Mooi he ?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:50 schreef rubbereend het volgende:
en bij de dames 4x100 vliegen de VS er ook uit
prachtig ja! En terug rennen om het stokje alsnog op te rapenquote:
ja ze wist dat ze ineens uitgebreid in beeld zou komenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:59 schreef Da_Sandman het volgende:
En het eerste wat de Amerikaanse die het stokje moest doorgeven deed was haar broekje goed doen.
geniaal inderdaad.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:07 schreef rubbereend het volgende:ik zie nu de race van Nederland 4x100, ineens valt de helft van het veld weg bij de laatste wissel
Wisselen is ook een kwaliteit.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
geniaal inderdaad.
Je ziet op het laatst nog maar 4 man rennen
Vraag maar aan Advocaatquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wisselen is ook een kwaliteit.
Omdat ik na een week weer overdag kan postenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:58 schreef rubbereend het volgende:
ik begreep trouwens dat de hoolsen niet zo snel gingen de laatste tijd? Nou zo komt er wel weer snelheid in
van Gaal wisselde tegen Ierland destijds ook redleijk rampzalig en van Basten in de knock out fases ookquote:
W'rom kon je overdag niet posten dan ?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Omdat ik na een week weer overdag kan posten
Het vriendendienstje van Rijkaard mocht er ook zijn...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
van Gaal wisselde tegen Ierland destijds ook redleijk rampzalig en van Basten in de knock out fases ook
Van Vossenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het vriendendienstje van Rijkaard mocht er ook zijn...
quote:
Dat is die gozert met die bril toch? Hij juicht zo grappig altijdquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:47 schreef sjimz het volgende:
Steve Urkel wint goud voor Cuba!
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Evander Sno per direct naar Ajax.
was toch Winter ipv v Hooijdonkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |