Canas z'n spul begint te werkenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:09 schreef anon57 het volgende:Wat staat Del Potro te doen, stond 4*-3 voor nu 4-5* achter
Misschien moet hij Del Potro ook wat geven, dat slaat hij misschien weer eens wat ballen binnen de lijnenquote:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:48 schreef wimderon het volgende:
Ik denk dat Ferrer wel redelijk in de buurt komt wat betreft de snelste speler op de tour. Coria natuurlijk ook.
@ Fed-fan: je 'grappen'![]()
![]()
quote:Die vierde vond ik serieus wel wat
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:05 schreef suus21 het volgende:
Ferrer is zooo vreselijkranzige vent..
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:06 schreef wimderon het volgende:
Morgen de dikke tegen de dunne
[ afbeelding ]
vs.
[ afbeelding ]
Als ze enig gevoel voor cultklassiekers hebben wel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:02 schreef VegaKip het volgende:
Marat eindelijk eens niet 's avondsHopelijk zendt eurosport 'm uit
Ach, sinds Agassi is gestopt is er toch geen reet meer aanquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:51 schreef suus21 het volgende:
godverdomme ik ben vanaf woensdag op vakantie dus kan dan geen tennis meer kijken![]()
Mee eens.quote:
rojadirectaquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:21 schreef qonmann het volgende:
Vraagje: Zijn er naar channelsurfing nog ander gratis streams ?
Echt heel eng die bovenste..quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:06 schreef wimderon het volgende:
Morgen de dikke tegen de dunne
[ afbeelding ]
vs.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:02 schreef VegaKip het volgende:
Marat eindelijk eens niet 's avondsHopelijk zendt eurosport 'm uit
Wat wil je dan, zo'n dikke zeeleeuw?quote:
Hij is volgens mij in elk geval nog niet officieel gestopt. Dit is het laatste bericht over hem dat ik kon vinden (december 2007): http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/tennis/7153043.stm . Daarin staat dat hij overweegt te stoppen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:38 schreef suus21 het volgende:
speelt mark philippoussis officieel nog?
Zag hem als bachelor op tv bij een kansloze rl soapquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:38 schreef suus21 het volgende:
speelt mark philippoussis officieel nog?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:08 schreef suus21 het volgende:
[...] Dat meisje was overigens zo super klein, zag niet uit vergeleken bij hem..
Niemand?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:30 schreef GieJay het volgende:
Iemand die weet waar ik live streams kan vinden? Ik wil nl. ivanovic en safina zien maar die beginnen dus gelijk.. Ik dacht dat ik op eurosport.com alles live kon zien maar daar vind ik niks op...
Een verloren kunst.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:06 schreef erkel het volgende:
[..]
[..]
Lezen is een kunst. Ik geef het toe.
Sorry, ik had geen zin om het hele topic te lezen..quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:06 schreef erkel het volgende:
[..]
[..]
Lezen is een kunst. Ik geef het toe.
Doe is normaal.. je meent toch niet dat je die bovenste foto van hantuchova mooi vindt?!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat wil je dan, zo'n dikke zeeleeuw?
Ze is toch slank.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:26 schreef MarkMG het volgende:
[..]
Doe is normaal.. je meent toch niet dat je die bovenste foto van hantuchova mooi vindt?!![]()
Wisten jullie dat Safin eigenlijk maar een klein mannetje is?quote:
1.93 m volgens de atp sitequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wisten jullie dat Safin eigenlijk maar een klein mannetje is?
Het was een grap.quote:
Ja, natuurlijk.quote:
quote:
Serieus?quote:Heb inderdaad wel eens ergens gelezen dat ie moslim is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |