quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:24 schreef LastRequest het volgende:
Ik ga zo House seizoen 3 bestellen denk ik
Nou ik ken een paar jongens die ik van vroeger ken van het uitgaan in Nijmegen. Sinds ze bij Ovum zitten zijn ze toch wat ballerig geworden. Ze hebben hun lichte Nijmeegse accent omgewisseld voor zo'n ballerig toontje en praten continu over wijven neuken.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:52 schreef LastRequest het volgende:
Wie vertelt mij wat er mis is met Ovum Novum?
Tot nu toe heb ik (van één iemand):
- Hun kleur is geel
- Er zitten falers bij die ik ken
- Ze vallen me nooit op
IT bedrijf met winkelquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat voor winkel is het eigenlijk?
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Bedankt dat je me even wakker smste schat
De vooruitzichten zijn goed hoor ikquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vanavond wordt echt kanslooséén jongen gaat naar huis om zijn weekendspullen en kleren te halen.. één jongen heeft met vrienden afgesproken uit zijn woonplaats die komen vanaaf dus die zijn we ook de hele avond kwijt, dan hangt het er nog vanaf wat één meisje gaat doen.. en de rest haakt sowieso al af..
Dus dan gaan An en ik wel een filmavond houden ofzo..
Witte shirtjesquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:26 schreef LastRequest het volgende:
Ik vind An stom, anders konden we naar schuimparty
Als al mijn mentorkindjes afhaken zouden we dat misschien nog wel kunnen gaan doenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:26 schreef LastRequest het volgende:
Ik vind An stom, anders konden we naar schuimparty
Ik heb zo'n zin in mihoenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:30 schreef Mikkie het volgende:
Ik zit te twijfelen of het nog nut heeft om ontbijt te gaan halen, of dat ik gewoon nog twee uur wacht en dan in één keer m'n mihoen met saté ga eten
Want die heeft een sociale fobie en durft niet met andere mensen op stapquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Alhoewel An dan ook moet afhaken want die kan ik natuurlijk niet dumpen
Ik heb als ontbijt een panini gehad en heb nu als "lunch" Chocolate chipcookiesquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:30 schreef Mikkie het volgende:
Ik zit te twijfelen of het nog nut heeft om ontbijt te gaan halen, of dat ik gewoon nog twee uur wacht en dan in één keer m'n mihoen met saté ga eten
Nee, die wilde niet naar de schuimpartyquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Want die heeft een sociale fobie en durft niet met andere mensen op stap
Wat is er moeilijk aan die keuze? Nijmeegse intro of die vanquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:01 schreef LastRequest het volgende:
Hmm, ik kan ook vanavond nog naar huis reizen en de laatste dag van de Wageningse intro meepakken... moeilijk moeilijk
Die is serieus supervet, ik baal er onwijs van dat ik die gemist heb door m'n vakantie!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat is er moeilijk aan die keuze? Nijmeegse intro of die vanWageningen
...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |