Maar die mentormama's die zijn echt hotquote:Op woensdag 20 augustus 2008 04:01 schreef IrishBastard het volgende:
Juist.
De 4e zal ik dus represent zijn
Oh, en internationaal recht heeft pauperkindjes, die ónze vooroordelen bevestigen
Wat is daarquote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
hihihi Yashi, wilde je niet blowen?En wie is IrishBastard
![]()
Carolus is ook zum kotsen, Ovum valt nog mee, al zou ik zelf ook niet voor kiezenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
En Mikkie das wel kut.. Ik vind Ovum en Carolus sowieso zum kotsen maar goed
Ik was eerder met LGquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Owjah en Irishbastard meent een informatica/kunde student te zijn met een levenEn daarom post ie wel int RUtopic maar niet hier.. Toen heb ik gister even gezegd dat ie ook hier moet posten.. En naar de meet komen..
Beat that swarmahoer, ik heb mensen al voor dat ze hier uberhaupt posten overgehaald om naar een meet te komen
Int begin verliep het allemaal nogal stroefquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:17 schreef LastRequest het volgende:
Wat een TT! Had je anders verwacht dan?
Ik ga zo naar opticien en markt, daarna richting Nijmegen geloof ik
Applaus voor jezelfquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Owjah en Irishbastard meent een informatica/kunde student te zijn met een levenEn daarom post ie wel int RUtopic maar niet hier.. Toen heb ik gister even gezegd dat ie ook hier moet posten.. En naar de meet komen..
Beat that swarmahoer, ik heb mensen al voor dat ze hier uberhaupt posten overgehaald om naar een meet te komen
neequote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:09 schreef Dupje het volgende:
Studentenvereniging, zou ik echt nooit aan beginnen
Nee ze had me al beloofd mee te komen naar een meeting voordat ze begon met postenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Niet want die had hier al een blauwe maandag gepost
Dat dus.quote:
Ik kan goed met die man overwegquote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:57 schreef motorbloempje het volgende:
een mondeling bij je favo docent?
Oke, jij wintquote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:12 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nee ze had me al beloofd mee te komen naar een meeting voordat ze begon met posten
Ik ga straks naar Nijmegennn
doe es!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:16 schreef LaGrive het volgende:
alleen vrees ik dat ik dan de grond van de el sombrero moet afgaan
Ik kan voor je duimen wat ik wil, de lul ben je toch. Je hebt echt kansloos laat geloot, niks aan te doen. Je hebt ook nog onderlinge afspraken, dus de kans dat je naar het weekend van je keuze gaat is minimaalquote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar goed ik ga me even aanmelden voor de weekenden..
Duim voor me dat er nog plek is
Die zit in Frankrijk geloof ik! Jij weer in de lage landen?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:33 schreef Doodkapje het volgende:
Is Swarma onderhand weer boven water, of zit ie nog steeds in de jungle rond te banjeren?
Nee dat duurt nog 1,5 week... zit in Vancouver, WAquote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:43 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Die zit in Frankrijk geloof ik! Jij weer in de lage landen?
Zeker zekerquote:
Bruiloft was cool hoor! Blijkbaar echt Amerikaans met een maaltijd van mashed potatoes en gegrilde kip... onbeperkt natuurlijkquote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:56 schreef LastRequest het volgende:
@ DK nice!! Inmiddels heb je de bruiloft gehad toch? Hoe was het??
@ D_K getver naar verhaal.. hoe kom je je dagen door?
Koko ni wa ohayogozaimasu... Genki da ne?quote:
Niet zo goed, maar dat krijg ik niet japans mijn strot uitquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:23 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Koko ni wa ohayogozaimasu... Genki da ne?
Helemaal foutquote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik kan voor je duimen wat ik wil, de lul ben je toch. Je hebt echt kansloos laat geloot, niks aan te doen. Je hebt ook nog onderlinge afspraken, dus de kans dat je naar het weekend van je keuze gaat is minimaal
Vrouwen kunnen toch geen puisten krijgenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:53 schreef Californium het volgende:
2 toetsen gehad en morgen de laatste.....
Zou m eigenlijk niet eens gaan maken totdat ik dat vandaag beslootwe gaan het gewoon proberen morgen! u slapen want ik zie eruit als een zwerver door te weinig slaap, puisten in me gezicht door de stress.... hopelijk voel ik me morgen beter en kan ik dan morgenvroeg nog even stampen
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:56 schreef Houniet het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen tocg geen puisten krijgen?
Met moeite! Het is hier maar saai zeg!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:56 schreef LastRequest het volgende:
@ DK nice!! Inmiddels heb je de bruiloft gehad toch? Hoe was het??
@ D_K getver naar verhaal.. hoe kom je je dagen door?
nee, ben thuis in Arnhem.. vanavond even avondje niets.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:15 schreef LastRequest het volgende:
Molly smiiiiiiiiles
Moblo ben je in de stad? Ik hoop nog op een smsje van LG zo en dan ga ik proberen Ovum in te komen
Lijkt Beuningen wel.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:21 schreef Cocktailprikker het volgende:
haha, geweldig
http://s283.photobucket.com/albums/kk288/vuile_beunkoe/?action=view¤t=MOV00056.flv
tik die je hoort is er nu uit btw, niet dat je denkt van wat een gaar hok enz
Moeten we een keer op ziekenbezoek komen dan?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
en maar weer terug naar me kamer
Dan hebben jullie mazzel gehadquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Helemaal foutwe hebben ons nr 1 weekend
Of iig nummer 1 van de kindjes..
Heftig en Deftig.. Pas 15.00 vertrekken vrijdag
Huh? Je moest toch een hele tijd in het Radboud blijven of heb ik nou niet goed gelezenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
en maar weer terug naar me kamer
Met die muntjes is inderdaad wel logischquote:Op donderdag 21 augustus 2008 03:49 schreef LastRequest het volgende:
Ik twijfel nu ook hoor, ik denk dat ik samen met LG bij Ovum ga
En LG heeft wel dr gratis muntjes in de Inferno gehadmaar wij bleven daar dan wel even.. das wel logisch natuurlijk dat ze dat van je vragen
Kamer int ziekenhuis dan misschien?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 06:53 schreef Mikkie het volgende:
Huh? Je moest toch een hele tijd in het Radboud blijven of heb ik nou niet goed gelezen
[..]
Stiekem trekken die studentenverenigingen mij ook wel een beetje, iig ik heb er ook half half over nagedacht.. Maar ik ben een beetje bang voor die ontgroeningquote:Ik zit zelf ver weg ook te twijfelen of ik heel misschien bij Ovum wil. Veel contacten en gezelligheid natuurlijk. Heb al bestuur, commissies etc gedaan, alleen de studentenvereniging ontbreekt nog. Maar of het in mijn studie- en werkschema past moet ik nog even uitzoeken
We gaan verhuizen met de zaak waardoor ik dus alleen de winkel run, administratie etcquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:04 schreef LastRequest het volgende:
Wat heb je toch voor helweek Houniet?
Die van Ovum gaan ze doenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat komt vast helemaal goed D_K
LG welk weekend hebben jullie eigenlijk?
http://www.ziekenhuis.nl/index.php?cat=ziektebeelden&ziektebeelden=ziektebeeld_item&item_id=593&letter=Equote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:24 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Die van Ovum gaan ze doen
Ik ga zo House seizoen 3 bestellen denk ik
En D_K klinkt lekker allemaal.. wat voor ingrepen?
Nou nou wat een interesse!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmm toen ze die ingreep gingen beschrijven ben ik maar afgehaakt
Sure surequote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee meer dat ik daar niet zo goed tegen kan op de ochtend
Ik denk niet dat de menjes van de MRI van zometeen dat kunnen waarderenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zal ik langskomen met mijn newbies dan
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:24 schreef LastRequest het volgende:
Ik ga zo House seizoen 3 bestellen denk ik
Nou ik ken een paar jongens die ik van vroeger ken van het uitgaan in Nijmegen. Sinds ze bij Ovum zitten zijn ze toch wat ballerig geworden. Ze hebben hun lichte Nijmeegse accent omgewisseld voor zo'n ballerig toontje en praten continu over wijven neuken.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:52 schreef LastRequest het volgende:
Wie vertelt mij wat er mis is met Ovum Novum?
Tot nu toe heb ik (van één iemand):
- Hun kleur is geel
- Er zitten falers bij die ik ken
- Ze vallen me nooit op
IT bedrijf met winkelquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat voor winkel is het eigenlijk?
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Bedankt dat je me even wakker smste schat
De vooruitzichten zijn goed hoor ikquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vanavond wordt echt kanslooséén jongen gaat naar huis om zijn weekendspullen en kleren te halen.. één jongen heeft met vrienden afgesproken uit zijn woonplaats die komen vanaaf dus die zijn we ook de hele avond kwijt, dan hangt het er nog vanaf wat één meisje gaat doen.. en de rest haakt sowieso al af..
Dus dan gaan An en ik wel een filmavond houden ofzo..
Witte shirtjesquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:26 schreef LastRequest het volgende:
Ik vind An stom, anders konden we naar schuimparty
Als al mijn mentorkindjes afhaken zouden we dat misschien nog wel kunnen gaan doenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:26 schreef LastRequest het volgende:
Ik vind An stom, anders konden we naar schuimparty
Ik heb zo'n zin in mihoenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:30 schreef Mikkie het volgende:
Ik zit te twijfelen of het nog nut heeft om ontbijt te gaan halen, of dat ik gewoon nog twee uur wacht en dan in één keer m'n mihoen met saté ga eten
Want die heeft een sociale fobie en durft niet met andere mensen op stapquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Alhoewel An dan ook moet afhaken want die kan ik natuurlijk niet dumpen
Ik heb als ontbijt een panini gehad en heb nu als "lunch" Chocolate chipcookiesquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:30 schreef Mikkie het volgende:
Ik zit te twijfelen of het nog nut heeft om ontbijt te gaan halen, of dat ik gewoon nog twee uur wacht en dan in één keer m'n mihoen met saté ga eten
Nee, die wilde niet naar de schuimpartyquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Want die heeft een sociale fobie en durft niet met andere mensen op stap
Wat is er moeilijk aan die keuze? Nijmeegse intro of die vanquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:01 schreef LastRequest het volgende:
Hmm, ik kan ook vanavond nog naar huis reizen en de laatste dag van de Wageningse intro meepakken... moeilijk moeilijk
Die is serieus supervet, ik baal er onwijs van dat ik die gemist heb door m'n vakantie!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat is er moeilijk aan die keuze? Nijmeegse intro of die vanWageningen
...
Die post had ik gemist.. maar gefeliciteerd! Nice!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:22 schreef Dupje het volgende:
Yeah herkansing met een 7 gehaald!
Nu nog een verantwoording en dan heb ik gewoon de 60 studiepunten binnen!
Ik heb nog staan van gisterquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:32 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik heb zo'n zin in mihoen
M'n zusje en een vriendinnetje zijn onderweg naar Nijmegen.. en stiekem hoop ik dat zij gaan koken en dat ik mee mag eten.. ben ff te lui om te koken
idd, yashi = party hardyquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
En weer een afhaker voor het eten
Krijg toch allemaal de &^&^%*&%$ schrijf je dan toch niet in voor die introductie
Ik vroeg toen straks aan een jongen van ja wat had je verwacht dan? "Ja ik wist niet dat er een avondprogramma was" kom op zeg
Mijn medemama begint al te twijfelen of het aan ons ligtmaar serieus we hebben alles al geprobeerd dus dat lijkt me niet het geval..
![]()
Jezus, wat hebben jullie een schrale ploegquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
En weer een afhaker voor het eten
Krijg toch allemaal de &^&^%*&%$ schrijf je dan toch niet in voor die introductie
Ik vroeg toen straks aan een jongen van ja wat had je verwacht dan? "Ja ik wist niet dat er een avondprogramma was" kom op zeg
Mijn medemama begint al te twijfelen of het aan ons ligtmaar serieus we hebben alles al geprobeerd dus dat lijkt me niet het geval..
![]()
Ja, ik word er werkelijk waar strontchaggo vanquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:57 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Jezus, wat hebben jullie een schrale ploeg
Wat doe je als mamma trouwens on-line?! Daar hoor je eigenlijk geen tijd voor te hebben toch
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:11 schreef LastRequest het volgende:
Hoi topic is dood.
Dan ga ik wel de hele avond Greys kijken ofzo
Om half acht al aan het bier, beetje thuis hangen met twee vrienden. Daarna poolen, even naar de hoed, Van Buren en uiteindelijk geëindigd bij Ovum, rond half zeven. Dus ik lag pas na zevenen in bed, met een shitload aan bier achter m'n kiezenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:16 schreef LastRequest het volgende:
Mik wat heb je gisteren gedaan?
De Jeugdquote:
Bah.quote:
Gast het is negen uurquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bah.
Ik ga maar eens eten trouwens, anders wordt het echt te laat..
We eten samenquote:
Mja, dat krijg je als je pas om vijf uur ontbijtquote:
Was it as good for you as it was for me?quote:
Ik word echt te oudquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:30 schreef Houniet het volgende:
zelfs naar de kenker ben ik lekker
ik ben kerk kenk ik ben kerker
kenker ker ik ben het kerkst [ afbeelding ].
Er zijn leukere nummersquote:
Intens genot!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:07 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Was it as good for you as it was for me?
quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:24 schreef LastRequest het volgende:
Ik weet ook eigenlijk niet wat ik ermee wilde zeggen
Ja ik dacht het komt een beetje lullig over alsof jullie kut zijn hahahaquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Anna en ik moesten hier echt hard om lachen haha
Tuurlijk joh, geef de schuld maar weer aan anderen. Lekker de makkelijke weg kiezen hèquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou we hebben het net gevraagd aan de overige kindjes en die vonden ons oprecht leuk en gezellig.. En die andere hebben volgens mij nog nooit een kroeg van binnen gezien..
En dan?quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Dr Phil is ook weer aanwezig zie ik
Studie heeft de grootste prioriteit, 1 sept is al snelquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:28 schreef LastRequest het volgende:
Ja ik kan niet veel nuttig advies geven want ik weet te weinig van je hele situatie.. maar ik denk dat als je één ding aanpakt en uitzoekt en oplost dat je je al stukken beter voelt, en dat de rest dan vanzelf beter/gemakkelijker gaat?
Ja want toen was ik erquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik vond het een stuk leuker zonder H_M
Dat betekent niet dat het voor jezelf de grootste prioriteit moet hebben.. twijfel je niet gewoon over je studie omdat je keibang bent dat het "weer" fout gaat? (ik weet niet eens wat er eerder gebeurd isquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Studie heeft de grootste prioriteit, 1 sept is al snel
mja anders moet ik gaan werken, risico dat ik er in blijf hangen en niet tot studie kom is redelijk groot. Weer fout,k mijn wiskunde was op laag peil, deed er niks aan. En het draait veel om wiskunde helaas, een belangrijk deel van de opleiding. Gestopt vanwege 1 februari regeling en het feit dat ik het niet als haalbaar zag, dat 1e jaar.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:32 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat het voor jezelf de grootste prioriteit moet hebben.. twijfel je niet gewoon over je studie omdat je keibang bent dat het "weer" fout gaat? (ik weet niet eens wat er eerder gebeurd is)
Toen ik gestopt was en aan m'n 2e studie begon was ik echt doodsbang dat het weer verkeerd was, en bleef ik ook twijfelen t/m dag 1
Die heule grote. Komt goed.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:49 schreef LastRequest het volgende:
Volgens mij ga ik naar de Kapittelweg nu.. geloof ik.. ik heb geen idee eigenlijk
FEM gebouw moet ik hebben denk ik? Welke is dat?
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:53 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Die heule grote. Komt goed.
Arnhem ken ik onderhand op m'n duimpje jaquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
FEM, daartegen over, gele gebouw is AutotechniekLokaal 99
Waarschijnlijk wordt het de hoed of de Inferno dan, maar ik ben er nog niet uitquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:06 schreef LastRequest het volgende:
Waar wilde je heen gaan dan Mikkie?
Die film is echt te flauw
Bedenk voor jezelf ook eens wat je je nog 40 jaar ziet doen. Er is nogal een verschil tussen een studie economie en management en een studie autotechniek. En introspectie: ben je de vorige keer autotechniek afgehaakt omdat je het niet kon, omdat je te lui was (niet genoeg gedaan), omdat het vakkenpakket je uiteindelijk toch niet aanstond...?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:50 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hmm nee, kreeg het gevoel dat mijn SLB'er, en ook alle anderen, het eerste half jaar maar wat aankeken, gezien de doorzetters dan blijven en de stoppers oprotten, om het ff basicly te zeggen.
Decaan van de Havo ben ik ook terug naar geweest na dat jaar MBOwerd ik ook niet wijzer van. Het enige waar ik wat aan heb, is mijn vrienden waar ik het mee over kan hebben, niet dat ik uiteindelijk een besluit gemotiveerd doorzet ofzo
Achja ben nu wel aan het kijken naar van alles en nog wat, een kleine stap in de goede richting
Nu nog een besluit en er voor gaan
Wat ben jij een schat! Ik kreeg van m'n beste vriend 12 blikjes cola lightquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:22 schreef Mikkie het volgende:
Godverju, ik probeer een leuk cadeau te verzinnen voor de verjaardag van een hele goede vriendin van me. Ik had al bedacht om naar Tarzan te gaan, maar dat ging helaas niet door. Toen wilde ik naar de Cabarestafette, kon ze die avond niet. Ben nu aan het kijken voor bungeejumpen, maar da's echt achterlijk duur. Zestig euro per sprong, dus 120 euro samen + een ritje Scheveningen, dat zijn geen grappen
.
Hebben jullie nog tips voor leuke dingen? Ik weet bijvoorbeeld dat zij gek is op wintersport, dus zit te denken om een keer te gaan indoorskieën. Andere tips zijn echter zeer welkom.
Nah ook niet zozeer dat van mij, maar ik weet dat zij het heel graag wilt. En tsja, als ik er dan toch ben, dan ga ik verdomme zelf ook maarquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:23 schreef motorbloempje het volgende:
Bungeejumpen @ Scheveningen![]()
niet mijn ding
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:25 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Wat ben jij een schat! Ik kreeg van m'n beste vriend 12 blikjes cola light
Maar ik ga even voor je nadenken
Wat is dat voor iets?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:27 schreef motorbloempje het volgende:
Mik, neem d'r mee naar Boom! Chicago in A'dam![]()
erg leuk, heb ik René gegeven voor zijn verjaardag toen ik 'm net kende...
Ik vind jou geniaal, ik lees van jou vooral alles waar je een hekel aan hebtquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:30 schreef motorbloempje het volgende:
Stand-up-comedian/cabaret met interactie met het publiek uit Amerika, echt briljant hilarisch, vond ik, en ik houd niet zo van amerikanen![]()
Ook ik heb er een geweldige avond gehad ooit, 5 a 6 jaar terug alweerquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:27 schreef motorbloempje het volgende:
Mik, neem d'r mee naar Boom! Chicago in A'dam![]()
erg leuk, heb ik René gegeven voor zijn verjaardag toen ik 'm net kende...
Weet ik toen ik het postte dacht ik ook zal wel meevallenquote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:32 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Misschien is iets als relaxen in sanadome iets?
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:33 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Weet ik toen ik het postte dacht ik ook zal wel meevallen
Maar ik lees alleen deze topic en cul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |