Meen je dat nou joh?quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:37 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
No shit Sherlock, geen van die drie emoticons geven ook weer dat hij dat zelf niet weet![]()
quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:47 schreef Norrage het volgende:
[..]
Als we suus en fed-fan toch niet hadden in deze topicsEn dan hebben we eens in de zoveel tijd ook XL nog met rake opmerkingen
Twee weken feest.quote:
quote:
Ik zie nog steeds niets op eurosport?quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:58 schreef kevin_ het volgende:
Eurosport begint pas om 17.30 met uitzenden. Player.eurosport werkt al.
Wat hebben ze trouwen weinig ruimte zeg..Monfils zat al te klagen net.
Ze maakten eerst de snookerpartij af. Rond 18.00 zal er elke Eurogoals doorheen komen. Dus als het snooker wat uitloopt zal de US Open pas vanaf ongeveer 18.10 te zien zijn..quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:55 schreef VegaKip het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds niets op eurosport?
Bedoel je om de baan heen?quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:58 schreef kevin_ het volgende:
Eurosport begint pas om 17.30 met uitzenden. Player.eurosport werkt al.
Wat hebben ze trouwen weinig ruimte zeg..Monfils zat al te klagen net.
Denk het wel, zou niet weten waar andersquote:
Ja, er stond zo'n kleine kast met "polo" erop waar hij elke keer tegen aan kwam. Maar hetgeen mocht niet weggehaald worden van de scheids, omdat het woord zichtbaar moest zijn. Hoe sneu is datquote:
Nu inderdaad wel tennisquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze maakten eerst de snookerpartij af. Rond 18.00 zal er elke Eurogoals doorheen komen. Dus als het snooker wat uitloopt zal de US Open pas vanaf ongeveer 18.10 te zien zijn..
Daar gaat je winning streak...quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:36 schreef Chriz2k het volgende:
Soderling 7-6 6-3 achter tegen Korolev!
Daar gaat mijn eerste potentiële abonneequote:Op maandag 25 augustus 2008 18:39 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Daar gaat je winning streak...
quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:41 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Daar gaat mijn eerste potentiële abonnee!
quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Twee weken feest.![]()
Met hopelijk een uiteindelijke overwinning voor Federer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |