Er zullen duizenden mensen zijn geweest met een paspoort dat verliep op 11 september 2001, dus zo bijzonder is het op zich niet.quote:Some personal information can be seen on Thomas Anderson's "criminal record" that Agent Smith glances at when he interrogates Neo: The last update to the file was July 22, 1998 Neo's date of birth is "March 11, 1962" Neo's place of birth is "Lower Downtown, Capitol City" Neo's mother's maiden name is "Michelle McCahey" Neo's father's name is "John Anderson" Neo attended "Central West Junior High" and "Owen Paterson High" (named after the film's production designer). Seconds later a photocopy of his passport can be seen. There the place of his birth is CAPITAL CITY USA, his date of birth is the 13th of September 1971, the passport was issued on the 12th of September 1991 and will expire on the 11th of September 2001.
was dat je argumentquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:37 schreef HuHu het volgende:
Toeval denk ik hè, aangezien de film uit 1999 komt.
Ja, want als bijvoorbeeld de film uit 2004 was geweest, dan had het vast in het plan van één-of-andere scriptschrijver gezeten en was het dus geen toeval.quote:
Ach zo...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:39 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ja, want als bijvoorbeeld de film uit 2004 was geweest, dan had het vast in het plan van één-of-andere scriptschrijver gezeten en was het dus geen toeval.
Anders loop je even bij Hans Anders naar binnen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:31 schreef ach het volgende:
Jammer dat er 13 september staat en niet 11 septemberKijk maar op het origineel
Inderdaad, zelfs de afgiftedatum (10 jaar ervoor) staat er nog!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:31 schreef ach het volgende:
Jammer dat er wél 11 september staat. Roteer de afbeelding anders zelf even in een programma zodat je het origineel goed kunt bekijken, er staat echt "11 SEP/SEP 01".quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:31 schreef ach het volgende:
Welke dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:05 schreef LXIV het volgende:
De meest frappante natuurlijk met het dollarbriefje.
^^quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:05 schreef LXIV het volgende:
Rondom 911 zijn wel zo ontzettend veel "toevalligheden" ontdekt! De meest frappante natuurlijk met het dollarbriefje.
quote:
Mja, dat gebeurt alleen in jou mind op die manierquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:12 schreef Erasmo het volgende:
[..]
^^
Zijn er nou werkelijk waar serieus mensen die alle films frame voor frame gaan bekijken op zoek naar 'aanwijzingen'?
FOUT dus, zie posts hierbovenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:31 schreef ach het volgende:
Oh, nee, wacht. De Amerikanen hebben de Matrix gevonden en sturen er onderzoekstuig doorheen. Agent Smith (hoe heette die knaap?) heeft daarom de ingang(WTC) en uitgang(Afghanistan) van de Matrix vernietigd.quote:
Wat is een jou mind?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:15 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
Mja, dat gebeurt alleen in jou mind op die manier
again jou redeneringquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:47 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Wat is een jou mind?
Jij gelooft werkelijk dat de makers van de Matrix eigenlijk terroristen zijn, die hun cover-up nu hebben verkloot om de aanvalsdatum op het paspoort te zetten? Of wilden ze het volk waarschuwen?
Over synchronisations gesproken: Soundlessdawn heeft er heel wat gevonden en mooi in beeld gezetquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:48 schreef NorthernStar het volgende:
Hier staan nog meer voorbeelden van 9/11 referenties in films:
Hollywood 9/11: 9/11 Synchronicities In Films
[ afbeelding ]
Niet zo sterk als Neo's paspoort, maar ok.
Wat zou het plan zijn geweest dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:31 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Weet niet of dat al ontdekt was, maar kijk maar na in de film
Toeval of Plan?
[ afbeelding ]
Link
Ben je nou echt zo dom, of heb je gewoon het topic niet gelezenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:42 schreef Scorpie het volgende:
Mooie fotosoepJammer dat de issue date niet gesoept is
Issue date: 12 september, die staat links van de expire date.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:59 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom, of heb je gewoon het topic niet gelezen
Dwaas, kijk jij ff zou ik zeggen en kom dan terug....10 jaar geldigheid ofzo, wanneer zou die nu in moeten gaan?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Issue date: 12 september, die staat links van de expire date.
Die 1 is overduidelijk eroverheen gesoept.
Kijk voor de gein eens op je eigen identiteitsbewijs naar de issue date en de expire date, muts.
Draai de foto om. Je ziet issue date: 12 september 91 staan. Kijk vervolgens naar de expire date. Die staat op 11 september 01.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:06 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
Dwaas, kijk jij ff zou ik zeggen en kom dan terug....10 jaar geldigheid ofzo, wanneer zou die nu in moeten gaan?
Hier heb ik dus echt geen woorden voorquote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Draai de foto om. Je ziet issue date: 12 september 91 staan. Kijk vervolgens naar de expire date. Die staat op 11 september 01.
Kijk nu naar je eigen ID. Wat is het verschil tussen issue date en expire date? Precies! Precies 10 jaar, en geen dag minder..........
Dat komt omdat je uitgeluld bent. Maar hey, dat is nogal een bekend verschijnsel bij jou, dat je op bepaalde reacties niets kan terugzeggen, dus niet echt verrassendquote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:17 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
Hier heb ik dus echt geen woorden voor![]()
het ga je goed jongen
Precies. En aangezien verval datum altijd precies 10 jaar later is, moet dat ook 12 september 2001 zijn. De 1 is overduidelijk erop gephotoshopped. Kijk maar naar de 'blur' rondom die tweede 1 van 11.quote:
Vraag 2: Why? Wat is het plan hier achter?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:11 schreef Resonancer het volgende:
Ze zullen nu toch ook wel hints geven dan ?
In het echt wel (tenminste in NL, maar dan 5 jaar), maar dit is een film, dus is niet echt.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En aangezien verval datum altijd precies 10 jaar later is, moet dat ook 12 september 2001 zijn.
Nogmaals ga je paspoort nakijken. En ja dat heeft te maken dat ik op bepaalde reacties niets meer te zeggen hebquote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat komt omdat je uitgeluld bent. Maar hey, dat is nogal een bekend verschijnsel bij jou, dat je op bepaalde reacties niets kan terugzeggen, dus niet echt verrassend
Hoe moet ik dat nou weten, dat was toch niet mn vraag?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:31 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Maar @Blackgirl (nogmaals): Wat is het plan?
Wil je een ingescand examplaar zien ofzo, dat je mij niet gelooft?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:36 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
Nogmaals ga je paspoort nakijken. En ja dat heeft te maken dat ik op bepaalde reacties niets meer te zeggen heb
Hoe kom je daarbij? Dat is jou redenering, niet de mijnequote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:36 schreef Bommenlegger het volgende:
Zeg Oo-blackgirl-oO, ben je nu al zover uit het spoor gelopen, dat je Hollywood producties gaat zien als bevestiging voor je complottheoriën?
Yep liefts ingescand...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wil je een ingescand examplaar zien ofzo, dat je mij niet gelooft?
Aangezien jij de TS bent, mag je me dan uitleggen wat wel de bedoeling is met je topic.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:38 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Dat is jou redenering, niet de mijne
En als ik die plaats, krijg ik dan publiekelijke excuses voor jouw schandalig gedrag richting mijn claim dat er altijd 10 jaar tussen zit?quote:
Nou, je vraagt in je OP: toeval of plan?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:37 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nou weten, dat was toch niet mn vraag?
Hoe bedoel je claim dat er 10 jaar tussenzit. Ga het nou niet ineens over een andere boeg gooien, ben je ook zo goed in. Het ging om de wijze van berekening die ertussen zit voor een US paspoort, waar jij met het sprookje aankwam dat het gefotoshoped is, terwijl dit notabene een Truivia is in IMDB.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En als ik die plaats, krijg ik dan publiekelijke excuses voor jouw schandalig gedrag richting mijn claim dat er altijd 10 jaar tussen zit?
Staat ook in mn openingspostquote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:53 schreef OldJeller het volgende:
Over het feit of het wel of niet geëdit/bewerkt is kan toch uitsluitsel over worden gegeven door zelf die film op te zetten en een screenshot van het betreffende stukje maken?
Eindigt dié discussie tenminste.
In jouw ogen dom, dat verklaart gelijk een hoop.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:53 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
blablabla
Vandaar dat ik meestal niet antwoord op in mijn ogen domme vragen of uiteenzettingen
Geen toeval.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:46 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nou, je vraagt in je OP: toeval of plan?
Dat betekent imo dat je de mogelijkheid overweegt dat er een plan achter zit, en ik nam aan dat je daar zelf over nagedacht had wat dat dan zou kunnen zijn. Maar misschien nog niet.
Anyway: mijn antwoord zou zijn: toeval.
Wat denk je zelf?
Daar heeft Blackgirl een handje van; indien iets niet in haar straatje past is het per definitie dom.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:00 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
In jouw ogen dom, dat verklaart gelijk een hoop.
Oftewel, iedereen die het niet eens met je is.
Soms familie van Lambiekje?
OT. Als je een topic start, is het in mijn ogen gewoon dat je tegengas krijgt.
Als je daar niet tegen kan, open er dan geen een.
Sorry hoor maar ik beredeneer het allerzins redelijk. Nogmaals oordeel niet als je het topic niet nagelezen hebt, want dat negeer ik indeed en dat is mijn goed recht. Reageer zelf niet als je er niet tegen kunt.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:00 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
In jouw ogen dom, dat verklaart gelijk een hoop.
Oftewel, iedereen die het niet eens met je is.
Soms familie van Lambiekje?
OT. Als je een topic start, is het in mijn ogen gewoon dat je tegengas krijgt.
Als je daar niet tegen kan, open er dan geen een.
We draaien het voor de lol eens om. Waarom hecht jij zoveel waarde aan een frame uit een film?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:01 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
Geen toeval.
Het leukste aan dit soort dingen vind ik, is hoe de wereld erop reageert, het leert mij nl. heel wat over de mens en ofdat ik werkelijk medelij moet hebben.....
De keuzes van de mens als eenheid worden zelf gemaakt, men wil deze kant op gaan in de wereld.......en dat moet ik leren begrijpen.......vandaar dat ik meestal in BNW of TRUTH topics open
En daar heb je me, Nu weet ik zeker dat ik je moet negerenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kenmerkt wel een beetje de sociale klasse waar ze vandaan komt (laagopgeleid, laag inkomen, weinig uitzicht op verbetering). Je kent dat soort types wel. Zo onverdraagzaam als de pest, meestal racistisch en weinig vredelievend tegenover andere rassen.
Precies, want dat kenmerkt jouw sociale klasse; zodra het niet in je straatje past negeer je het of doe je het af als dom, kortom; met deze post bewijs je nogmaals mijn stelling dat je uit een milieu komt die laagopgeleid is met lage lonen en weinig uitzicht op verbetering!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:03 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
En daar heb je me, Nu weet ik zeker dat ik je moet negeren
Topic niet nagelezen?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:03 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik beredeneer het allerzins redelijk. Nogmaals oordeel niet als je het topic niet nagelezen hebt, want dat negeer ik indeed en dat is mijn goed recht. Reageer zelf niet als je er niet tegen kunt.
Ga je er nog antwoord op geven?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:00 schreef Erasmo het volgende:
Het blijft wonderlijk hoe je alle vragen over het waarom compleet negeert.
Als het geen toeval is, wat is het dan wel?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:01 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
Geen toeval.
Het leukste aan dit soort dingen vind ik, is hoe de wereld erop reageert, het leert mij nl. heel wat over de mens en ofdat ik werkelijk medelij moet hebben.....
De keuzes van de mens als eenheid worden zelf gemaakt, men wil deze kant op gaan in de wereld.......en dat moet ik leren begrijpen.......vandaar dat ik meestal in BNW of TRUTH topics open
En wat voor zwaarte moeten we hieraan hangen... En waarom idd?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:13 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als het geen toeval is, wat is het dan wel?
En bedenk dan even wie die datum erop gezet heeft, en wat die er mee bedoeld kan hebben.
Volgens mij heeft 'ie gewoon een datum geprikt.
Het uiteindelijke doel ?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:26 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Vraag 2: Why? Wat is het plan hier achter?
Ze zijn er klaar voor:quote:He is deeply concerned whether we will actually have an election in Nov. '08, as he believes this administration will likely strike Iran from the air, declare a national emergency, and cancel the '08 elections.
http://www.afterdowningstreet.org/?q=node/24358
quote:Writing for World Net Daily, Joseph Farah declared, “What we’ve witnessed is the biggest arms buildup in the history of the federal government – and it’s not taking place in the Defense Department. The kind of arms that are proliferating in Washington these days are the kind pointed at our own civilian population and carried by a growing number of federal police forces with ever-larger budgets and ever-deadlier arsenals.”
http://www.lewrockwell.com/orig8/whitehead4.html
quote:A Pastor has come forward to blow the whistle on a nationwide FEMA program which is training Pastors and other religious representatives to become secret police enforcers who teach their congregations to "obey the government" in preparation for a declaration of martial law, property and firearm seizures, and forced relocation.
http://www.prisonplanet.com/articles/may2006/240506femaplan.htm
Laten we eens werkelijk/feitelijk beredeneren:quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:03 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik beredeneer het allerzins redelijk. Nogmaals oordeel niet als je het topic niet nagelezen hebt, want dat negeer ik indeed en dat is mijn goed recht. Reageer zelf niet als je er niet tegen kunt.
Hoe kan je dan in godsnaam zetten dat het misschien wel een plan is, terwijl j geeneens een denkbaar plan hebt. Hoe zou het een plan kunnen zijn? Jij hebt het over een plan.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:37 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nou weten, dat was toch niet mn vraag?
"A plan? A plan!? I don`t have no friggin` plan!"quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:59 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Hoe kan je dan in godsnaam zetten dat het misschien wel een plan is, terwijl j geeneens een denkbaar plan hebt. Hoe zou het een plan kunnen zijn? Jij hebt het over een plan.
Dus er zit een plan achter volgens jou!quote:
Ik snap het helemaal niet, wat heb ik met de OP of mindcontrol te maken ?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:20 schreef Scorpie het volgende:
@ Resonancer; ik snap het niet helemaal. Wat heeft het plaatje in de OP te maken met mind control?
Lezen: Neo's paspoort verloopt op 9.11.2001quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:32 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
USA verkiezingen gaan ook gewoon door, waar haal je dat dan weer vandaan dat het niet zo is?
Werelddominatie, en wat heeft dat te maken met een screen uit een film waarbij een paspoort toevallig op een bepaalde datum verloopt?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:03 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Het uiteindelijke doel ?
Population control e.d. ?
[..]
Ze zijn er klaar voor:
[..]
[..]
Tja, het grote plaatje zien, niet iedereen kan of wil dat.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:40 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Lezen: Neo's paspoort verloopt op 9.11.2001
[..]
Werelddominatie, en wat heeft dat te maken met een screen uit een film waarbij een paspoort toevallig op een bepaalde datum verloopt?
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:23 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Tja, het grote plaatje zien, niet iedereen kan of wil dat.
De Illuminatie vind het volgens mij leuk om hun " geheime " plannen via " verborgen " boodschappen te etaleren.
Dus, als antwoord op de vraag waarom de Illuminatie telkens sluiers van hun plan oplichten is het antwoord 'Omdat ze dat leuk vinden'quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:23 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Tja, het grote plaatje zien, niet iedereen kan of wil dat.
De Illuminatie vind het volgens mij leuk om hun " geheime " plannen via " verborgen " boodschappen te etaleren.
Moet alles " ergens goed voor zijn" ?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:40 schreef GasTurbine het volgende:
[..]_!_!
En waar is dat goed voor?_!_!
Cool, ik had het topic maanden geleden gelezen op Fok, maar wist niet dat TS (of jij?) die vid. had gemaaktquote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:37 schreef Resonancer het volgende:
[..]
CBS all seeing eye in Nlse bushokjes, waar is dat goed voor ?
Dus de leiders, die ons straks gaan chippen en uitbuiten, en onze privacy keer op keer schenden, om oliebaronnen omhoog op de ladder te werken en tegenstanders en onschuldigen te vermoorden, zijn eigenlijk kinderachtige kruiswoordpuzzelgeeks die bij Paramount Pictures, Universal Studios, Alice, reclamebureaus en dergelijken werken en zo allemaal hints de wereld ingooien zodat iedereen het kan ontdekken dat ze iets in een paspoort van een fictieve tijds/dimensiereiziger genaamd 'neo' hebben gezet wat aan kón duiden dat er een paar vliegtuigen in het WTC boren.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:37 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Moet alles " ergens goed voor zijn" ?
Dan wil je zeker ook antwoord op de vraag. Wat is de zin van het leven ? Mijn antwoord daarop is " je gelukkig voelen ". Kennelijk halen sommigen hun geluk uit " verborgen " boodschappen. Vraag mij niet waarom.
straks ?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:45 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dus de leiders, die ons straks gaan chippen en uitbuiten, en onze privacy keer op keer schenden, om oliebaronnen omhoog op de ladder te werken en tegenstanders en onschuldigen te vermoorden, zijn eigenlijk kinderachtige kruiswoordpuzzelgeeks die bij Paramount Pictures, Universal Studios, Alice, reclamebureaus en dergelijken werken en zo allemaal hints de wereld ingooien zodat iedereen het kan ontdekken dat ze iets in een paspoort van een fictieve tijds/dimensiereiziger genaamd 'neo' hebben gezet wat aan kón duiden dat er een paar vliegtuigen in het WTC boren.
Dat klinkt aannemelijk...
Even naar de k.v.k. (de feiten)quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:37 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Doe alsjeblieft niet alsof jouw perceptie van een film de enige juiste is.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:34 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
@ Resonancer: Die hele Matrix is natuurlijk 1 groot symbolisch verhaal. Het is echt jammer hoe weinig dit maar zien. Helaas. Net zoals met Donnie Darko....er is maar een enkeling die het begrijpt......
Inderdaad, Scorpie, help ze uit hun droom.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Doe alsjeblieft niet alsof jouw perceptie van een film de enige juiste is.
Diepste geheim ? Dat vind ik wel meevallen en dat geld ook voor het uitlekken. Zijn maar piepkleine hints.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:29 schreef Scorpie het volgende:
Dus wat je eigenlijk wil zeggen Resonancer is dat een groep hooggeplaatste machtige mensen in het diepste geheim werelddominantie najagen en allerlei complotten en samenzweringen plannen, om die vervolgens doodleuk uit te laten lekken in films ?
That does NOT make any sense.
Nogmaals; waarom zouden ze hun dubbele agenda zo overduidelijk willen weergeven?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:16 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Diepste geheim ? Dat vind ik wel meevallen en dat geld ook voor het uitlekken. Zijn maar piepkleine hints.
"Sense " is voor 1 ieder verschillend.
Is elk oog dat ergens wordt weergegeven een hint?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:16 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Diepste geheim ? Dat vind ik wel meevallen en dat geld ook voor het uitlekken. Zijn maar piepkleine hints.
"Sense " is voor 1 ieder verschillend.
oh wacht, zijn we al gechipped?quote:
Dat denken er meer i.d.d, je hebt vast wel 's van de ANNUNAKI gehoord toch ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:46 schreef Vamps het volgende:
[..]
Is elk oog dat ergens wordt weergegeven een hint?![]()
Wist je dat de oude Egyptenaren ook al een oog overal op tekenden, het oog van Horus. Dat zou betekenen dat de oude Egyptenaren ook in de conspiracy zitten. Evenals alle christenen. Het zwevende oog is trouwens ook te zien boven de oorspronkelijke verklaren van de mensenrechten.
Ook (bijna) alle mensen hebben een oog, twee zelfs...
Dit complot is grootser dan ik ooit had kunnen denken.![]()
quote:Ancient Sumarian Text Tell Of The "ANNUNAKI" Which Could Be One And The Same As The Biblical "Demons" And the Involvment Of The "Illuminati" And Its History And Formation.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:11 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
oh wacht, zijn we al gechipped?
Maar als men beweert dat dit voor de lol uitgelekt wordt, gaat dat in tegen een basisprincipe wat ik overal wel lees, van mensen die in de NOW geloven.
De NWO wilt volgens het meerendeel ons chippen omdat we dan onder controle gehouden worden, zodat we al ons geld verdienen voor de overheid, zodat we dus niks mogen doen voor onszelf. Niks voor de lol.
Laten de geheime oliehandelaren bij Alice Internet, Paramount Pictures en Universal studios nou precies iets doen wat dus niet mag: lol maken dmv alles te laten uitlekken door overal ogen en 9/11 verwijzingen te plaatsen.
Dat is ook wel zo'n btje mijn hoofdopvatting.quote:What are some of the Illuminati trademarks, symbols and clues that are placed throughout society as their signals (other than the pyramid and all-seeing-eye of Horus), intentionally or unintentionally. Does the Illuminati get careless?
A: To completely answer these questions, you would need my whole biography. I had thought once about writing it, but I doubt many would read it (seriously, this isn't false modesty) and also I really don't believe people will do anything about the Illuminati even if they know. Sorry for the cynicism, but it is based on a lifetime of experience.
The Illuminists don't care who prints this stuff, or if they are "exposed" because they are counting on the majority not believing it, having done a pretty good job with a media blitz campaign (seen any articles in Newsweek or Time lately that addresses this other than as a laughable conspiracy theory? Guess who owns Time-Warner?).
http://www.theforbiddenknowledge.com/hardtruth/pt7.htm
Tuurlijk moet je dat doen bij die figuren. Die leven op mensen die in die theoriën trappen.quote:To completely answer these questions, you would need my whole biography.
Ik heb andere methoden om zijn werk te lezen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:21 schreef GasTurbine het volgende:
Gast
Ik val je niet aan op theorieën ofzo, maar kom op. Dit is nog doorzichtiger dan Tell-Sell of een glazen plaat.
[..]
Tuurlijk moet je dat doen bij die figuren. Die leven op mensen die in die theoriën trappen.
Nou ben ik van nature cynisch tegenover dit soort mensen. Niet alleen weten ze hele mooie theorieeen te overleggen die moeilijk te bewijzen zijn, maar zoals Gasturbine al zegt; ze maken eigenlijk misbruik van de mensen die graag geloven in dit soort zaken en die zich dus ook makkelijker open stellen hiervoor.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:34 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik heb andere methoden om zijn werk te lezen.
Maar waarom zulke opvattingen jegens mensen die geld verdienen met iets, ben je anti kapitalist (net als ik) ?
Dat plaatje is anders wel sterker. Met dat gesproken tekst, moet de 2 strepen rechtsonderin de Twin Towers uitbeelden, en dat zwaard lijkt op een vliegtuig die je van achteren ziet. Die zet koers naar de Twin towers.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:48 schreef NorthernStar het volgende:
Hier staan nog meer voorbeelden van 9/11 referenties in films:
Hollywood 9/11: 9/11 Synchronicities In Films
Niet zo sterk als Neo's paspoort, maar ok.
Of het is gewoon een gereedschap waarmee ze meubels maken, dat kan natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:47 schreef Een_Schuitje het volgende:
[..]
Dat plaatje is anders wel sterker. Met dat gesproken tekst, moet de 2 strepen rechtsonderin de Twin Towers uitbeelden, en dat zwaard lijkt op een vliegtuig die je van achteren ziet. Die zet koers naar de Twin towers.
Ik ken grote groepen mensen die op veel dwingender manier bezig zijn om anderen te overtuigen van hun zienswijzen daarbij vaak de negatieve kant van hun zienswijzen verzwijgend. Je "bezorgdheid" vind ik misplaatst.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou ben ik van nature cynisch tegenover dit soort mensen. Niet alleen weten ze hele mooie theorieeen te overleggen die moeilijk te bewijzen zijn, maar zoals Gasturbine al zegt; ze maken eigenlijk misbruik van de mensen die graag geloven in dit soort zaken en die zich dus ook makkelijker open stellen hiervoor.
Neuh, maar ik vind het nogal de wereld op zijn kop eigenlijk, iemand die waarschuwt dat de regeringen e.d. alleen maar op macht en geld uit zijn, en dan zelf een boek schrijven en er lekker binnen mee lopen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:34 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik heb andere methoden om zijn werk te lezen.
Maar waarom zulke opvattingen jegens mensen die geld verdienen met iets, ben je anti kapitalist (net als ik) ?
De cirkel is daarmee dus rond....geld en macht....quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:42 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Neuh, maar ik vind het nogal de wereld op zijn kop eigenlijk, iemand die waarschuwt dat de regeringen e.d. alleen maar op macht en geld uit zijn, en dan zelf een boek schrijven en er lekker binnen mee lopen.
Je hoeft zijn boek niet te kopen, dit i.t.t. veel van de diensten van de overheid/multinationals , daaraan kun je je niet ongestraft ontrekken. De vgl is imo dus onjuist.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:42 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Neuh, maar ik vind het nogal de wereld op zijn kop eigenlijk, iemand die waarschuwt dat de regeringen e.d. alleen maar op macht en geld uit zijn, en dan zelf een boek schrijven en er lekker binnen mee lopen.
Nee dat snap ik ook wel. Het is dat ik die theorieën niet geloof, maar als dat wel zo was, zou ik misschien ook zo'n boek kopen. Gewoon omdat het intressant is.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:55 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Je hoeft zijn boek niet te kopen, dit i.t.t. veel van de diensten van de overheid/multinationals , daaraan kun je je niet ongestraft ontrekken. De vgl is imo dus onjuist.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:03 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Nee dat snap ik ook wel. Het is dat ik die theorieën niet geloof, maar als dat wel zo was, zou ik misschien ook zo'n boek kopen. Gewoon omdat het intressant is.
Hetzelfde als dat ik ineens een boek ga uitbrengen voor, laat ik zeggen, moslims. Ik heb een boek en daarin staan de ware geheimen van de Koran, zelf gevonden in een woestijn!
Dan lijkt het me logisch dat veel moslims dat boek gaan kopen. Dan maak je dus misbruik van het geloof van die personen, want als je echt goede bedoelingen had, zou je het wel op internet keilen. Of tegen een prijs aanbieden die de drukkosten vergoedt.
En ik vind het, zoals ik eerder al zei, frappant, dat juist deze mensen die waarschuwen voor uitbuiting zelf een boek verkopen waarin, gok ik zo, weinig tot niets nieuws instaat. Dan maak je misbruik van de goedgelovigheid van je 'mede-believers'.
Deze dan weer niet.quote:9/11 Commission Report, formally named Final Report of the National Commission on Terrorist Attacks Upon the United States, is the official report of the events leading up to the September 11, 2001 attacks. It was prepared by the National Commission on Terrorist Attacks Upon the United States (informally sometimes known as the "9/11 Commission" or the "Kean/Zelikow Commission") at the request of the President and Congress, and it is available to the public for sale or free download.
http://en.wikipedia.org/wiki/9/11_Commission_Report
Nee... Deze filmpjes leggen verbanden die er gewoon niet zijn.quote:
Yes Master. No Master..quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:45 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Nee... Deze filmpjes leggen verbanden die er gewoon niet zijn.
Ben het helemaal met je eensch dat er 'n aantal ver gezocht zijn, maar anderen vind ik wel frappant.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:17 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik altijd gelijk heb
Maar dingen als deze:
[ afbeelding ]
Vind ik toch aardig ver gezocht:
Zoals?quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:00 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eensch dat er 'n aantal ver gezocht zijn, maar anderen vind ik wel frappant.
Big Lebowskiquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:00 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eensch dat er 'n aantal ver gezocht zijn, maar anderen vind ik wel frappant.
En dan heb je ook nog de Porsche 911...quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:11 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Big Lebowski
Rug rats in Paris
Super Mario Bros.
Mercury Rising
Die Hard 2 : 77 /93
Terminator 2 : Caution 911
True Lies : Eerst wat vergezocht. maar komt wel vaak voor 911
End of Days .. de opmerking over de rare gezichtspunt van de torens
Fight Club : Griebel de griebel .. dit is een meesterwerk. Dit is een en al clues for 911.
Wat wel erg opmerkelijk is is 77, 93 en 911 wat stevast weer terug komt en dicht bij elkaar....
Aan de andere kant 16 jaar voor dato is BTTF niet echt iets. Maar wel frappant
De grote vraag is dan ook waarom is er zo overduidelijke synchromysticism verwerkt in films
Waarom doen ze al die moeite om die datum al vast in de films te stoppen? Om je er alvast op voor te bereiden dat er op 11 september iets gaat gebeuren? Wat is daar het nut van?quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:17 schreef Lambiekje het volgende:
911 en emergency nummer lijkt mij niet toepasselijk in de zin van torens, aanslag, geweld en moslims. Tsss zo veel moeite door filmmakers om wakker te schudden. Of onbewust toch zaken kenbaar te maken.
Dat is misschien wel zo. Maar zo overduidelijk in Matrix en Fight Club? Het is wel iets meer dan alleen de datum.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Waarom doen ze al die moeite om die datum al vast in de films te stoppen? Om je er alvast op voor te bereiden dat er op 11 september iets gaat gebeuren? Wat is daar het nut van?
Hebben ze het ook voor 7/7 (London) gedaan?
Ik denk dus dat als je voor elke willekeurige datum die in een hoop films kan terugvinden.
Of je associeert teveel dingen met elkaar.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:17 schreef Lambiekje het volgende:
911 en emergency nummer lijkt mij niet toepasselijk in de zin van torens, aanslag, geweld en moslims. Tsss zo veel moeite door filmmakers om wakker te schudden. Of onbewust toch zaken kenbaar te maken.
Het is wel duidelijk. Gemiddeld persoon is blind en kan totaal niet associëren.
Ja goh, waarom zouden ze toch 911 op politieauto's zetten?quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:23 schreef Lambiekje het volgende: Of 911 op politieautos.
Tssss.....om aan te geven dat ze op die datum bij de Twin Towers nodig zouden zijn natuurlijk!quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:37 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ja goh, waarom zouden ze toch 911 op politieauto's zetten?
Dat is wat ik bedoel niet sterk.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:37 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Iig sterker dan de "aanwijzingen" in de genoemde films.quote:Op maandag 1 september 2008 09:40 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat is wat ik bedoel niet sterk.
Het lijkt wel een dagelijks terugkerend ritueel inderdaad.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:22 schreef Lambiekje het volgende:
Wat ook een zeer wederkerend ding is de klok op 9:55(11). Waarom is de klok zo vaak op die tijd. Waarom?
Waarom denk je dat op 9-11 de aanslag was vergeet nooit meer iemand het alarm nummerquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:37 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ah, het was dus onderdeel van een goed doordachte communicatiecampagne.quote:Op woensdag 3 september 2008 00:15 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
Waarom denk je dat op 9-11 de aanslag was vergeet nooit meer iemand het alarm nummer
quote:
lezen is een vak ... ik zeg dat ik 911 op de politie autos NIET geloofwaardig vindt. Nu wordt mij dus iets in mijn schoenen geschoven wat ik nooit gezegd heb....quote:Op woensdag 3 september 2008 11:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]![]()
![]()
911 is al sinds 1968 het alarmnummer, wat dus ook op elk voertuig van reddingsdiensten staat.
Maar inderdaad, omdat 9/11 ook de datum is waarop in 2001 zich een ramp voltrok, is dat wel heel erg vreemd ja. Laten we er inderdaad maar vanuit gaan dat een helder licht in 1968 al had bedacht dat ze die aanslag op 9/11 2001 zouden laten plaatsvinden![]()
Jij moet het wel moeilijk hebben in je leven.
Zeg Lambiekje...er staan nog een paar vragen voor je open, het zou je sieren daar eens antwoord op te geven.quote:Op woensdag 3 september 2008 13:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
lezen is een vak ... ik zeg dat ik 911 op de politie autos NIET geloofwaardig vindt. Nu wordt mij dus iets in mijn schoenen geschoven wat ik nooit gezegd heb....
En in 1941 ook.quote:Op woensdag 3 september 2008 11:13 schreef Erasmo het volgende:
Wacht eens even... In 2000 was het ook al een keer 11 septemberToeval, of?
Na aanleiding van jouw reactie en Synchromysticismquote:Op woensdag 3 september 2008 16:14 schreef B-FliP het volgende:
--knip--
Er wordt kennelijk nergens een geheim van gemaakt maar wel veel door
mensen gebashed als het om dit onderwerp gaat... Vaak door mensen
die zelf geen verder onderzoek willen doen naar het hoe en waarom...
Iets waar de mensen die deze dingen op zijn minst frappant vinden ook
naar op zoek zijn?
Ook jij zit dus in het complot, net als iedereen en alles waar 911 in voorkomt...quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:14 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ik had op 11-09-01 mijn laatste rijles voordat ik ging afrijden. Ben ik nu onderdeel van het complot?
Sometimes a cigar burns fast, sometimes slow.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:10 schreef Resonancer het volgende:
en het was natuurlijk puur toeval dat 911 dagen na 9-11 de bommen in Madrid afgingen?
" 911 na de moord op Fortuyn van Gogh werd vermoord?
Sometimes a cigar is ....kaboem.
Ja. Of denk je dat Mohammed B. in het complot zit? Of met opzet het op die dag gedaan heeft?quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:10 schreef Resonancer het volgende:
en het was natuurlijk puur toeval dat 911 dagen na 9-11 de bommen in Madrid afgingen?
" 911 na de moord op Fortuyn van Gogh werd vermoord?
Sometimes a cigar is ....kaboem.
" Het complot " ?quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:24 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja. Of denk je dat Mohammed B. in het complot zit? Of met opzet het op die dag gedaan heeft?
london is met zevens: 7/7/2005 (2+5) en niet met elven.quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:10 schreef Wombcat het volgende:
Valt wel mee dus imo. Alleen die 911 dagen tussen WTC en Madrid en Fortuyn en Van Gogh is wel toevallig, ja. De aanslagen in London (7/7/05) houden dat patroon dan weer niet aan, dat wordt dan weer niet erbij vermeld.
rekenfouten voorbehouden
Altijd als ik dat lees moet ik weer aan 777 van Danzig denken!quote:Op zondag 7 september 2008 02:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
london is met zevens: 7/7/2005 (2+5) en niet met elven.
Terror Attack Numerology
Ik bedoelde dat London niet 911 dagen na Madrid was.quote:Op zondag 7 september 2008 02:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
london is met zevens: 7/7/2005 (2+5) en niet met elven.
Terror Attack Numerology
Neo, 911 en numerologie heeft JUIST met elkaar te maken.quote:Op zondag 7 september 2008 10:21 schreef Rasing het volgende:
Het kan natuurlijk best zijn dat Al Qaida het wel een tof plan vond om de aanslag in Madrid precies 911 dagen na 9/11 uit te voeren. Het kan ook toevallig zijn. Het heeft iig niks te maken met Neo's paspoort.
Je hebt me helemaal overtuigd. Ijzersterk bewijsmateriaalquote:Op zondag 7 september 2008 10:25 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Neo, 911 en numerologie heeft JUIST met elkaar te maken.govt is een al free masonery / Illuminati idiote rituelen, numerologie, symboliek en andere ongein last but not least, Al-Qiada is CIA. Wat weer gerunt wordt door Illuminati
911 dagen tussen dagen is geen toeval.
Zucht. Je weet ook niks he. Die 911 kwam eruit tijdens de ronde-tafel zitting van Bin Laden, George Bush en de CIA. Ze mochten alle 3 een getal onder de 10 noemen!quote:Op zondag 7 september 2008 10:45 schreef ToT het volgende:
Dussss.....Bin Laden wordt gestuurd door de Illuminati?
En het getal 911 zou misschien één of andere mythologische waarde hebben waardoor ze dat getal steeds toepassen in films en met aanslagen e.d.?
quote:Op zondag 7 september 2008 10:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zucht. Je weet ook niks he. Die 911 kwam eruit tijdens de ronde-tafel zitting van Bin Laden, George Bush en de CIA. Ze mochten alle 3 een getal onder de 10 noemen!
En het is September!quote:Op zondag 7 september 2008 10:57 schreef sjimz het volgende:
9+1+1 = 11
Voetbal speel je met 11 man.
Ik ben mod van een subforum dat achter de aanslagen zit
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:05 schreef LXIV het volgende:
Rondom 911 zijn wel zo ontzettend veel "toevalligheden" ontdekt! De meest frappante natuurlijk met het dollarbriefje.
De illuminatie doen dit als een tribute voor de Porsche 911 natuurlijk.quote:Op zondag 7 september 2008 10:57 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Nee maar de "Illuminati", de "Verlichten" dus, zouden één of ander soort kennis moeten hebben.
En ik maar denken dat 42 het antwoord op het leven, het heelal en alles was. het is stiekem gewoon 911!Die supercomputer had het dus mis! Zelfs Porsche wist dat!
en in porsche staan de letters SCH.quote:Op zondag 7 september 2008 11:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De illuminatie doen dit als een tribute voor de Porsche 911 natuurlijk.
Of zou het een reclamestunt van Porsche zijn?
bin laden is een de zwarte gemaakte boeman. Die man heeft geheel niets van doen met 911. Afgezien dat govt hem beschuldigd terwijl de FBI geen enkel bewijs tegen hem heeft.quote:Op zondag 7 september 2008 10:45 schreef ToT het volgende:
Dussss.....Bin Laden wordt gestuurd door de Illuminati?
En het getal 911 zou misschien één of andere mythologische waarde hebben waardoor ze dat getal steeds toepassen in films en met aanslagen e.d.?
maar wat nu als in 11 sept 1990 door papa Bush de NWO is verkondigd. Midden jaren 90 de briefjes vervangen zijn door een nieuw design.... is het dan nog steeds zo toevallig ?!quote:Op zondag 7 september 2008 10:59 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]Als je maar lang genoeg door blijft zoeken kom je ze vanzelf wel tegen.
Misschien deed Bin Laden het wel op 9 september om juist aan te tonen dat die NWO waar Bush sr. het over had er nog niet was (die NWO moet je trouwens wel in een context zien, volgens mij bedoelde Bush daar iets anders mee als wat hier met NWO bedoeld werd.quote:Op zondag 7 september 2008 14:51 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
maar wat nu als in 11 sept 1990 door papa Bush de NWO is verkondigd.
Hoe vaak worden die briefjes vervangen door een nieuw design, weet je dat?quote:Midden jaren 90 de briefjes vervangen zijn door een nieuw design.... is het dan nog steeds zo toevallig ?!
wat doet dat er toe ... wat er toe doet is dat de huidige briefjes zo te vouwen zijn dat al stadia van instorten torens te zien is.... imo geen toeval.quote:Op zondag 7 september 2008 15:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Misschien deed Bin Laden het wel op 9 september om juist aan te tonen dat die NWO waar Bush sr. het over had er nog niet was (die NWO moet je trouwens wel in een context zien, volgens mij bedoelde Bush daar iets anders mee als wat hier met NWO bedoeld werd.
[..]
Hoe vaak worden die briefjes vervangen door een nieuw design, weet je dat?
Imo is het spijkers op laag water zoeken.quote:Op zondag 7 september 2008 15:31 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
wat doet dat er toe ... wat er toe doet is dat de huidige briefjes zo te vouwen zijn dat al stadia van instorten torens te zien is.... imo geen toeval.
Net zoals synchromystisme verwerkt zit in films. Celluloid is niet het enige middel om die symboliek door te geven?quote:Op zondag 7 september 2008 16:10 schreef ToT het volgende:
Waarom zou Bush sr. van te voren via bankbiljetten aan willen geven wat ze van plan waren te doen?
Dan kan 'ie later zich zitten verkneukelen in zijn kantoor dat ze het allemaal van te voren hadden kunnen weten, maar niets doorhadden. Je moet het wel een beetje spannend maken. Waarom zou je het makkelijk doen als het moeilijk kan?quote:Op zondag 7 september 2008 16:10 schreef ToT het volgende:
Waarom zou Bush sr. van te voren via bankbiljetten aan willen geven wat ze van plan waren te doen?
Da's idd het enige wat ik me de hele tijd zit te bedenken bij het lezen van dit soort topics.quote:Op zondag 7 september 2008 16:29 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dan kan 'ie later zich zitten verkneukelen in zijn kantoor dat ze het allemaal van te voren hadden kunnen weten, maar niets doorhadden. Je moet het wel een beetje spannend maken. Waarom zou je het makkelijk doen als het moeilijk kan?
Tja ...quote:The purpose of Orion's release of "The Terminator" was to be the first mass use of Dr. Cameron's work in a James Cameron film. The film was designed to imprint a subliminal message to unconsciously prepare the public for a higher form of technology to arrive on Earth in the future and if they didn't go along with it, they would be exterminated. Note that "terminated" is part of "exterminated".
bron
Steven Spielberg:quote:33rd degree Free Masonic director James Cameron attended the Houston, Texas opening of his film ‘Titanic,’ which began playing at exactly 3:33pm, with 2 other (making 3) 33rd degree Free Masons
bron
quote:Steven Spielberg is known to have attended Bilderberg in 1999 and perhaps in other years. There are also allegations that the infamous "Alien Autopsy" and "Alien Interview" footage were Spielberg productions. The Rockefellers funded/supported Erick Von Daniken (who was caught with fake "artifacts") and many other early "UFOlogists" and "ancient astronaut" theorists. Why do you suppose this is? Remember the poster for Steven Spielberg's ET that replaced the finger of God in Michelangelo's Sistine Chapel with the finger of an alien? This is the Psy-Op.
bron
Nu met Bilderberg valt ook op eens op de plek waarom er 911 aanwijzingen zitten in BTTF. Waarom Spielberg inweze de blockbuster space-invasion/alien films produceert.quote:Spielberg was also executive producer for the July 2002 release Men in Black 2, a movie where a shadow government ‘protects’ the people of the world from an alien threat. In February 1997 a leading light in the British film industry leaked the story that Spielberg and executives of his company DreamWorks had secretly met with senior Pentagon officials in Los Angeles. The officials told Spielberg to ‘stop everything’ and produce a movie whose subject matter involved meteors and/or comets.
bron
quote:Kubrick was murdered exactly 666 days before the start of 2001, his Space Odyssey. 2001: Space Odyssey was first shown in 1968, 33 years before 2001.
bron
George Lucas:quote:Stanley Kubrick is accused of having produced much of the footage for Apollo 11 and 12.[95] It has been claimed, without any evidence, that in early 1968 while 2001: A Space Odyssey (which includes scenes taking place on the Moon) was in post-production, NASA secretly approached Kubrick to direct the first three Moon landings. In this scenario the launch and splashdown would be real but the spacecraft would have remained in Earth orbit while the fake footage was broadcast as "live" from the lunar journey. Kubrick did hire Frederick Ordway and Harry Lange, both of whom had worked for NASA and major aerospace contractors, to work with him on 2001. Kubrick also used some 50mm f/0.7 lenses that were left over from a batch made by Zeiss for NASA. (However, Kubrick only acquired this lens for Barry Lyndon (1975). The lens was originally a still-photo lens and required modifications to be used for motion filming.)
bron
Moonlanding Hoax in Hollywood:quote:George Lucas, the creator of Star Wars also floods his movies with Masonic symbology. Yoda is the name of a Masonic teacher. The Djed-eye (Jedi) comes from the ancient Egyptian as noted earlier. The idea of Jedi Knights and a round table comes from the Knights Templar. Skywalker is the name of the 13th Tzolkien in the Mayan calendar, the symbol of which looks just like the top of Luke’s flight helmet. Anakin comes from Anakim or the Sons of Anak in the Bible and Darth Vader no doubt comes from the “Da’ath” black sephiroth of the Jewish Kabbalah. These occult interpretations of Hollywood movies and TV programs are well understood by initiates, but purposely meant to bewilder the public.
bron
Fucking briljant !quote:The Egyptian Osiris is depicted as being green and so is his wife Isis, like the green Statue of Liberty and her green $ dollars. Jim Carrey, JC, like Jesus Christ, is the Sun/Son of God. In “The Grinch” Jim Carrey plays a green character who steals Christmas. In the movie poster he is walking in front of the Moon, obscuring it, and carrying a sack of stolen goodies. Carrey also played green characters in Batman Forever (the Riddler), and the Mask. He plays Andy Kaufman, a hoax, in the movie called “Man on the Moon” (MM) which features the REM song of the same name (“if you believe they put a Man on the Moon, if you believe there’s nothing up his sleeve”). In Bruce Almighty, after Carrey gains god-like powers, he lassos the moon and brings it closer. In Dumb and Dumber Carrey passes a newspaper headline that says “Man walks on the Moon” and he acts delighted to hear it as though he didn’t know and had never heard the news. Last but not least, in “The Truman Show,” Ed Harris (the villain in “The Rock”) plays the producer of Jim Carrey’s life. The central command station where Harris operates his deception of Truman is a fake moon! At one point in the movie, Carrey is even drawn with an astronaut’s helmet on. These are all Masonic messages being delivered by those who know, and received only by those who have eyes to see and ears to hear. Another recent one in the movie "The Hoax," during a critical scene in the movie Richard Gere is shown standing affront a picture of Neil Armstrong on the "Moon." This is not coincidence.
bron
Ik denk dat wij de kracht van mindcontrol, subliminale berichten, spiritualiteit, numerology, geomantie en ernstig onderschatten. Die zaken worden structureel vermeden omdat te onderwijzen.quote:Op zondag 7 september 2008 17:22 schreef ToT het volgende:
Ik denk dat er wel hier en daar symboliek in films verwerkt is, maar dan meer als grapje of als een soort kunstvorm om de meer filosofische kijker te prikkelen.
Wat dacht je van Fun with Dick and Jane, waarbij er imo wel erg lacherig gedaan wordt over de Enron fraude.quote:Op zondag 7 september 2008 16:53 schreef Lambiekje het volgende:
Het is wel erg apart dat Jim Carrey wel erg vaak betrokken is bij films met de Maan?!
Man on the Moon, Grinch, Truman Show, Bruce Allmighty
En de film the Hoax, dat is geen toevalligheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |