Het was wel aardig. Maar veel te warm dat merkte je gewoon. Messi was weer briljant.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:35 schreef sjimz het volgende:
Heb ik iets aan de voetbalfinale gemist? Behalve dat Argentinië goud heeft?
Het laatste kwartier was leuk. (de rest heb ik niet gezien, tong had dienst)quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:35 schreef sjimz het volgende:
Heb ik iets aan de voetbalfinale gemist? Behalve dat Argentinië goud heeft?
Jij kan gewoon staan in de tentquote:
Ja, maar het was een hoge tent hoor!!!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:54 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jij kan gewoon staan in de tent. Hoe relaxt is dat!
Alsof er tenten bestaan waarin sjimz niet rechtop zou kunnen staanquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:54 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jij kan gewoon staan in de tent. Hoe relaxt is dat!
Echt ?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:25 schreef SCH het volgende:
De Taekwondo engelse mag toch door - die chinezen snappen er niks van
Ja, ga de grap nog verder uitdiepen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Alsof er tenten bestaan waarin sjimz niet rechtop zou kunnen staan
Ik kijk nuquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:25 schreef SCH het volgende:
De Taekwondo engelse mag toch door - die chinezen snappen er niks van
Hoe dieper hij graaft, hoe meer hoofdruimte sjimz over heeft!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:40 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, ga de grap nog verder uitdiepen.
En de problemen zijn nog steeds niet opgelost helaas, nu dus maar weer internettend bij pa.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Die is verhuistd en heeft internetproblemen ja
Vervelend zeg!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En de problemen zijn nog steeds niet opgelost helaas, nu dus maar weer internettend bij pa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |