Die heule grote. Komt goed.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:49 schreef LastRequest het volgende:
Volgens mij ga ik naar de Kapittelweg nu.. geloof ik.. ik heb geen idee eigenlijk
FEM gebouw moet ik hebben denk ik? Welke is dat?
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:53 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Die heule grote. Komt goed.
Arnhem ken ik onderhand op m'n duimpje jaquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
FEM, daartegen over, gele gebouw is AutotechniekLokaal 99
Waarschijnlijk wordt het de hoed of de Inferno dan, maar ik ben er nog niet uitquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:06 schreef LastRequest het volgende:
Waar wilde je heen gaan dan Mikkie?
Die film is echt te flauw
Bedenk voor jezelf ook eens wat je je nog 40 jaar ziet doen. Er is nogal een verschil tussen een studie economie en management en een studie autotechniek. En introspectie: ben je de vorige keer autotechniek afgehaakt omdat je het niet kon, omdat je te lui was (niet genoeg gedaan), omdat het vakkenpakket je uiteindelijk toch niet aanstond...?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:50 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hmm nee, kreeg het gevoel dat mijn SLB'er, en ook alle anderen, het eerste half jaar maar wat aankeken, gezien de doorzetters dan blijven en de stoppers oprotten, om het ff basicly te zeggen.
Decaan van de Havo ben ik ook terug naar geweest na dat jaar MBOwerd ik ook niet wijzer van. Het enige waar ik wat aan heb, is mijn vrienden waar ik het mee over kan hebben, niet dat ik uiteindelijk een besluit gemotiveerd doorzet ofzo
Achja ben nu wel aan het kijken naar van alles en nog wat, een kleine stap in de goede richting
Nu nog een besluit en er voor gaan
Wat ben jij een schat! Ik kreeg van m'n beste vriend 12 blikjes cola lightquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:22 schreef Mikkie het volgende:
Godverju, ik probeer een leuk cadeau te verzinnen voor de verjaardag van een hele goede vriendin van me. Ik had al bedacht om naar Tarzan te gaan, maar dat ging helaas niet door. Toen wilde ik naar de Cabarestafette, kon ze die avond niet. Ben nu aan het kijken voor bungeejumpen, maar da's echt achterlijk duur. Zestig euro per sprong, dus 120 euro samen + een ritje Scheveningen, dat zijn geen grappen
.
Hebben jullie nog tips voor leuke dingen? Ik weet bijvoorbeeld dat zij gek is op wintersport, dus zit te denken om een keer te gaan indoorskieën. Andere tips zijn echter zeer welkom.
Nah ook niet zozeer dat van mij, maar ik weet dat zij het heel graag wilt. En tsja, als ik er dan toch ben, dan ga ik verdomme zelf ook maarquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:23 schreef motorbloempje het volgende:
Bungeejumpen @ Scheveningen![]()
niet mijn ding
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:25 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Wat ben jij een schat! Ik kreeg van m'n beste vriend 12 blikjes cola light
Maar ik ga even voor je nadenken
Wat is dat voor iets?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:27 schreef motorbloempje het volgende:
Mik, neem d'r mee naar Boom! Chicago in A'dam![]()
erg leuk, heb ik René gegeven voor zijn verjaardag toen ik 'm net kende...
Ik vind jou geniaal, ik lees van jou vooral alles waar je een hekel aan hebtquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:30 schreef motorbloempje het volgende:
Stand-up-comedian/cabaret met interactie met het publiek uit Amerika, echt briljant hilarisch, vond ik, en ik houd niet zo van amerikanen![]()
Ook ik heb er een geweldige avond gehad ooit, 5 a 6 jaar terug alweerquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:27 schreef motorbloempje het volgende:
Mik, neem d'r mee naar Boom! Chicago in A'dam![]()
erg leuk, heb ik René gegeven voor zijn verjaardag toen ik 'm net kende...
Weet ik toen ik het postte dacht ik ook zal wel meevallenquote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:32 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Misschien is iets als relaxen in sanadome iets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |