Zal ik je alle uitslagen doorbellenquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:51 schreef suus21 het volgende:
godverdomme ik ben vanaf woensdag op vakantie dus kan dan geen tennis meer kijken
Bartoli is 12e geplaatstquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:56 schreef suus21 het volgende:
waarom is die fatty als 7e geplaatst...die presteert het hele jaar al niks maar goed..
Hij heeft de Madrid en Paris punten nog.....Toen we nog hoopten dat hij eindelijk zijn potentie ging waarmakenquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:56 schreef suus21 het volgende:
waarom is die fatty als 7e geplaatst...die presteert het hele jaar al niks maar goed..
Meen je dat nou joh?quote:
Ik hou je via sms op de hoogte.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:51 schreef suus21 het volgende:
godverdomme ik ben vanaf woensdag op vakantie dus kan dan geen tennis meer kijken![]()
Heb jij het nummer vanquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik hou je via sms op de hoogte.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik hou je via sms op de hoogte.
Bedankt voor de waardering.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:18 schreef erkel het volgende:
[..]
Maak je alvast op voor nog meer wereldgrappen
Nee.quote:
Wie?quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:22 schreef suus21 het volgende:
dat roddick en blake hem maar lekker voorbij streven op de ranking na dit toernooi..
Ja.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:28 schreef kevin_ het volgende:
Zit jij altijd zo ontiegelijk te zaniken op alles suus?.
Suus21 is gewoon kritisch, ja!quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:28 schreef kevin_ het volgende:
Zit jij altijd zo ontiegelijk te zaniken op alles suus?.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Suus21 is gewoon kritisch, ja!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:
Vergeet het maar.quote:Mooie wedstrijd tussen Nadal en Phau zeg. Hopelijk kan Phau bij blijven.
Is toch vaak zat in eerste ronde tegen Nadal/Djokovic/Federer. Moeizaam begin, op het eind van de set een tandje erbij als het nodig is en gewoon rustig uitspelen. Dat bedoelt Federer nou als hij het over de GS heeft, bo-5 format geeft je veel meer rust, een verloren set is totaal niet erg. Als een kneus de dag van z'n leven heeft kan hij best 1 of 2 sets pakken, maar na 2/2,5 set is het beste er dan wel af en kunnen de toppers doorgaans nog een tandje hoger.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:35 schreef Nalbandian het volgende:
Ik zou die Duitser straks even op doping testen....
Ja, inderdaad.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Is toch vaak zat in eerste ronde tegen Nadal/Djokovic/Federer. Moeizaam begin, op het eind van de set een tandje erbij als het nodig is en gewoon rustig uitspelen. Dat bedoelt Federer nou als hij het over de GS heeft, bo-5 format geeft je veel meer rust, een verloren set is totaal niet erg. Als een kneus de dag van z'n leven heeft kan hij best 1 of 2 sets pakken, maar na 2/2,5 set is het beste er dan wel af en kunnen de toppers doorgaans nog een tandje hoger.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:52 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb trouwens vandaag een grap bedacht. Ik zet hem tussen spoilertags, zodat niemand zich eraan hoeft te ergeren die dat niet wil.Je hebt je roeping gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik doelde eigenlijk meer op het voetenwerk van Phau, maar voor de rest heb je natuurlijk gelijk.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Is toch vaak zat in eerste ronde tegen Nadal/Djokovic/Federer. Moeizaam begin, op het eind van de set een tandje erbij als het nodig is en gewoon rustig uitspelen. Dat bedoelt Federer nou als hij het over de GS heeft, bo-5 format geeft je veel meer rust, een verloren set is totaal niet erg. Als een kneus de dag van z'n leven heeft kan hij best 1 of 2 sets pakken, maar na 2/2,5 set is het beste er dan wel af en kunnen de toppers doorgaans nog een tandje hoger.
Welke?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:52 schreef Federer-fan het volgende:
1e set Nadal.
Ik heb trouwens vandaag een grap bedacht. Ik zet hem tussen spoilertags, zodat niemand zich eraan hoeft te ergeren die dat niet wil.Ik snap hem nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Welke?
Nou, nog maar een dan:Vet! Het lijkt wel over jezelf te gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Het laatste woord.quote:
Nee, het gaat niet over mezelf. Ik heb het gewoon bedacht.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:02 schreef Norrage het volgende:
[..]
Vet! Het lijkt wel over jezelf te gaan![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het laatste woord.![]()
Nog eentje, om er een beetje in te komen. Ook zelf bedacht, maar dat zullen jullie wel kunnen zien.Oh okay, dan vond ik hem gewoon niet grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het laatste woord.![]()
Nog eentje, om er een beetje in te komen. Ook zelf bedacht, maar dat zullen jullie wel kunnen zien.Don't quit your day job yetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, het gaat niet over mezelf. Ik heb het gewoon bedacht.
Ik vond hem wel aardig. Binnensneus.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Oh okay, dan vond ik hem gewoon niet grappig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 25-08-2008 22:14:14 ][b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Ja, inderdaad. Jongens, kappen nou.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:07 schreef Ambrosius het volgende:
Kunnen we het nu weer gewoon over de US Open hebben? Dank.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vond hem wel aardig. Binnensneus.Wat een leuk woord.
![]()
De laatste voor vandaag, anders krijg ik straks een baan:Hehe, deze is serieus best grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weisst
Bedankt.quote:
Dat was bij Federer in 2004-2007 niet anders.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:19 schreef Federer-fan het volgende:
Normal gesproken ben ik altijd voor mijn favoriete spelers. Mar voor Nadal maak ik een uitzondering. Ik weet niet wat het is, maar ik heb bij hem zoiets van "Wint 'ie wéér." Dat had ik voor het eerst toen hij de OS won.
Als ie zo speelt, dan mag ie van mij nog wel een tijdje nr. 1 blijvenquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:19 schreef Federer-fan het volgende:
Normal gesproken ben ik altijd voor mijn favoriete spelers. Mar voor Nadal maak ik een uitzondering. Ik weet niet wat het is, maar ik heb bij hem zoiets van "Wint 'ie wéér." Dat had ik voor het eerst toen hij de OS won.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |