhaal recept?
pi_61103934
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 09:46 schreef Oblivion het volgende:
Lieve, lieve scorpie....

Het gaat niet om het acne spul.
Het gaat om het niet delen...
Als je partner, vriend, vriendin, man, vrouw weinig deelt is dat niet een prettig gevoel.
Okay, je hoeft niet alles te delen, maar toch...
Zie mijn reactie over mijn astma. Die "deel" ik ook niet met vriendinlief, puur omdat het niet boeiend is voor haar om te weten.
En voor de record; het gaat wel om acne spul. Vrouwen hebben de natuurlijke neiging dit soort zaken enorm op te blazen en alle proporties achterwege te laten.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2008 09:51:46 ]
pi_61103983
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 18:53 schreef Dipkip het volgende:

[..]

niet iedereen is meteen onzeker over zichzelf als de partner toevallig een weekje niet zoveel zin heeft
pi_61103986

Je vriendin weet van je astma!
Net als een man weet dat zijn vriendin een vervolg pil gaat halen bij de dokter!
Hoef je ook niet steeds te vermelden.
pi_61104046
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 09:53 schreef Oblivion het volgende:

Je vriendin weet van je astma!
Net als een man weet dat zijn vriendin een vervolg pil gaat halen bij de dokter!
Hoef je ook niet steeds te vermelden.
En de TS wist van de acne. Ze wist alleen niet dat het weer erger was geworden, en laat dat nou net bij astma ook zo werken
pi_61104088
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 09:56 schreef Scorpie het volgende:

[..]

En de TS wist van de acne. Ze wist alleen niet dat het weer erger was geworden, en laat dat nou net bij astma ook zo werken
Ja, van heel vroeger, vind ik wat anders...
Vaker komt acne niet in zo'n heftigheid terug dat je het nogmaals moet slikken.

Nee, je hebt geen gelijk.
Ik zou er niet veel achter zoeken, maar zij blijkt hier een ander kaliber man aan de haak geslagen te hebben dan jij.
Krijg er een beetje een "stiekem" gevoel bij....
pi_61104187
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 09:59 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Ja, van heel vroeger, vind ik wat anders...
Vaker komt acne niet in zo'n heftigheid terug dat je het nogmaals moet slikken.

Nee, je hebt geen gelijk.
Ik zou er niet veel achter zoeken, maar zij blijkt hier een ander kaliber man aan de haak geslagen te hebben dan jij.
Krijg er een beetje een "stiekem" gevoel bij....
Maar lieve Oblivion, ik wil ook helemaal niet horen dat ik gelijk heb. Ik geef alleen aan dat het ook anders kan zijn gelopen dan dat de TS doet aandragen.
Misschien is het "stiekem", misschien ook niet. Ik vind het ook nooit leuk om helemaal uit te moeten gaan leggen dat ik weer medicijnen moet gaan halen omdat ik anders niet normaal kan ademen.
Misschien dat de vriend van de TS een soortgelijk gevoel heeft, over verantwoording afleggen?
Als ik de TS zo lees en zie reageren hier op bepaalde meningen en argumenten, dan valt er met de TS weinig te bespreken. Ze heeft al lang haar woordje en haar mening erover klaar, en daar kan hij weinig tot niks meer aan veranderen, me dunkt.

En dat ze het er nog niet over heeft gehad komt omdat ze de munitie wil besparen tot de volgende ruzie, dan heeft ze iets om op hem te schieten

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2008 10:05:51 ]
pi_61104272
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 10:04 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Maar lieve Oblivion, ik wil ook helemaal niet horen dat ik gelijk heb. Ik geef alleen aan dat het ook anders kan zijn gelopen dan dat de TS doet aandragen.
Misschien is het "stiekem", misschien ook niet. Ik vind het ook nooit leuk om helemaal uit te moeten gaan leggen dat ik weer medicijnen moet gaan halen omdat ik anders niet normaal kan ademen.
Misschien dat de vriend van de TS een soortgelijk gevoel heeft, over verantwoording afleggen?
Als ik de TS zo lees en zie reageren hier op bepaalde meningen en argumenten, dan valt er met de TS weinig te bespreken. Ze heeft al lang haar woordje en haar mening erover klaar, en daar kan hij weinig tot niks meer aan veranderen, me dunkt.

En dat ze het er nog niet over heeft gehad komt omdat ze de munitie wil besparen tot de volgende ruzie, dan heeft ze iets om op hem te schieten
Maar natuurlijk, lieve scorp heeft een verhaal 2 kanten...
Echter zien en horen we maar 1 kant.
En inmiddels post TS ook niet meer... (Hoe zou dat nou komen? )
Kip en het ei verhaal....
Is hij zo van karakter dat hij "gewoon" stiekem is en dat TS daar niet mee om kan gaan?
Is TS een "rasbitch" waar hij niet tegen op kan.

Als ik het zo zeg is die vriend helemaal niks meer waard...

Ach, kan mij het verrekken, ik weet in ieder geval dat als er stiekem gedaan wordt in een relatie dat het het bij die persoon ligt, hoe hard, bitcherig etc etc etc de ander ook doet.
Eigen keus hoor.
pi_61104319
quote:
Ach, kan mij het verrekken, ik weet in ieder geval dat als er stiekem gedaan wordt in een relatie dat het het bij die persoon ligt, hoe hard, bitcherig etc etc etc de ander ook doet.
Eigen keus hoor.
Dat soort gedrag kan ook een reactie zijn op het gedrag van de ander he
  maandag 25 augustus 2008 @ 10:15:53 #227
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_61104370
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 10:10 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Maar natuurlijk, lieve scorp heeft een verhaal 2 kanten...
Echter zien en horen we maar 1 kant.
En inmiddels post TS ook niet meer... (Hoe zou dat nou komen? )
Kip en het ei verhaal....
Is hij zo van karakter dat hij "gewoon" stiekem is en dat TS daar niet mee om kan gaan?
Is TS een "rasbitch" waar hij niet tegen op kan.

Als ik het zo zeg is die vriend helemaal niks meer waard...

Eigen keus hoor.
Lezen jullie nou over Okselflos haar reactie heen van hedenochtend?

Ik word niet echt optimistisch van het verhaal over vriendje's vreemdgaanverleden.
The love you take is equal to the love you make.
pi_61104396
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 09:52 schreef rival het volgende:
niet iedereen is meteen onzeker over zichzelf als de partner toevallig een weekje niet zoveel zin heeft
Die kuren duren een maand. Ik denk dat mijn vriend het zéér op prijs stelt als ik hem even vertel dat ik een maand medicijnen neem waardoor de zin kan kelderen.

Los daarvan, TS wordt er dus wel onzeker van. Gezien het eerdere vreemdgaan ook niet gek. Dus als die vriend zo zn best zit te doen om wat te maken van de tweede kans die hij gekregen heeft, lijkt het mij een slechte keuze zoiets verborgen te houden.
pi_61104413
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 10:13 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat soort gedrag kan ook een reactie zijn op het gedrag van de ander he
Dan nog hoor je je eigen persoon te blijven of weg te gaan.
Wat dus niet vaak gebeurd, lekker schelden op de andere en hard boehoe roepen vinden mensen maar al te lekker
pi_61104427
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 10:15 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Lezen jullie nou over Okselflos haar reactie heen van hedenochtend?

Ja dus...
Even lezen!
quote:

Ik word niet echt optimistisch van het verhaal over vriendje's vreemdgaanverleden.
Ah, okay...
pi_61104459
Oh, dus ze heeft gedaan omdat hij het ook doet...

Tja...
  maandag 25 augustus 2008 @ 10:20:42 #232
225752 Okselflos
Hm harige oksels
pi_61104477
Ik bén niet eens hard en bitchterig dan zou ik toch ook niet voor een raadsel staan waarom er dingen verzwegen worden. Ik kan het niet eens, niet IRL in elk geval. Dan had ik heus geen topic geopend, dan was ik wel met lege medicijndoos naar z'n werk vertrokken oid.

En het is niet een weekje geen sex, het is al tijden 1x in de week, wat nu gezakt is naar al 17 dagen niet (Ja vanmorgen geteld).

Oja, en die zichtbare acne is er ook niet, nooit geweest ook, sinds ik hem ken.
pi_61104516
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 10:19 schreef Oblivion het volgende:
Oh, dus ze heeft gedaan omdat hij het ook doet...

Tja...
Wat heb ik gedaan omdat hij het ook doet?!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_61104522
Godverdomme
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_61104536
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 10:20 schreef Okselflos het volgende:
Ik bén niet eens hard en bitchterig dan zou ik toch ook niet voor een raadsel staan waarom er dingen verzwegen worden. Ik kan het niet eens, niet IRL in elk geval. Dan had ik heus geen topic geopend, dan was ik wel met lege medicijndoos naar z'n werk vertrokken oid.

En het is niet een weekje geen sex, het is al tijden 1x in de week, wat nu gezakt is naar al 17 dagen niet (Ja vanmorgen geteld).

Oja, en die zichtbare acne is er ook niet, nooit geweest ook, sinds ik hem ken.
Al 17 dagen geen sex? Jeetje, bel de brandweer

Maar je wist wel dat hij acne-kuur heeft gehad, toch?
pi_61104540
Cookie?
pi_61104555
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 10:22 schreef Syrena het volgende:

[..]

Wat heb ik gedaan omdat hij het ook doet?!
Door de mand
pi_61104564
Maak het uit, dit wordt helemaal niks met die vent.
Je bent duidelijk niet gelukkig.
pi_61104588
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 10:24 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Door de mand
Ja alweer Vrijdag nog gered door een modje.

Van die kuur wist ik, maar toen was hij 16 en naar eigen zeggen doodziek geworden ervan.
pi_61104601
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 10:24 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Door de mand
NIET QUOTEN!

pi_61104604
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 10:24 schreef Oblivion het volgende:
Ik ben het met je eens
pi_61104606
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 10:23 schreef Syrena het volgende:
Godverdomme
Dat werkt niet , "hee geile lekkere neukslet ik ga je ff nemen", dat scoort al beter.
pi_61104623
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 10:26 schreef Oblivion het volgende:

[..]

NIET QUOTEN!

Te laat

Maar Syrena, ben jij nog wel gelukkig met hem?
pi_61104624
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 10:24 schreef Oblivion het volgende:
Ben ik ook niet nee.
Maar ik denk heel naief dat het beter word als ik meld dat ik ongelukkig ben en hij ook meldt van het waarom en zo.
pi_61104660
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 10:27 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ben ik ook niet nee.
Maar ik denk heel naief dat het beter word ik meld dat ik ongelukkig ben en hij ook meldt van het waarom en zo.
Mensch! Er zijn genoeg leuke mannen!
Hij veranderd toch niet.
Ja, als je 1000 keer hebt gedreigd te zullen gaan...
En je ouder bent...
Echt ouder....

Het leven gaat toch voorbij, waarom niet op een leuke manier?
pi_61104695
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 10:29 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Mensch! Er zijn genoeg leuke mannen!
Hij veranderd toch niet.
Ja, als je 1000 keer hebt gedreigd te zullen gaan...
En je ouder bent...
Echt ouder....

Het leven gaat toch voorbij, waarom niet op een leuke manier?
Omdat we voor de rest wél goed bij elkaar passen en het al zo lang heeft geduurd eer ik deze eindelijk vond

EN IK BEN AL OUD! (ook dat nog ja )
  Moderator maandag 25 augustus 2008 @ 10:31:47 #247
5428 crew  miss_sly
pi_61104701
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 10:27 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ben ik ook niet nee.
Maar ik denk heel naief dat het beter word als ik meld dat ik ongelukkig ben en hij ook meldt van het waarom en zo.
Ja, dan zou het ook beter kunnen worden, maar dat doet hij dus kennelijk niet.
Wat Obli zegt: er zijn genoeg leuke mannen, en waarschijnlijk loopt er ook zeker wel een rond waar je gelukkiger mee bent!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_61104704
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 09:49 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Zie mijn reactie over mijn astma. Die "deel" ik ook niet met vriendinlief, puur omdat het niet boeiend is voor haar om te weten.
En voor de record; het gaat wel om acne spul. Vrouwen hebben de natuurlijke neiging dit soort zaken enorm op te blazen en alle proporties achterwege te laten.
Maar dat is toch heel wat anders als er over liegen?
Verzwijgen omdat je het niet boeiend vindt of geen zin hebt in gezeik, ok. Maar dat gesprek over naar de dokter gaan toen ie bij z'n ouders was, zou ik toch wat vervelender opvatten.
Waarom woon je samen als je juist zoiets simpels al niet durft te zeggen?

Ben wel benieuwd of ze nu al met 'm gepraat heeft en wat nu de reden was dat ie het niet wilde vertellen..
Sweet and innocent...
  Moderator maandag 25 augustus 2008 @ 10:32:30 #249
5428 crew  miss_sly
pi_61104719
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 10:31 schreef Syrena het volgende:

[..]

Omdat we voor de rest wél goed bij elkaar passen en het al zo lang heeft geduurd eer ik deze eindelijk vond

EN IK BEN AL OUD! (ook dat nog ja )
Ik was 36 toen ik er eindelijk een vond die wel echt goed bij me past
Tijd genoeg dus
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_61104726
Ik dreig ook helemaal niet met weggaan trouwens Wel met ballen eraf hakken in geval van opnieuw vreemdgaan, maar dat lijkt me voor niet gemelde mediactie wat rigoreus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')