opgeruimd staat netjesquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:15 schreef RayMania het volgende:
Oh god, ik ga echt di\ood vanvaond,
Had ik gister, maar ik heb het overleefdquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:15 schreef RayMania het volgende:
Net als die fokker die zei :quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:15 schreef RayMania het volgende:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn god. Ben je lid van de Volkskrant ?
Teveel vrouwen bedoel jequote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:56 schreef tong80 het volgende:
Schitterende beelden weer van de waterpolosters.
SCH vond het weer te nat
Daar gaat het om.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:03 schreef SCH het volgende:
Die hyperventilatieaanval tijdens de laatste 200 meter was idd kippenvel.
Da's het enige dat ik gezien heb.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:03 schreef SCH het volgende:
Die hyperventilatieaanval tijdens de laatste 200 meter was idd kippenvel.
Ik heb het vanaf het begin gezien.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Da's het enige dat ik gezien heb.
Ik heb hem toch een tijdje gehoord en het viel me gewoon op hoe slecht hij sprak - die tendens om iedere sporter maar tot co-commentator te maken bevalt me niet. Straks krijgt Wennemars nog de kans...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar gaat het om.
En hij schoof net aan hoor. Zat er niet uren ons te vervelen.
Liever Wennemars dan Hulzenbosch!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb hem toch een tijdje gehoord en het viel me gewoon op hoe slecht hij sprak - die tendens om iedere sporter maar tot co-commentator te maken bevalt me niet. Straks krijgt Wennemars nog de kans...
Soms is er zo'n ontdekking: zoals Houkes dus.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Liever Wennemars dan Hulzenbosch!
Pieter wist wie de andere zwemmers waren hij noemde ze zelfs bij hun voornaam.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb hem toch een tijdje gehoord en het viel me gewoon op hoe slecht hij sprak - die tendens om iedere sporter maar tot co-commentator te maken bevalt me niet. Straks krijgt Wennemars nog de kans...
Jij kon hem verstaan? Kom op tong, hij was echt bagger.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Pieter wist wie de andere zwemmers waren hij noemde ze zelfs bij hun voornaam.
Was enthousiast over de twee koplopers en gaf informatie die wij niet kenden.
Pieter was en is dus een insider vandaar zijn enthousiasme
Ik vond de reactie van Pieter ook wel leuk toen de Russische wereldkampioen uitvielquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij kon hem verstaan? Kom op tong, hij was echt bagger.
Maar leuk dat ie de voornamen wist, wist ie ook hun hobbies en hoe oud hun tantes zijn?
Leer nou eens genieten.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij kon hem verstaan? Kom op tong, hij was echt bagger.
Maar leuk dat ie de voornamen wist, wist ie ook hun hobbies en hoe oud hun tantes zijn?
Mij is het lachen bij de Spelen een beetje vergaan toen ik vanochtend dit bericht in de krant lasquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leer nou eens genieten.
Je krijgt nu je derde kans bij Mart op Ned-1
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:44 schreef SCH het volgende:
Ik geniet me ook suf gekkie
Maar ik maak nog wel eens een kritische opmerknig waar jij je shoarma van vreugde tegen het plafond blijft gooien
quote:
"Zitten er luizen in onze Fristi?"quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
Keuringsdienst van Waarde met die kindjes
uw TGIF is 2 minuten te vroegquote:
mijn klokje loopt voorquote:
Stage lopen voor mijn studiequote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:58 schreef Bjoro het volgende:
Nou sterkte Diek...ga je wat leuks doen hierna ?
ah oke...tis dus een nuttig afscheid, of begrijp ik het niet goed ?quote:
Tsja... het is een gedwongen afscheid omdat mijn school het nodig vond een extra stage in mijn opleiding te plannen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ah oke...tis dus een nuttig afscheid, of begrijp ik het niet goed ?
nuttig maar droevig dusquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:14 schreef dndiek het volgende:
[..]
Tsja... het is een gedwongen afscheid omdat mijn school het nodig vond een extra stage in mijn opleiding te plannen.
toevoeging: Stage zal wel leuk worden, maar ik ga mijn oude baan missen omdat ik daar toch 3 jaar heb gewerkt
Nog eentje dan en dan slapenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:18 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nuttig maar droevig dus
Laten we er iig een biertje op nemen !
[ afbeelding ]
Gelukkig heb ik volgende week nog een personeelsfeestquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:23 schreef rubbereend het volgende:
en toch wens ik je een prettig afscheid toe morgen
en dan hoef je je helemaal niet meer in te houdenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:24 schreef dndiek het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik volgende week nog een personeelsfeest
kan Diek gewoon ongegeneerd die truc met die messen toepassen !quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en dan hoef je je helemaal niet meer in te houden
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:46 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kan Diek gewoon ongegeneerd die truc met die messen toepassen !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |