quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:15 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Nou medicijnen slikken en regelmatig bloed moeten testen zijn toch geen dingen die je zomaar even vergeet dus ik vind het een raar verhaal. En als je samenwoont is het bizar dat je over dit soort dingen niet spreekt, wat sommige wereldvreemde figuren hierboven er ook van mogen denken.
...ik ben niet agressief, maar als je zo tegen me zou praten, zou ik het wel worden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:12 schreef Okselflos het volgende:
Maar mijn punt is waarom hij dat soort dingen niet gewoon even zeeeeheeeegt...
Volgens mij is ze er trots op om een echte vrouw te zijn, met opvliegers en onredelijke woede-aanvallen aan toequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:17 schreef Untouchables het volgende:
TS, doe s even rustig, ik kan me voorstellen dat t niet makkelijk is om toe te geven dat je weer aan dat spul moet, laat hem dan gewoon. Hij zit ermee, dus het is een moeilijk onderwerp voor m, als jij dan ook nog eens gaat lopen zeuren, zonder t eerst normaal te vragen.
Wat naar eigenlijk, je klinkt als iemand die ook echt krijst en zeurt en daar nog half trots op is ook.
Ik denk eerder dat ze het heeft over "delen"....quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me: De TS zit op de bank zichzelf op te laden op de dingen die komen gaan, vriendlief komt nietsvermoedend thuis, blij dat zijn acnekuurtje gewerkt heeft, zo ziet hij er op en top uit voor het etentje, en dan krijgt hij de VOLLE LAAG van zijn vriendin over hoe hij het in zijn HOOFD HEEFT KUNNEN HALEN HET NIET TE VERTELLEN!!
En dan komt de TS helemaal over de rooie met haar sentimentele verhaal over dat ze met een vreemde samenwoont bladiebla
Echt, priceless
Dat doe ik dus niet tegen hem, dat doe ik HIER. Dan ben ik het toch kwijt en krijgt hij gewoon de rationele versie te horen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:17 schreef Untouchables het volgende:
TS, doe s even rustig, ik kan me voorstellen dat t niet makkelijk is om toe te geven dat je weer aan dat spul moet, laat hem dan gewoon. Hij zit ermee, dus het is een moeilijk onderwerp voor m, als jij dan ook nog eens gaat lopen zeuren, zonder t eerst normaal te vragen.
Wat naar eigenlijk, je klinkt als iemand die ook echt krijst en zeurt en daar nog half trots op is ook.
vind je dat echt zo raar in dit geval?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Enige wat ik raar vind is dat de TS in gedachte haar vriendjuh al aan zijn ballen op het kruis genageld heeft, nog voordat hij iets heeft kunnen zeggen.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:20 schreef Okselflos het volgende:
Maar soms denk ik dus dat ik te vaak gewoon te kalm reageer.
Ik ben niet achterlijk, ik ga dat dus nevernooit in het echt zeggen man. Maar wel hierquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
...ik ben niet agressief, maar als je zo tegen me zou praten, zou ik het wel worden.
Ja, best welquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:21 schreef Abbadon het volgende:
[..]
vind je dat echt zo raar in dit geval?
Ik ben in het echt helemaal niet zoquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:21 schreef L.Denninger het volgende:
Ik word al moe als ik de posts van TS lees, laat staan hoe het moet zijn om 'r in real life aan te moeten horen
En dat is denk ik inderdaad de spijker op de kop.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:19 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze het heeft over "delen"....
Hij deelt niet zo veel met haar.
Maar dat heeft misschien ook andere redenen.
Het is tenslotte maar 1 kant van het verhaal.
Dan is loslaten toch de enige remedie...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:27 schreef Okselflos het volgende:
[..]
En dat is denk ik inderdaad de spijker op de kop.
Er moet gedeeld worden goddomme! Al deel je maar de reden waarom je niet wil delen.
Ik deel waarschijnlijk veel te veel.
Aha, je vriend leeft dus eigenlijk met een vreemde !quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:24 schreef Okselflos het volgende:
Ik ben in het echt helemaal niet zoDit is mijn innerlijke en online persoonlijkheid.
Die komt in het echt NOOIT naar buiten, omdat ik dan binnen de kortste keren geboeid afgevoerd ga worden.
Nee. Alleen even meedelen dat je er heen gaat en waarom.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:27 schreef frenchfries het volgende:
Moet je tegenwoordig al toestemming van je vriendin hebben om naar de huisarts te gaan?
Blij dat ik lekker vrijgezel ben!
Oeh...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:31 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Aha, je vriend leeft dus eigenlijk met een vreemde !
Als je samenwoont is het wel zo logisch dat je dat soort dingen met elkaar deelt. Ik snap in elk geval waarom jij vrijgezel bent..quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:27 schreef frenchfries het volgende:
Moet je tegenwoordig al toestemming van je vriendin hebben om naar de huisarts te gaan?
Blij dat ik lekker vrijgezel ben!
Nope, hij weet het. Hij zit wel eens naast me in de auto als ik zo'n "aanval" hebquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:31 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ouch!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:31 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Waarom reageert iedereen op die medicatie en niet op de rest van het verhaal?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:52 schreef Okselflos het volgende:
[..]
We hebben een etentje
Ik vind het gewoon WEER een bewijs dat ik met een vreemde samenleef![]()
Overigens heeft hij dus sinds twee dagen pijn bij het plassen, ik zei dat ie naar de dokter moest gaan, maar toen werd het spontaan ineens niet meer zo erg![]()
Gisteren is hij naar zijn ouders geweest, in de stad waar ook zijn huisarts zit.... Ik vraag dus: Wat zei de dokter?? Krijg ik een schrikreactie terug: Uhhh hoezo dokter? Ik ben niet naar de dokter geweest hoor!!!
Nou ja, dat dacht ik, aangezien je 's middag al bent vertrokken. "NEE HOOR! Oja, de bloedwaarden waren prima!"
Twee weken geleden bloed geprikt om de kijken of een vaccinatie gewerkt had. "En mijn cholesterol was ook goed" Hmmmm ja dat zullen ze vast nakijken als je voor een hepatitis spuit gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |