Kamer int ziekenhuis dan misschien?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 06:53 schreef Mikkie het volgende:
Huh? Je moest toch een hele tijd in het Radboud blijven of heb ik nou niet goed gelezen
[..]
Stiekem trekken die studentenverenigingen mij ook wel een beetje, iig ik heb er ook half half over nagedacht.. Maar ik ben een beetje bang voor die ontgroeningquote:Ik zit zelf ver weg ook te twijfelen of ik heel misschien bij Ovum wil. Veel contacten en gezelligheid natuurlijk. Heb al bestuur, commissies etc gedaan, alleen de studentenvereniging ontbreekt nog. Maar of het in mijn studie- en werkschema past moet ik nog even uitzoeken
We gaan verhuizen met de zaak waardoor ik dus alleen de winkel run, administratie etcquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:04 schreef LastRequest het volgende:
Wat heb je toch voor helweek Houniet?
Die van Ovum gaan ze doenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat komt vast helemaal goed D_K
LG welk weekend hebben jullie eigenlijk?
http://www.ziekenhuis.nl/index.php?cat=ziektebeelden&ziektebeelden=ziektebeeld_item&item_id=593&letter=Equote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:24 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Die van Ovum gaan ze doen
Ik ga zo House seizoen 3 bestellen denk ik
En D_K klinkt lekker allemaal.. wat voor ingrepen?
Nou nou wat een interesse!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmm toen ze die ingreep gingen beschrijven ben ik maar afgehaakt
Sure surequote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee meer dat ik daar niet zo goed tegen kan op de ochtend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |