Ja, ik zag het. Niet slecht, maar ook niet echt goedquote:Op zondag 24 augustus 2008 13:13 schreef Nembrionic het volgende:
Even in stamgasten papegaaienmodus:
Het wordt de hele week perfect weer.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:53 schreef Irien het volgende:
[..]
Ja, ik zag het. Niet slecht, maar ook niet echt goedMorgen de pui aan de binnenkant schilderen. Die afbladderende zooi verdient wel een likje verf
Hoi trouwens, ik 'ken' jou nog nietquote:Op zondag 24 augustus 2008 14:52 schreef Irien het volgende:
Nee, dat moet ook idd. Ik heb de hele dag en het is niet zo'n grote pui.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:52 schreef Nembrionic het volgende:
Gisteren in de bioscoop een mini-superioriteitsgevoel gehad
Bij binnenkomst echt DIKKE rijen voor de kassa. "Fuck," dacht ik.
Maar de Pathé heeft dus van die palen staan. Voorheen waren die alleen voor reserveringen maar sinds een paar maanden ook gewoon om kaartjes te kopen. AL die palen waren onbezet.
Dus ik loop triomfantelijk naar zo'n paal en zeg hard tegen die maat van me: "Goh, toch wel fijn, die palen waar je gewoon je kaartje kun KOPEN zodat je niet in een megarij hoeft te staan"
Zie je die mensen kijken, ik kaartjes KOPEN, zie je ze daarna massaal naar die palen stormen
Ik maak het vaak genoeg mee.quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:52 schreef Nembrionic het volgende:
Gisteren in de bioscoop een mini-superioriteitsgevoel gehad
Bij binnenkomst echt DIKKE rijen voor de kassa. "Fuck," dacht ik.
Maar de Pathé heeft dus van die palen staan. Voorheen waren die alleen voor reserveringen maar sinds een paar maanden ook gewoon om kaartjes te kopen. AL die palen waren onbezet.
Dus ik loop triomfantelijk naar zo'n paal en zeg hard tegen die maat van me: "Goh, toch wel fijn, die palen waar je gewoon je kaartje kun KOPEN zodat je niet in een megarij hoeft te staan"
Zie je die mensen kijken, ik kaartjes KOPEN, zie je ze daarna massaal naar die palen stormen
Hoi nee, ik ben niet MaJo's huisgenoot. Ik ben een vriendin van haarquote:Op zondag 24 augustus 2008 15:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hoi trouwens, ik 'ken' jou nog niet![]()
Wel grappig dat je 'innit though' bij je naam hebt staan, daar heeft MaJo het ook wel eens over gehadMaar jij bent niet haar huisgenoot toch?
Ik deed niet mee omdat ik m'n enkel wilde sparenquote:
Tof gebruik van een zegswijze, ga ik ook es gebruikenquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hello
Hier alles zowaar helemaal pluis
Was het wat?quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:28 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, ik word net gebeld om mee te gaan naar Heerlijk Rotterdam: http://www.heerlijkrotterdam.nl/home.html
Denk maar dat ik dat ga doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |