Gewoon een regel uit een nummer van Billy Idol:quote:
quote:Speed
Give me what I need
Yeah
White lightning
Let's speed, on speed
On wheels, on wheels
Speed
Oh, let it bleed
Yeah
Greased lightning
Let's speed, on speed
On wheels, on wheels
MaJo juist omdát het goed is afgelopen worden er nu grapjes over gemaaktquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:02 schreef MaJo het volgende:
Het is allemaal leuk en aardig dat er grapjes over gemaakt worden maar het had ook anders kunnen lopen hèik kan er zelf eerlijk gezegd nog niet echt om lachen
Ik snap het ook wel, maar voor mij was dit weekend echt ronduit kut. Half lowlands is compleet aan me voorbij gegaan, mijn favoriete festival damn ... En nog steeds ben ik ontzettend moe en nog niet de oude. Het idee dat iemand iets in mijn drank heeft gegooid met misschien wel de intentie om daar iets mee te gaan doen is zo ontzettend eng, dat kun je je niet voorstellen als je het niet hebt meegemaakt. Dus vandaar dat ik deze grapjes nog niet zo heel goed kan hebbenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
MaJo juist omdát het goed is afgelopen worden er nu grapjes over gemaakt
Je bent een schatjequote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:21 schreef Irien het volgende:
Ik ben het eens met MaJo.
Kunnen we de topictitel nog veranderen?
Maar je kunt toch ook wel bedenken dat als ze vandaag aangeeft dat ze nog enorm last heeft van dat spulletje dat ze nog niet echt op grapjes zit te wachten? Het is 3(!!!) dagen later en nog is het een probleem.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
MaJo juist omdát het goed is afgelopen worden er nu grapjes over gemaakt
Natuurlijk snap ik dat, ik heb er ook geen grappen over gemaakt. Ik wilde alleen maar aangeven dat ik denk dat er geen kwade opzet in het spel isquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar je kunt toch ook wel bedenken dat als ze vandaag aangeeft dat ze nog enorm last heeft van dat spulletje dat ze nog niet echt op grapjes zit te wachten? Het is 3(!!!) dagen later en nog is het een probleem.
Daar komt nog eens bij dat de hele situatie gewoon ruk is. Eén of andere knakker heeft iets in haar drinken gegooid en er zijn maar weinig motieven te bedenken en die zijn allemaal niet leuk.
Dat denk ik ook nietquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Natuurlijk snap ik dat, ik heb er ook geen grappen over gemaakt. Ik wilde alleen maar aangeven dat ik denk dat er geen kwade opzet in het spel is
Thanks nemquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar je kunt toch ook wel bedenken dat als ze vandaag aangeeft dat ze nog enorm last heeft van dat spulletje dat ze nog niet echt op grapjes zit te wachten? Het is 3(!!!) dagen later en nog is het een probleem.
Daar komt nog eens bij dat de hele situatie gewoon ruk is. Eén of andere knakker heeft iets in haar drinken gegooid en er zijn maar weinig motieven te bedenken en die zijn allemaal niet leuk.
Ik was erbij toen dat goedje inkickte en dat was geen pretje voor d'r. . Onderweg naar de EHBO ging het ook echt niet goed
Ik heb ooit eens soortgelijke symptomen meegemaakt maar dat was slechts voor een paar uurtjes en een bewuste keuze. Ik kan me een beetje voorstellen hoe ze zich gevoeld moet hebben en dat is écht niet leuk.
Als je bekijkt dat het niet een bewuste keuze was(dus je weet eigenlijk niet wat er gebeurt) en als je ziet wat de mogelijke bijwerkingen zijn(zeker als je A.D. slikt) dan mag ze zeker blij zijn dat het zo is afgelopen maar dat is dan ook meer geluk dan wijsheid.
Wat zitten er trouwens een paar gore stukken in Hot Fuzzquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Trusten allemaal, ik ga Black Books kijken en dan slapen
Don't mention itquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Thanks nemJe verwoord het precies zoals ik het voel. Het feit dat je gedrogeerd bent is al suoerfreaky maar ik ga er nu steeds meer bij stil staan dat er nog veel ergere dingen hadden kunnen gebeuren. Ik ben blij dat ik in goede handen was, waarvoor nogmaals bedankt
Als ik alleen naar de wc was gegaan had het heel anders kunnen aflopen
Dan had je zelf maar een nieuw topic moeten openen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:21 schreef Irien het volgende:
Ik ben het eens met MaJo.
Kunnen we de topictitel nog veranderen?
En zie hier, de dubbele bodem van de TT...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:12 schreef Irien het volgende:
zo, die slowchat topics gaan hard
Pas op met wat je zegt...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 06:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, daar gaan we weer.
even wat nemen en we gaan weer los
Goedemorgen
Ja fijn he? Heb ik ook ervaring mee maar dan onderweg NAAR mijn vakantiequote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:02 schreef LadyBlack het volgende:
Lang leve de airco in vliegtuigen
De airco in vliegtuigen is vaak vervuild en is een mooie haard voor bacterieën.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja fijn he? Heb ik ook ervaring mee maar dan onderweg NAAR mijn vakantie
Whehehequote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De airco in vliegtuigen is vaak vervuild en is een mooie haard voor bacterieën.
Ben gelukkig niet zo gevoelig voor dat soort boosdoeners, maar je hoort het steeds vaker dat mensen na afloop van hun vliegtrip ziek worden.
Misschien kan Duyvendak zich hier eens tegen aan bemoeien, hij heeft nu toch niets te doen...
Goed hequote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat zitten er trouwens een paar gore stukken in Hot Fuzz
That's the spirit...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:05 schreef MaJo het volgende:
Net wakker met de grootste keel van nlmaar ik ga vandaag gewoon weer dingen doen, heb geen zin meer in ziek zijn
Ik heb dat altijd met ziek zijn, op een gegeven moment wil ik weer dingen doenquote:
Ik hou het nog geen 2 uur in bed uit bij ziekte, wat gelukkig dan ook zelden voorkomt.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd met ziek zijn, op een gegeven moment wil ik weer dingen doen
Die heb ik volgens mij nog nooit gezien weet je dat?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vanavond is Vertical Limit op tv! Lekker simpel vermaak over bergbeklimmers
Nu welquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die heb ik volgens mij nog nooit gezien weet je dat?
Jouw baas is boos omdat je aan het werk bentquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:36 schreef Soempie het volgende:
Kut, m'n baas belde net, maar ik was nog aan het werk...dus ik heb gezegd dat ik nog aan het werk was en of ik haar later terug kon bellen. Ze klonk echt best wel pissed daarna.Beetje geirriteerd dat een werknemer zoiets zegt ofzo.
![]()
Als je de troep die een ander bewust achter laat mag opruimen, zou ik er wel iets van zeggen...quote:En ik wil een klacht indienen over een andere hulp. Ik was vandaag bij een mevrouw aan het werk en het was zo ranzig, ongelooflijk. Voor 1 raam moest ik 2 emmers water gebruiken.En blijkbaar vond de hulp de ramen, tegels in de douche, plankjes in de douche, dweilen en dergelijke allemaal extra werk waar zij niet voor is. En dan wel steeds een half uur eerder vertrekken.
Er lag gewoon een bruine laag op de wasmachine.
![]()
Maargoed, ik weet ook niet of ik daar wel over kan klagen. Ze vinden me denk ik al een zeikerd.
Bij KPN was dat nooit een probleem... baas wilde me spreken, "Prima, maar ik ben nu nog even met een klant bezig". Gesprek keurig afronden en daarna gaan, dan was er niets aan de handquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:36 schreef Soempie het volgende:
Kut, m'n baas belde net, maar ik was nog aan het werk...dus ik heb gezegd dat ik nog aan het werk was en of ik haar later terug kon bellen. Ze klonk echt best wel pissed daarna.Beetje geirriteerd dat een werknemer zoiets zegt ofzo.
![]()
Natuurlijk wel. Vooral als dat betekent dat andere mensen(jij in dit geval) meer werk moeten verzetten.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:36 schreef Soempie het volgende:
Maargoed, ik weet ook niet of ik daar wel over kan klagen. Ze vinden me denk ik al een zeikerd.
Dan verbruikt je laptop meer stroom dan er via de lader binnen komtquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:50 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn laptop doet echt raar.... als ik de lader inplug als ie uitstaat laadt ie zonder problemen, maar als ik aan het werk ben is er niks mee te beginnen.....
Opzich lijkt me dat vreemd. Hebben die van mij nooit gedaan.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan verbruikt je laptop meer stroom dan er via de lader binnen komt
Heb ik ook gedaan, maar dat durft ze niet. Ze was die andere hulp ook heel erg aan het verdedigen, aangezien die er al jaren komt. Maargoed ik kom in meer huizen en dit klopt gewoon niet, alhoewel je wel gaat twijfelen aan jezelf als er gezegd wordt dat bepaalde dingen onder extra werk vallen. Alleen vind ik dat als je ziet dat iets vies is of als iemand vraag of je dat wilt schoonmaken je het niet zomaar onder: 'nee dat is voor de extra huishoudelijke hulp' kunt schuiven.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:48 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zou die mevrouw aanraden een klacht in te dienen, als zij in zo'n troep moet leven dankzij een luie hulp
En ook jij bedanktquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:44 schreef Irien het volgende:
Besloot na maanden niks, weer eens te gaan fokken... Heb Tinuviel al per mail gefeliciteerd. Ook via deze weg nog een dikke proficiat aan Iamredleader!
quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:29 schreef iamredleader het volgende:
Je bedoelt dat je je buik er nog in kan verstoppen?
quote:
bestaat zoiets?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:Neem je ook een rijstkanon mee?
Dat komt door de emancipatie. Sven zegt hetzelfde tegen zijn collegasquote:
Het is vast te maken als het nog niet bestaatquote:
Nah nee, ik heb al eens gevraagd of hij met me wilde trouwen. Was niet serieus bedoeld en hij zei eerst volmondig 'JA'. En ik keek zo:quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:38 schreef Nembrionic het volgende:
Dat komt door de emancipatie. Sven zegt hetzelfde tegen zijn collegas
Klinkt als een Mythbusters myth.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is vast te maken als het nog niet bestaat
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:43 schreef Soempie het volgende:
En hij trok wit weg.
ik snap 'm nietquote:
quote:
Ik snap hem wel.quote:
Weet je wat? Ik zal deze actie niet op jouw naam zetten. Maar het blijft wel een "Soempie-actie"quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik snap hem wel.![]()
Zulke dingen vallen niet onder soempie-actie.
Iets niet begrijpen is geen Soempie-actie! Iets onhandigs doen en daar in geuren en kleuren over vertellen is een Soempie-actiequote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Weet je wat? Ik zal deze actie niet op jouw naam zetten. Maar het blijft wel een "Soempie-actie"
Dankje.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Iets niet begrijpen is geen Soempie-actie! Iets onhandigs doen en daar in geuren en kleuren over vertellen is een Soempie-actie
Bijvoorbeeld op zondagavond op Lowlands vertellen dat je maar weinig ziet van de maansverduistering en dan horen dat die een avond eerder was
omgquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:48 schreef iamredleader het volgende:
Aan het eind van het jaar maak ik misschien wel een overzichtje van de mooiste Soempie-acties
Dat was jij dus?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bijvoorbeeld op zondagavond op Lowlands vertellen dat je maar weinig ziet van de maansverduistering en dan horen dat die een avond eerder was
Heb ik gezegd jaquote:
Staan er sowieso wel ninja's op het plaatje?quote:
Ongeveer op dat moment ging ik outquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:57 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb die maansverduistering net op het hoogtepunt gezien
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ongeveer op dat moment ging ik out
Ik heb net te horen gekregen dat ik toegelaten ben tot religiestudies
Welkom in de hogere sferen...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:22 schreef MaJo het volgende:
Ik heb net te horen gekregen dat ik toegelaten ben tot religiestudies
Dat kan wel eens kloppen ja. Vraag me af of die Clint aan te wijzen valt.quote:
quote:Ik heb net te horen gekregen dat ik toegelaten ben tot religiestudies
huh waar gaat het over? Is het iets wat je broer zou doen als jij dat niet doet? Zo nee: vooral doen!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh oh, oldschool dilemma's...
Stel, je hebt een leuke kans gekregen, maar je broer vindt dat je daarmee te veel in zijn vaarwater komt? Pech gehad voor hem en een slecht gehumeurde broer? of respect hebben voor ieder zijn ding?
Zit je ook in zijn vaarwater of vindt hij dat alleen?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Stel, je hebt een leuke kans gekregen, maar je broer vindt dat je daarmee te veel in zijn vaarwater komt? Pech gehad voor hem en een slecht gehumeurde broer? of respect hebben voor ieder zijn ding?
De zogeheten Frans Bauer echoquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:08 schreef MadMaster het volgende:
OMG...![]()
Net even zo'n Google-ad aangeklikt (Live muziek + DJ) en dan kom je hier terecht:
http://www.willvosters.nl/
Klik vooral de optie 'video' en de geluidsfragmenten even aan.
Poultje doen hoe ver de echo van de microfoon openstaat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vraag me af of zo iemand nou nog wat resultaat uit zo'n advertentie krijgt...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De zogeheten Frans Bauer echo
Z'n kop lijkt op die van Bert Visscher. Ook geen compliment
Ik denk dat je versteld staat.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vraag me af of zo iemand nou nog wat resultaat uit zo'n advertentie krijgt...
Dan ga ik ook maar eens zo'n advertentie plaatsen...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat je versteld staat.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan ga ik ook maar eens zo'n advertentie plaatsen...![]()
Net een schitterende oldtimer uit 1949 gehuurd voor een speciale gebeurtenis binnenkort:
[ afbeelding ]
Mag helaas niet zelf er in meerijden, is een kadootje...
Wij zaten in de aula op school met ik weet niet hoeveel man naar het roosterscherm te kijken.. floep NOSquote:
Ben geen autofreak, maar in zoiets wil ik wel eens rondrijden.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:09 schreef Nembrionic het volgende:
Daar heb ik helaas niet zoveel aan
Maar echt, ik vind auto's uit dat tijdperk echt zoveel mooier dan die troep van tegenwoordig(enkele uitzonderingen buiten beschouwing gelaten)
huh waar gaat het over? Is het iets wat je broer zou doen als jij dat niet doet? Zo nee: vooral doen!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
huh waar gaat het over? Is het iets wat je broer zou doen als jij dat niet doet? Zo nee: vooral doen!
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
huh waar gaat het over? Is het iets wat je broer zou doen als jij dat niet doet? Zo nee: vooral doen!
Ik post ze stiekem nog een keertjequote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben geen autofreak, maar in zoiets wil ik wel eens rondrijden.
Had dat laatst ook met de rondvlucht met de Dakota die we begin juni hebben gedaan.
Je kan je niet voorstellen dat zoiets ook werkelijk functioneert...
De verhuurder heeft nog meer oldtimers als trouwauto e.d. en als je hoort hoe die man over zijn 'juweeltjes' spreekt dan weet je bij voorbaat al dat het goed zit. De chauffeur komt zelfs in kleding uit die periode...
hm dat was niet de bedoeling... Ben nog niet helemaal gewend aan telefooninternetquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:52 schreef MadMaster het volgende:
Gaaf, zag laatst bij 'Nu we er toch zijn' van BNN dat ze in Zweden ook zoveel oldtimers hebben.
Zo zijn wij 3 jaar geleden onverwachts in Daytona Beach beland, midden tussen duizenden custom bikes die daar elk jaar samen komen onder naam 'Biketoberfest'.
Orange County Choppers (die van Discovery) waren er ook, maar vielen in het niet bij vele andere custom bikes.
Heb mijn ogen toen uitgekeken, in velerlei opzichten...
Om een idee te geven: http://www.biketober.com/bikes/index.html
Als je nog wat wil weten uit het oude testament en aanverwante boeken...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:12 schreef MaJo het volgende:
Net boeken besteld voor het nieuwe studiejaar en heb er echt zin ineen korte introductie in het oude testament, het nieuwe testament en de koran (3 verschillende boeken) en de geschiedenis van het christendom. Vet tof
Is dat uit dezelfde serie als Harry Potter?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:12 schreef MaJo het volgende:
Net boeken besteld voor het nieuwe studiejaar en heb er echt zin ineen korte introductie in het oude testament, het nieuwe testament en de koran (3 verschillende boeken) en de geschiedenis van het christendom. Vet tof
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 07:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Is dat uit dezelfde serie als Harry Potter?
sorry, ik heb niet zo veel met dat soort verhalen, ze komen bij echt niet verder dan het Harry Potter niveauquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 07:09 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
![]()
lekker scherp vandaag, IJ4U
Mooi gezegd!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 07:19 schreef iamredleader het volgende:
Ja, jij ook een goedemorgen, Its
Heb zelf niet veel met de "verhalen", maar kan wel de diepere zin in sommige dingen zienEn daar probeer ik iets uit te putten, voor mijn eigen leventje.
Zeg dat wel...quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:34 schreef Nembrionic het volgende:
Jou moet ik hebben
Ik ben mijn chili-quote kwijt
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:39 schreef Nembrionic het volgende:
Warg! Ik heb een nieuwe pincode en ik type nu steeds de verkeerde in bij internet bankieren
Dat je er niets mee hebt ok, maar het vergelijken met harry potter is wel een beetje bizarquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 07:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
sorry, ik heb niet zo veel met dat soort verhalen, ze komen bij echt niet verder dan het Harry Potter niveau
Maar Goedemorgen IARL
Is dat aan jou om te beslissen of het waar is wat er in de bijbel staat? Ik heb even veel respect voor mensen die het woord voor woord naleven als mensen die er voor zichzelf iets uithalen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 07:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo lang je maar niet "gelooft" wat er in staat...
Volkswijsheden, sagen en mythen.
Jee thanks! Ben ook super benieuwd naar deze boekenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:19 schreef LadyBlack het volgende:
Toffe studiekeus MaJo, ik heb ook een vak cultuurgeschiedenis van het westers christendom gedaan, echt ontzettend interessant!
En in die hoek kan ik ook het boek van Jan Blokker + zoons aanraden
Hoe staat het ermee vandaag?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jee thanks! Ben ook super benieuwd naar deze boekenheb echt weer zin om te gaan studeren
Wat is dat boek van jan blokker?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:15 schreef iamredleader het volgende:
Goed, tweede helft boodschappen moeten ook gedaan worden... en dan nog het hele huis schoonmaken, vanmiddag even bij m'n grootouders in Leiderdorp langs, en daarna door naar de Babymax, kijken naar kinderwagens
Mwah. Nog steeds erg verkouden maar ook downquote:
Hehe het grote inkopen is begonnenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:15 schreef iamredleader het volgende:
Goed, tweede helft boodschappen moeten ook gedaan worden... en dan nog het hele huis schoonmaken, vanmiddag even bij m'n grootouders in Leiderdorp langs, en daarna door naar de Babymax, kijken naar kinderwagens
"Er was eens een god"quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jee thanks! Ben ook super benieuwd naar deze boekenheb echt weer zin om te gaan studeren
Wat is dat boek van jan blokker?
Misschien dat die afspraak je een beetje goed doet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mwah. Nog steeds erg verkouden maar ook downZometeen afspraak en ik heb geen zin...
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:24 schreef Nembrionic het volgende:
Oeh, er is zojuist een moesson gestart met wat onweer. Mensen in het Noorden en Oosten: veel plezier ermee vanmiddag
Hehe klinkt tofquote:
I have git nose for yeu!quote:
Ik ook.quote:
Spannend allemaal. Heb je wat foto's genomen van hoe het er nu uitziet? Dan kun je mooi vergelijken hoe prachtig het geworden is of juist nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:28 schreef Nembrionic het volgende:
Maandag wordt er trouwens begon met het sloopwerk in het huis. Gaat zeker tot januari duren voordat we er weer in kunnen. Hoop wel dat ze de badkuip ook terugplaatsen
Eftelingquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:32 schreef Soempie het volgende:
Ik heb weeeeekend!!!![]()
Morgen naar de Efteling en zondag met een groep vriendin wat drinken en eten in Utrecht.
Ik heb op mijn mobiel wat fotos genomen ja. Als het goed is zal het meeste hersteld worden zoals het was maar dan 'vers'.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:34 schreef iamredleader het volgende:
Spannend allemaal. Heb je wat foto's genomen van hoe het er nu uitziet? Dan kun je mooi vergelijken hoe prachtig het geworden is of juist niet![]()
quote:
Welke muziek?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Efteling
Ik ga gelijk de muziek weer opzoeken
Whehehe je lijkt wel een aanhanger van Kent Hovindquote:
Efteling Wonderlijke Muziekquote:
Wie? Ook na een google/wikipedia search zegt me de naam niksquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:46 schreef Nembrionic het volgende:
Whehehe je lijkt wel een aanhanger van Kent Hovind
Juist! Die bedoel ik!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:46 schreef MadMaster het volgende:
Er bestaat ook een geweldige soort van houseachtige remix van diverse Efteling-tunes.
Nickname: Dr Dino.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wie? Ook na een google/wikipedia search zegt me de naam niks
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:53 schreef Nembrionic het volgende:
Nickname: Dr Dino.
Huidige woonplaats: Federal Correctional Institution, Edgefield
Dat weet ikquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
die is goed.
En ja, de naam zegt me heel vaag wel iets. Ik kan daar ook slecht tegen, mensen die met drogredeneringen en leuke zinsconstructies proberen iets te "bewijzen". Mijn opmerking was dan ook meer als grapje bedoelt
Ik zal hem straks thuis wel even opzoeken (als ik het qua tijd red) en hem dan uploaden...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Juist! Die bedoel ik!
Ik dacht eigenlijk dat die op die CD stonden
Dit is wel de versie die ik bedoelde en die ik in MP3-formaat heb...quote:
Ik heb de CD zelf zojuist gedownload maar als je de remixversie hebt van sommige van die nummers dan graagquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal hem straks thuis wel even opzoeken (als ik het qua tijd red) en hem dan uploaden...
Heb je nog iemand van de SC gezien? MaJo, Nem en ik zijn er ook geweestquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:44 schreef B.ertha het volgende:
Lowlands was gaaf
Alleen onze nieuwe tent was niet waterdicht, zo bleek de laatste nachtIk heb maar 2 (!!) uur geslapen, had het niet normaal zo koud, de slaapzak was doorweekt, ik lag opgekrampt op het ook natte luchtbed en werd ruim een uur voor de wekker weer wakker.
Dus die gaat zo terug![]()
wtf?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:44 schreef B.ertha het volgende:
Lowlands was gaaf
Alleen onze nieuwe tent was niet waterdicht, zo bleek de laatste nachtIk heb maar 2 (!!) uur geslapen, had het niet normaal zo koud, de slaapzak was doorweekt, ik lag opgekrampt op het ook natte luchtbed en werd ruim een uur voor de wekker weer wakker.
da's k*tquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:44 schreef B.ertha het volgende:
Lowlands was gaaf
Die Carnaval Festival was incompleet en heb ik dus weer verwijderd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:19 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb de Villa Volta gevonden die ik zocht. Dat is niet die jij had staan(dat was trouwens Carnaval Festival)
Ja maar ik vermoed dat het een andere remix is. Ik heb enkele versies gevonden en niet diegene die ik zocht(tot nu danquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die Carnaval Festival was incompleet en heb ik dus weer verwijderd.
Die Villa Volta versie (zo rond de 5 minuten lang??) heb ik ook, maar kan ik niet vinden nu...
Dance Macabre...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:22 schreef Nembrionic het volgende:
Het Spookslot is sowieso mooi.
Deze bedoelde ik, maar jouw versie is niet compleet.quote:
Ik weet het, maar dit was de enige die ik kon vinden. Er zijn nog een aantal remixes en die zijn echt bagger.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deze bedoelde ik, maar jouw versie is niet compleet.
Aan het begin zit normaal zo'n ijselijke schreeuw/gil, je hoort aan het begin van jouw versie nog net het einde daarvan...
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:48 schreef Nembrionic het volgende:
Mensen, prettig weekend. Ik ga een pre Schotland proeverij houden
Leeueueuekquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:08 schreef Irien het volgende:
Heb vandaag een dronken Bonnie St Claire moeten ondersteunen en wijn geven bij een NCRV radio-uitzending. Het was een blamage!![]()
![]()
rest van de uitzending wel cool en geslaagd gelukkig...
Niet dan? Hier straalt de zonquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 08:46 schreef Soempie het volgende:
Het is wel heerlijk weer voor de Efteling.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:18 schreef Nembrionic het volgende:
Tegen alle verwachtingen geen kater
Ik hoop toch dat hun baby minder haren heeftquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:54 schreef Irien het volgende:
ugh....![]()
Ons huisdier is ziek en we moeten al dagen 's nachts opstaan om hen te dwangvoederen en medicijn geven. Verder overdag om de 3 uur voedsel/water.
We zijn en moe de sfeer is af en toe totaal pet.![]()
"Kun je oefenen voor als je een baby hebt!" zei moeder van vriendje grijnzend.
Brace yourselves Iamredleader en Tinuviel
ik geef alleen mijn mening weer, ik probeer je niet te bekerenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is dat aan jou om te beslissen of het waar is wat er in de bijbel staat? Ik heb even veel respect voor mensen die het woord voor woord naleven als mensen die er voor zichzelf iets uithalen.
Ik vind je reacties echt zwaar kort door de bocht...
Het is ook helemaal niet nodig om me te bekeren aangezien ik het gewoon met je eens benquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik geef alleen mijn mening weer, ik probeer je niet te bekeren
En als je dat kort door de bocht vind, so be it. De bijbel of Koran zijn niet meer dan overleveringen die lange tijd nadat ze gebeurd zijn zijn opgeschreven.
Mietje! Mijn wekker ging om 10 uur! En ik vraag me echt enorm af waarom die gezet hebquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:16 schreef MaJo het volgende:Ik ben echt al veel te lang wakker
de laatste tijd als ik tot laat ga stappen word ik steevast om 11 uur wakker
Het leuke van religiestudies vind ik dat we niet alleen de boeken inhoudelijk behandelen maar juist de ontstaansgeschiedenis en hoe je het in perspectief kunt plaatsen in de huidige tijd. We gaan niet met z'n allen de bijbel lezen en alles voor waar aannemen ofzoquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb vroeger ook christelijk lagere in middelbare school gedaan. Ik heb godsdienstles gehad en ik daar ben ik blij om. Dit heeft me alleen maar in mijn mening gesterkt dat het niets voor mij is. Wat leren van anderen is echter niets mis mee
bevalt mij al een tijdje primaquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:03 schreef Nembrionic het volgende:
Ja, ik ben om! Ik heb nu ook een Last.FM account
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
bevalt mij al een tijdje prima
Even Spybot en AVG downloadenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:11 schreef TradeMarkie het volgende:
Vanmiddag eindelijk mn carkit ingebouwd
Nu is alleen wel mn accu leeg, dus die staat nu aan de lader.
Verder heb ik een of ander falend virus op de pc en geen virusscanner :S
Eergisteren gezien. Leuk!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:16 schreef Nembrionic het volgende:
Oeh, ik ga zo naar Hellboy II. Ben benieuwd of het was is
Mja die hoef ik dan eigenlijk weer niet zo nodig te zien.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
ik ben wel benieuwd naar deel drie van the mummy, zag er lekker pulpig uit in de trailer
wie was de arme dame die met een bosje bloemen op je stond te wachten bij de kapper?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:37 schreef Nembrionic het volgende:
Ohja, gisteren mijn afspraak bij de kapper vergeten
Vind ik altijd zo lullig.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
wie was de arme dame die met een bosje bloemen op je stond te wachten bij de kapper?
posten!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:28 schreef iamredleader het volgende:
Doe er dan wat aan!
Ok, mn pc lijkt het weer te doen en de accu is morgenochtend weer volquote:
quote:Op zondag 24 augustus 2008 03:03 schreef MaJo het volgende:
Net echt de bizarste avond achter de rug. Met een stel vriendinnen naar de kroeg met het idee dat we het niet te laat zouden makel omdat we allemaal vroeg op moesten. Dus ik om half 1 afscheid nemen om de bus te pakken. Kom ik langs een terras waar mijn huisgenoot zit en vraagt of ik nog een biertje neem. Ik besluit weer een bus later te nemen maar even later staan mijn andere vriendinnen ook in de kroeg en is een vriendin die al naar huis was weer onderweg naar de stadUiteindelijk zit ik nu in de laatste nachtbus en moet ik om half 9 weer opstaan voor familiedag in friesland
maar het was gezellig
True, maar dat maakt het opstaan niet minder zwaarquote:Op zondag 24 augustus 2008 03:16 schreef Ofyles2 het volgende:
Daarvoor is ook de wekker uitgevonden.
Ik weet hoe het is om de nacht met de ochtend te knopen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 03:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
True, maar dat maakt het opstaan niet minder zwaar
Ja dat zuigtquote:Op zondag 24 augustus 2008 03:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik weet hoe het is om de nacht met de ochtend te knopen.
Mijn commentaar in spoiler:quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:58 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, Hellboy II is leuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Balenquote:
Ja, met vroegboekkorting al ^^quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
wtf?
Jullie waren op Lowlands?
Ja, ik zag het. Niet slecht, maar ook niet echt goedquote:Op zondag 24 augustus 2008 13:13 schreef Nembrionic het volgende:
Even in stamgasten papegaaienmodus:
Het wordt de hele week perfect weer.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:53 schreef Irien het volgende:
[..]
Ja, ik zag het. Niet slecht, maar ook niet echt goedMorgen de pui aan de binnenkant schilderen. Die afbladderende zooi verdient wel een likje verf
Hoi trouwens, ik 'ken' jou nog nietquote:Op zondag 24 augustus 2008 14:52 schreef Irien het volgende:
Nee, dat moet ook idd. Ik heb de hele dag en het is niet zo'n grote pui.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:52 schreef Nembrionic het volgende:
Gisteren in de bioscoop een mini-superioriteitsgevoel gehad
Bij binnenkomst echt DIKKE rijen voor de kassa. "Fuck," dacht ik.
Maar de Pathé heeft dus van die palen staan. Voorheen waren die alleen voor reserveringen maar sinds een paar maanden ook gewoon om kaartjes te kopen. AL die palen waren onbezet.
Dus ik loop triomfantelijk naar zo'n paal en zeg hard tegen die maat van me: "Goh, toch wel fijn, die palen waar je gewoon je kaartje kun KOPEN zodat je niet in een megarij hoeft te staan"
Zie je die mensen kijken, ik kaartjes KOPEN, zie je ze daarna massaal naar die palen stormen
Ik maak het vaak genoeg mee.quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:52 schreef Nembrionic het volgende:
Gisteren in de bioscoop een mini-superioriteitsgevoel gehad
Bij binnenkomst echt DIKKE rijen voor de kassa. "Fuck," dacht ik.
Maar de Pathé heeft dus van die palen staan. Voorheen waren die alleen voor reserveringen maar sinds een paar maanden ook gewoon om kaartjes te kopen. AL die palen waren onbezet.
Dus ik loop triomfantelijk naar zo'n paal en zeg hard tegen die maat van me: "Goh, toch wel fijn, die palen waar je gewoon je kaartje kun KOPEN zodat je niet in een megarij hoeft te staan"
Zie je die mensen kijken, ik kaartjes KOPEN, zie je ze daarna massaal naar die palen stormen
Hoi nee, ik ben niet MaJo's huisgenoot. Ik ben een vriendin van haarquote:Op zondag 24 augustus 2008 15:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hoi trouwens, ik 'ken' jou nog niet![]()
Wel grappig dat je 'innit though' bij je naam hebt staan, daar heeft MaJo het ook wel eens over gehadMaar jij bent niet haar huisgenoot toch?
Ik deed niet mee omdat ik m'n enkel wilde sparenquote:
Tof gebruik van een zegswijze, ga ik ook es gebruikenquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hello
Hier alles zowaar helemaal pluis
Was het wat?quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:28 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, ik word net gebeld om mee te gaan naar Heerlijk Rotterdam: http://www.heerlijkrotterdam.nl/home.html
Denk maar dat ik dat ga doen
Als je nog mensen kent in Enschede (of reizen niet zo'n bezwaar vindt) dan is de Proefeet misschien wel wat voor jou. Is over twee wekenquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Was het wat?
Leuk idee, maar nu ik op die site kijk zie ik bij de foto's dezelfde rijke mensen die er normaal ook gaan eten. En het stukje op de homepage heeft het over 'mooie mensen'. Een verkapte miljonairsbeurs, maar dan op culinair gebied. Maakt het nou niet bepaald uitnodigend voor de gewone mens.Ik houd ook van lekker eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |