Nalbandian natuurlijkquote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:07 schreef kleinzusje het volgende:
Top !
"Iemand anders" boven Djoko in de Pol, Wel duidelijk wie dat is natuurlijk
![]()
![]()
Met je nieuwe ava is "Iemand anders" juist handigquote:
quote:US Open: Huta Galung verder in kwalificatietoernooi
Jesse Huta Galung heeft zich woensdagnacht eenvoudig geplaatst voor de tweede ronde van het kwalificatietoernooi van de US Open. De 22-jarige Nederlander versloeg de Italiaan Francesco Piccari in twee sets (6-2, 6-2).
In de volgende ronde treft hij de Amerikaanse nummer 705 van de wereld, K.J. Hippensteel.
quote:
Zwitserland of Dubai?quote:
De hemel? Heb ik iets gemist?quote:
Federer = Godquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
De hemel? Heb ik iets gemist?
Oh ja, God zit in de hemel.quote:
Mee eens ja. Geweldig weer.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:42 schreef Chriz2k het volgende:
http://www.usopen.org/en_US/scores/draws/ms/index.html
Blake - Young
Grosjean - Mathieu
Del Potro - Canas
Wawrinka - Bolelli
Lopez - Melzer
Roddick - Santoro
Spadea - Safin
Haas - Gasquet
Stepanek - Starace
De in potentie mooiste wedstrijden uit de eerste ronde!
Wij zijn simpelweg te min om Martin een benaming te geven.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Hoe durf je Martin zo te beledigen ?
Da's wel mooi gezegd.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:34 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wij zijn simpelweg te min om Martin een benaming te geven.
quote:
Bij de Australian Open en Wimbledon zat hij toch echt in de bovenste helft.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:56 schreef suus21 het volgende:
waarom zit djokovic altijd in de speelhelft van de #2....nu ook weer, is toch geen toeval meer..
Ach, vier keer achter elkaar indezelfde helft is niet zo onwaarschijnlijk, kansje van 1 op 8, die komen best vaak voor.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:56 schreef suus21 het volgende:
waarom zit djokovic altijd in de speelhelft van de #2....nu ook weer, is toch geen toeval meer..
Dat wordt pittig !quote:US Open: Huta Galung dicht bij hoofdtoernooi
Jesse Huta Galung is nog een wedstrijd verwijderd van het hoofdtoernooi van de US Open. De Nederlandse tennisser won in de tweede ronde van de kwalificaties met 6-2, 6-1 van de Amerikaan K.J. Hippensteel. Zijn volgende tegenstander is Paul Capdeville uit Chili. Matwé Middelkoop redde het niet in New York.
Huta Galung neemt het in de laatste kwalificatieronde voor het eerst op tegen een speler die hoger staat op de wereldranglijst dan hijzelf. Capdeville is de nummer 127 en Huta Galung staat 146ste
Hij had maar één keer goud hoor.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:41 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Hij is dan weer helemaal opgebeurd door zijn olympisch dubbelgoud.
quote:
Tekstballonnetje bij Nadal: "Volgend jaar beter joh."quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:22 schreef TheGeneral het volgende:
[ afbeelding ]
Hier hebben ze allebei het outfit aan denk ik . Die van Federer verschilt kwa kleur wel wat. Maar hij heeft meestal een iets aangepaste versie van wat Nike hem geeft.
Hup Holland Hup!
Die mouwen zijn nog kort en precies zo strak dat ie genoeg met z'n spieren kan rollenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:22 schreef TheGeneral het volgende:
[ afbeelding ]
Hier hebben ze allebei het outfit aan denk ik . Die van Federer verschilt kwa kleur wel wat. Maar hij heeft meestal een iets aangepaste versie van wat Nike hem geeft.
Hup Holland Hup!
Dat vind ik niet echt een gewaagde voorspelling. Federer is uit vorm, Nadal is toch waarschijnlijk wel een beetje moe van al die toernooioverwinningen en verder is er niemand een ernstige bedreiging.quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:48 schreef erkel het volgende:
Dit wordt een prooi voor Djoko. Mark my words.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:17 schreef BVO het volgende:
Na een tijdje tennis-moeheid heb ik er toch wel zin in. De tenues van mijn favorieten - Rafa en Sereentje - zien er iig zeer fraai uit.
Dat shirt is nog wel aardig, maar het is vooral dat theedoekmotief dat het verpest.quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:53 schreef kleinzusje het volgende:
Trouwens: Gatver ! Dat shirtje van Nadal![]()
De aansluiting is inderdaad perfect te noemen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:57 schreef Norrage het volgende:
Wat een aansluiting op de Olympische Spelen
Lekker tennis kijken, toch de sport der sporten hoor
Dat vind ik niet want vanavond is er niks.quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:00 schreef ElmarO het volgende:
[..]
De aansluiting is inderdaad perfect te noemen. [ afbeelding ]
Dat hebben ze natuurlijk speciaal gedaan voor de mensen die even bij willen komen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat vind ik niet want vanavond is er niks.
Morgen ga ik linkjes zoeken.quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:06 schreef groenen het volgende:
Is dit nog een beetje te volgen voor mensen zonder Sport 1? Eurosport gaat wel uitzenden, maar die kiezen waarschijnlijk vooral voor de saaie CentreCourt partijen.Iemand goede livestreams?
En gaat Tsonga werkelijk meedoen?
Wanneer komt de OOP?quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:29 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Morgen ga ik linkjes zoeken.
Denk dat betfair wel wat laat zien, er is vast veel te vinden
Staat nu al hier genoemd, gaat zeker goed komen !
Als je bereid ben een paar euro te betalen kan je via Eurosport livestreams kijken daar kan je namelijk zelf de court kiezen maar er zijn denk ik ook genoeg gratis streams te vinden.quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:06 schreef groenen het volgende:
Is dit nog een beetje te volgen voor mensen zonder Sport 1? Eurosport gaat wel uitzenden, maar die kiezen waarschijnlijk vooral voor de saaie CentreCourt partijen.Iemand goede livestreams?
En gaat Tsonga werkelijk meedoen?
Je post altijd zo bijzonder positief, dat waardeer ik echt in jequote:Op zondag 24 augustus 2008 23:17 schreef suus21 het volgende:
[quote]Op zondag 24 augustus 2008 17:00 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat shirt is nog wel aardig, maar het is vooral dat theedoekmotief dat het verpest.
[..]
jij bent echt zo'n boer zonder smaak
quote:Daarnaast heeft Eurosport Michaėlla Krajicek aangetrokken als co-commentator. Krajicek, die op dit moment geblesseerd is, zal vanaf de kwartfinales samen met Mariėtte Pakker commentaar geven.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:36 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Je post altijd zo bijzonder positief, dat waardeer ik echt in je
Die had ik vorig jaar Dit jaar wilde ik voor een maand nemen, maar kon nergens de betalingstermijn vinden.quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:12 schreef anon57 het volgende:
[..]
Als je bereid ben een paar euro te betalen kan je via Eurosport livestreams kijken daar kan je namelijk zelf de court kiezen maar er zijn denk ik ook genoeg gratis streams te vinden.
quote:
quote:
Dat kan niet. Die kunnen pas in de finale tegen elkaar spelen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:29 schreef Norrage het volgende:
En ik had vannacht gedroomd dat Nadal tegen Djoko moest in de 1e ronde![]()
Dat zou heftig geweest zijn
Wat ik leuk vind aan suus21 zijn haar kritische vragen, kritische opmerkingen en grappige woorden en omschrijvingen (eut, tietloze suske en wiske).quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat ik leuk vind aan suus21 zijn haar kritische vragen, kritische opmerkingen en grappige woorden en omschrijvingen (eut, tietloze suske en wiske).
No shit Sherlock, geen van die drie emoticons geven ook weer dat hij dat zelf niet weetquote:Op maandag 25 augustus 2008 09:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat kan niet. Die kunnen pas in de finale tegen elkaar spelen.
Meen je dat nou joh?quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:37 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
No shit Sherlock, geen van die drie emoticons geven ook weer dat hij dat zelf niet weet![]()
quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:47 schreef Norrage het volgende:
[..]
Als we suus en fed-fan toch niet hadden in deze topicsEn dan hebben we eens in de zoveel tijd ook XL nog met rake opmerkingen
Twee weken feest.quote:
quote:
Ik zie nog steeds niets op eurosport?quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:58 schreef kevin_ het volgende:
Eurosport begint pas om 17.30 met uitzenden. Player.eurosport werkt al.
Wat hebben ze trouwen weinig ruimte zeg..Monfils zat al te klagen net.
Ze maakten eerst de snookerpartij af. Rond 18.00 zal er elke Eurogoals doorheen komen. Dus als het snooker wat uitloopt zal de US Open pas vanaf ongeveer 18.10 te zien zijn..quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:55 schreef VegaKip het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds niets op eurosport?
Bedoel je om de baan heen?quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:58 schreef kevin_ het volgende:
Eurosport begint pas om 17.30 met uitzenden. Player.eurosport werkt al.
Wat hebben ze trouwen weinig ruimte zeg..Monfils zat al te klagen net.
Denk het wel, zou niet weten waar andersquote:
Ja, er stond zo'n kleine kast met "polo" erop waar hij elke keer tegen aan kwam. Maar hetgeen mocht niet weggehaald worden van de scheids, omdat het woord zichtbaar moest zijn. Hoe sneu is datquote:
Nu inderdaad wel tennisquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze maakten eerst de snookerpartij af. Rond 18.00 zal er elke Eurogoals doorheen komen. Dus als het snooker wat uitloopt zal de US Open pas vanaf ongeveer 18.10 te zien zijn..
Daar gaat je winning streak...quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:36 schreef Chriz2k het volgende:
Soderling 7-6 6-3 achter tegen Korolev!
Daar gaat mijn eerste potentiėle abonneequote:Op maandag 25 augustus 2008 18:39 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Daar gaat je winning streak...
quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:41 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Daar gaat mijn eerste potentiėle abonnee!
quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Twee weken feest.![]()
Met hopelijk een uiteindelijke overwinning voor Federer.
Naam?quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:06 schreef kevin_ het volgende:
Mooie vrouw zeg, de scheids bij de partij van Monfils.
Suusquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:52 schreef suus21 het volgende:
die autist van een soderling lekker er uit...
quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:52 schreef suus21 het volgende:
die autist van een soderling lekker er uit...
Waarschijnlijk alleen op een vrijdag en/of zaterdag dat ik er wat langer voor op blijf. Maar dan ook hoogstens tot een uur of 1. Daarna geloof ik het wel.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:21 schreef Federer-fan het volgende:
Volgende partij is Nadal-Phau.![]()
Gaan veel van jullie nou 's nachts kijken? Ik heb er wel de ochtenden vrij voor genomen, maar ik weet niet of ik het kan opbrengen. Heb er sowieso de energie niet voor om tot 03.30 uur te wachten voor bijvoorbeeld Blake-Young.
Dat ga ik denk ik ook maar doen. Heb er te weinig energie voor ben ik bang.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:26 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Waarschijnlijk alleen op een vrijdag en/of zaterdag dat ik er wat langer voor op blijf. Maar dan ook hoogstens tot een uur of 1. Daarna geloof ik het wel.
Suus weet het denk ik wel.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:21 schreef qonmann het volgende:
Vraagje: Zijn er naar channelsurfing nog ander gratis streams ?
Dat lijkt me niet. Zij is juist degene die het zelf altijd vraagt.quote:
Ik was toch niet serieus.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet. Zij is juist degene die het zelf altijd vraagt.
Dat komt omdat ie weer een sleeveless shirtje aan heeftquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:46 schreef Chriz2k het volgende:
NADAL OP ACHTERSTAND TEGEN PHAU!1!!111!1!!
Zal ik je alle uitslagen doorbellenquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:51 schreef suus21 het volgende:
godverdomme ik ben vanaf woensdag op vakantie dus kan dan geen tennis meer kijken
Bartoli is 12e geplaatstquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:56 schreef suus21 het volgende:
waarom is die fatty als 7e geplaatst...die presteert het hele jaar al niks maar goed..
Hij heeft de Madrid en Paris punten nog.....Toen we nog hoopten dat hij eindelijk zijn potentie ging waarmakenquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:56 schreef suus21 het volgende:
waarom is die fatty als 7e geplaatst...die presteert het hele jaar al niks maar goed..
Meen je dat nou joh?quote:
Ik hou je via sms op de hoogte.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:51 schreef suus21 het volgende:
godverdomme ik ben vanaf woensdag op vakantie dus kan dan geen tennis meer kijken![]()
Heb jij het nummer vanquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik hou je via sms op de hoogte.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik hou je via sms op de hoogte.
Bedankt voor de waardering.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:18 schreef erkel het volgende:
[..]
Maak je alvast op voor nog meer wereldgrappen
Nee.quote:
Wie?quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:22 schreef suus21 het volgende:
dat roddick en blake hem maar lekker voorbij streven op de ranking na dit toernooi..
Ja.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:28 schreef kevin_ het volgende:
Zit jij altijd zo ontiegelijk te zaniken op alles suus?.
Suus21 is gewoon kritisch, ja!quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:28 schreef kevin_ het volgende:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Suus21 is gewoon kritisch, ja!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:
Vergeet het maar.quote:Mooie wedstrijd tussen Nadal en Phau zeg. Hopelijk kan Phau bij blijven.
Is toch vaak zat in eerste ronde tegen Nadal/Djokovic/Federer. Moeizaam begin, op het eind van de set een tandje erbij als het nodig is en gewoon rustig uitspelen. Dat bedoelt Federer nou als hij het over de GS heeft, bo-5 format geeft je veel meer rust, een verloren set is totaal niet erg. Als een kneus de dag van z'n leven heeft kan hij best 1 of 2 sets pakken, maar na 2/2,5 set is het beste er dan wel af en kunnen de toppers doorgaans nog een tandje hoger.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:35 schreef Nalbandian het volgende:
Ik zou die Duitser straks even op doping testen....
Ja, inderdaad.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Is toch vaak zat in eerste ronde tegen Nadal/Djokovic/Federer. Moeizaam begin, op het eind van de set een tandje erbij als het nodig is en gewoon rustig uitspelen. Dat bedoelt Federer nou als hij het over de GS heeft, bo-5 format geeft je veel meer rust, een verloren set is totaal niet erg. Als een kneus de dag van z'n leven heeft kan hij best 1 of 2 sets pakken, maar na 2/2,5 set is het beste er dan wel af en kunnen de toppers doorgaans nog een tandje hoger.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:52 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb trouwens vandaag een grap bedacht. Ik zet hem tussen spoilertags, zodat niemand zich eraan hoeft te ergeren die dat niet wil.Je hebt je roeping gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik doelde eigenlijk meer op het voetenwerk van Phau, maar voor de rest heb je natuurlijk gelijk.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Is toch vaak zat in eerste ronde tegen Nadal/Djokovic/Federer. Moeizaam begin, op het eind van de set een tandje erbij als het nodig is en gewoon rustig uitspelen. Dat bedoelt Federer nou als hij het over de GS heeft, bo-5 format geeft je veel meer rust, een verloren set is totaal niet erg. Als een kneus de dag van z'n leven heeft kan hij best 1 of 2 sets pakken, maar na 2/2,5 set is het beste er dan wel af en kunnen de toppers doorgaans nog een tandje hoger.
Welke?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:52 schreef Federer-fan het volgende:
1e set Nadal.
Ik heb trouwens vandaag een grap bedacht. Ik zet hem tussen spoilertags, zodat niemand zich eraan hoeft te ergeren die dat niet wil.Ik snap hem nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Welke?
Nou, nog maar een dan:Vet! Het lijkt wel over jezelf te gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Het laatste woord.quote:
Nee, het gaat niet over mezelf. Ik heb het gewoon bedacht.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:02 schreef Norrage het volgende:
[..]
Vet! Het lijkt wel over jezelf te gaan![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het laatste woord.![]()
Nog eentje, om er een beetje in te komen. Ook zelf bedacht, maar dat zullen jullie wel kunnen zien.Oh okay, dan vond ik hem gewoon niet grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het laatste woord.![]()
Nog eentje, om er een beetje in te komen. Ook zelf bedacht, maar dat zullen jullie wel kunnen zien.Don't quit your day job yetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, het gaat niet over mezelf. Ik heb het gewoon bedacht.
Ik vond hem wel aardig. Binnensneus.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Oh okay, dan vond ik hem gewoon niet grappig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 25-08-2008 22:14:14 ][b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Ja, inderdaad. Jongens, kappen nou.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:07 schreef Ambrosius het volgende:
Kunnen we het nu weer gewoon over de US Open hebben? Dank.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vond hem wel aardig. Binnensneus.Wat een leuk woord.
![]()
De laatste voor vandaag, anders krijg ik straks een baan:Hehe, deze is serieus best grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weisst
Bedankt.quote:
Dat was bij Federer in 2004-2007 niet anders.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:19 schreef Federer-fan het volgende:
Normal gesproken ben ik altijd voor mijn favoriete spelers. Mar voor Nadal maak ik een uitzondering. Ik weet niet wat het is, maar ik heb bij hem zoiets van "Wint 'ie wéér." Dat had ik voor het eerst toen hij de OS won.
Als ie zo speelt, dan mag ie van mij nog wel een tijdje nr. 1 blijvenquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:19 schreef Federer-fan het volgende:
Normal gesproken ben ik altijd voor mijn favoriete spelers. Mar voor Nadal maak ik een uitzondering. Ik weet niet wat het is, maar ik heb bij hem zoiets van "Wint 'ie wéér." Dat had ik voor het eerst toen hij de OS won.
Zo raar is dat niet. Zoveel presteert Isner niet.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:24 schreef Nalbandian het volgende:
Isner doet het trouwens ook goed, staat 2-0 in sets achter tegen Beck
Toen had ik het niet. Dat is meer omdat ik er bij Nadal niet aan twijfel dat hij wint.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat was bij Federer in 2004-2007 niet anders.
Vorig jaar stond ie ze anders aardig te raken. Toen heeft ie nog gedubbeld met Karlovic IIRCquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:27 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Zo raar is dat niet. Zoveel presteert Isner niet.
En bij de 2004 - 2007 Federer wel ?quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Toen had ik het niet. Dat is meer omdat ik er bij Nadal niet aan twijfel dat hij wint.
Mooie anekdote over Phau:quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:32 schreef suus21 het volgende:
Die Phau is gewoon best goed, niet voor niets zegt Agassi over hem dat hij de snelste speler is/was van de tour...
quote:At the 2007 SAP Open, Phau showed incredible sportsmanship while playing in the first round against Konstantinos Economidis. A ball that Phau hit to Economondis was out, but not called by the line judge. Economidis returned it, and Phau having seen that his ball was out, let the return go by, giving the point to Economidis. Phau went on to win the match and advance to the second round.
Ja.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:32 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
En bij de 2004 - 2007 Federer wel ?
en Kevin die naam past precies bij je opmerkingen hier , je bent zo'n typische kerel die bijv. homo's nog belachelijk maakt in het bijzijn van 'kennissen' en kennis van tennisquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:28 schreef kevin_ het volgende:
Serieus? Ook sneller dan Nadal (weet niet wanneer Agassi dat heeft gezegd...)?quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:32 schreef suus21 het volgende:
Die Phau is gewoon best goed, niet voor niets zegt Agassi over hem dat hij de snelste speler is/was van de tour...
quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:32 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
En bij de 2004 - 2007 Federer wel ?
Ja, inderdaad.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:36 schreef suus21 het volgende:
[..]
en Kevin die naam past precies bij je opmerkingen hier , je bent zo'n typische kerel die bijv. homo's nog belachelijk maakt in het bijzijn van 'kennissen' en kennis van tennisvan een meisje dom/triest/zeikerig vindt..
paar jaar geleden toen was Nadal er al...maar Nadal is snel maar er zijn spelers die sneller zijn dan hem, maar Nadal is in de 5e set ook nog snel...dus ja..quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Serieus? Ook sneller dan Nadal (weet niet wanneer Agassi dat heeft gezegd...)?
Oké, cool. Hoop dat dit een vijfsetter wordt - mja het zal wel niet.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:39 schreef suus21 het volgende:
[..]
paar jaar geleden toen was Nadal er al...maar Nadal is snel maar er zijn spelers die sneller zijn dan hem, maar Nadal is in de 5e set ook nog snel...dus ja..
Ik moest nog lachen ookquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:36 schreef suus21 het volgende:
[..]
en Kevin die naam past precies bij je opmerkingen hier , je bent zo'n typische kerel die bijv. homo's nog belachelijk maakt in het bijzijn van 'kennissen' en kennis van tennisvan een meisje dom/triest/zeikerig vindt..
Dat pleit voor je, jongeman.quote:
Geniet er dan nog maar even van, want je kunt hem waarschijnlijk nog maar 1 game zien spelen dit toernooi.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:15 schreef Nalbandian het volgende:
Wat een rally zeg!
Ik ben gewoon fan van die Duitser![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Geniet er dan nog maar even van, want je kunt hem waarschijnlijk nog maar 1 game zien spelen dit toernooi.
Ik zei toch waarschijnlijk.quote:
Volgens mij heb ik Nadal nog maar zelden zo zwak zien spelen (voor zijn doen zwak dan; hij maakt behoorlijk veel UE's en laat veel breakpoints onbenut.)quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:24 schreef Norrage het volgende:
Nadal gaat echt geen potten breken dit toernooi hoor..Elk jaar opnieuw is hij rond de USO helemaal kapot, en dit jaar heeft hij nog meer dan normaal gespeeld :/
Wat bedoel je?quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:28 schreef Chriz2k het volgende:
Zelfs de 'voorbereidingsmethodes' van Nadal hebben zijn grenzen.
Ja, graag.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:28 schreef SarahD. het volgende:
Kom op Federer, dit wordt jouw Slam!
Oké.quote:
Ja, inderdaad. Ik hoop voor hem dat hij in het Nadal groeit.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:41 schreef Ambrosius het volgende:
GSM Rafa, maar wat een zwakke wedstrijd zeg.
quote:Phau.
Motormuis.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:48 schreef wimderon het volgende:
Ik denk dat Ferrer wel redelijk in de buurt komt wat betreft de snelste speler op de tour.
Ferrer is vooral zo vermoeiend om naar te kijken omdat hij geen moment stil staat, hij staat echt de hele tijd te springenquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:56 schreef APK het volgende:
[..]
Motormuis.![]()
Af en toe wel een beetje vermoeiend om naar te kijken met zijn bokkepootjes.
Er zou iemand betrapt zijn op de Spelen. Tja, dat krijg je hč, daar controleren ze wel serieus.quote:
Dat verhaal heb ik inderdaad ook gelezen, ik vraag me af of als het waar is de desbetreffende speelster nog de USO zal spelen of dat ze zich zal terug trekken. Als het waar is hoop ik echt dat het niet een van de top speelsters isquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Er zou iemand betrapt zijn op de Spelen. Tja, dat krijg je hč, daar controleren ze wel serieus.
Het zou wel niet gaan om een man, maar goed de topper laat zich toch niet betrappen. Als je maar geld en connecties genoeg hebt test je niet positief.
Uiteraard is niet het hele veld gecontroleerd, sowieso de medaillewinnaars en ik geloof ook de nummer 4, plus nog wat willekeurige deelnemers. Wie zou het zijn? Na Li? Een Williams? Of zou het toch Safina zijn die ineens de pannen van het dak speelt sinds ze met Krajan + nieuwe 'fitnesscoach' werkt [ afbeelding ]
Er zouden inderdaad nog een stuk of 4 of 5 dopinggevalletjes van Peking komen, als ik Rogge moet geloven.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Er zou iemand betrapt zijn op de Spelen.
Canas z'n spul begint te werkenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:09 schreef anon57 het volgende:Wat staat Del Potro te doen, stond 4*-3 voor nu 4-5* achter
Misschien moet hij Del Potro ook wat geven, dat slaat hij misschien weer eens wat ballen binnen de lijnenquote:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:48 schreef wimderon het volgende:
Ik denk dat Ferrer wel redelijk in de buurt komt wat betreft de snelste speler op de tour. Coria natuurlijk ook.
@ Fed-fan: je 'grappen'![]()
![]()
quote:Die vierde vond ik serieus wel wat
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:05 schreef suus21 het volgende:
Ferrer is zooo vreselijkranzige vent..
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:06 schreef wimderon het volgende:
Morgen de dikke tegen de dunne
[ afbeelding ]
vs.
[ afbeelding ]
Als ze enig gevoel voor cultklassiekers hebben wel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:02 schreef VegaKip het volgende:
Marat eindelijk eens niet 's avondsHopelijk zendt eurosport 'm uit
Ach, sinds Agassi is gestopt is er toch geen reet meer aanquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:51 schreef suus21 het volgende:
godverdomme ik ben vanaf woensdag op vakantie dus kan dan geen tennis meer kijken![]()
Mee eens.quote:
rojadirectaquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:21 schreef qonmann het volgende:
Vraagje: Zijn er naar channelsurfing nog ander gratis streams ?
Echt heel eng die bovenste..quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:06 schreef wimderon het volgende:
Morgen de dikke tegen de dunne
[ afbeelding ]
vs.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:02 schreef VegaKip het volgende:
Marat eindelijk eens niet 's avondsHopelijk zendt eurosport 'm uit
Wat wil je dan, zo'n dikke zeeleeuw?quote:
Hij is volgens mij in elk geval nog niet officieel gestopt. Dit is het laatste bericht over hem dat ik kon vinden (december 2007): http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/tennis/7153043.stm . Daarin staat dat hij overweegt te stoppen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:38 schreef suus21 het volgende:
speelt mark philippoussis officieel nog?
Zag hem als bachelor op tv bij een kansloze rl soapquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:38 schreef suus21 het volgende:
speelt mark philippoussis officieel nog?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:08 schreef suus21 het volgende:
[...] Dat meisje was overigens zo super klein, zag niet uit vergeleken bij hem..
Niemand?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:30 schreef GieJay het volgende:
Iemand die weet waar ik live streams kan vinden? Ik wil nl. ivanovic en safina zien maar die beginnen dus gelijk.. Ik dacht dat ik op eurosport.com alles live kon zien maar daar vind ik niks op...
Een verloren kunst.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:06 schreef erkel het volgende:
[..]
[..]
Lezen is een kunst. Ik geef het toe.
Sorry, ik had geen zin om het hele topic te lezen..quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:06 schreef erkel het volgende:
[..]
[..]
Lezen is een kunst. Ik geef het toe.
Doe is normaal.. je meent toch niet dat je die bovenste foto van hantuchova mooi vindt?!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat wil je dan, zo'n dikke zeeleeuw?
Ze is toch slank.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:26 schreef MarkMG het volgende:
[..]
Doe is normaal.. je meent toch niet dat je die bovenste foto van hantuchova mooi vindt?!![]()
Wisten jullie dat Safin eigenlijk maar een klein mannetje is?quote:
1.93 m volgens de atp sitequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wisten jullie dat Safin eigenlijk maar een klein mannetje is?
Het was een grap.quote:
Ja, natuurlijk.quote:
quote:
Serieus?quote:Heb inderdaad wel eens ergens gelezen dat ie moslim is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |