het was dan ook één van de minste line ups sinds jarenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Best wel veel alle genoemden eigenlijk wel.
Zat ook wel bagger tussen.
Ik dacht om half één toch?quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:38 schreef dndiek het volgende:
Morgen op tijd opstaan om een 3e poging te wagen een verklaring goed gedrag aan te vragen bij de gemeente dus ik ga maar slapen
na-apertquote:
dat commentaar van VDH erbij....echt schitterend....kippenvelquote:Op donderdag 21 augustus 2008 05:00 schreef tong80 het volgende:
Goud voor Nederland
Feliciteer hier Maarten van der Weijden met zijn goud.
Is dit leuk wakker worden jongens ?
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 05:08 schreef tong80 het volgende:
Zo nu even snel een dutje doen.
Dan de Hockeyers in de halve finale en de Waterpolo-dames in de finale.
Goeiemorgen SCH en Appelsientje. Jullie heben heel wat gemist.
vrijdag nacht, met 2 Nederlanders in de halve finale.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
En hopelijk nog waterpolo goud.
Hoe staan we er met het BMX voor?
Nee hoor, het is nog wel eens triester geweestquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:10 schreef borisz het volgende:
VI jaargids: de voorspellingen: 10x Ajax en 2x PSV. Ieder jaar hetzelfde liedje
ik denk dat die titel naar Australië gaatquote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:53 schreef tong80 het volgende:
Schitterend.
We zijn het grootste kleine topsportland.
België heeft nog niet één medaille.
Ja maar het is wel een groot landquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:15 schreef rubbereend het volgende:weer goud en hoe, wat een spannende finale zeg
[..]
ik denk dat die titel naar Australië gaat20 miljoen inwoners en 36 medailles volgens mij
Maar Australië is qua oppervlakte niet echt een klein land te noemenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:15 schreef rubbereend het volgende:weer goud en hoe, wat een spannende finale zeg
[..]
ik denk dat die titel naar Australië gaat20 miljoen inwoners en 36 medailles volgens mij
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Het commentaar van VDH bij het open water zwemmen is magistraal.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:16 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ja maar het is wel een groot land
och een blauw grapjequote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar Australië is qua oppervlakte niet echt een klein land te noemen
Weet ik veel dat die kleine mij na-aaptquote:
tssssss allemaal voorgekookt achter de schermenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:22 schreef dndiek het volgende:
[..]
Weet ik veel dat die kleine mij na-aapt
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:27 schreef tong80 het volgende:
Nederland naar de finale 4 X 100 meter estafette er finishen vier landen niet in de halve finale waaronder de VS
Gemistquote:
Mooi he ?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:50 schreef rubbereend het volgende:
en bij de dames 4x100 vliegen de VS er ook uit
prachtig ja! En terug rennen om het stokje alsnog op te rapenquote:
ja ze wist dat ze ineens uitgebreid in beeld zou komenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:59 schreef Da_Sandman het volgende:
En het eerste wat de Amerikaanse die het stokje moest doorgeven deed was haar broekje goed doen.
geniaal inderdaad.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:07 schreef rubbereend het volgende:ik zie nu de race van Nederland 4x100, ineens valt de helft van het veld weg bij de laatste wissel
Wisselen is ook een kwaliteit.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
geniaal inderdaad.
Je ziet op het laatst nog maar 4 man rennen
Vraag maar aan Advocaatquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wisselen is ook een kwaliteit.
Omdat ik na een week weer overdag kan postenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:58 schreef rubbereend het volgende:
ik begreep trouwens dat de hoolsen niet zo snel gingen de laatste tijd? Nou zo komt er wel weer snelheid in
van Gaal wisselde tegen Ierland destijds ook redleijk rampzalig en van Basten in de knock out fases ookquote:
W'rom kon je overdag niet posten dan ?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Omdat ik na een week weer overdag kan posten
Het vriendendienstje van Rijkaard mocht er ook zijn...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
van Gaal wisselde tegen Ierland destijds ook redleijk rampzalig en van Basten in de knock out fases ook
Van Vossenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het vriendendienstje van Rijkaard mocht er ook zijn...
quote:
Dat is die gozert met die bril toch? Hij juicht zo grappig altijdquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:47 schreef sjimz het volgende:
Steve Urkel wint goud voor Cuba!
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Evander Sno per direct naar Ajax.
was toch Winter ipv v Hooijdonkquote:
Dat ook nog.quote:
Winterquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het vriendendienstje van Rijkaard mocht er ook zijn...
Mijn god. Ben je lid van de Volkskrant ?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:31 schreef SCH het volgende:
Het commentaar van Pieter was verschrikkelijk.
Alleen in de laatste 200 meter was het natuurlijk super maar daarvoor hoorde je alleen dat irritante piepstemmetje onzin uitkramen. Nog geen schim van Houkes wdb.
opgeruimd staat netjesquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:15 schreef RayMania het volgende:
Oh god, ik ga echt di\ood vanvaond,
Had ik gister, maar ik heb het overleefdquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:15 schreef RayMania het volgende:
Net als die fokker die zei :quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:15 schreef RayMania het volgende:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn god. Ben je lid van de Volkskrant ?
Teveel vrouwen bedoel jequote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:56 schreef tong80 het volgende:
Schitterende beelden weer van de waterpolosters.
SCH vond het weer te nat
Daar gaat het om.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:03 schreef SCH het volgende:
Die hyperventilatieaanval tijdens de laatste 200 meter was idd kippenvel.
Da's het enige dat ik gezien heb.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:03 schreef SCH het volgende:
Die hyperventilatieaanval tijdens de laatste 200 meter was idd kippenvel.
Ik heb het vanaf het begin gezien.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Da's het enige dat ik gezien heb.
Ik heb hem toch een tijdje gehoord en het viel me gewoon op hoe slecht hij sprak - die tendens om iedere sporter maar tot co-commentator te maken bevalt me niet. Straks krijgt Wennemars nog de kans...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar gaat het om.
En hij schoof net aan hoor. Zat er niet uren ons te vervelen.
Liever Wennemars dan Hulzenbosch!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb hem toch een tijdje gehoord en het viel me gewoon op hoe slecht hij sprak - die tendens om iedere sporter maar tot co-commentator te maken bevalt me niet. Straks krijgt Wennemars nog de kans...
Soms is er zo'n ontdekking: zoals Houkes dus.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Liever Wennemars dan Hulzenbosch!
Pieter wist wie de andere zwemmers waren hij noemde ze zelfs bij hun voornaam.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb hem toch een tijdje gehoord en het viel me gewoon op hoe slecht hij sprak - die tendens om iedere sporter maar tot co-commentator te maken bevalt me niet. Straks krijgt Wennemars nog de kans...
Jij kon hem verstaan? Kom op tong, hij was echt bagger.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Pieter wist wie de andere zwemmers waren hij noemde ze zelfs bij hun voornaam.
Was enthousiast over de twee koplopers en gaf informatie die wij niet kenden.
Pieter was en is dus een insider vandaar zijn enthousiasme
Ik vond de reactie van Pieter ook wel leuk toen de Russische wereldkampioen uitvielquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij kon hem verstaan? Kom op tong, hij was echt bagger.
Maar leuk dat ie de voornamen wist, wist ie ook hun hobbies en hoe oud hun tantes zijn?
Leer nou eens genieten.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij kon hem verstaan? Kom op tong, hij was echt bagger.
Maar leuk dat ie de voornamen wist, wist ie ook hun hobbies en hoe oud hun tantes zijn?
Mij is het lachen bij de Spelen een beetje vergaan toen ik vanochtend dit bericht in de krant lasquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leer nou eens genieten.
Je krijgt nu je derde kans bij Mart op Ned-1
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:44 schreef SCH het volgende:
Ik geniet me ook suf gekkie
Maar ik maak nog wel eens een kritische opmerknig waar jij je shoarma van vreugde tegen het plafond blijft gooien
quote:
"Zitten er luizen in onze Fristi?"quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
Keuringsdienst van Waarde met die kindjes
uw TGIF is 2 minuten te vroegquote:
mijn klokje loopt voorquote:
Stage lopen voor mijn studiequote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:58 schreef Bjoro het volgende:
Nou sterkte Diek...ga je wat leuks doen hierna ?
ah oke...tis dus een nuttig afscheid, of begrijp ik het niet goed ?quote:
Tsja... het is een gedwongen afscheid omdat mijn school het nodig vond een extra stage in mijn opleiding te plannen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ah oke...tis dus een nuttig afscheid, of begrijp ik het niet goed ?
nuttig maar droevig dusquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:14 schreef dndiek het volgende:
[..]
Tsja... het is een gedwongen afscheid omdat mijn school het nodig vond een extra stage in mijn opleiding te plannen.
toevoeging: Stage zal wel leuk worden, maar ik ga mijn oude baan missen omdat ik daar toch 3 jaar heb gewerkt
Nog eentje dan en dan slapenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:18 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nuttig maar droevig dus
Laten we er iig een biertje op nemen !
[ afbeelding ]
Gelukkig heb ik volgende week nog een personeelsfeestquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:23 schreef rubbereend het volgende:
en toch wens ik je een prettig afscheid toe morgen
en dan hoef je je helemaal niet meer in te houdenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:24 schreef dndiek het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik volgende week nog een personeelsfeest
kan Diek gewoon ongegeneerd die truc met die messen toepassen !quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en dan hoef je je helemaal niet meer in te houden
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:46 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kan Diek gewoon ongegeneerd die truc met die messen toepassen !
Ik wilde het net zeggenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Da's 1 nacht te lang sien.
Dronken geweest knulquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:13 schreef RayMania het volgende:
Jezus, de brakheid. Gelukkig vrij vandaag.
Behoorlijk de weg kwijt ja. En een bank slaapt toch niet zo lekker als ik dacht.quote:
Dat zijn de betere avondenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Behoorlijk de weg kwijt ja. En een bank slaapt toch niet zo lekker als ik dacht.
3 uur, hoor je niet in de kroeg te zitten ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:06 schreef Ole het volgende:
Mogguh!
Wel een WR, geen mogelijke medaille voor Nederland door een foute wissel.quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Behoorlijk de weg kwijt ja. En een bank slaapt toch niet zo lekker als ik dacht.
Heftigheid onder water.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:19 schreef borisz het volgende:
Waterpolo heren om het brons: Servië tegen Montenegro
Naomi van Asquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:26 schreef rubbereend het volgende:oi
ik weet niet voor welke hockeydame ik het hardst moet jiuchen/kwijlen
dat wordt niet voor de bal gaan maar gewoon de tegenstander zo lang mogelijk onder water houden!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:19 schreef borisz het volgende:
Waterpolo heren om het brons: Servië tegen Montenegro
ze is iig uitzonderlijk lekker. En ze heeft inderdaad iets, geen standaard schoonheidquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Naomi van As
Ik weet niet wat maar ze heeft iets!
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:38 schreef borisz het volgende:
De docu goud wordt om 23.20 nogmaals uitgezonden trouwens.
41!!!!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:17 schreef RayMania het volgende:
Is dat schoenmaat 38?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:27 schreef rubbereend het volgende:
Deze foto van Lowlands blijft toch wel briljant
[ afbeelding ]
ik weet niet of hij hier al gepost was
quote:
De tent was niet eens zo super zwaar en we hadden een steekwagentje bij!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:32 schreef rubbereend het volgende:
[..], flinke tent hebben jullie
Bij ons had ook iemand zo'n tent, die heeft zich kapot gesjouwd
KUT KOFFIEWEKKER!
de Grolsch op de achtergrond90's
ging dat een beetje over die brug?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
De tent was niet eens zo super zwaar en we hadden een steekwagentje bij!
ja, steekwagen met 3 wieltjes aan weerskanten!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ging dat een beetje over die brug?
ow zo'n ding, ja dat is handig!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
ja, steekwagen met 3 wieltjes aan weerskanten!
Traploper!!!
Je bent nog wat vergeten homoquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:36 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Was weer een mooie sportdag.
Oeps ik zie het nu pasquote:
ik heb ook twee uur geslapen, en dat was niet de bedoelingquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:11 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen SCH
Spoor ik nadat ik 2 uur geslapen heb vannacht er alweer uit. Ik wil niks missen
Ja maar jij moet de fles geven.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb ook twee uur geslapen, en dat was niet de bedoeling
Tuurlijk spoor je niet, wat een vraagquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:11 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen SCH
Spoor ik nadat ik 2 uur geslapen heb vannacht er alweer uit. Ik wil niks missen
Het was wel aardig. Maar veel te warm dat merkte je gewoon. Messi was weer briljant.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:35 schreef sjimz het volgende:
Heb ik iets aan de voetbalfinale gemist? Behalve dat Argentinië goud heeft?
Het laatste kwartier was leuk. (de rest heb ik niet gezien, tong had dienst)quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:35 schreef sjimz het volgende:
Heb ik iets aan de voetbalfinale gemist? Behalve dat Argentinië goud heeft?
Jij kan gewoon staan in de tentquote:
Ja, maar het was een hoge tent hoor!!!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:54 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jij kan gewoon staan in de tent. Hoe relaxt is dat!
Alsof er tenten bestaan waarin sjimz niet rechtop zou kunnen staanquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:54 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jij kan gewoon staan in de tent. Hoe relaxt is dat!
Echt ?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:25 schreef SCH het volgende:
De Taekwondo engelse mag toch door - die chinezen snappen er niks van
Ja, ga de grap nog verder uitdiepen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Alsof er tenten bestaan waarin sjimz niet rechtop zou kunnen staan
Ik kijk nuquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:25 schreef SCH het volgende:
De Taekwondo engelse mag toch door - die chinezen snappen er niks van
Hoe dieper hij graaft, hoe meer hoofdruimte sjimz over heeft!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:40 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, ga de grap nog verder uitdiepen.
En de problemen zijn nog steeds niet opgelost helaas, nu dus maar weer internettend bij pa.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Die is verhuistd en heeft internetproblemen ja
Vervelend zeg!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En de problemen zijn nog steeds niet opgelost helaas, nu dus maar weer internettend bij pa.
Jaquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:42 schreef Ole het volgende:
[..]
Vervelend zeg!![]()
Nou ja, nu ben je er iig
En Duitsland, Zwitserland en Joegoslavie?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:27 schreef borisz het volgende:
Belgie goud
Tia Hellebaut heeft goud bij het hoogspringen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:58 schreef borisz het volgende:
Mark van BommelWat is daar grappig aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker er gaan dooien vallenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:12 schreef borisz het volgende:
Morgen zeker de marathon kijken tong ?
Heb je meegezongen ?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:25 schreef appelsientje het volgende:
Wauw![]()
Wat een musical Les Miserablesecht onwijs genoten!!
Nee dat heb ik aan de expert over gelatenquote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee dat heb ik aan de expert over gelaten
quote:
Ik moet zeggen dat je goed kan winkelen in Rotterdamquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Da's 1 nacht te lang sien.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:25 schreef appelsientje het volgende:
Wauw![]()
Wat een musical Les Miserablesecht onwijs genoten!!
Sprak ze over zichzelf ?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:59 schreef SCH het volgende:
[..]Mijn schoonmoeder was hier net op verjaarsvisite, die was er donderdag geweest en zat een half uur te fulmineren hoe walgelijk slecht het was, hoe lelijk er werd gezongen enz
Je had toch auditie gedaan ?quote:
Geen positief resultaat denk ik.quote:
Ik was er lelijk genoeg voor, maar mijn acteerkunsten waren helaas niet voldoende.quote:
Lelijk gezongen?? Jemig dat is ze echt naar een andere musical geweest dan ikquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:59 schreef SCH het volgende:
[..]Mijn schoonmoeder was hier net op verjaarsvisite, die was er donderdag geweest en zat een half uur te fulmineren hoe walgelijk slecht het was, hoe lelijk er werd gezongen enz
Ai je ex tegen gekomenquote:Op zondag 24 augustus 2008 03:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Je komt elkaar, na jaren weer eens tegen...
Oude liefde kruipt als slechte wijn omhoog...
Hoe gaat het... Beter... En de liefde...
Ja vandaag houden we het droog...
Als er geen reden is om een TT te wijzigen, blijf er dan gvd een keer vanaf!quote:
Er was wel een reden!quote:Op zondag 24 augustus 2008 12:23 schreef dndiek het volgende:
[..]
Als er geen reden is om een TT te wijzigen, blijf er dan gvd een keer vanaf!
bla3xquote:Op zondag 24 augustus 2008 12:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Er was wel een reden!
Ik kies wel voor de gouden middenweg.
Was je weg?quote:Op zondag 24 augustus 2008 10:11 schreef Breach het volgende:
Breach is back
Ik nietquote:Op zondag 24 augustus 2008 12:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Er was wel een reden!
Ik kies wel voor de gouden middenweg.
Was Clau er of iemand die onbereikbaar isquote:Op zondag 24 augustus 2008 03:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Kut avond. Zij was er Clau...
Pas wanneer ik niet meer blauw ben zal ik opgevenquote:
Niet dus!quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:08 schreef sjimz het volgende:
Vol!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |