Hij had maar één keer goud hoor.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:41 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Hij is dan weer helemaal opgebeurd door zijn olympisch dubbelgoud.
quote:
Tekstballonnetje bij Nadal: "Volgend jaar beter joh."quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:22 schreef TheGeneral het volgende:
[ afbeelding ]
Hier hebben ze allebei het outfit aan denk ik . Die van Federer verschilt kwa kleur wel wat. Maar hij heeft meestal een iets aangepaste versie van wat Nike hem geeft.
Hup Holland Hup!
Die mouwen zijn nog kort en precies zo strak dat ie genoeg met z'n spieren kan rollenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:22 schreef TheGeneral het volgende:
[ afbeelding ]
Hier hebben ze allebei het outfit aan denk ik . Die van Federer verschilt kwa kleur wel wat. Maar hij heeft meestal een iets aangepaste versie van wat Nike hem geeft.
Hup Holland Hup!
Dat vind ik niet echt een gewaagde voorspelling. Federer is uit vorm, Nadal is toch waarschijnlijk wel een beetje moe van al die toernooioverwinningen en verder is er niemand een ernstige bedreiging.quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:48 schreef erkel het volgende:
Dit wordt een prooi voor Djoko. Mark my words.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:17 schreef BVO het volgende:
Na een tijdje tennis-moeheid heb ik er toch wel zin in. De tenues van mijn favorieten - Rafa en Sereentje - zien er iig zeer fraai uit.
Dat shirt is nog wel aardig, maar het is vooral dat theedoekmotief dat het verpest.quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:53 schreef kleinzusje het volgende:
Trouwens: Gatver ! Dat shirtje van Nadal![]()
De aansluiting is inderdaad perfect te noemen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:57 schreef Norrage het volgende:
Wat een aansluiting op de Olympische Spelen
Lekker tennis kijken, toch de sport der sporten hoor
Dat vind ik niet want vanavond is er niks.quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:00 schreef ElmarO het volgende:
[..]
De aansluiting is inderdaad perfect te noemen. [ afbeelding ]
Dat hebben ze natuurlijk speciaal gedaan voor de mensen die even bij willen komen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat vind ik niet want vanavond is er niks.
Morgen ga ik linkjes zoeken.quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:06 schreef groenen het volgende:
Is dit nog een beetje te volgen voor mensen zonder Sport 1? Eurosport gaat wel uitzenden, maar die kiezen waarschijnlijk vooral voor de saaie CentreCourt partijen.Iemand goede livestreams?
En gaat Tsonga werkelijk meedoen?
Wanneer komt de OOP?quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:29 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Morgen ga ik linkjes zoeken.
Denk dat betfair wel wat laat zien, er is vast veel te vinden
Staat nu al hier genoemd, gaat zeker goed komen !
Als je bereid ben een paar euro te betalen kan je via Eurosport livestreams kijken daar kan je namelijk zelf de court kiezen maar er zijn denk ik ook genoeg gratis streams te vinden.quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:06 schreef groenen het volgende:
Is dit nog een beetje te volgen voor mensen zonder Sport 1? Eurosport gaat wel uitzenden, maar die kiezen waarschijnlijk vooral voor de saaie CentreCourt partijen.Iemand goede livestreams?
En gaat Tsonga werkelijk meedoen?
Je post altijd zo bijzonder positief, dat waardeer ik echt in jequote:Op zondag 24 augustus 2008 23:17 schreef suus21 het volgende:
[quote]Op zondag 24 augustus 2008 17:00 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat shirt is nog wel aardig, maar het is vooral dat theedoekmotief dat het verpest.
[..]
jij bent echt zo'n boer zonder smaak
quote:Daarnaast heeft Eurosport Michaëlla Krajicek aangetrokken als co-commentator. Krajicek, die op dit moment geblesseerd is, zal vanaf de kwartfinales samen met Mariëtte Pakker commentaar geven.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:36 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Je post altijd zo bijzonder positief, dat waardeer ik echt in je
Die had ik vorig jaar Dit jaar wilde ik voor een maand nemen, maar kon nergens de betalingstermijn vinden.quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:12 schreef anon57 het volgende:
[..]
Als je bereid ben een paar euro te betalen kan je via Eurosport livestreams kijken daar kan je namelijk zelf de court kiezen maar er zijn denk ik ook genoeg gratis streams te vinden.
quote:
quote:
Dat kan niet. Die kunnen pas in de finale tegen elkaar spelen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:29 schreef Norrage het volgende:
En ik had vannacht gedroomd dat Nadal tegen Djoko moest in de 1e ronde![]()
Dat zou heftig geweest zijn
Wat ik leuk vind aan suus21 zijn haar kritische vragen, kritische opmerkingen en grappige woorden en omschrijvingen (eut, tietloze suske en wiske).quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat ik leuk vind aan suus21 zijn haar kritische vragen, kritische opmerkingen en grappige woorden en omschrijvingen (eut, tietloze suske en wiske).
No shit Sherlock, geen van die drie emoticons geven ook weer dat hij dat zelf niet weetquote:Op maandag 25 augustus 2008 09:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat kan niet. Die kunnen pas in de finale tegen elkaar spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |