quote:
"Zitten er luizen in onze Fristi?"quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
Keuringsdienst van Waarde met die kindjes
uw TGIF is 2 minuten te vroegquote:
mijn klokje loopt voorquote:
Stage lopen voor mijn studiequote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:58 schreef Bjoro het volgende:
Nou sterkte Diek...ga je wat leuks doen hierna ?
ah oke...tis dus een nuttig afscheid, of begrijp ik het niet goed ?quote:
Tsja... het is een gedwongen afscheid omdat mijn school het nodig vond een extra stage in mijn opleiding te plannen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ah oke...tis dus een nuttig afscheid, of begrijp ik het niet goed ?
nuttig maar droevig dusquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:14 schreef dndiek het volgende:
[..]
Tsja... het is een gedwongen afscheid omdat mijn school het nodig vond een extra stage in mijn opleiding te plannen.
toevoeging: Stage zal wel leuk worden, maar ik ga mijn oude baan missen omdat ik daar toch 3 jaar heb gewerkt
Nog eentje dan en dan slapenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:18 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nuttig maar droevig dus
Laten we er iig een biertje op nemen !
[ afbeelding ]
Gelukkig heb ik volgende week nog een personeelsfeestquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:23 schreef rubbereend het volgende:
en toch wens ik je een prettig afscheid toe morgen
en dan hoef je je helemaal niet meer in te houdenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:24 schreef dndiek het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik volgende week nog een personeelsfeest
kan Diek gewoon ongegeneerd die truc met die messen toepassen !quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en dan hoef je je helemaal niet meer in te houden
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:46 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kan Diek gewoon ongegeneerd die truc met die messen toepassen !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |