Maar die mentormama's die zijn echt hotquote:Op woensdag 20 augustus 2008 04:01 schreef IrishBastard het volgende:
Juist.
De 4e zal ik dus represent zijn
Oh, en internationaal recht heeft pauperkindjes, die ónze vooroordelen bevestigen
Wat is daarquote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
hihihi Yashi, wilde je niet blowen?En wie is IrishBastard
![]()
Carolus is ook zum kotsen, Ovum valt nog mee, al zou ik zelf ook niet voor kiezenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
En Mikkie das wel kut.. Ik vind Ovum en Carolus sowieso zum kotsen maar goed
Ik was eerder met LGquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Owjah en Irishbastard meent een informatica/kunde student te zijn met een levenEn daarom post ie wel int RUtopic maar niet hier.. Toen heb ik gister even gezegd dat ie ook hier moet posten.. En naar de meet komen..
Beat that swarmahoer, ik heb mensen al voor dat ze hier uberhaupt posten overgehaald om naar een meet te komen
Int begin verliep het allemaal nogal stroefquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:17 schreef LastRequest het volgende:
Wat een TT! Had je anders verwacht dan?
Ik ga zo naar opticien en markt, daarna richting Nijmegen geloof ik
Applaus voor jezelfquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Owjah en Irishbastard meent een informatica/kunde student te zijn met een levenEn daarom post ie wel int RUtopic maar niet hier.. Toen heb ik gister even gezegd dat ie ook hier moet posten.. En naar de meet komen..
Beat that swarmahoer, ik heb mensen al voor dat ze hier uberhaupt posten overgehaald om naar een meet te komen
neequote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:09 schreef Dupje het volgende:
Studentenvereniging, zou ik echt nooit aan beginnen
Nee ze had me al beloofd mee te komen naar een meeting voordat ze begon met postenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Niet want die had hier al een blauwe maandag gepost
Dat dus.quote:
Ik kan goed met die man overwegquote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:57 schreef motorbloempje het volgende:
een mondeling bij je favo docent?
Oke, jij wintquote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:12 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nee ze had me al beloofd mee te komen naar een meeting voordat ze begon met posten
Ik ga straks naar Nijmegennn
doe es!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:16 schreef LaGrive het volgende:
alleen vrees ik dat ik dan de grond van de el sombrero moet afgaan
Ik kan voor je duimen wat ik wil, de lul ben je toch. Je hebt echt kansloos laat geloot, niks aan te doen. Je hebt ook nog onderlinge afspraken, dus de kans dat je naar het weekend van je keuze gaat is minimaalquote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar goed ik ga me even aanmelden voor de weekenden..
Duim voor me dat er nog plek is
Die zit in Frankrijk geloof ik! Jij weer in de lage landen?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:33 schreef Doodkapje het volgende:
Is Swarma onderhand weer boven water, of zit ie nog steeds in de jungle rond te banjeren?
Nee dat duurt nog 1,5 week... zit in Vancouver, WAquote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:43 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Die zit in Frankrijk geloof ik! Jij weer in de lage landen?
Zeker zekerquote:
Bruiloft was cool hoor! Blijkbaar echt Amerikaans met een maaltijd van mashed potatoes en gegrilde kip... onbeperkt natuurlijkquote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:56 schreef LastRequest het volgende:
@ DK nice!! Inmiddels heb je de bruiloft gehad toch? Hoe was het??
@ D_K getver naar verhaal.. hoe kom je je dagen door?
Koko ni wa ohayogozaimasu... Genki da ne?quote:
Niet zo goed, maar dat krijg ik niet japans mijn strot uitquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:23 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Koko ni wa ohayogozaimasu... Genki da ne?
Helemaal foutquote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik kan voor je duimen wat ik wil, de lul ben je toch. Je hebt echt kansloos laat geloot, niks aan te doen. Je hebt ook nog onderlinge afspraken, dus de kans dat je naar het weekend van je keuze gaat is minimaal
Vrouwen kunnen toch geen puisten krijgenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:53 schreef Californium het volgende:
2 toetsen gehad en morgen de laatste.....
Zou m eigenlijk niet eens gaan maken totdat ik dat vandaag beslootwe gaan het gewoon proberen morgen! u slapen want ik zie eruit als een zwerver door te weinig slaap, puisten in me gezicht door de stress.... hopelijk voel ik me morgen beter en kan ik dan morgenvroeg nog even stampen
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:56 schreef Houniet het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen tocg geen puisten krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |