Zo raar is dat niet. Zoveel presteert Isner niet.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:24 schreef Nalbandian het volgende:
Isner doet het trouwens ook goed, staat 2-0 in sets achter tegen Beck
Toen had ik het niet. Dat is meer omdat ik er bij Nadal niet aan twijfel dat hij wint.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat was bij Federer in 2004-2007 niet anders.
Vorig jaar stond ie ze anders aardig te raken. Toen heeft ie nog gedubbeld met Karlovic IIRCquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:27 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Zo raar is dat niet. Zoveel presteert Isner niet.
En bij de 2004 - 2007 Federer wel ?quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Toen had ik het niet. Dat is meer omdat ik er bij Nadal niet aan twijfel dat hij wint.
Mooie anekdote over Phau:quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:32 schreef suus21 het volgende:
Die Phau is gewoon best goed, niet voor niets zegt Agassi over hem dat hij de snelste speler is/was van de tour...
quote:At the 2007 SAP Open, Phau showed incredible sportsmanship while playing in the first round against Konstantinos Economidis. A ball that Phau hit to Economondis was out, but not called by the line judge. Economidis returned it, and Phau having seen that his ball was out, let the return go by, giving the point to Economidis. Phau went on to win the match and advance to the second round.
Ja.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:32 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
En bij de 2004 - 2007 Federer wel ?
en Kevin die naam past precies bij je opmerkingen hier , je bent zo'n typische kerel die bijv. homo's nog belachelijk maakt in het bijzijn van 'kennissen' en kennis van tennisquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:28 schreef kevin_ het volgende:
Zit jij altijd zo ontiegelijk te zaniken op alles suus?.
Serieus? Ook sneller dan Nadal (weet niet wanneer Agassi dat heeft gezegd...)?quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:32 schreef suus21 het volgende:
Die Phau is gewoon best goed, niet voor niets zegt Agassi over hem dat hij de snelste speler is/was van de tour...
quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:32 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
En bij de 2004 - 2007 Federer wel ?
Ja, inderdaad.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:36 schreef suus21 het volgende:
[..]
en Kevin die naam past precies bij je opmerkingen hier , je bent zo'n typische kerel die bijv. homo's nog belachelijk maakt in het bijzijn van 'kennissen' en kennis van tennisvan een meisje dom/triest/zeikerig vindt..
paar jaar geleden toen was Nadal er al...maar Nadal is snel maar er zijn spelers die sneller zijn dan hem, maar Nadal is in de 5e set ook nog snel...dus ja..quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Serieus? Ook sneller dan Nadal (weet niet wanneer Agassi dat heeft gezegd...)?
Oké, cool. Hoop dat dit een vijfsetter wordt - mja het zal wel niet.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:39 schreef suus21 het volgende:
[..]
paar jaar geleden toen was Nadal er al...maar Nadal is snel maar er zijn spelers die sneller zijn dan hem, maar Nadal is in de 5e set ook nog snel...dus ja..
Ik moest nog lachen ookquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:36 schreef suus21 het volgende:
[..]
en Kevin die naam past precies bij je opmerkingen hier , je bent zo'n typische kerel die bijv. homo's nog belachelijk maakt in het bijzijn van 'kennissen' en kennis van tennisvan een meisje dom/triest/zeikerig vindt..
Dat pleit voor je, jongeman.quote:
Geniet er dan nog maar even van, want je kunt hem waarschijnlijk nog maar 1 game zien spelen dit toernooi.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:15 schreef Nalbandian het volgende:
Wat een rally zeg!
Ik ben gewoon fan van die Duitser![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Geniet er dan nog maar even van, want je kunt hem waarschijnlijk nog maar 1 game zien spelen dit toernooi.
Ik zei toch waarschijnlijk.quote:
Volgens mij heb ik Nadal nog maar zelden zo zwak zien spelen (voor zijn doen zwak dan; hij maakt behoorlijk veel UE's en laat veel breakpoints onbenut.)quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:24 schreef Norrage het volgende:
Nadal gaat echt geen potten breken dit toernooi hoor..Elk jaar opnieuw is hij rond de USO helemaal kapot, en dit jaar heeft hij nog meer dan normaal gespeeld :/
Wat bedoel je?quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:28 schreef Chriz2k het volgende:
Zelfs de 'voorbereidingsmethodes' van Nadal hebben zijn grenzen.
Ja, graag.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:28 schreef SarahD. het volgende:
Kom op Federer, dit wordt jouw Slam!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Oké.quote:
Ja, inderdaad. Ik hoop voor hem dat hij in het Nadal groeit.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:41 schreef Ambrosius het volgende:
GSM Rafa, maar wat een zwakke wedstrijd zeg.
quote:Phau.
Motormuis.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:48 schreef wimderon het volgende:
Ik denk dat Ferrer wel redelijk in de buurt komt wat betreft de snelste speler op de tour.
Ferrer is vooral zo vermoeiend om naar te kijken omdat hij geen moment stil staat, hij staat echt de hele tijd te springenquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:56 schreef APK het volgende:
[..]
Motormuis.![]()
Af en toe wel een beetje vermoeiend om naar te kijken met zijn bokkepootjes.
Er zou iemand betrapt zijn op de Spelen. Tja, dat krijg je hè, daar controleren ze wel serieus.quote:
Dat verhaal heb ik inderdaad ook gelezen, ik vraag me af of als het waar is de desbetreffende speelster nog de USO zal spelen of dat ze zich zal terug trekken. Als het waar is hoop ik echt dat het niet een van de top speelsters isquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Er zou iemand betrapt zijn op de Spelen. Tja, dat krijg je hè, daar controleren ze wel serieus.
Het zou wel niet gaan om een man, maar goed de topper laat zich toch niet betrappen. Als je maar geld en connecties genoeg hebt test je niet positief.
Uiteraard is niet het hele veld gecontroleerd, sowieso de medaillewinnaars en ik geloof ook de nummer 4, plus nog wat willekeurige deelnemers. Wie zou het zijn? Na Li? Een Williams? Of zou het toch Safina zijn die ineens de pannen van het dak speelt sinds ze met Krajan + nieuwe 'fitnesscoach' werkt [ afbeelding ]
Er zouden inderdaad nog een stuk of 4 of 5 dopinggevalletjes van Peking komen, als ik Rogge moet geloven.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Er zou iemand betrapt zijn op de Spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |