Dat ook nog.quote:
Winterquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het vriendendienstje van Rijkaard mocht er ook zijn...
Mijn god. Ben je lid van de Volkskrant ?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:31 schreef SCH het volgende:
Het commentaar van Pieter was verschrikkelijk.
Alleen in de laatste 200 meter was het natuurlijk super maar daarvoor hoorde je alleen dat irritante piepstemmetje onzin uitkramen. Nog geen schim van Houkes wdb.
opgeruimd staat netjesquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:15 schreef RayMania het volgende:
Oh god, ik ga echt di\ood vanvaond,
Had ik gister, maar ik heb het overleefdquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:15 schreef RayMania het volgende:
Net als die fokker die zei :quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:15 schreef RayMania het volgende:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn god. Ben je lid van de Volkskrant ?
Teveel vrouwen bedoel jequote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:56 schreef tong80 het volgende:
Schitterende beelden weer van de waterpolosters.
SCH vond het weer te nat
Daar gaat het om.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:03 schreef SCH het volgende:
Die hyperventilatieaanval tijdens de laatste 200 meter was idd kippenvel.
Da's het enige dat ik gezien heb.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:03 schreef SCH het volgende:
Die hyperventilatieaanval tijdens de laatste 200 meter was idd kippenvel.
Ik heb het vanaf het begin gezien.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Da's het enige dat ik gezien heb.
Ik heb hem toch een tijdje gehoord en het viel me gewoon op hoe slecht hij sprak - die tendens om iedere sporter maar tot co-commentator te maken bevalt me niet. Straks krijgt Wennemars nog de kans...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar gaat het om.
En hij schoof net aan hoor. Zat er niet uren ons te vervelen.
Liever Wennemars dan Hulzenbosch!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb hem toch een tijdje gehoord en het viel me gewoon op hoe slecht hij sprak - die tendens om iedere sporter maar tot co-commentator te maken bevalt me niet. Straks krijgt Wennemars nog de kans...
Soms is er zo'n ontdekking: zoals Houkes dus.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Liever Wennemars dan Hulzenbosch!
Pieter wist wie de andere zwemmers waren hij noemde ze zelfs bij hun voornaam.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb hem toch een tijdje gehoord en het viel me gewoon op hoe slecht hij sprak - die tendens om iedere sporter maar tot co-commentator te maken bevalt me niet. Straks krijgt Wennemars nog de kans...
Jij kon hem verstaan? Kom op tong, hij was echt bagger.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Pieter wist wie de andere zwemmers waren hij noemde ze zelfs bij hun voornaam.
Was enthousiast over de twee koplopers en gaf informatie die wij niet kenden.
Pieter was en is dus een insider vandaar zijn enthousiasme
Ik vond de reactie van Pieter ook wel leuk toen de Russische wereldkampioen uitvielquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij kon hem verstaan? Kom op tong, hij was echt bagger.
Maar leuk dat ie de voornamen wist, wist ie ook hun hobbies en hoe oud hun tantes zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |