Daar had Koos Albers aanvankelijk ook last van.....quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:01 schreef F04 het volgende:
zelf heb ik al een tijd last van mijn onderrug na het hele gebeuren. Iemand misschien wat tips om mijn pijn , en belasting van mijn onderrug te verminderen, of op andere manieren te masturberen?
Serieuze reacties aub.
onderrug?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:01 schreef F04 het volgende:
zelf heb ik al een tijd last van mijn onderrug na het hele gebeuren. Iemand misschien wat tips om mijn pijn , en belasting van mijn onderrug te verminderen, of op andere manieren te masturberen?
Serieuze reacties aub.
Hihihi, moet je ook niet zo dicht op je scherm zitten.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:01 schreef F04 het volgende:
Serieuze reacties aub.
buikspieroefeningen lijken me meer aangewezen, wss onvoldoende spieren in rug/onderrug, die worden goed gestimuleerd bij buikspieroefeningen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:31 schreef Rock-shocker het volgende:
Misschien is het een goed idee om de spiergroep in je onderrug wat meer te trainen?
Dat ook ja.quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:04 schreef Archont het volgende:
[..]
buikspieroefeningen lijken me meer aangewezen, wss onvoldoende spieren in rug/onderrug, die worden goed gestimuleerd bij buikspieroefeningen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |