Zoals?quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:00 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eensch dat er 'n aantal ver gezocht zijn, maar anderen vind ik wel frappant.

Big Lebowskiquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:00 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eensch dat er 'n aantal ver gezocht zijn, maar anderen vind ik wel frappant.

En dan heb je ook nog de Porsche 911...quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:11 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Big Lebowski
Rug rats in Paris
Super Mario Bros.
Mercury Rising
Die Hard 2 : 77 /93
Terminator 2 : Caution 911
True Lies : Eerst wat vergezocht. maar komt wel vaak voor 911
End of Days .. de opmerking over de rare gezichtspunt van de torens
Fight Club : Griebel de griebel .. dit is een meesterwerk. Dit is een en al clues for 911.
Wat wel erg opmerkelijk is is 77, 93 en 911 wat stevast weer terug komt en dicht bij elkaar....
Aan de andere kant 16 jaar voor dato is BTTF niet echt iets. Maar wel frappant
De grote vraag is dan ook waarom is er zo overduidelijke synchromysticism verwerkt in films

Waarom doen ze al die moeite om die datum al vast in de films te stoppen? Om je er alvast op voor te bereiden dat er op 11 september iets gaat gebeuren? Wat is daar het nut van?quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:17 schreef Lambiekje het volgende:
911 en emergency nummer lijkt mij niet toepasselijk in de zin van torens, aanslag, geweld en moslims. Tsss zo veel moeite door filmmakers om wakker te schudden. Of onbewust toch zaken kenbaar te maken.

Dat is misschien wel zo. Maar zo overduidelijk in Matrix en Fight Club? Het is wel iets meer dan alleen de datum.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Waarom doen ze al die moeite om die datum al vast in de films te stoppen? Om je er alvast op voor te bereiden dat er op 11 september iets gaat gebeuren? Wat is daar het nut van?
Hebben ze het ook voor 7/7 (London) gedaan?
Ik denk dus dat als je voor elke willekeurige datum die in een hoop films kan terugvinden.

Of je associeert teveel dingen met elkaar.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:17 schreef Lambiekje het volgende:
911 en emergency nummer lijkt mij niet toepasselijk in de zin van torens, aanslag, geweld en moslims. Tsss zo veel moeite door filmmakers om wakker te schudden. Of onbewust toch zaken kenbaar te maken.
Het is wel duidelijk. Gemiddeld persoon is blind en kan totaal niet associëren.

Ja goh, waarom zouden ze toch 911 op politieauto's zetten?quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:23 schreef Lambiekje het volgende: Of 911 op politieautos.

Tssss.....om aan te geven dat ze op die datum bij de Twin Towers nodig zouden zijn natuurlijk!quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:37 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ja goh, waarom zouden ze toch 911 op politieauto's zetten?

Dat is wat ik bedoel niet sterk.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:37 schreef Erasmo het volgende:
[..]

Iig sterker dan de "aanwijzingen" in de genoemde films.quote:Op maandag 1 september 2008 09:40 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat is wat ik bedoel niet sterk.

Het lijkt wel een dagelijks terugkerend ritueel inderdaad.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:22 schreef Lambiekje het volgende:
Wat ook een zeer wederkerend ding is de klok op 9:55(11). Waarom is de klok zo vaak op die tijd. Waarom?

Waarom denk je dat op 9-11 de aanslag was vergeet nooit meer iemand het alarm nummerquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:37 schreef Erasmo het volgende:
[..]

Ah, het was dus onderdeel van een goed doordachte communicatiecampagne.quote:Op woensdag 3 september 2008 00:15 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
Waarom denk je dat op 9-11 de aanslag was vergeet nooit meer iemand het alarm nummer

quote:
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |