Waarom doen ze al die moeite om die datum al vast in de films te stoppen? Om je er alvast op voor te bereiden dat er op 11 september iets gaat gebeuren? Wat is daar het nut van?quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:17 schreef Lambiekje het volgende:
911 en emergency nummer lijkt mij niet toepasselijk in de zin van torens, aanslag, geweld en moslims. Tsss zo veel moeite door filmmakers om wakker te schudden. Of onbewust toch zaken kenbaar te maken.

Dat is misschien wel zo. Maar zo overduidelijk in Matrix en Fight Club? Het is wel iets meer dan alleen de datum.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Waarom doen ze al die moeite om die datum al vast in de films te stoppen? Om je er alvast op voor te bereiden dat er op 11 september iets gaat gebeuren? Wat is daar het nut van?
Hebben ze het ook voor 7/7 (London) gedaan?
Ik denk dus dat als je voor elke willekeurige datum die in een hoop films kan terugvinden.

Of je associeert teveel dingen met elkaar.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:17 schreef Lambiekje het volgende:
911 en emergency nummer lijkt mij niet toepasselijk in de zin van torens, aanslag, geweld en moslims. Tsss zo veel moeite door filmmakers om wakker te schudden. Of onbewust toch zaken kenbaar te maken.
Het is wel duidelijk. Gemiddeld persoon is blind en kan totaal niet associëren.

Ja goh, waarom zouden ze toch 911 op politieauto's zetten?quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:23 schreef Lambiekje het volgende: Of 911 op politieautos.

Tssss.....om aan te geven dat ze op die datum bij de Twin Towers nodig zouden zijn natuurlijk!quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:37 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ja goh, waarom zouden ze toch 911 op politieauto's zetten?

Dat is wat ik bedoel niet sterk.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:37 schreef Erasmo het volgende:
[..]

Iig sterker dan de "aanwijzingen" in de genoemde films.quote:Op maandag 1 september 2008 09:40 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat is wat ik bedoel niet sterk.

Het lijkt wel een dagelijks terugkerend ritueel inderdaad.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:22 schreef Lambiekje het volgende:
Wat ook een zeer wederkerend ding is de klok op 9:55(11). Waarom is de klok zo vaak op die tijd. Waarom?

Waarom denk je dat op 9-11 de aanslag was vergeet nooit meer iemand het alarm nummerquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:37 schreef Erasmo het volgende:
[..]

Ah, het was dus onderdeel van een goed doordachte communicatiecampagne.quote:Op woensdag 3 september 2008 00:15 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
Waarom denk je dat op 9-11 de aanslag was vergeet nooit meer iemand het alarm nummer

quote:

lezen is een vak ... ik zeg dat ik 911 op de politie autos NIET geloofwaardig vindt. Nu wordt mij dus iets in mijn schoenen geschoven wat ik nooit gezegd heb....quote:Op woensdag 3 september 2008 11:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]![]()
![]()
911 is al sinds 1968 het alarmnummer, wat dus ook op elk voertuig van reddingsdiensten staat.
Maar inderdaad, omdat 9/11 ook de datum is waarop in 2001 zich een ramp voltrok, is dat wel heel erg vreemd ja. Laten we er inderdaad maar vanuit gaan dat een helder licht in 1968 al had bedacht dat ze die aanslag op 9/11 2001 zouden laten plaatsvinden![]()
Jij moet het wel moeilijk hebben in je leven.

Zeg Lambiekje...er staan nog een paar vragen voor je open, het zou je sieren daar eens antwoord op te geven.quote:Op woensdag 3 september 2008 13:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
lezen is een vak ... ik zeg dat ik 911 op de politie autos NIET geloofwaardig vindt. Nu wordt mij dus iets in mijn schoenen geschoven wat ik nooit gezegd heb....

En in 1941 ook.quote:Op woensdag 3 september 2008 11:13 schreef Erasmo het volgende:
Wacht eens even... In 2000 was het ook al een keer 11 septemberToeval, of?

Na aanleiding van jouw reactie en Synchromysticismquote:Op woensdag 3 september 2008 16:14 schreef B-FliP het volgende:
--knip--
Er wordt kennelijk nergens een geheim van gemaakt maar wel veel door
mensen gebashed als het om dit onderwerp gaat... Vaak door mensen
die zelf geen verder onderzoek willen doen naar het hoe en waarom...
Iets waar de mensen die deze dingen op zijn minst frappant vinden ook
naar op zoek zijn?

Ook jij zit dus in het complot, net als iedereen en alles waar 911 in voorkomt...quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:14 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ik had op 11-09-01 mijn laatste rijles voordat ik ging afrijden. Ben ik nu onderdeel van het complot?

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |