quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:31 schreef Syrena het volgende:
Omdat we voor de rest wél goed bij elkaar passenen het al zo lang heeft geduurd eer ik deze eindelijk vond
![]()
Ga je heen of moet ik je slaan?quote:
EN IK BEN AL OUD!(ook dat nog ja
)
quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik was 36 toen ik er eindelijk een vond die wel echt goed bij me past
Tijd genoeg dus
Jij zei toen ook dat het niet 1 keertje was geweest toen hij zei van wel he?quote:
Ja, doe eens niet. Dat is mijn taak, ik ben ook een vent namelijkquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:34 schreef Syrena het volgende:
Ho, ik weet niet of hij bij de dokter geweest is toen hij bij zijn ouders was, ik heb dan aangenomen omdat hij zijn bloedwaardes wist. Kan ook zijn dat hij gebeld heeft.
OMGIk zit het goed te praten he
Welke rest?quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:31 schreef Syrena het volgende:
Omdat we voor de rest wél goed bij elkaar passenen het al zo lang heeft geduurd eer ik deze eindelijk vond
![]()
EN IK BEN AL OUD!(ook dat nog ja
)
Dat dreigen met weg gaan gebeurd ook pas als jullie getrouwd zijn met kinderen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:32 schreef Syrena het volgende:
Ik dreig ook helemaal niet met weggaan trouwensWel met ballen eraf hakken in geval van opnieuw vreemdgaan, maar dat lijkt me voor niet gemelde mediactie wat rigoreus.
Ah, ok. Dan heeft hij er dus niet over gelogen ook.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:34 schreef Syrena het volgende:
Ho, ik weet niet of hij bij de dokter geweest is toen hij bij zijn ouders was, ik heb dan aangenomen omdat hij zijn bloedwaardes wist. Kan ook zijn dat hij gebeld heeft.
Lieve, lieve Oblivion, dat snapt iedereen al pagina's lang.quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:46 schreef Oblivion het volgende:
Lieve, lieve scorpie....
Het gaat niet om het acne spul.
Het gaat om het niet delen...
Als je partner, vriend, vriendin, man, vrouw weinig deelt is dat niet een prettig gevoel.
Okay, je hoeft niet alles te delen, maar toch...
Ik had een vermoeden, maar dat maakt toch niet uit? Je begint niet voor niets onder een kloonquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:35 schreef Syrena het volgende:
[..]
Had je niet meteen in de smiezen dat het mijn topic was trouwens?
quote:
quote:dat snapt iedereen al pagina's lang.
Het gaat om hoe zij erop reageert.
Overdrijven is ook een vak.quote:
Als je vind dat je kerel niet genoeg deelt, bepraat je dat met hem op een normale manier.
Dan ga je niet eerst even op een forum lopen roepen dat je 'm nu gaat vierendelen en dat je denkt dat ie vreemd gaat omdat ie tenslotte anti-acne spul heeft gehaald en vergeten is z'n urenverantwoording bij je in te leveren.
Dat we bij de film zitten en hij ineens een handvol halfgesmolten Daims uit zijn broekzak vistquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Welke rest?
Redenen als 'lang geduurd eer ik deze vond' en 'ik ben al oud' zijn natuurlijk nonsens redenen.
Uitprinten en boven je bed hangen!quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:40 schreef miss_sly het volgende:
Verder moet je jezelf eens wat hoger aanslaan. Het is niet zo dat jij blij mag zijn dat jij hem gevonden hebt, dat moet toch twee kanten op werken? Je moet toch blij zijn dat je elkaar gevonden hebt? En dan samen er iets leuks en moois van maken? En dat je geen18 meer bent,wil niet zeggen dat je zomaar genoegen moet nemen met eentje die je gevonden hebt!
Wat een laagdunkende houding, die gozert smeert 'm met zo'n verhalen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik had een vermoeden, maar dat maakt toch niet uit? Je begint niet voor niets onder een kloon
Verder moet je jezelf eens wat hoger aanslaan. Het is niet zo dat jij blij mag zijn dat jij hem gevonden hebt, dat moet toch twee kanten op werken? Je moet toch blij zijn dat je elkaar gevonden hebt? En dan samen er iets leuks en moois van maken? En dat je geen18 meer bent,wil niet zeggen dat je zomaar genoegen moet nemen met eentje die je gevonden hebt!
Goed he?quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:43 schreef Scorpie het volgende:
Omg, wat een turnover-F5-topic is dit geworden![]()
De kloon is ontmaskerd door een fout, het topic gaat al lang niet meer over anti-acne spul maar over vreemdgaan, en tot slot zijn we ook nog even motivation-artist aan het spelen met de TS
Ik hou van zulke topics, het is beter dan menige TV-seriequote:Op maandag 25 augustus 2008 10:43 schreef Scorpie het volgende:
Omg, wat een turnover-F5-topic is dit geworden![]()
De kloon is ontmaskerd door een fout, het topic gaat al lang niet meer over anti-acne spul maar over vreemdgaan, en tot slot zijn we ook nog even motivation-artist aan het spelen met de TS
Leuk en cute enzo, maar imo nu niet zó'n wow redenen om deze man tot de liefde van je leven te bestempelen. Zeker niet als er nogal wat wantrouwen en ontevredenheid en amper seks (!) tegenover staat.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:42 schreef Syrena het volgende:
Dat we bij de film zitten en hij ineens een handvol halfgesmolten Daims uit zijn broekzak vistomdat hij weet dat ik die lekker vind en ik er niet aan had gedacht om ze mee te nemen.
Dat hij mijn pc uit elkaar haalt en schoonmaakt.
Dat hij op Fok leest dat hij van mijn was moet afblijven en het dan ook doet, zonder te zeggen dat ik dat ook gewoon kan zeggen tegen hem
Dat we samen in bed naar House kijken en hij zijn gezicht in zijn kussen doet bij de bloederige scenes en ik hem dan uitlach (toch een bitch)
Honden haat, maar de mijne "is toch wel erg lief"(issie ook)
We allebei onze ouders nog naar de ogen kijken en er vaak langsgaan, vooral omdat zijn broer en mijn zus ver weg wonen en we het niet leuk vinden dat die niet zo vaak iets laten horen
Voor mij persoonlijk zou dat wel een belangrijke indicatie zijn.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:47 schreef Scorpie het volgende:
Heuj, amper sex hoeft niet te betekenen dat je relatie slecht is he.
Goede opmerking!quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:47 schreef Scorpie het volgende:
Wie is er nou degeen die dingen niet gewoon zegtquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:42 schreef Syrena het volgende:
Dat hij op Fok leest dat hij van mijn was moet afblijven en het dan ook doet, zonder te zeggen dat ik dat ook gewoon kan zeggen tegen hem
Nee. Waarschijnlijk is het ook omgekeerde psychologie. Ik denk dat de dingen die ik allemaal niet zeg dat hij die ook niet wil zeggen, zeker als hij al niets zegt over medicatie.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wie is er nou degeen die dingen niet gewoon zegt
Is het heel misschien niet makkelijker om zaken direct face to face te vragen of te zeggen dan via de FOK!omweg?
Waarschijnlijk wel, misschien ook niet. Je zult het nooit weten als je het niet gewoon even aan hem vraagt...quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:52 schreef Syrena het volgende:
[..]
En waarschijnlijk heeft Scorpie gelijk, hij heeft het gewoon niet gemeld en verder is er niks.
Ja maar intussen hangt er nu al een heel drama aan vastquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:53 schreef Innocence het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, misschien ook niet. Je zult het nooit weten als je het niet gewoon even aan hem vraagt...
quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:53 schreef Innocence het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, misschien ook niet. Je zult het nooit weten als je het niet gewoon even aan hem vraagt...
Handig.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:58 schreef Syrena het volgende:
En als het niet druk is op zijn werk dan heeft ie alles tegen 12 uur wel gelezen denk ik.
Speak for yourself pleasequote:Op maandag 25 augustus 2008 10:47 schreef Scorpie het volgende:
Niet echt. Zo kan ik nooit oefenen met zelf dingen zeggenquote:
Je bedoelt 'amper sex met elkaar', toch ?quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Leuk en cute enzo, maar imo nu niet zó'n wow redenen om deze man tot de liefde van je leven te bestempelen. Zeker niet als er nogal wat wantrouwen en ontevredenheid en amper seks (!) tegenover staat.
Ik geloof ik dat ik 'm al kenquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:05 schreef sungaMsunitraM het volgende:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:58 schreef Syrena het volgende:
En als het niet druk is op zijn werk dan heeft ie alles tegen 12 uur wel gelezen denk ik.
Euh ja, dan heeft hij het niet gelezen en gaat dat dan alsnog doen?!quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:13 schreef ColdFeet het volgende:
Ik zou m even bellen, eigenlijk, voordat hij het topic leest... Ik kan me voorstellen dat hij redelijk uit zn plaat gaat als hij dit allemaal leest.
Niet om te vertellen dat je het hier hebt gepostquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:16 schreef Syrena het volgende:
[..]
Euh ja, dan heeft hij het niet gelezen en gaat dat dan alsnog doen?!
Ik weet niet hoe vaak hij hier leest. Ik hoop d'r maar het beste van.
In mijn hoofd is het niet saaiquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:17 schreef Scorpie het volgende:
Whehehe, ik moet wel toegeven, met jou samenwonen is geen dag saai Syrena
Jahaa, maar hij heeft vanmiddag een sollicitatie. Waarvan ik heel erg hoop dat ie die baan krijgt, omdat hij zijn huidige baan echt niet leuk vind.quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Niet om te vertellen dat je het hier hebt gepostOm te vertellen dat je ermee in je maag zit. Dan merk je vanzelf wel of ie het gelezen heeft.
Dat denk (en hoop) ik ook. Maar dan zitten we dus nog met het hele "Ik-zit-nog-met-het-vreemdgaan" en het "what the hell happened to our sexlife"-debat.quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:28 schreef ColdFeet het volgende:
Ach so. Maar dan zit 'ie nu vast geen fok! te lezen
Je moet het wel met m bespreken, though. Vanavond ofzo. En, voorzover dat een troost is: ik denk eerlijkgezegd dat je je zorgen maakt om niets en dat hij gewoon clumsy reageerde omdat ie iets vergeten was te zeggen.
Nee, maar ben je wel avontuurlijk of moet ie het maar doen met het feit dat ie "er af en toe even bovenop mag" ?quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:31 schreef Syrena het volgende:
Dat ik maar 1 setje lingerie heb, en dat nooit draag maar voor de rest gewoon ondergoed aanhebt met niet-matchende BH's is voor een kerel geen reden om dan maar van sex af te zien toch?
Nou ja, het helpt natuurlijk wel als jij je ook mooi en sexy maakt en o.a. op die manier laat merken dat je iig aandacht aan jezelf spendeert, lijkt mij. je hoeft er niet iedere dag in supersexy lingerie bij te lopen, maar een beetje aandacht daarvoor kan geen kwaad.quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:31 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat denk (en hoop) ik ook. Maar dan zitten we dus nog met het hele "Ik-zit-nog-met-het-vreemdgaan" en het "what the hell happened to our sexlife"-debat.
Dat ik maar 1 setje lingerie heb, en dat nooit draag maar voor de rest gewoon ondergoed aanhebt met niet-matchende BH's is voor een kerel geen reden om dan maar van sex af te zien toch?
Ja, dus?quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:31 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat denk (en hoop) ik ook. Maar dan zitten we dus nog met het hele "Ik-zit-nog-met-het-vreemdgaan" en het "what the hell happened to our sexlife"-debat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |