abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61023894
Volgens mij ga ik naar de Kapittelweg nu.. geloof ik.. ik heb geen idee eigenlijk
FEM gebouw moet ik hebben denk ik? Welke is dat?
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_61023922
Hier is overigens niemand mentor van de HAN intro volgende week toevallig?
Ik kan denk ik wel Arnhemse mentorbandjes regelen maar ik wil ook Nijmeegse (mentor of introkind).. om hier naar de parties te gaan
pi_61023953
Hmm nee, kreeg het gevoel dat mijn SLB'er, en ook alle anderen, het eerste half jaar maar wat aankeken, gezien de doorzetters dan blijven en de stoppers oprotten, om het ff basicly te zeggen.

Decaan van de Havo ben ik ook terug naar geweest na dat jaar MBO werd ik ook niet wijzer van. Het enige waar ik wat aan heb, is mijn vrienden waar ik het mee over kan hebben, niet dat ik uiteindelijk een besluit gemotiveerd doorzet ofzo Achja ben nu wel aan het kijken naar van alles en nog wat, een kleine stap in de goede richting Nu nog een besluit en er voor gaan
pi_61024039
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 22:49 schreef LastRequest het volgende:
Volgens mij ga ik naar de Kapittelweg nu.. geloof ik.. ik heb geen idee eigenlijk
FEM gebouw moet ik hebben denk ik? Welke is dat?
Die heule grote. Komt goed.
pi_61024085
FEM, daartegen over, gele gebouw is Autotechniek Lokaal 99
pi_61024114
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 22:53 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

Die heule grote. Komt goed.

Ik ken eerlijk waar alleen het Gymnasion (daar liep ik stage) en het Cultuurcafé.. dus dat grote gebouw ken ik niet eens haha.

En CP beetje vertrouwen in jezelf! En actief om hulp vragen is denk ik een goeie keuze hoor, je vrienden weten ook niet alles. Tis dat ik geen docent ken van Autotechniek om je aan te raden... Overigens, ik was ook van plan mijn VWO-decaan weer op te zoeken na mijn foute keuze hoor, zo raar is dat niet
pi_61024145
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 22:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
FEM, daartegen over, gele gebouw is Autotechniek Lokaal 99
Arnhem ken ik onderhand op m'n duimpje ja maar nu ga ik naar Nijmegen..
pi_61024322
Bedtijd Trusten allemaal
pi_61024649
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 22:06 schreef LastRequest het volgende:
Waar wilde je heen gaan dan Mikkie?

Die film is echt te flauw
Waarschijnlijk wordt het de hoed of de Inferno dan, maar ik ben er nog niet uit
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_61024768
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 22:50 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hmm nee, kreeg het gevoel dat mijn SLB'er, en ook alle anderen, het eerste half jaar maar wat aankeken, gezien de doorzetters dan blijven en de stoppers oprotten, om het ff basicly te zeggen.

Decaan van de Havo ben ik ook terug naar geweest na dat jaar MBO werd ik ook niet wijzer van. Het enige waar ik wat aan heb, is mijn vrienden waar ik het mee over kan hebben, niet dat ik uiteindelijk een besluit gemotiveerd doorzet ofzo Achja ben nu wel aan het kijken naar van alles en nog wat, een kleine stap in de goede richting Nu nog een besluit en er voor gaan
Bedenk voor jezelf ook eens wat je je nog 40 jaar ziet doen. Er is nogal een verschil tussen een studie economie en management en een studie autotechniek. En introspectie: ben je de vorige keer autotechniek afgehaakt omdat je het niet kon, omdat je te lui was (niet genoeg gedaan), omdat het vakkenpakket je uiteindelijk toch niet aanstond...?
Zerg schreef:
pi_61025025
Godverju, ik probeer een leuk cadeau te verzinnen voor de verjaardag van een hele goede vriendin van me. Ik had al bedacht om naar Tarzan te gaan, maar dat ging helaas niet door. Toen wilde ik naar de Cabarestafette, kon ze die avond niet . Ben nu aan het kijken voor bungeejumpen, maar da's echt achterlijk duur. Zestig euro per sprong, dus 120 euro samen + een ritje Scheveningen, dat zijn geen grappen .

Hebben jullie nog tips voor leuke dingen? Ik weet bijvoorbeeld dat zij gek is op wintersport, dus zit te denken om een keer te gaan indoorskieën. Andere tips zijn echter zeer welkom .
Zerg schreef:
pi_61025071
Bungeejumpen @ Scheveningen
niet mijn ding
Ja doei.
pi_61025136
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 23:22 schreef Mikkie het volgende:
Godverju, ik probeer een leuk cadeau te verzinnen voor de verjaardag van een hele goede vriendin van me. Ik had al bedacht om naar Tarzan te gaan, maar dat ging helaas niet door. Toen wilde ik naar de Cabarestafette, kon ze die avond niet . Ben nu aan het kijken voor bungeejumpen, maar da's echt achterlijk duur. Zestig euro per sprong, dus 120 euro samen + een ritje Scheveningen, dat zijn geen grappen .

Hebben jullie nog tips voor leuke dingen? Ik weet bijvoorbeeld dat zij gek is op wintersport, dus zit te denken om een keer te gaan indoorskieën. Andere tips zijn echter zeer welkom .
Wat ben jij een schat! Ik kreeg van m'n beste vriend 12 blikjes cola light
Maar ik ga even voor je nadenken
pi_61025142
Ik zie Mikkie en bungeejumpen ook niet echt samen..

No offence
pi_61025181
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 23:23 schreef motorbloempje het volgende:
Bungeejumpen @ Scheveningen
niet mijn ding
Nah ook niet zozeer dat van mij, maar ik weet dat zij het heel graag wilt. En tsja, als ik er dan toch ben, dan ga ik verdomme zelf ook maar Maar dat gaat dus niet gebeuren nu omdat ik het veel te duur vind.
Zerg schreef:
pi_61025198
Eventueel het museum voor Beeld en Geluid? Wij zijn er een beetje doorheen gesjeesd omdat we daarna nog gingen winkelen Het was wel erg leuk.. zelf tvprogramma's en radiocommercials maken enzo. Het leukste vond ik in een soort ei zitten en dan tvfragmenten terug te zien uit mijn jeugd
pi_61025223
Mik, neem d'r mee naar Boom! Chicago in A'dam erg leuk, heb ik René gegeven voor zijn verjaardag toen ik 'm net kende...
Ja doei.
pi_61025262
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 23:25 schreef LastRequest het volgende:

[..]

Wat ben jij een schat! Ik kreeg van m'n beste vriend 12 blikjes cola light
Maar ik ga even voor je nadenken
Bij de meesten doe ik ook gewoon de standaardcadeautjes voor een doorsnee bedrag hoor, het moet wel leuk blijven . Alleen degene waar het nu om gaat daar wil ik wel wat meer in investeren (zowel qua tijd als financieel), ik weet ook dat ze het waardeert.
Zerg schreef:
pi_61025269
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 23:27 schreef motorbloempje het volgende:
Mik, neem d'r mee naar Boom! Chicago in A'dam erg leuk, heb ik René gegeven voor zijn verjaardag toen ik 'm net kende...
Wat is dat voor iets?
Zerg schreef:
pi_61025289
Stand-up-comedian/cabaret met interactie met het publiek uit Amerika, echt briljant hilarisch, vond ik, en ik houd niet zo van amerikanen
Ja doei.
pi_61025344
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 23:30 schreef motorbloempje het volgende:
Stand-up-comedian/cabaret met interactie met het publiek uit Amerika, echt briljant hilarisch, vond ik, en ik houd niet zo van amerikanen
Ik vind jou geniaal, ik lees van jou vooral alles waar je een hekel aan hebt
En je houdt van sushi, das het enige waar ik op kan komen qua wél leuk vinden hahaha! Oja en motors natuurlijk
pi_61025356
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 23:27 schreef motorbloempje het volgende:
Ook ik heb er een geweldige avond gehad ooit, 5 a 6 jaar terug alweer Van wat ik daarna aan filmpjes heb gezien is het beetje geluk hebben met of je een goede avond treft kwa kwaliteit van de humor. Dat ze bier voor je neus inschenken helpt, natuurlijk

Misschien is iets als relaxen in sanadome iets?
pi_61025360
dan lees je heel selectief
Ja doei.
pi_61025404
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 23:32 schreef motorbloempje het volgende:
dan lees je heel selectief
Weet ik toen ik het postte dacht ik ook zal wel meevallen
Maar ik lees alleen deze topic en cul
pi_61025408
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 23:32 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

Misschien is iets als relaxen in sanadome iets?

daar ben ik vorige week 5 minuten binnen geweest om een cadeau bon te kopen voor twee mensen met wie ik niets heb en mèn wat een steriele kutsfeer hangt daar (zie je LR weer iets wat ik niet leuk vind )

maar nee zeg... wil best een keer naar een spa, maar sanadome had 't voor mij echt niet
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')