quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 22:32 schreef LastRequest het volgende:[..]
Dat betekent niet dat het voor jezelf de grootste prioriteit moet hebben.. twijfel je niet gewoon over je studie omdat je keibang bent dat het "weer" fout gaat? (ik weet niet eens wat er eerder gebeurd is

)
Toen ik gestopt was en aan m'n 2e studie begon was ik echt doodsbang dat het weer verkeerd was, en bleef ik ook twijfelen t/m dag 1

mja anders moet ik gaan werken, risico dat ik er in blijf hangen en niet tot studie kom is redelijk groot. Weer fout,k mijn wiskunde was op laag peil, deed er niks aan. En het draait veel om wiskunde helaas, een belangrijk deel van de opleiding. Gestopt vanwege 1 februari regeling en het feit dat ik het niet als haalbaar zag, dat 1e jaar.
tis trouwens de 3e keer

Havo NT + EC1 geslaagd > 1 Jaar MBO Werktuigbouwkunde > 1/2 JAar HTS Autotechniek > 1/2 Jaar werken....
Leuk, heb men rijbewijs, laptop, motor, maar dat is de enige voldoening die ik er uit heb gekregen. Verdere "ontwikkeling" is er niet echt, technische handigheid had ik al dus wat dat betreft alleen meer ervaring erin. Op sociaal vlak stelt het al helemaal geen drol voor, 2 -3 collega's van 30- 50 jaar, ik zie nog geen tieten enz
Het is tijd om gewoon verder te gaan met men leven, maar hoe ben ik nog niet over uit