Naam?quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:06 schreef kevin_ het volgende:
Mooie vrouw zeg, de scheids bij de partij van Monfils.
Suusquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:52 schreef suus21 het volgende:
die autist van een soderling lekker er uit...
quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:52 schreef suus21 het volgende:
die autist van een soderling lekker er uit...
Waarschijnlijk alleen op een vrijdag en/of zaterdag dat ik er wat langer voor op blijf. Maar dan ook hoogstens tot een uur of 1. Daarna geloof ik het wel.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:21 schreef Federer-fan het volgende:
Volgende partij is Nadal-Phau.![]()
Gaan veel van jullie nou 's nachts kijken? Ik heb er wel de ochtenden vrij voor genomen, maar ik weet niet of ik het kan opbrengen. Heb er sowieso de energie niet voor om tot 03.30 uur te wachten voor bijvoorbeeld Blake-Young.
Dat ga ik denk ik ook maar doen. Heb er te weinig energie voor ben ik bang.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:26 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Waarschijnlijk alleen op een vrijdag en/of zaterdag dat ik er wat langer voor op blijf. Maar dan ook hoogstens tot een uur of 1. Daarna geloof ik het wel.
Suus weet het denk ik wel.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:21 schreef qonmann het volgende:
Vraagje: Zijn er naar channelsurfing nog ander gratis streams ?
Dat lijkt me niet. Zij is juist degene die het zelf altijd vraagt.quote:
Ik was toch niet serieus.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet. Zij is juist degene die het zelf altijd vraagt.
Dat komt omdat ie weer een sleeveless shirtje aan heeftquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:46 schreef Chriz2k het volgende:
NADAL OP ACHTERSTAND TEGEN PHAU!1!!111!1!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |