lezen is een vak ... ik zeg dat ik 911 op de politie autos NIET geloofwaardig vindt. Nu wordt mij dus iets in mijn schoenen geschoven wat ik nooit gezegd heb....quote:Op woensdag 3 september 2008 11:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]![]()
![]()
911 is al sinds 1968 het alarmnummer, wat dus ook op elk voertuig van reddingsdiensten staat.
Maar inderdaad, omdat 9/11 ook de datum is waarop in 2001 zich een ramp voltrok, is dat wel heel erg vreemd ja. Laten we er inderdaad maar vanuit gaan dat een helder licht in 1968 al had bedacht dat ze die aanslag op 9/11 2001 zouden laten plaatsvinden![]()
Jij moet het wel moeilijk hebben in je leven.

Zeg Lambiekje...er staan nog een paar vragen voor je open, het zou je sieren daar eens antwoord op te geven.quote:Op woensdag 3 september 2008 13:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
lezen is een vak ... ik zeg dat ik 911 op de politie autos NIET geloofwaardig vindt. Nu wordt mij dus iets in mijn schoenen geschoven wat ik nooit gezegd heb....

En in 1941 ook.quote:Op woensdag 3 september 2008 11:13 schreef Erasmo het volgende:
Wacht eens even... In 2000 was het ook al een keer 11 septemberToeval, of?

Na aanleiding van jouw reactie en Synchromysticismquote:Op woensdag 3 september 2008 16:14 schreef B-FliP het volgende:
--knip--
Er wordt kennelijk nergens een geheim van gemaakt maar wel veel door
mensen gebashed als het om dit onderwerp gaat... Vaak door mensen
die zelf geen verder onderzoek willen doen naar het hoe en waarom...
Iets waar de mensen die deze dingen op zijn minst frappant vinden ook
naar op zoek zijn?

Ook jij zit dus in het complot, net als iedereen en alles waar 911 in voorkomt...quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:14 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ik had op 11-09-01 mijn laatste rijles voordat ik ging afrijden. Ben ik nu onderdeel van het complot?

Sometimes a cigar burns fast, sometimes slow.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:10 schreef Resonancer het volgende:
en het was natuurlijk puur toeval dat 911 dagen na 9-11 de bommen in Madrid afgingen?
" 911 na de moord op Fortuyn van Gogh werd vermoord?
Sometimes a cigar is ....kaboem.

Ja. Of denk je dat Mohammed B. in het complot zit? Of met opzet het op die dag gedaan heeft?quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:10 schreef Resonancer het volgende:
en het was natuurlijk puur toeval dat 911 dagen na 9-11 de bommen in Madrid afgingen?
" 911 na de moord op Fortuyn van Gogh werd vermoord?
Sometimes a cigar is ....kaboem.

" Het complot " ?quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:24 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja. Of denk je dat Mohammed B. in het complot zit? Of met opzet het op die dag gedaan heeft?

london is met zevens: 7/7/2005 (2+5) en niet met elven.quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:10 schreef Wombcat het volgende:
Valt wel mee dus imo. Alleen die 911 dagen tussen WTC en Madrid en Fortuyn en Van Gogh is wel toevallig, ja. De aanslagen in London (7/7/05) houden dat patroon dan weer niet aan, dat wordt dan weer niet erbij vermeld.
rekenfouten voorbehouden

Altijd als ik dat lees moet ik weer aan 777 van Danzig denken!quote:Op zondag 7 september 2008 02:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
london is met zevens: 7/7/2005 (2+5) en niet met elven.
Terror Attack Numerology

Ik bedoelde dat London niet 911 dagen na Madrid was.quote:Op zondag 7 september 2008 02:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
london is met zevens: 7/7/2005 (2+5) en niet met elven.
Terror Attack Numerology

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |