abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61104765
Ho, ik weet niet of hij bij de dokter geweest is toen hij bij zijn ouders was, ik heb dan aangenomen omdat hij zijn bloedwaardes wist. Kan ook zijn dat hij gebeld heeft.

OMG Ik zit het goed te praten he
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_61104774
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 10:31 schreef Syrena het volgende:

Omdat we voor de rest wél goed bij elkaar passen en het al zo lang heeft geduurd eer ik deze eindelijk vond

Het mot jou vinden...
quote:

EN IK BEN AL OUD! (ook dat nog ja )
Ga je heen of moet ik je slaan?
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_61104782
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 10:32 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik was 36 toen ik er eindelijk een vond die wel echt goed bij me past
Tijd genoeg dus
Had je niet meteen in de smiezen dat het mijn topic was trouwens?
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_61104795
Blaffende honden bijten niet Syrena
pi_61104821
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 10:36 schreef Scorpie het volgende:
Blaffende honden bijten niet Syrena
Jij zei toen ook dat het niet 1 keertje was geweest toen hij zei van wel he?
Topic was al vol voordat ik kon zeggen dat je gelijk had gehad.
pi_61104827
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 10:34 schreef Syrena het volgende:
Ho, ik weet niet of hij bij de dokter geweest is toen hij bij zijn ouders was, ik heb dan aangenomen omdat hij zijn bloedwaardes wist. Kan ook zijn dat hij gebeld heeft.

OMG Ik zit het goed te praten he
Ja, doe eens niet. Dat is mijn taak, ik ben ook een vent namelijk
  maandag 25 augustus 2008 @ 10:37:56 #257
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_61104832
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 10:31 schreef Syrena het volgende:
Omdat we voor de rest wél goed bij elkaar passen en het al zo lang heeft geduurd eer ik deze eindelijk vond

EN IK BEN AL OUD! (ook dat nog ja )
Welke rest?
Redenen als 'lang geduurd eer ik deze vond' en 'ik ben al oud' zijn natuurlijk nonsens redenen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_61104840
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 10:32 schreef Syrena het volgende:
Ik dreig ook helemaal niet met weggaan trouwens Wel met ballen eraf hakken in geval van opnieuw vreemdgaan, maar dat lijkt me voor niet gemelde mediactie wat rigoreus.
Dat dreigen met weg gaan gebeurd ook pas als jullie getrouwd zijn met kinderen.
Dat ballen hakken ding werkt toch niet...
Iemand doet het of doet het niet.
Het feit dat hij alles erom heen slecht maakt maar zelf geen verantwoording neemt dat is 1000 maal erger.

Ga lekker een tijdje freewheelen!
pi_61104865
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 10:34 schreef Syrena het volgende:

Ah, ok. Dan heeft hij er dus niet over gelogen ook.

Vraag er gewoon 's rechtstreeks naar dan! Je zit nu alleen maar jezelf gek te maken, terwijl hij er misschien helemaal niet over wil liegen en een simpele verklaring heeft waarom hij het nog niet uit zichzelf verteld heeft.

Je bent nu trouwens net zo hard bezig met iets verzwijgen wat jullie beiden aangaat.
Wel met heel Fok! delen en niet met hem...
Sweet and innocent...
  maandag 25 augustus 2008 @ 10:39:10 #260
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_61104868
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 09:46 schreef Oblivion het volgende:
Lieve, lieve scorpie....

Het gaat niet om het acne spul.
Het gaat om het niet delen...
Als je partner, vriend, vriendin, man, vrouw weinig deelt is dat niet een prettig gevoel.
Okay, je hoeft niet alles te delen, maar toch...
Lieve, lieve Oblivion, dat snapt iedereen al pagina's lang.
Het gaat om hoe zij erop reageert.

Als je vind dat je kerel niet genoeg deelt, bepraat je dat met hem op een normale manier.
Dan ga je niet eerst even op een forum lopen roepen dat je 'm nu gaat vierendelen en dat je denkt dat ie vreemd gaat omdat ie tenslotte anti-acne spul heeft gehaald en vergeten is z'n urenverantwoording bij je in te leveren.
zzz
  Moderator maandag 25 augustus 2008 @ 10:40:31 #261
5428 crew  miss_sly
pi_61104908
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 10:35 schreef Syrena het volgende:

[..]

Had je niet meteen in de smiezen dat het mijn topic was trouwens?
Ik had een vermoeden, maar dat maakt toch niet uit? Je begint niet voor niets onder een kloon

Verder moet je jezelf eens wat hoger aanslaan. Het is niet zo dat jij blij mag zijn dat jij hem gevonden hebt, dat moet toch twee kanten op werken? Je moet toch blij zijn dat je elkaar gevonden hebt? En dan samen er iets leuks en moois van maken? En dat je geen18 meer bent,wil niet zeggen dat je zomaar genoegen moet nemen met eentje die je gevonden hebt!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_61104944
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 10:39 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Lieve, lieve Oblivion,

Ik luister, aandachtig!
quote:
dat snapt iedereen al pagina's lang.
Het gaat om hoe zij erop reageert.

Dat heeft scorp nog niet in de gaten hoor...
Voor scorp...
quote:

Als je vind dat je kerel niet genoeg deelt, bepraat je dat met hem op een normale manier.
Dan ga je niet eerst even op een forum lopen roepen dat je 'm nu gaat vierendelen en dat je denkt dat ie vreemd gaat omdat ie tenslotte anti-acne spul heeft gehaald en vergeten is z'n urenverantwoording bij je in te leveren.
Overdrijven is ook een vak.
Maak jij het even erger dan dat het al is...
pi_61104952
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 10:37 schreef Copycat het volgende:

[..]

Welke rest?
Redenen als 'lang geduurd eer ik deze vond' en 'ik ben al oud' zijn natuurlijk nonsens redenen.
Dat we bij de film zitten en hij ineens een handvol halfgesmolten Daims uit zijn broekzak vist omdat hij weet dat ik die lekker vind en ik er niet aan had gedacht om ze mee te nemen.
Dat hij mijn pc uit elkaar haalt en schoonmaakt.
Dat hij op Fok leest dat hij van mijn was moet afblijven en het dan ook doet, zonder te zeggen dat ik dat ook gewoon kan zeggen tegen hem
Dat we samen in bed naar House kijken en hij zijn gezicht in zijn kussen doet bij de bloederige scenes en ik hem dan uitlach (toch een bitch )
Honden haat, maar de mijne "is toch wel erg lief" (issie ook)
We allebei onze ouders nog naar de ogen kijken en er vaak langsgaan, vooral omdat zijn broer en mijn zus ver weg wonen en we het niet leuk vinden dat die niet zo vaak iets laten horen

pi_61104960
Omg, wat een turnover-F5-topic is dit geworden
De kloon is ontmaskerd door een fout, het topic gaat al lang niet meer over anti-acne spul maar over vreemdgaan, en tot slot zijn we ook nog even motivation-artist aan het spelen met de TS
pi_61104982
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 10:40 schreef miss_sly het volgende:

Verder moet je jezelf eens wat hoger aanslaan. Het is niet zo dat jij blij mag zijn dat jij hem gevonden hebt, dat moet toch twee kanten op werken? Je moet toch blij zijn dat je elkaar gevonden hebt? En dan samen er iets leuks en moois van maken? En dat je geen18 meer bent,wil niet zeggen dat je zomaar genoegen moet nemen met eentje die je gevonden hebt!
Uitprinten en boven je bed hangen!
pi_61104983
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 10:40 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik had een vermoeden, maar dat maakt toch niet uit? Je begint niet voor niets onder een kloon

Wat een laagdunkende houding, die gozert smeert 'm met zo'n verhalen.
pi_61105003
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 10:43 schreef Scorpie het volgende:
De kloon is ontmaskerd door een fout, het topic gaat al lang niet meer over anti-acne spul maar over vreemdgaan, en tot slot zijn we ook nog even motivation-artist aan het spelen met de TS
Goed he?
pi_61105023
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 10:43 schreef Scorpie het volgende:
Ik hou van zulke topics, het is beter dan menige TV-serie Het is alleen best wel k*t als het je eigen topic is
  maandag 25 augustus 2008 @ 10:46:00 #269
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_61105028
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 10:42 schreef Syrena het volgende:
Dat we bij de film zitten en hij ineens een handvol halfgesmolten Daims uit zijn broekzak vist omdat hij weet dat ik die lekker vind en ik er niet aan had gedacht om ze mee te nemen.
Dat hij mijn pc uit elkaar haalt en schoonmaakt.
Dat hij op Fok leest dat hij van mijn was moet afblijven en het dan ook doet, zonder te zeggen dat ik dat ook gewoon kan zeggen tegen hem
Dat we samen in bed naar House kijken en hij zijn gezicht in zijn kussen doet bij de bloederige scenes en ik hem dan uitlach (toch een bitch )
Honden haat, maar de mijne "is toch wel erg lief" (issie ook)
We allebei onze ouders nog naar de ogen kijken en er vaak langsgaan, vooral omdat zijn broer en mijn zus ver weg wonen en we het niet leuk vinden dat die niet zo vaak iets laten horen

Leuk en cute enzo, maar imo nu niet zó'n wow redenen om deze man tot de liefde van je leven te bestempelen. Zeker niet als er nogal wat wantrouwen en ontevredenheid en amper seks (!) tegenover staat.
pi_61105055
Heuj, amper sex hoeft niet te betekenen dat je relatie slecht is he.
  maandag 25 augustus 2008 @ 10:48:04 #271
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_61105079
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 10:47 schreef Scorpie het volgende:
Voor mij persoonlijk zou dat wel een belangrijke indicatie zijn.
pi_61105082
quote:
Goede opmerking!
  Admin maandag 25 augustus 2008 @ 10:49:31 #273
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_61105113
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 10:42 schreef Syrena het volgende:

Wie is er nou degeen die dingen niet gewoon zegt
Is het heel misschien niet makkelijker om zaken direct face to face te vragen of te zeggen dan via de FOK!omweg?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_61105169
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 10:49 schreef yvonne het volgende:

[..]

Wie is er nou degeen die dingen niet gewoon zegt
Is het heel misschien niet makkelijker om zaken direct face to face te vragen of te zeggen dan via de FOK!omweg?
Nee. Waarschijnlijk is het ook omgekeerde psychologie. Ik denk dat de dingen die ik allemaal niet zeg dat hij die ook niet wil zeggen, zeker als hij al niets zegt over medicatie.

En waarschijnlijk heeft Scorpie gelijk, hij heeft het gewoon niet gemeld en verder is er niks.
pi_61105188
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 10:52 schreef Syrena het volgende:

[..]

En waarschijnlijk heeft Scorpie gelijk, hij heeft het gewoon niet gemeld en verder is er niks.
Waarschijnlijk wel, misschien ook niet. Je zult het nooit weten als je het niet gewoon even aan hem vraagt...
Sweet and innocent...
pi_61105262
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 10:53 schreef Innocence het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel, misschien ook niet. Je zult het nooit weten als je het niet gewoon even aan hem vraagt...
Ja maar intussen hangt er nu al een heel drama aan vast dat ik weer allemaal zelf gedaan heb.
Nice going.
pi_61105299
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 10:53 schreef Innocence het volgende:

[..]

pi_61105302
En als het niet druk is op zijn werk dan heeft ie alles tegen 12 uur wel gelezen denk ik.
  Admin maandag 25 augustus 2008 @ 11:03:03 #279
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_61105402
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 10:58 schreef Syrena het volgende:
En als het niet druk is op zijn werk dan heeft ie alles tegen 12 uur wel gelezen denk ik.
Handig.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 25 augustus 2008 @ 11:05:34 #280
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
  maandag 25 augustus 2008 @ 11:07:09 #281
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_61105498
quote:
Speak for yourself please
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_61105874
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 11:03 schreef yvonne het volgende:

[..]

Handig.
Niet echt. Zo kan ik nooit oefenen met zelf dingen zeggen
Waarom begin je er dan hier over?! Nou, zoals ik al zei van de week, ik ben niet echt doorsnee.
  maandag 25 augustus 2008 @ 11:27:37 #283
31101 _Led_
pi_61106073
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 10:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Leuk en cute enzo, maar imo nu niet zó'n wow redenen om deze man tot de liefde van je leven te bestempelen. Zeker niet als er nogal wat wantrouwen en ontevredenheid en amper seks (!) tegenover staat.
Je bedoelt 'amper sex met elkaar', toch ?
zzz
pi_61106660
quote:
WHAHAHHAHA
pi_61106713
quote:
Ik geloof ik dat ik 'm al ken
Ik kijk thuis wel
pi_61106852
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 10:58 schreef Syrena het volgende:
Lekker bezig, TS....

Ik kan me iets voorstellen bij je achterdocht, maar niet bij je aanpak van het probleem... Zeker niet als hij dit nu op Fok! moet teruglezen
pi_61107107
Nee, mijn aanpak van problemen zuigt echt gigantisch Ik weet het.
Ik heb er ook hulp voor gezocht, en gehad. Het is alleen met zulke dingen dat je ze vooral veel moet oefenen. Maar 90% van de tijd is er niks aan de hand in een mensenleven, dus de keren dat er wel wat is loopt het bij mij meteen uit de hand. Als in: Zelf niks zeggen of doen. Alsof je naar een neerstortend vliegtuig staat te kijken zeg maar
pi_61107158
Vandaar ook mijn topic, moest ik nu wat doen met wat ik weet, en zo ja, hoe dan.
Terwijl ik verder gewoons wel normaal kan nadenken over dingen, natuurlijk had ik er wat mee moeten doen, ik zit er immers mee, en hoe dan, nou gewoon zodra hij thuis is een gesprek beginnen.

Dude echt waar
pi_61107259
Ik zou m even bellen, eigenlijk, voordat hij het topic leest... Ik kan me voorstellen dat hij redelijk uit zn plaat gaat als hij dit allemaal leest.
pi_61107336
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 12:13 schreef ColdFeet het volgende:
Ik zou m even bellen, eigenlijk, voordat hij het topic leest... Ik kan me voorstellen dat hij redelijk uit zn plaat gaat als hij dit allemaal leest.
Euh ja, dan heeft hij het niet gelezen en gaat dat dan alsnog doen?!
Ik weet niet hoe vaak hij hier leest. Ik hoop d'r maar het beste van.
pi_61107372
Whehehe, ik moet wel toegeven, met jou samenwonen is geen dag saai Syrena
pi_61107406
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 12:16 schreef Syrena het volgende:

[..]

Euh ja, dan heeft hij het niet gelezen en gaat dat dan alsnog doen?!
Ik weet niet hoe vaak hij hier leest. Ik hoop d'r maar het beste van.
Niet om te vertellen dat je het hier hebt gepost Om te vertellen dat je ermee in je maag zit. Dan merk je vanzelf wel of ie het gelezen heeft.
pi_61107433
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 12:17 schreef Scorpie het volgende:
Whehehe, ik moet wel toegeven, met jou samenwonen is geen dag saai Syrena
In mijn hoofd is het niet saai Met mij samenwonen wel, denk ik.
pi_61107485
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 12:19 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Niet om te vertellen dat je het hier hebt gepost Om te vertellen dat je ermee in je maag zit. Dan merk je vanzelf wel of ie het gelezen heeft.
Jahaa, maar hij heeft vanmiddag een sollicitatie. Waarvan ik heel erg hoop dat ie die baan krijgt, omdat hij zijn huidige baan echt niet leuk vind.

Dus.

Nog 8 posts ofzo, dan is deze in elk geval dicht
pi_61107612
Ach so. Maar dan zit 'ie nu vast geen fok! te lezen

Je moet het wel met m bespreken, though. Vanavond ofzo. En, voorzover dat een troost is: ik denk eerlijkgezegd dat je je zorgen maakt om niets en dat hij gewoon clumsy reageerde omdat ie iets vergeten was te zeggen.
pi_61107695
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 12:28 schreef ColdFeet het volgende:
Ach so. Maar dan zit 'ie nu vast geen fok! te lezen

Je moet het wel met m bespreken, though. Vanavond ofzo. En, voorzover dat een troost is: ik denk eerlijkgezegd dat je je zorgen maakt om niets en dat hij gewoon clumsy reageerde omdat ie iets vergeten was te zeggen.
Dat denk (en hoop) ik ook. Maar dan zitten we dus nog met het hele "Ik-zit-nog-met-het-vreemdgaan" en het "what the hell happened to our sexlife"-debat.

Dat ik maar 1 setje lingerie heb, en dat nooit draag maar voor de rest gewoon ondergoed aanhebt met niet-matchende BH's is voor een kerel geen reden om dan maar van sex af te zien toch?
  maandag 25 augustus 2008 @ 12:41:04 #297
31101 _Led_
pi_61107880
Zo mooi, en dan krijg je straks de situatie dat hij boos is omdat jij dingen verzwijgt - dat je een reltopic over hem op Fok! hebt geschopt bijvoorbeeld
zzz
  maandag 25 augustus 2008 @ 12:42:21 #298
31101 _Led_
pi_61107919
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 12:31 schreef Syrena het volgende:
Dat ik maar 1 setje lingerie heb, en dat nooit draag maar voor de rest gewoon ondergoed aanhebt met niet-matchende BH's is voor een kerel geen reden om dan maar van sex af te zien toch?
Nee, maar ben je wel avontuurlijk of moet ie het maar doen met het feit dat ie "er af en toe even bovenop mag" ?
Is sex leuk, of is sex een standaard-repertoire dat even in 12 minuten afgewerkt wordt ?
zzz
  Moderator maandag 25 augustus 2008 @ 12:43:44 #299
5428 crew  miss_sly
pi_61107956
quote:

[..]

Dat denk (en hoop) ik ook. Maar dan zitten we dus nog met het hele "Ik-zit-nog-met-het-vreemdgaan" en het "what the hell happened to our sexlife"-debat.

Nou ja, het helpt natuurlijk wel als jij je ook mooi en sexy maakt en o.a. op die manier laat merken dat je iig aandacht aan jezelf spendeert, lijkt mij. je hoeft er niet iedere dag in supersexy lingerie bij te lopen, maar een beetje aandacht daarvoor kan geen kwaad.

En over de rest zou ik gewoon maar eens praten.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_61108089
quote:

[..]

Ja, dus?

Als jij met deze vent verder wilt, zul je die problemen toch ook moeten oplossen, meid. Want een relatie blijft kwakkelen als je te weinig sex hebt, en als je zegt dat je vertrouwen hebt, terwijl het niet zo is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')